Forfatter Emne: Glædelig jul Mak  (Læst 2311 gange)

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.2%
    • Vis profil
Glædelig jul Mak
« Dato: December 23, 2018, 02:53:22 pm »

Kære Mak, jeg vil ønske dig en rigtig glædelig velsignet jul og et godt nytår

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Glædelig jul Mak
« Svar #1 Dato: December 23, 2018, 03:34:26 pm »

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: December 23, 2018, 03:51:37 pm »
Jamen så rigtig glædelig jul til alle dem der holder jul, og til resten:

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    47.6%
  • Country: 00
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: December 25, 2018, 05:31:23 pm »
God vind fremover til Mak herfra.

For mig er jul bare noget forløjet bræk.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline Mak

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: December 30, 2018, 09:04:25 pm »
Kære Lyjse

Mange tak for den flotte julehilsen, det blev jeg rigtig glad for, og beklager at jeg ikke har svaret før, men jeg har ikke set den før nu.

Jeg holdt jul med en familie fra menigheden, som jeg bor sammen med, manden arbejder på det samme landbrug som jeg, så jeg kender dem efterhånden ret godt. De havde et rent og pænt værelse klar til mig, da nogen fra menigheden havde samlet mig op inde på hovedbanen.

De har tre børn, så for første gang i jeg ved ikke hvor længe havde jeg en rigtig hyggelig familiejul, det var lige sådan som man ønskede sig julen skulle være, da man var en lille dreng. Der var både and og flæskesteg og risalamande, og jeg fik gaver af dem.

Jeg ville selvfølgelig gerne have fejret jul sammen med mor og far, men jeg tør ikke kontakte dem endnu, jeg ved ikke engang, om de er klar over, at jeg er i live. Jeg er så flov, de sidste mange gange jeg så dem har jeg stjålet fra dem, og henne ved min søster kom jeg til at skræmme mine to niecer, fordi jeg var smadderfuld, så jeg ved slet ikke, om min familie kommer til at ville se mig igen. Men det kan også bare være fordi, de tror, at jeg er død, for jeg er jo slet ikke i det offentlige system med kontanthjælp og aktivering og sagsbehandlere og pædagoger, der skal prøve at hjælpe mig længere.

Mine forældre ved vist heller ikke, at jeg har været i fængsel, så jeg ved ikke om jeg tør stå frem overfor dem engang i fremtiden, men jeg ville gerne fejre julen sammen med dem en dag igen.

I hvert fald er jeg så glad for, at jeg har mødt Gud Herren, og at Jesus satte mig fri. Det har jeg tænkt meget over her i julen.

Lyjse, jeg håber, du har haft en dejlig og velsignet jul med din familie, og at I alle vil få et godt nyt år.
« Senest Redigeret: December 30, 2018, 09:06:48 pm af Mak »

Offline Mak

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: December 30, 2018, 09:05:29 pm »
God vind fremover til Mak herfra.

For mig er jul bare noget forløjet bræk.

Hej Carlo, sådan var det også for mig i mange år. Det handlede for mig kun om, hvor meget jeg kunne komme til at drikke, så jeg kunne glemme mig selv.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    47.6%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: December 30, 2018, 09:55:38 pm »
Jeg ville selvfølgelig gerne have fejret jul sammen med mor og far, men jeg tør ikke kontakte dem endnu, .......................................

God ide,at du lader være med at kontakte dem nu. Tænk først på dig selv. Vær egoist.

Det lyder ikke sympatisk og slet ikke kristent. Men i din situation, er det sundt at tænke på dig selv først.

Har du været forbi doktormanden? Ellers smut lige forbi ham og få en snak om din sundhedsmæssige fremtid og bliv undersøgt for mulige mangelsygdomme.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.2%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: December 30, 2018, 10:11:44 pm »
Kære Mak, tak for din hilsen.

Hvor det glæder mig, at du har haft en god jul, og at du har det godt.

Når der er gået en tid, så kan du måske - få nogen fra menigheden, til at kontakte dine forældre, jeg tror det vil glæde dem, at du er kommet på rette spor, og at du ikke drikker mere, og at du har det godt.

Hvis du var min søn, så havde jeg gået, med en stor sorg, men for at redde mit eget liv -  i hverdagen, havde jeg måske lagt "låg på" .. opgivet ..
Og da de ikke ved, om du er død eller levende, kan de jo ikke, tage kontakt til dig.

Jeg vil ønske dig et lykkeligt velsignet nytår, jeg håber du får din familie tillbage, men at du bliver hos de mennesker, der har taget imod dig, i kærlighed  :heart2:

Offline Frederico

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: December 31, 2018, 08:29:39 am »
Carlo og Lyjse, I er simpelthen for nemme, kan I virkelig ikke se, at det er Trollerik I skriver med? Alle andre kan se det, vil I virkelig påstå at  det kan I ikke? :hyper: Jeg mener, der er to muligheder her: Enten er Carlo og Lyjse virkelig bare for naive og for nemme at narre eller også så tror de virkelig på det. Men hvordan kan man være så naiv at man tror på noget som alle andre mener er en troll. Okay, der er selvfølgelig også den mulighed, at det er samme person, der står bag profilerne Carlo og Lyjse, som også står bag profilen Mak - og så bruger den person profilen Mak til at forsøge at narre alle os andre.  :yes:

Men jeg tror nu egentlig ikke det er den samme person, der står bag Carlo og Lyjse, for Carlo er ikke-troende kommunist, og Lyjse er jo sådan en hellig halleluja-person, der er blevet frelst af Jesus  :blum:

Så tror egentlig ikke det er den samme, men Carlo kunne godt være den samme som Tigermanden, da de begge to er kommunister, og Carlo hader jo islam for et godt ord, så måske har han fundet på Tigermanden for at sætte islam i dårligt lys.

I så fald er det også Carlo, der står bag Herr Albert, så Carlo må vi snart høre noget nyt fra Amager fælled? Jeg boede forresten tæt på Amager fælled en årrække, og jeg cyklede ofte igennem på vej ind til byen. Man så ofte hel- og halvnøgne mænd, der solbadede og det, der var værre  :yes: Gad vide, om ikke det var Herr Albert jeg en dag så stå og svinge med en kølle på næsten en halv meter inde i buskene.  :hyper:

Tørresnoren

• Gæst
« Svar #9 Dato: December 31, 2018, 10:04:26 am »
Carlo og Lyjse, I er simpelthen for nemme, kan I virkelig ikke se, at det er Trollerik I skriver med? Alle andre kan se det, vil I virkelig påstå at  det kan I ikke? :hyper: Jeg mener, der er to muligheder her: Enten er Carlo og Lyjse virkelig bare for naive og for nemme at narre eller også så tror de virkelig på det. Men hvordan kan man være så naiv at man tror på noget som alle andre mener er en troll. Okay, der er selvfølgelig også den mulighed, at det er samme person, der står bag profilerne Carlo og Lyjse, som også står bag profilen Mak - og så bruger den person profilen Mak til at forsøge at narre alle os andre.  :yes:

Men jeg tror nu egentlig ikke det er den samme person, der står bag Carlo og Lyjse, for Carlo er ikke-troende kommunist, og Lyjse er jo sådan en hellig halleluja-person, der er blevet frelst af Jesus  :blum:

Så tror egentlig ikke det er den samme, men Carlo kunne godt være den samme som Tigermanden, da de begge to er kommunister, og Carlo hader jo islam for et godt ord, så måske har han fundet på Tigermanden for at sætte islam i dårligt lys.

I så fald er det også Carlo, der står bag Herr Albert, så Carlo må vi snart høre noget nyt fra Amager fælled? Jeg boede forresten tæt på Amager fælled en årrække, og jeg cyklede ofte igennem på vej ind til byen. Man så ofte hel- og halvnøgne mænd, der solbadede og det, der var værre  :yes: Gad vide, om ikke det var Herr Albert jeg en dag så stå og svinge med en kølle på næsten en halv meter inde i buskene.  :hyper:

Gnaske, gnaske, gnaske... :hyper:

- jow, vi savner sandelig dine skarpe analyser og efterforskninger - men det ved du jo godt selv.. :ROFL:

Og du sætter da heller ikke dit lys under en skæppe.. :dash2:

Citat, Øgle-Bob - ovre fra hans nye politikreds:

"Helt som jeg havde forventet, blev problemet kun værre, efter at jeg skred fra det andet forum. For så sejlede det bare totalt"...

- så deeeeeet…..  :blum:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    47.6%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: December 31, 2018, 10:24:45 am »

- jow, vi savner sandelig dine skarpe analyser og efterforskninger - men det ved du jo godt selv.. :ROFL:

"Helt som jeg havde forventet, blev problemet kun værre, efter at jeg skred fra det andet forum. For så sejlede det bare totalt"...

Nej, jeg har ikke tænkt mig at være synderlig aktiv på det forum. Men nu kom det uundgåelige. Selv Gubbi får en stikpille.

Og fanme om han ikke nævner mig i emnelinien. Keep up that shit.

Det som han aldrig får:

« Senest Redigeret: December 31, 2018, 10:28:03 am af Carlo »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    47.6%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: December 31, 2018, 12:06:17 pm »

Nu fik jeg det ikke bogmærket, men det nåede himmelske højder da han skrev at han var forpliget til sit ganskeri.

Tks, tsk, tsk. Løgnhals er han også, men det vidste vi godt i forvejen.

Offline Frederico

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Januar 01, 2019, 08:36:25 pm »

Hvasså, trollerik? Får du ligget lidt i kisten i den lokale frimurer-klub? Ok, den var måske lidt plat, men når Tørresnoren troller og driller mig, så vil jeg også trolle og drille tilbage. :yes: Så det er derfor, jeg skriver det dersens med at han er frimurer, det er for at drille ham, fordi han også driller mig.

Jeg synes, det er lidt irriterende at man ikke kan være her, uden at brugere som Carlo og Tørresnoren skal være efter en. De var nok sådan nogle små, fregnede lømler i skolegården, der rigtig førte an, når der skulle drilles, og så fordi der aldrig var nogen, der sagde fra over for dem, så har de bare fortsat med at drille, selvom de er blevet voksne. Fordi der aldrig er blevet sagt fra.  :yes: Så derfor vil jeg fortsætte med at italesætte deres dårlige opførsel, indtil jeg og andre kan få lov til at være her i fred, fordi jeg synes alligevel ikke det kan passe, at der skal være sådan nogle gamle, sure mænd, der sidder og bestemmer, hvem der må have lov til at være med her på debatten. Det synes jeg er lidt trollet at opføre sig sådan, fordi det er der jo ikke nogen almindelige debattører, der ville gøre, så derfor skal de have lov til at smage lidt af deres egen medicin. :hyper:

Det er også derfor jeg skriver det der med at Tørresnoren er frimurer, fordi ud af til har han sådan et røvkedeligt liv som arbejdsgiver, hvor han rigtig kan tryne de ansatte, og så for at have noget modvægt til sin kedelige hverdag, så forestiller jeg mig ham som frimurer.  :yes: Det er ofte dem, der gør noget skjult, der er de største modstandere af de ting, de er nødt til at gøre i skjul, og Herr Tørresnoren har jo altid været efter mig og mine ideer, så derfor tror jeg, at han også er efter mig for at skjule sine egne interesser for det paranormale, reptilians og NWO.  :yes:
« Senest Redigeret: Januar 01, 2019, 08:39:36 pm af Frederico »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    30.8%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Januar 01, 2019, 08:59:41 pm »
Nå, nu har tosseanstalten igen glemt at låse døren.  :big_grin: :big_grin:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Januar 01, 2019, 09:10:02 pm »
Øglebob siger ovre på den anden debat at det ikke er ham der er Frederico.