Forfatter Emne: En lille bange mand holdt pressekonference  (Læst 600 gange)

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil
Sv: En lille bange mand holdt pressekonference
« Svar #15 Dato: December 21, 2018, 11:40:58 am »
"Det viser, at der stadig er mørke kræfter, der med vold vil bekæmpe os og den måde, vi lever på", lød det fra den lille bange mand, der ikke tør at kalde en spade for en spade. Ikke tør sætte navn og adresse på ondskabens ideologi.

Er han dum? Ved han ingenting? Jeg tror det ikke; jeg tror han er en skræmt lille mand, som nu ydermere er blevet bange for, hvad de korrekte rundt om Europa tænker om ham - han skal jo nok have en fed stilling, gerne i EU-systemet, når statsministertiden rinder ud.
Hvorfor skulle han lyve på et tidspunkt, hvor man endnu ikke vidste noget med sikkerhed?
At du som nazist ønskede, at han skulle lyve, er forståeligt. Men hvorfor angreb du Lars Løkke for ikke at lyve, men ikke den norske statsminister Erna Solberg for heller ikke at gøre det? Var det, fordi du virkelig troede, at Lars Løkke var nazist, ligesom du jo selv er?!??

Det undrer mig især, at du forventede mere af Lars Løkke end af Erna Solberg, fordi begge pigerne jo studerede på et universitet i Norge. Ingen af dem boede i Danmark!

Citér
PS Og så lige et tillægsspørgsmål: Hvorfor rejser to unge kvinder rundt i et land som Marokko, bare som campister? De var vist advaret ....
Fordi Marokko er et særdeles sikkert sted. De var dog blevet advaret af en guide mod at færdes alene. Men dels sker der jo aldrig noget dernede, og dels angriber terroristerne normalt aldrig kvinder. Men åbenbart var der helt usædvanligt også et par stykker fra IS på ferie dernede.
« Senest Redigeret: December 21, 2018, 11:51:43 am af Forsvareren »

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: December 21, 2018, 11:52:56 am »
Det er godt nok en ulykkelig sitation, og hvor mår det være forfærdeligt for enhver der kendte de 2.

Jeg syns det er betryggende, at Danmarks øverste leder, har forstået at langt flertallet af muslimer er fredelige folk som ikke støtter vold, mord og terror.

Lad os håbe at han og alle andre fortsat husker, at der kun er nogle få procent muslimer som mener vold og terror er vejen. Langt flertallet er fredelige normale folk.
En stor del af de muslimer vi har i danmark, er tilmed enten selv flygtet fra eller har familie der er på flugt fra de få procent af voldelige ekstremister.

Nej du har nok ret Moses, - så send du bare din datter på telttur til Marokko, der sker nok ikke noget, - i hvert fald ikke noget der har med islam at gøre.

Så kan du jo selv tage en tur til Sentinel Island og missionere lidt for de indfødte imens.

« Senest Redigeret: December 21, 2018, 12:01:11 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: December 21, 2018, 12:00:19 pm »
Nej du har nok ret Moses, - så send du bare din datter på telttur til Marokko, der sker nok ikke noget, - i hvert fald ikke noget der har med islam at gøre.
Det er nemlig rigtigt! For det er ikke normalt, at IS er til stede i Marokko. Men bare rolig. For de dygtige muslimske politibetjente i Marokko skal nok få opklaret sagen og få stillet de skyldige for retten! 😊

Offline Moses

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: il
  • Køn: Mand
  • Lad al synd blive tilgivet og alle slaver befriet
    • Vis profil
    • Find sandheden om verden.
« Svar #18 Dato: December 21, 2018, 12:47:28 pm »
Det ser ud til at de Marokkanske myndigheder, såvel som langt størstedelen af den (muslimske) befolkning på Marokko, mener at gerningsmændene skal straffes hårdt og tager kraftigt afstand fra den form for mord og terror.

På et mere personligt plan, er jeg ked af hvis du føler at jeg missionerer her. Jeg vejleder gerne og hjælper gerne til en større selv-forståelse eller indsigt i en vej til Gud, men kun til dem der opsøgende selv ønsker det.
Lad al synd blive tilgivet og alle slaver befriet!

Anklageren

• Gæst
Jeg ville gerne have kunne give nogen likes for det her
« Svar #19 Dato: December 21, 2018, 12:52:15 pm »
Det lyder rimeligt, Phil.  :thumbsup:

Men altså .... prøv alle læsere med både hjerte og forstand i behold at se, hvor mange kræfter Brovtebanden bruger på faktisk at sjofle og nedgøre de to arme ofre i Marokko og i øvrigt med iskold foragt at håne kvinder, der bliver ofre for islamisk ondskab i det hele taget. Jeg synes oprigtigt, at hvis Din-debats ejer virkelig ønskede et debatforum, han kan være bekendt, var 'kommentarerne' fra carlo, homofaber og anklagerens forskellige profiler alle blevet slettet.

For jeg kan ikke frigøre mig fra tanken om, hvis bekendte eller pårørende til de to dræbte unge kvinder ved et tilfælde kom ind og læste med.

Det er en stor trøst for familien, at de unge pigers tragiske død bliver misbrugt til politisk propaganda  :JC_goodpost:

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: December 21, 2018, 12:53:46 pm »
Den norske statsministers reaktion kan læses på https://www.nrk.no/urix/erna-solberg-om-drapene-i-marokko_-brutalt-og-meningslost-angrep-1.14349740 Så kan I jo sammenligne den med Lars Løkkes reaktion!