Forfatter Emne: Tjekkiets parlament skal nu drøfte et forbud mod islam  (Læst 541 gange)

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
  • Country: 00
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
Sv: Tjekkiets parlament skal nu drøfte et forbud mod islam
« Svar #60 Dato: December 19, 2018, 05:20:48 pm »
T/F den sved nok. HoHo HOHO   :ded_snegurochka:  :santa3:
Den gamle lektor er en tudeprins når han afsløres, med et stadige grimt sprog.
Tænk, Tigermanden går helt vild ind for vold.
Han er lige så slem som nazisterne.

Anklageren

• Gæst
Du er en parodi på en venligbo
« Svar #61 Dato: December 19, 2018, 05:21:43 pm »
Jeg kan forstå på det hele, at du har været her længe  :yes:
Længe nok til at vide, at du jo også er en troll, der kan lide at fejlcitere folk med vilje 😉

Samt at du jo åbenbart ikke kan lide at diskutere grønlænderne og Grønlands fremtid 😉

Du kan ikke tvinge mig til at debattere Grønland med nogen, som ikke kender landet.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.8%
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Du har et håbløst romantisk syn på politik
« Svar #62 Dato: December 19, 2018, 05:59:45 pm »
Vi hører kun om de folkeafstemninger i Schweiz om indvandring, som islammodstanderne kan lide, men de har tabt afgørende.

Sådan cirka, ja. Her på siden: Licensnægteren jublede over der skulle være folkeafstemning i Schweitz om der fortsat skulle være statslige medier. jeg ville godt have væreten flue på væggen og set hans tudefjæs, da der blev over 70 % (?) tilslutning til fortsatte statslige medier.

Og sådan er det mit indtryk at der er gået de fleste af afstemningerne. Altså en masse ævl og kævl om ingenting.

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    38%
    • Vis profil
Sv: Du er en parodi på en venligbo
« Svar #63 Dato: December 19, 2018, 06:38:44 pm »
Du kan ikke tvinge mig til at debattere Grønland med nogen, som ikke kender landet.
OK. Jeg har forstået, at du ikke er stolt af Grønland!

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
« Svar #64 Dato: December 19, 2018, 09:33:12 pm »
Til Forsvareren.
Da du har gået på universitet, troede jeg du havde lært et dannet kultiveret sprog.  :JC_hurrah:
Det lader ikke helt til, at det er sket for dig.  :JC_doubledown:
Ikke alle mennesker kan være lige så klog og belærende som dig .  :dash2: :hyper:
Den gamle lektor er en tudeprins når han afsløres, med et stadige grimt sprog.
Tænk, Tigermanden går helt vild ind for vold.
Han er lige så slem som nazisterne.

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    38%
    • Vis profil
« Svar #65 Dato: December 20, 2018, 10:40:28 am »
Da du har gået på universitet, troede jeg du havde lært et dannet kultiveret sprog.  :JC_hurrah:
Man må hyle som de ulve, man er iblandt. Hvis jeg brugte det samme kultiverede akademiske sprog her, som jeg f. eks. tidligere på året brugte i en lang samtale med en professor emeritus på universitetet, så ville ingen jo forstå mig. For et sådant sprog preller jo af på trolls, der kun vil more sig med at fejlcitere andre, og på ondsindede racister, der gerne vil ydmyge anden- og trediegenerationsindvandrere så meget som muligt ved at fortælle dem, at de ikke hører hjemme her i landet, selvom de er født og opvokset her og ikke taler andre sprog end dansk. Kultiveret akademisk sprog har aldrig virket på grove uuddannede bøller!

Klondyke Carl

• Gæst
« Svar #66 Dato: December 20, 2018, 03:20:30 pm »
Man må hyle som de ulve, man er iblandt. Hvis jeg brugte det samme kultiverede akademiske sprog her, som jeg f. eks. tidligere på året brugte i en lang samtale med en professor emeritus på universitetet, så ville ingen jo forstå mig. For et sådant sprog preller jo af på trolls, der kun vil more sig med at fejlcitere andre, og på ondsindede racister, der gerne vil ydmyge anden- og trediegenerationsindvandrere så meget som muligt ved at fortælle dem, at de ikke hører hjemme her i landet, selvom de er født og opvokset her og ikke taler andre sprog end dansk. Kultiveret akademisk sprog har aldrig virket på grove uuddannede bøller!

:JC_ghey:  :JC-hysterical:

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    38%
    • Vis profil
« Svar #67 Dato: December 20, 2018, 07:18:24 pm »
Klondyke, du er stadig så dum og stupid, at du tror, at de alle er ens. Men de er nøjagtigt lige så forskellige som f. eks. alle danskere er! Vi er jo heller ikke bare allesammen fanatiske kristne nazister, ligesom du og Anders Breivik er!