Johannes af Gud er en berømt brasiliansk healer, som i fyrre år ved Guds hjælp har udført "psykiske operationer", som han sagde kunne helbrede sygdomme, herunder kræft.Påstandene mod de Faria blev først opdaget i sidste uge, hvor flere personer gik på Globo tv-show for at fortælle om, at han havde været seksuelt voldelig mod dem eller deres pårørende. Derefter blev myndighederne kontaktet af mere end 300 andre anklagere, herunder Farias voksne datter, Dalva Teixeira.I et interview, der blev offentliggjort fredag af det brasilianske blad Veja, sagde Teixeira, at han under misforståelse af mystiske behandlinger misbrugte og voldtog sin datter da hun var mellem 10 og 14 år gammel.Hun sagde, at hendes far stoppede, da hun blev gravid af en af hans medarbejdere. Teixeira sagde, at hun var blevet slået så voldsomt af sin far, at hun fik en abort."Min far er et monster," sagde hun.Siden har han været på flugt, men har nu overgivet sig til politiet.https://www.washingtonpost.com/world/the_americas/brazil-police-say-faith-healer-has-turned-himself-in/2018/12/16/bc1a3104-017b-11e9-958c-0a601226ff6b_story.html?noredirect=on&utm_term=.af3f8ceb6bb3
...
Så religion er blevet anvendt til at gøre mennesker ondt? Den havde jeg aldrig set komme...Men jeg tror faktisk der er en sammenhæng mellem disse "healere" og det at være et forfærdeligt menneske. Det kræver et moralsk anløbent menneske for at påstå at de helbreder det ene og det andet, og tager desperate folks penge for det.Ham her er slet ikke i samme liga som ham brasilianeren, men er endnu et godt eksempel på hvordan de er gribbe:
Citat fra: Lorenz efter December 17, 2018, 11:52:19 pm...SIKKERHEDSSLETTET!!!