Forfatter Emne: Jubel over drabene på de to nordiske kvinder fortsætter  (Læst 2240 gange)

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Pas nu på dit blodtryk
« Svar #30 Dato: December 23, 2018, 07:23:48 pm »
Det er ikke sundt at være så ophidset.
Nej, du burde jo nok passe bedre på blodtrykket i din høje alder! 😁

Anklageren

• Gæst
Pas nu på du ikke kommer i julestemning
« Svar #31 Dato: December 23, 2018, 07:56:32 pm »
Du er bare så ophidset  :smile1:

Offline dna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Det er vel ikke så sært
« Svar #32 Dato: December 23, 2018, 08:07:14 pm »
Der er en marokkaner, der lige har løjet på TV-Avisen. Hun sagde at de folk som slog dem ihjel ikke er muslimer (som i at det ikke er en del af islam at opføre sig sådan). Utroligt at de bare lader en sådan løgn blive bragt uden at kommentere det

Du er den eneste, der kender sandheden  :smile1:

Sludder.
Jeg ved det er løgn at det ikke har noget med islam at gøre og det er jeg langt fra den eneste, der ved.

Så er det måske bare en sproglig misforståelse.

Om lidt kommer der måske en anden, der "ved", at det er et false flag angreb, som NWO og den internationale zionistiske magtelite står bag.

Derfor vil jeg foretrække et andet ordvalg end: "ved".

Marokkanske myndigheder siger det er et islamisk terrorangreb. Danske myndigheder siger det er et islamisk terrorangreb. Derfor vil jeg påstå jeg ved det er et islamisk terrorangreb. Ret beset ved jeg det lige så vel som jeg reelt ikke ved at jorden drejer rundt om solen selv om jeg vil påstå det.

Anklageren

• Gæst
Man kan ikke altid regne med pressen
« Svar #33 Dato: December 23, 2018, 08:13:14 pm »
Marokkanske myndigheder siger det er et islamisk terrorangreb. Danske myndigheder siger det er et islamisk terrorangreb. Derfor vil jeg påstå jeg ved det er et islamisk terrorangreb. Ret beset ved jeg det lige så vel som jeg reelt ikke ved at jorden drejer rundt om solen selv om jeg vil påstå det.

Det er også meget sandsynligt, men der foregår en mediekamp, hvad man også får en tydelig fornemmelsen af i tråden.

Offline dna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Man kan ikke altid regne med pressen
« Svar #34 Dato: December 24, 2018, 06:27:50 am »

Det er også meget sandsynligt, men der foregår en mediekamp, hvad man også får en tydelig fornemmelsen af i tråden.

Den eneste mediekamp, der foregår er vist den, hvor medierne forsøger at få det til at se ud som om det ikke er islams grimme ansigt som endnu en gang har slået til.
Hvor mange gange gennem årene har man ikke hørt udtalelsen om at islam er fredens religion samtidig med at muslimerne gang på gang modbeviser det. Sjovt nok er det en udtalelse, der ofte kommer i forbindelse med muslimsk terror. Det kan efterhånden ikke opfattes som andet end en joke.

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: December 24, 2018, 07:50:46 am »
Den eneste mediekamp, der foregår er vist den, hvor medierne forsøger at få det til at se ud som om det ikke er islams grimme ansigt som endnu en gang har slået til.
Forskellen er, at nazisterne er ligeglade med religionen islam, fordi de i stedet betragter islam som en menneskerace, som de hader uanset, hvilken religion de skyldige evt er tilhængere af. Medierne derimod betragter islam som en religion, og de giver ikke islam skylden, medmindre de ved, at de skyldige var fundamentalistiske islam-dyrkere.

Offline dna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: December 24, 2018, 01:05:45 pm »
Forskellen er, at nazisterne er ligeglade med religionen islam, fordi de i stedet betragter islam som en menneskerace, som de hader uanset, hvilken religion de skyldige evt er tilhængere af. Medierne derimod betragter islam som en religion, og de giver ikke islam skylden, medmindre de ved, at de skyldige var fundamentalistiske islam-dyrkere.

Godwins lov holder stadig.
Jeg forstår ikke lige, hvorfor du bringer nazister ind i det. Er det de danske og marokkanske myndigheder du mener er nazister? Det er dem, der siger at der er tale om islamisk terror.

Anklageren

• Gæst
« Svar #37 Dato: December 24, 2018, 01:08:51 pm »

:Cherna_29:

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: December 24, 2018, 01:19:51 pm »

Din pointe, hr. Alzheimer? At du nu selv ønsker at skifte fra socialdemokratiet til arisk-kristent-nazihadeparti og hylde slavehandel, Holocaust, terror, korstoge og masseudryddelse af alle andre racer? 🤪

Anklageren

• Gæst
Du er her ikke for at debattere
« Svar #39 Dato: December 24, 2018, 01:53:24 pm »

Din pointe, hr. Alzheimer? At du nu selv ønsker at skifte fra socialdemokratiet til arisk-kristent-nazihadeparti og hylde slavehandel, Holocaust, terror, korstoge og masseudryddelse af alle andre racer? 🤪

Svar ikke en troll

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Jubel over drabene på de to nordiske kvinder fortsætter
« Svar #40 Dato: December 24, 2018, 02:08:34 pm »
Nej, jeg skal da nok lade med at svare dig for eftertiden, hr. Alzheimer. Men prøv nu at få lidt bedre styr på din misundelse over, at jeg fik et fint job som lektor her i Danmark, mens du jo var nødt til at emigrere helt til Grønland bare for at få lov til at undervise de alleryngste eskimobørn en lille smule. Det er usundt at blive ved med at ærgre sig over denne fiasko selv så mange år senere! Og så oven i købet her i julen, hvor alle jo bør være glade!

Anklageren

• Gæst
« Svar #41 Dato: December 24, 2018, 02:14:19 pm »
Nej, jeg skal da nok lade med at svare dig for eftertiden, hr. Alzheimer. Men prøv nu at få lidt bedre styr på din misundelse over, at jeg fik et fint job som lektor her i Danmark, mens du jo var nødt til at emigrere helt til Grønland bare for at få lov til at undervise de alleryngste eskimobørn en lille smule. Det er usundt at blive ved med at ærgre sig over denne fiasko selv så mange år senere! Og så oven i købet her i julen, hvor alle jo bør være glade!

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: December 24, 2018, 02:56:26 pm »
Godt trollet, hr. Alzheimer! Jeg gider bare ikke at lede efter billeder af demente gamlinge til gengæld og dermed komme helt ned på dit barnligt-demente niveau. Så slut herfra. Du må finde nogle andre at lege troll overfor. Men pas nu på med din demens, så du trods alt ikke bliver alt for meget til grin!

Anklageren

• Gæst
« Svar #43 Dato: December 24, 2018, 03:04:56 pm »
Godt trollet, hr. Alzheimer! Jeg gider bare ikke at lede efter billeder af demente gamlinge til gengæld og dermed komme helt ned på dit barnligt-demente niveau. Så slut herfra. Du må finde nogle andre at lege troll overfor. Men pas nu på med din demens, så du trods alt ikke bliver alt for meget til grin!

Det kan godt være, at du tror jeg sidder og skumler og tænker over, hvordan jeg kan give igen - men nu er det holdt op med at sne, så jeg skal have min scooter gravet ud  :smile1:

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: December 24, 2018, 03:33:49 pm »

Det kan godt være, at du tror jeg sidder og skumler og tænker over, hvordan jeg kan give igen - men nu er det holdt op med at sne, så jeg skal have min scooter gravet ud  :smile1:
Så må du jo vente til i aften med at drømme videre om Tibet og landets bengalske tigere 😹