Nå, hvorfor skal du trække nazikortet, Klondyke? Det plejer at være os brovtere, der afsporer dine "debatter", siger du - nu begynder du at afspore din egne debat.
PS Og så lige et tillægsspørgsmål: Hvorfor rejser to unge kvinder rundt i et land som Marokko, bare som campister? De var vist advaret ....
Allahu akbar!!
Jeg ved ikke hvorfor pigerne vandrere i Marokko, jeg ved ikke, hvorfor de blev slået ihjel, og jeg ved ikke, hvem der har gjort det, og jeg forstår ikke hvordan de kunne få sig selv til at gøre det.I Danmark havde drabsmanden sandsynligvis været fra familien, for tre ud fire bliver stukket ihjel eller kvalt på grund af jalousi.Sammenlignet med at blive dræbt af en livsform, så må det være en skøn død at blive stukket ihjel eller kvalt af sit livs lys - så det er også min favorit.Ikke fordi jeg har prøvet det, jeg forestiller mig bare, hvilken trøst det må være at kigge ind i øjnene på sit hjertes udkårne i den sidste stund - fremfor at kigge ind i en livsforms kolde øjne.
Citat fra: Anklageren efter December 21, 2018, 01:05:14 amJeg ved ikke hvorfor pigerne vandrere i Marokko, jeg ved ikke, hvorfor de blev slået ihjel, og jeg ved ikke, hvem der har gjort det, og jeg forstår ikke hvordan de kunne få sig selv til at gøre det.I Danmark havde drabsmanden sandsynligvis været fra familien, for tre ud fire bliver stukket ihjel eller kvalt på grund af jalousi.Sammenlignet med at blive dræbt af en livsform, så må det være en skøn død at blive stukket ihjel eller kvalt af sit livs lys - så det er også min favorit.Ikke fordi jeg har prøvet det, jeg forestiller mig bare, hvilken trøst det må være at kigge ind i øjnene på sit hjertes udkårne i den sidste stund - fremfor at kigge ind i en livsforms kolde øjne.Hvis du ikke en gang kan overtale dit livs lys til at gøre dig den lille tjeneste, syntes jeg du burde skifte hende ud med en der gerne vil.
Citat fra: Phil efter December 21, 2018, 08:12:12 amCitat fra: Anklageren efter December 21, 2018, 01:05:14 amJeg ved ikke hvorfor pigerne vandrere i Marokko, jeg ved ikke, hvorfor de blev slået ihjel, og jeg ved ikke, hvem der har gjort det, og jeg forstår ikke hvordan de kunne få sig selv til at gøre det.I Danmark havde drabsmanden sandsynligvis været fra familien, for tre ud fire bliver stukket ihjel eller kvalt på grund af jalousi.Sammenlignet med at blive dræbt af en livsform, så må det være en skøn død at blive stukket ihjel eller kvalt af sit livs lys - så det er også min favorit.Ikke fordi jeg har prøvet det, jeg forestiller mig bare, hvilken trøst det må være at kigge ind i øjnene på sit hjertes udkårne i den sidste stund - fremfor at kigge ind i en livsforms kolde øjne.Hvis du ikke en gang kan overtale dit livs lys til at gøre dig den lille tjeneste, syntes jeg du burde skifte hende ud med en der gerne vil.Det lyder rimeligt, Phil. Men altså .... prøv alle læsere med både hjerte og forstand i behold at se, hvor mange kræfter Brovtebanden bruger på faktisk at sjofle og nedgøre de to arme ofre i Marokko og i øvrigt med iskold foragt at håne kvinder, der bliver ofre for islamisk ondskab i det hele taget. Jeg synes oprigtigt, at hvis Din-debats ejer virkelig ønskede et debatforum, han kan være bekendt, var 'kommentarerne' fra carlo, homofaber og anklagerens forskellige profiler alle blevet slettet. For jeg kan ikke frigøre mig fra tanken om, hvis bekendte eller pårørende til de to dræbte unge kvinder ved et tilfælde kom ind og læste med.