Forfatter Emne: Jubel over drabene på de to nordiske kvinder fortsætter  (Læst 2417 gange)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
Sv: Du er her ikke for at debattere
« Svar #45 Dato: December 25, 2018, 12:25:30 pm »
Svar ikke en troll

Hvorfor gør du det så selv bestandigt? Jeg er selv ligeglad, hvis det ikke lige var fordi dine svar til "troll", lægger spærreild overdebatten. Lidt Reformskifter-agtigt. Det kunne være vi andre godt ville debattere lidt med Forsvareren. For han har da interessant viden og interessante indlæg.

Og en ting til: vi HAR fattet at du mener Tigermanden er en troll. Du behøver ikke at gentage dig selv.
Vi kan godt selv læse nyheder!

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    21.2%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #46 Dato: December 25, 2018, 01:07:21 pm »
Svar ikke en troll

Hvorfor gør du det så selv bestandigt? Jeg er selv ligeglad, hvis det ikke lige var fordi dine svar til "troll", lægger spærreild overdebatten. Lidt Reformskifter-agtigt. Det kunne være vi andre godt ville debattere lidt med Forsvareren. For han har da interessant viden og interessante indlæg.

Og en ting til: vi HAR fattet at du mener Tigermanden er en troll. Du behøver ikke at gentage dig selv.

Vi andre syntes også tigermanden er en troll, dig carlo er den eneste der er ligeglad. Du er forøvrigt selv en elendig debattør Carlo, du ligner meget mere en moppedreng.
Forsvareren lærer ikke noget af dialog; men gentager alle sine løgnehistorier, som alle muslimer gør.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Anklageren

• Gæst
Det er du helt ene om at mene
« Svar #47 Dato: December 25, 2018, 01:20:51 pm »
Svar ikke en troll

- så det er forkert at skrive "vi".

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.8%
    • Vis profil
« Svar #48 Dato: December 25, 2018, 01:29:43 pm »
Vi andre syntes også tigermanden er en troll, .................................................

Vi HAR hørt dig!

Hvis han er en troll, hvorfor beskæftiger I jer så så meget med ham?

Anklageren

• Gæst
Det er et valg mellem pest og kolera
« Svar #49 Dato: December 25, 2018, 01:40:19 pm »
Der findes ikke nogen gode reaktioner på en troll.

Hvis man skal vælge mellem dette billede - og endeløse skænderier med en troll - er billedet at foretrække.

Vi kan nemlig godt huske dengang Tigermanden og DerRudi gav den gas  :yes:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    21.2%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Jubel over drabene på de to nordiske kvinder fortsætter
« Svar #50 Dato: December 25, 2018, 01:40:25 pm »
Er du dum Carlo?
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Anklageren

• Gæst
Debat eller ævl
« Svar #51 Dato: December 25, 2018, 03:49:48 pm »
Hej Carlo

Du forsvarer "Forsvareren", så selvom jeg hurtigt blev træt af ham tænkte jeg, at jeg ville give ham en chance.

Det har han så fået nu.

En troll kommer med sære påstande med den ganske bestemte hensigt at provokere, og hvis man beviser, at trollen tager fejl, starter man bare noget endeløst ævl.

Hvordan sorterer man skidt fra kanel?

Det gør man bedst ved at se på, hvordan en debattør reagerer, når man beviser, at han tager fejl.

1. Debattøren indrømmer sin fejl

2. Man starter en endeløs ævlen

Et eksempel:

PU og jeg er uenige om meget, og det er svært for mig at overbevise PU om noget - og hvad sker der så. når man beviser at PU tager fejl?

PU bragte et billede af en folkemængde - og påstod - det var en demonstration af National Action.

Jeg beviste, at det var et billede af FC Liverpools hjemkomst, da de vandt Champions League.

Her er PU reaktion: http://www.din-debat.dk/index.php?topic=8127.msg111140#msg111140

Det er en helt OK-reaktion

Derimod starter man bare en endeløs ævlen, når man beviser, at Forsvareren tager fejl.

Nu har jeg skrevet, hvad jeg mener - men jeg gider ikke at ævle om det  :smile1:

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
    • Vis profil
Sv: Jubel over drabene på de to nordiske kvinder fortsætter
« Svar #52 Dato: December 25, 2018, 04:09:44 pm »
@Anklager, du beskriver din egen fejl. For når du får at vide, at du har taget fejl, indrømmer du det aldrig, men starter i stedet en masse offtopic vrøvl og snakken udenom.

Personligt har jeg intet imod at indrømme det, hvis jeg opdager, at jeg har taget fejl. Men du har bare ikke en chance for at få mig til at påtage mig skylden for en fejl, som jeg stadig mener, at det er min modpart, der har begået, og du kan aldrig overbevise mig om, at fejlen var min bare ved at snakke udenom. Find nogle bedre argumenter eller noget bedre dokumentation i stedet for. Ellers har du ikke en chance.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.8%
    • Vis profil
Sv: Debat eller ævl
« Svar #53 Dato: December 25, 2018, 04:16:49 pm »
Nu har jeg skrevet, hvad jeg mener - men jeg gider ikke at ævle om det  :smile1:

Håber du holder fast i det, så vi kan vende tilbage til god debat.

Anklageren

• Gæst
« Svar #54 Dato: December 25, 2018, 04:27:15 pm »

- men jeg bliver ved med at poste dette billede, fordi Forsvareren kun bidrager med trolle-ævlen:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.8%
    • Vis profil
« Svar #55 Dato: December 25, 2018, 04:36:34 pm »
- men jeg bliver ved med at poste dette billede, fordi Forsvareren kun bidrager med trolle-ævlen:

Dvs vi andre må ikke vende tilbage til god debat for dig?

Anklageren

• Gæst
Det er vi ikke enig om
« Svar #56 Dato: December 25, 2018, 06:18:23 pm »

Dvs vi andre må ikke vende tilbage til god debat for dig?

Jeg synes, det er elendig debat, når man ikke har andet at bidrage med - men du kan da danne en gruppe sammen med Forsvareren.

Skal vi kalde jer ævlerne  :smile1:

Anklageren

• Gæst
Jeg er den, der er smuttet
« Svar #57 Dato: December 26, 2018, 05:35:08 pm »

Det har været sjovt, men nu er der næsten kun ævl.

Jeg håber i alle sammen vil få det godt  :smile1:

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    6%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Sv: Jeg er den, der er smuttet
« Svar #58 Dato: December 26, 2018, 06:49:05 pm »

Den havde jeg ikke set komme! Anklageren forlader debatten. Det er uden tvivl et tab, hvad man så end måtte mene om hans politik.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

DOjo

• Gæst
Sv: Jeg er den, der er smuttet
« Svar #59 Dato: December 26, 2018, 08:11:15 pm »

Jeg ser debatten først nu.
Debatten kan ikke tages seriøst abenbart og hvert forsøg saboteres.

Men debatten er kun tidsfordrivelse, og du har været med længe, og vinteren er langt.

Hvis du er seriøst ønsker jeg dig alt godt og håber du kommer stærk tilbage.

Selvom du goodt nok kunne fylde meget har du været en inspiration til oplæg muligheder.

I hvert fald har du været medvirkende til mit kendtskab af Grønland og hvordan man fordriver tiden med naturen som følgesvend.

God speed

Ps.
Om ikke andet kan man vel nok se at DD lever videre som Chat debat  :yes:
« Senest Redigeret: December 26, 2018, 08:48:57 pm af DOjo »