Forfatter Emne: Torsten.  (Læst 1646 gange)

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.8%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Torsten.
« Svar #15 Dato: December 30, 2018, 02:57:23 pm »
"Jeg er her med GuBBi's accept"

:rolleyes:

Han var bannet, og da Gubbi kom tilbage blev han smidt ud igen.
cuckelicuck

Offline Henrijette

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: December 30, 2018, 03:22:42 pm »

Han var bannet, og da Gubbi kom tilbage blev han smidt ud igen.

Ja, nu er han ikke kendt som sandhedsfakkel. Ej heller øglebob som kløgtig :big_grin:

Offline måneskin (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: December 30, 2018, 03:45:39 pm »

Han var bannet, og da Gubbi kom tilbage blev han smidt ud igen.   Hvad er det jeg har sagt , PJ har svært ved at omgå sandheden  :dash2: :dash2: og så bliver han sur på mig når jeg tager ham i hans løgne  :ohmy: :ohmy:
    Men nu er det Pandrup Krostue der skal høre på den FORLÆNGSTE TABTE TRYGSAG; sølle dem , men han får heller ikke noget respons igen på alt det ævl. :big_grin: :big_grin:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    50.6%
  • Country: 00
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: December 31, 2018, 12:01:41 pm »
Er der ikke nogen der har kontakt til Poul og vil fortælle ham om et forum ha ikke er bannet fra endnu?

Nu skal man ikke sparke til folk der ligger ned. Men det kunne være sjovt hvis nogen samlede op på det bedste og mest kulørte af Poul Jørgensen og postede det. Alle hans opfindelser. Da han blev voldtaget af fire tyske kvinder i en svensk skov. Da han blev kort over af en John Deere. Da der faldt et rør ned over ham i 1986. Og så videre
Du får ret og jeg får fred!

Offline måneskin (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: December 31, 2018, 01:09:04 pm »
Er der ikke nogen der har kontakt til Poul og vil fortælle ham om et forum ha ikke er bannet fra endnu?

Nu skal man ikke sparke til folk der ligger ned. Men det kunne være sjovt hvis nogen samlede op på det bedste og mest kulørte af Poul Jørgensen og postede det. Alle hans opfindelser. Da han blev voldtaget af fire tyske kvinder i en svensk skov. Da han blev kort over af en John Deere. Da der faldt et rør ned over ham i 1986. Og så videre
     Det skulle være Torsten ,han plejer at være god til at finde de sørøverhistorier der er kommet fra PJ. :yes: :yes:  Men bare rolig , han følger med i alt der sker herinde han er på fra morgen til sent aften , så han ved godt hvad der sker herinde.  :hyper:   Prøv at gå ind på Ingeniøren der vrøvler en om et satans rør , he he og om en lyd , jeg ska bruge en lyd.  :blum: :blum:

Offline måneskin (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Januar 12, 2019, 11:51:35 am »

Hvor finder du dog det??

Blev du nogensinde ven med ham?

Find "Krostuen Pandrup" på Facebook. Gå så ned til det opslag med "CHRISTMAS FIGHT NIGHT" fra 18. december og læs kommentarerne.

Nej, jeg er ikke FB-ven med ham. Så skal jeg nok først have lavet en falsk profil.
    Torsten , gå ind på en profil der hedder Hans Hinter på Face det er PJ nye profil  :big_grin: :big_grin: med billede og det hele . Jeg er sikker på at du bliver ven med ham , efter du spørger så pænt om hvordan det skrider frem med den evige TRYG saga .  :JC_doubledown:  Jeg er sikker på at Nordsjællands politiside vil være glade for at du tager snakken om tyverier og den gamle saga på Face i stedet for på deres side. :yes:           Kommer lige med en bøn fra PJ er der nogen der vil blive medlem af gruppen UTRYG på face , der mangler medlemmer i gruppen og det er kun PJ der skriver derinde ang den tabte TRYG sag , så han vil blive kæmpe lykkelig hvis der kommer flere til.  :hyper:     PJ har prøvet at kapre medlemmer på Krostuen Pandrup , men uden held så jeg håber i vil blive medlem af UTRYG. :yes: :yes:  Tænk på at måske er det ikke dig i dag , men du ved ikke hvem du møder på vejen måske er det en der er forsikret i TRYG. :bad: :bad: 
« Senest Redigeret: Januar 29, 2019, 12:03:53 pm af måneskin »

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.8%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Januar 12, 2019, 12:19:13 pm »
Ha ha. Det er jo de billeder Terrence tog med sit dashcam. Mon ikke det er en af hans plageånder der har oprettet den profil?
cuckelicuck

Offline Henrijette

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Januar 12, 2019, 12:57:28 pm »
Ha ha. Det er jo de billeder Terrence tog med sit dashcam. Mon ikke det er en af hans plageånder der har oprettet den profil?

Selvfølgelig er det da det.
Pølle er så grim i virkeligheden at han ikke har et billede fra nutid på, men et af en knægt på knallert. Det kan selvfølgelig være motivet er at prøve at give den som tenageknægt, der var jo noget med ham og "små piger".

Offline Henrijette

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Januar 12, 2019, 01:00:51 pm »

Hvor finder du dog det??

Find "Krostuen Pandrup" på Facebook. Gå så ned til det opslag med "CHRISTMAS FIGHT NIGHT" fra 18. december og læs kommentarerne.

Nej, jeg er ikke FB-ven med ham. Så skal jeg nok først have lavet en falsk profil.
    Torsten , gå ind på en profil der hedder Hans Hinter på Face det er PJ nye profil  :big_grin: :big_grin: med billede og det hele . Jeg er sikker på at du bliver ven med ham , efter du spørger så pænt om hvordan det skrider frem med den evige TRYG saga .  :JC_doubledown:  Jeg er sikker på at Nordsjællands politiside vil være glade for at du tager snakken om tyverier og den gamle saga på Face i stedet for på deres side. :yes:

Er det dig der er 2 gange Susanne?

Nå, har lige sendt profilen en venneanmodning men blev blokeret
« Senest Redigeret: Januar 12, 2019, 01:18:07 pm af Henrijette »

Offline måneskin (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Januar 29, 2019, 12:05:04 pm »

Hvor finder du dog det??

Torsten , gå ind på en profil der hedder Hans Hinter på Face det er PJ nye profil  :big_grin: :big_grin: med billede og det hele . Jeg er sikker på at du bliver ven med ham , efter du spørger så pænt om hvordan det skrider frem med den evige TRYG saga .  :JC_doubledown:  Jeg er sikker på at Nordsjællands politiside vil være glade for at du tager snakken om tyverier og den gamle saga på Face i stedet for på deres side. :yes:           Kommer lige med en bøn fra PJ er der nogen der vil blive medlem af gruppen UTRYG på face , der mangler medlemmer i gruppen og det er kun PJ der skriver derinde ang den tabte TRYG sag , så han vil blive kæmpe lykkelig hvis der kommer flere til.  :hyper:     PJ har prøvet at kapre medlemmer på Krostuen Pandrup , men uden held så jeg håber i vil blive medlem af UTRYG. :yes: :yes:  Tænk på at måske er det ikke dig i dag , men du ved ikke hvem du møder på vejen måske er det en der er forsikret i TRYG. :bad: :bad:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.8%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Januar 29, 2019, 01:23:46 pm »
Den gode Poul må være godt desperat når han skriver om sin tabte Tryg-sag på en nordjysk bodegas FB-side.  :rolleyes:
cuckelicuck