Forfatter Emne: Jubel over drabene på de to nordiske kvinder fortsætter  (Læst 3641 gange)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.8%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Jubel over drabene på de to nordiske kvinder fortsætter
« Svar #60 Dato: December 26, 2018, 09:29:22 pm »
Ja. Surt at Anklageren har valgt at forlade debatten, men han kan jo ændre mening og komme tilbage.

DOjo

• Gæst
« Svar #61 Dato: December 26, 2018, 09:48:00 pm »
Ja. Surt at Anklageren har valgt at forlade debatten, men han kan jo ændre mening og komme tilbage.

Det kan man godt.
Bare ikke i samme navn.

Evalu

• Gæst
« Svar #62 Dato: December 27, 2018, 07:43:10 am »

Det kan man godt.
Bare ikke i samme navn.

Jeg holdt på et tidspunkt en pause, hvor jeg forlod debatten og senere registrerede mig igen med samme brugernavn, så man kan godt vende tilbage med samme navn; men der vil stå "gæst" under de indlæg, der er skrevet  tidligere, og man starter forfra som ny bruger med 0 indlæg og 0 Likes.
De gamle indlæg ligger der stadig og kan findes med søgefunktionen.

Offline Massey

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: "Voldtaget og slagtet!"
« Svar #63 Dato: December 28, 2018, 01:54:24 am »
"Kvinderne blev udsat for et bestialsk drab på "Daesh-måden", skriver den marokkanske avis Assabah. "DAESH" er et andet navn for Islamisk Stat, IS.
Al Arabya skriver, at Louisa og Maren blev voldtaget, og at det hele blev afsluttet med "slagtning."

Brovtebanden er rigtig i julestemning.  :bad:

Du ser hende venligboen ligge på maven, så flår ham mullaen hoved bagover hun skriger av av, så sætte han kniven på halsen og hun skriger no.
De vender hende, en af dem har støvlen på hendes kind  mens blodet fosser ud af hende,og der har hun indset hun dør af det møde, hun lyder som når du prøver at får det sidste op af et glas med et sugerør, ligger bare paasiv hende en støvle på kinden, han hakker løs til hoved er hakket af, det smides hen til campinggrejet. Og det var den opdagelsesreje til et shit hole de var advaret mod at campere i.

Jeg tvivler på hun er voldtaget, da hun har sorte minitrusser og hvid skiundertrøje på da han skære halsen over , tror ikke det øgleyngel vil bruge tid på at give hende tøj på, før han slår hende ihjel.

Flere kalder hende libtard på tuben, og det er vel en meget passende betegnelse for hende.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    67.8%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #64 Dato: December 28, 2018, 08:16:54 am »
Du ser hende venligboen ligge på maven, så flår ham mullaen hoved bagover hun skriger av av, så sætte han kniven på halsen og hun skriger no.
De vender hende, en af dem har støvlen på hendes kind  mens blodet fosser ud af hende,og der har hun indset hun dør af det møde, hun lyder som når du prøver at får det sidste op af et glas med et sugerør, ligger bare paasiv hende en støvle på kinden, han hakker løs til hoved er hakket af, det smides hen til campinggrejet. Og det var den opdagelsesreje til et shit hole de var advaret mod at campere i.

Jeg tvivler på hun er voldtaget, da hun har sorte minitrusser og hvid skiundertrøje på da han skære halsen over , tror ikke det øgleyngel vil bruge tid på at give hende tøj på, før han slår hende ihjel.

Hvad skal vi vide det for? Følelsesmæssig plæderen?

Citér
Flere kalder hende libtard på tuben, og det er vel en meget passende betegnelse for hende.

People who use the word “libtard” are people who try and use coupons that expired 6 months ago and then ask to speak to a manager when they aren’t allowed to use it.
anti-rød: "Det er muligt at udvinde energien fra Co2."

Offline Massey

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #65 Dato: December 28, 2018, 10:31:13 am »

Hvad skal vi vide det for? Følelsesmæssig plæderen?

Citér

People who use the word “libtard” are people who try and use coupons that expired 6 months ago and then ask to speak to a manager when they aren’t allowed to use it.

Jeg plædere ikke, det er forløbet.
Begræns du dig til at fantasere om de thaier du gerne ville betale for, hvis det ikke lige var for du ikke har en fed lagerarbejder pension.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    67.8%
    • Vis profil
« Svar #66 Dato: December 28, 2018, 10:55:32 am »

Jada. Der dør 700 000 mennesker i verden hver dag. Hvorfor er lige dette dødsfald specielt interessant, og ikke de 699 999 andre?

Offline Massey

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #67 Dato: December 28, 2018, 11:46:22 am »

Jada. Der dør 700 000 mennesker i verden hver dag. Hvorfor er lige dette dødsfald specielt interessant, og ikke de 699 999 andre?

Hvad rager det mig..

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    67.8%
    • Vis profil
« Svar #68 Dato: December 28, 2018, 11:48:56 am »

Hvad rager det mig..

Det må da rage dig specielt, siden du lægger ud med at poste det. Vi har alle sammen læst i alle medier at der er en dansk kvinde der er blevet myrdet i Marokko. Hvorfor koge mere suppe på den pind?

Offline Olga_K

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #69 Dato: December 28, 2018, 12:00:08 pm »
Det rager ikke mig personligt, men det er skræmmende fordi det er en dansker - jeg ved godt, at pressen spiller på vores indre frygt (og svinehund) men det er fandme ikke i orden, at man ikke kan campere i et farligt område, bare fordi man er ung, blond og kvinde.

Men sådan er verden. Dem der ikke lytter, de må lære.

Selvom jeg hader, at det er sådan  :JC_doubledown:

Offline Massey

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #70 Dato: December 28, 2018, 12:06:47 pm »

Hvad rager det mig..

Det må da rage dig specielt, siden du lægger ud med at poste det. Vi har alle sammen læst i alle medier at der er en dansk kvinde der er blevet myrdet i Marokko. Hvorfor koge mere suppe på den pind?

:MG_216:

Var det virkelig hvad du fik ud af det.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    67.8%
    • Vis profil
« Svar #71 Dato: December 28, 2018, 12:08:58 pm »
Var det virkelig hvad du fik ud af det.

Sådan cirka, ja. Hvis du fik mere ud af det, hvorfor fortalte du det så ikke fra starten?

hvad fik du ud af det?

Offline Massey

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #72 Dato: December 28, 2018, 12:23:24 pm »
At muslimske lande ikke er værd at sætte sin ben i, inc Thailand.

Allahs hakkedreng gjorde bare som den pædofile landevejsrøver siger man skal med vantro.
« Senest Redigeret: December 28, 2018, 12:27:39 pm af Massey »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    67.8%
    • Vis profil
« Svar #73 Dato: December 28, 2018, 03:31:57 pm »
Jeg fik en ide i går da jeg henne og handle i Rema. Jeg så de havde sylte. Det har de overalt, uden at jeg nogen sinde har skænket det en tanke. Men i går slog det mig: det må være mindst 50 år siden jeg har fået det. I forbindelse med hjemmeslagtning på gården.

Så i kurven med det, sammen med rødbeder og persille. Sennep har jeg sådan set i forvejen.

Men hvad slags sennep bruger I? Jeg bruger Arfmanns Taffel sennep. Nogen bedre forslag?

Hjemmeslagtning på den tid hvor jegstartede i skole. De landhusmødre kunne deres kram. Der var ingen hjemmesfrysere dengang, så kødet blev konserveret efter alle kunstens regler. En skam al den viden og kunne er gået tabt.

Der var frysere, men det var nogle andelsfrysehuse, hvor hver andelhaver havde en boks. Flere af disse frysehuse eksisterer endnu som museer. Bl a i Tikøb

Men sådan noget kender I ikke, jer der er vokset op i byerne. Der købte man kød hos slagteren efterhånden som man skulle bruge det.

Offline Olga_K

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #74 Dato: December 28, 2018, 05:25:26 pm »
Jeg fik en ide i går da jeg henne og handle i Rema. Jeg så de havde sylte. Det har de overalt, uden at jeg nogen sinde har skænket det en tanke. Men i går slog det mig: det må være mindst 50 år siden jeg har fået det. I forbindelse med hjemmeslagtning på gården.

Så i kurven med det, sammen med rødbeder og persille. Sennep har jeg sådan set i forvejen.

Men hvad slags sennep bruger I? Jeg bruger Arfmanns Taffel sennep. Nogen bedre forslag?

Hjemmeslagtning på den tid hvor jegstartede i skole. De landhusmødre kunne deres kram. Der var ingen hjemmesfrysere dengang, så kødet blev konserveret efter alle kunstens regler. En skam al den viden og kunne er gået tabt.

Der var frysere, men det var nogle andelsfrysehuse, hvor hver andelhaver havde en boks. Flere af disse frysehuse eksisterer endnu som museer. Bl a i Tikøb

Men sådan noget kender I ikke, jer der er vokset op i byerne. Der købte man kød hos slagteren efterhånden som man skulle bruge det.

Jeg kan godt huske vores lokale frysehus (jeg voksede op i en forstad til verdensbyen Randers), især kan jeg huske den helt specielle lugt, der var i det kolde hus.

Jeg var dog glad, da vi fik egen kummefryser (kun fordi andelsfrysehuset blev nedlagt), da jeg så fik adgang til at lave egne ispinde af saftevand  :blum:

(Fuck, det er langt væk fra emnet, men tak for linket til frysehuset i 10-køb, jeg vil smutte forbi og se det ved lejlighed)