Forfatter Emne: En lille bange mand holdt pressekonference  (Læst 721 gange)

Klondyke Carl

• Gæst
En lille bange mand holdt pressekonference
« Dato: December 20, 2018, 02:32:08 pm »
Lars Løkke Rasmussen holdt til formiddag en cirka 10 minutters pressekonference i anledning af dobbeltdrabet i Marokko. Han ville gerne udtrykke medfølelse, sagde han. Så langt, så godt. Men så kom det, jeg frygtede.

SELV om statsministeren har hørt, hvad vi andre har hørt gennem radio og tv - og han har nok hørt det først af alle - nemlig, at myndighederne i Marokko har anholdt en mand, der er kommet i et ekstremt islamisk miljø. Og SELV om også PET herhjemme ikke synes i tvivl om, hvad gerningsmanden/gerningsmændene er for nogen - så begyndte han på ny at sludre om mørkemænd. Ligesom efter de islamiske drab på Charlie Hebdo. Og ligesom efter drabene på Finn Nørgaard og Dan Uzan. Ligesom alle de andre gange, islams ondskab har slået til:

"Det viser, at der stadig er mørke kræfter, der med vold vil bekæmpe os og den måde, vi lever på", lød det fra den lille bange mand, der ikke tør at kalde en spade for en spade. Ikke tør sætte navn og adresse på ondskabens ideologi.

Er han dum? Ved han ingenting? Jeg tror det ikke; jeg tror han er en skræmt lille mand, som nu ydermere er blevet bange for, hvad de korrekte rundt om Europa tænker om ham - han skal jo nok have en fed stilling, gerne i EU-systemet, når statsministertiden rinder ud.

PS Og så lige et tillægsspørgsmål: Hvorfor rejser to unge kvinder rundt i et land som Marokko, bare som campister? De var vist advaret ....

« Senest Redigeret: December 20, 2018, 02:34:12 pm af Klondyke Carl »

Anklageren

• Gæst
Det må jeg nok sige
« Svar #1 Dato: December 20, 2018, 02:50:07 pm »
Skal vi så ikke alle sammen fordømme lysets kræfter nede i Marokko?

Så får lille Lars fra Græsted den mavepuster fra os på Din-Debat som en slags julegave  :smile1:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.2%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: En lille bange mand holdt pressekonference
« Svar #2 Dato: December 20, 2018, 02:57:34 pm »
Marokko er et ret sikkert land. Der bliver begået færre drab end i mange andre europæiske lande.
Men du glæder dig over et par drab på nogle uskyldige kvinder så du kan komme med endnu mere islamævl. Du så gerne noget mere islamisk terror, så du kan få noget at skrive om.
Vi skal nemmlig rigtig GYSE.

Klondyke Carl

• Gæst
« Svar #3 Dato: December 20, 2018, 02:57:48 pm »
Rachid Afatti
Ouziad Younes
Ejjoud Abdessamad

Se billederne her:

https://bt.dk/udland/se-billederne-her-bliver-tre-drabsmistaenkte-tilbageholdt

(Kan homofaber og forsvareren mon identificere dem, som 'sorte, højreekstreme nynazister' ? Det kan vi andre heller ikke!)
« Senest Redigeret: December 20, 2018, 06:10:34 pm af Klondyke Carl »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.2%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: December 20, 2018, 03:00:40 pm »
Nå, hvorfor skal du trække nazikortet, Klondyke? Det plejer at være os brovtere, der afsporer dine "debatter", siger du - nu begynder du at afspore din egne debat.

Klondyke Carl

• Gæst
« Svar #5 Dato: December 20, 2018, 03:16:02 pm »
Nå, hvorfor skal du trække nazikortet, Klondyke? Det plejer at være os brovtere, der afsporer dine "debatter", siger du - nu begynder du at afspore din egne debat.

Torsk, indre farvande    7.700 kg  men
Mørksej kun                 2.400 kg

Klide: Thyborøn Auktion.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    70.6%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: December 21, 2018, 12:18:46 am »
Vi ser ikke så meget til anti-rød. Han er sikkert ude og lede efter videoen med henrettelsen af de to piger.

Jeg havde forventet at sagen kom på DD og havde forberedt en afsporing. Men så bliver der stillet det samme gode spørgsmål, som jeg omgående stillede mig selv, da jeg læste om sagen.

PS Og så lige et tillægsspørgsmål: Hvorfor rejser to unge kvinder rundt i et land som Marokko, bare som campister? De var vist advaret ....

Virkeligt ikke noget jeg kan tage mig af. Der dør 70 000 mennesker i verden hver dag, men den måde de døde på, ville jeg ikke bryde mig om.

Og de har fået fat i de skyldige? Haha. For Marokko gælder det om, for alt i verden, at vise for omverdenen, at de gør noget for at bekæmpe islamisk terror. Så de har sandsynligvis slæbt nogle uskyldige bondekarle ind, at fået tilståelser ud af dem med "Andrere Methoden".

Det har kun indirekte noget med islam at gøre. Gerningsmændene er antageligt nogle lokale ungersvende der øjnede mulighed for noget grotte hos nogle frie, lyse kvinder. Og så er det gået amok. Et resultat af islams despotiske livsform. Gutterne må ikke få grotte hos marokkanske kvinder for islam. Så bliver de betrængte og det tager magten fra dem.

Til oplysning, så skete der også et par mord på nogle piger der sov i telt, for nogle år siden. Det er ikke kun muslimer der kan.
Du får ret og jeg får fred!

Anklageren

• Gæst
Jeg har ikke meget forstand på det
« Svar #7 Dato: December 21, 2018, 01:05:14 am »
Jeg ved ikke hvorfor pigerne vandrere i Marokko, jeg ved ikke, hvorfor de blev slået ihjel, og jeg ved ikke, hvem der har gjort det, og jeg forstår ikke hvordan de kunne få sig selv til at gøre det.

I Danmark havde drabsmanden sandsynligvis været fra familien, for tre ud fire bliver stukket ihjel eller kvalt på grund af jalousi.

Sammenlignet med at blive dræbt af en livsform, så må det være en skøn død at blive stukket ihjel eller kvalt af sit livs lys - så det er også min favorit.

Ikke fordi jeg har prøvet det, jeg forestiller mig bare, hvilken trøst det må være at kigge ind i øjnene på sit hjertes udkårne i den sidste stund - fremfor at kigge ind i en livsforms kolde øjne.

Offline Dommeren

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
  • Country: no
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: December 21, 2018, 07:15:17 am »
Jamen, fuldstændig enig med Anklageren her: De to piger burde være glade for at blive slået ihjel af nogle flotte arabiske fyre, der har kigget dem dybt i øjnene, mens de har gjort det af med dem. De gav dem den bedst mulige død, som Anklageren skriver, så det skal vi nok bare være glade for!

Offline Venstrefløjens Hævner

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: December 21, 2018, 07:16:10 am »
Hvor mange muslimer er der i Danmark?

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Jeg har ikke meget forstand på det
« Svar #10 Dato: December 21, 2018, 08:12:12 am »
Jeg ved ikke hvorfor pigerne vandrere i Marokko, jeg ved ikke, hvorfor de blev slået ihjel, og jeg ved ikke, hvem der har gjort det, og jeg forstår ikke hvordan de kunne få sig selv til at gøre det.

I Danmark havde drabsmanden sandsynligvis været fra familien, for tre ud fire bliver stukket ihjel eller kvalt på grund af jalousi.

Sammenlignet med at blive dræbt af en livsform, så må det være en skøn død at blive stukket ihjel eller kvalt af sit livs lys - så det er også min favorit.

Ikke fordi jeg har prøvet det, jeg forestiller mig bare, hvilken trøst det må være at kigge ind i øjnene på sit hjertes udkårne i den sidste stund - fremfor at kigge ind i en livsforms kolde øjne.

Hvis du ikke en gang kan overtale dit livs lys til at gøre dig den lille tjeneste, syntes jeg du burde skifte hende ud med en der gerne vil.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Klondyke Carl

• Gæst
« Svar #11 Dato: December 21, 2018, 08:25:18 am »

Hvis du ikke en gang kan overtale dit livs lys til at gøre dig den lille tjeneste, syntes jeg du burde skifte hende ud med en der gerne vil.

Det lyder rimeligt, Phil.  :thumbsup:

Men altså .... prøv alle læsere med både hjerte og forstand i behold at se, hvor mange kræfter Brovtebanden bruger på faktisk at sjofle og nedgøre de to arme ofre i Marokko og i øvrigt med iskold foragt at håne kvinder, der bliver ofre for islamisk ondskab i det hele taget. Jeg synes oprigtigt, at hvis Din-debats ejer virkelig ønskede et debatforum, han kan være bekendt, var 'kommentarerne' fra carlo, homofaber og anklagerens forskellige profiler alle blevet slettet.

For jeg kan ikke frigøre mig fra tanken om, hvis bekendte eller pårørende til de to dræbte unge kvinder ved et tilfælde kom ind og læste med.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: December 21, 2018, 08:41:42 am »

Det lyder rimeligt, Phil.  :thumbsup:

Men altså .... prøv alle læsere med både hjerte og forstand i behold at se, hvor mange kræfter Brovtebanden bruger på faktisk at sjofle og nedgøre de to arme ofre i Marokko og i øvrigt med iskold foragt at håne kvinder, der bliver ofre for islamisk ondskab i det hele taget. Jeg synes oprigtigt, at hvis Din-debats ejer virkelig ønskede et debatforum, han kan være bekendt, var 'kommentarerne' fra carlo, homofaber og anklagerens forskellige profiler alle blevet slettet.

For jeg kan ikke frigøre mig fra tanken om, hvis bekendte eller pårørende til de to dræbte unge kvinder ved et tilfælde kom ind og læste med.

Jeg kan heller ikke helt frigøre mig for tanken om, at hvis to unge blonde piger er naive nok til at tage alene på "telttur" i muslimske Marokko med forældrenes accept,  må både de og deres forældre formentlig være meget naive væmligboere eller noget der ligner.

Det minder mig lidt om missionæren der tog til Sentinel Island.

« Senest Redigeret: December 21, 2018, 08:46:58 am af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Klondyke Carl

• Gæst
« Svar #13 Dato: December 21, 2018, 09:14:13 am »
Hej Phil, det virker som du har misforstået de to dræbte pigers alder. De var 24 og 28 år. Så skal man vist ikke spørge forældre om, hvor man tager hen.

Men jeg kan godt se din pointe i, at det er naivt at rejse på den måde i et land, hvor - så vidt jeg har læst - 1500-2000 drog afsted som jihad-krigere. (Og en del vel sagtens kommet tilbage til Marokko igen.)
De to piger - eller unge kvinder - er formentlig opflasket med det vamle slogan "En fremmed er en ven, du ikke har mødt endnu". Man kan derfor sige, at den islam-leflende propaganda kan have sin del af skylden for at det gik de to så slemt.

Jeg synes også, at berøringsangsten, der får danske politikere med statsministeren i spidsen til at tale om "mørke kræfter", hver gang islam-terroristerne slår til, er medskyldige.

Offline Moses

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: il
  • Lad al synd blive tilgivet og alle slaver befriet
    • Vis profil
    • Find sandheden om verden.
« Svar #14 Dato: December 21, 2018, 11:02:36 am »
Det er godt nok en ulykkelig sitation, og hvor mår det være forfærdeligt for enhver der kendte de 2.

Jeg syns det er betryggende, at Danmarks øverste leder, har forstået at langt flertallet af muslimer er fredelige folk som ikke støtter vold, mord og terror.

Lad os håbe at han og alle andre fortsat husker, at der kun er nogle få procent muslimer som mener vold og terror er vejen. Langt flertallet er fredelige normale folk.
En stor del af de muslimer vi har i danmark, er tilmed enten selv flygtet fra eller har familie der er på flugt fra de få procent af voldelige ekstremister.
« Senest Redigeret: December 21, 2018, 11:26:03 am af Moses »
Lad al synd blive tilgivet og alle slaver befriet!