Forfatter Emne: Gule veste-demonstration i Aalborg i dag  (Læst 1288 gange)

Klondyke Carl

• Gæst
Sv: Gule veste-demonstration i Aalborg i dag
« Svar #15 Dato: December 15, 2018, 01:32:25 pm »
Jeg troede at Danskerne var for vattede til at tage en gul vest på og demonstrere. ;))

Jeg gætter også på, at der kommer 5-7 personer i alt.

Ha ha, vi må håbe, at homotaber rammer lige så 'godt', som han plejer. Før en SIAD-arrangeret demonstration udenfor Kærshovedgård i november gættede han på 4 fremmødte. Der kom 59.   :sarcastic_hand:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    41.2%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: December 15, 2018, 01:40:41 pm »
Jeg troede at Danskerne var for vattede til at tage en gul vest på og demonstrere. ;))

Ha ha, vi må håbe, at homotaber rammer lige så 'godt', som han plejer. Før en SIAD-arrangeret demonstration udenfor Kærshovedgård i november gættede han på 4 fremmødte. Der kom 59.   :sarcastic_hand:

55 af dem har jo sikkert været statister, som de har hyret til at komme.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    41.2%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: December 15, 2018, 01:42:44 pm »
Det er sådan det plejer at gå med SIAD.

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article4593359.ece

TV: Fuseren i Brovst
Kun fire deltagere i demonstration mod flygtninge i Brovst - Stop Islamiseringen Af Danmark, SIAD, havde ellers lagt op til 'gang i gaden' og slagsmål med Antifascistisk Aktion

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Country: ph
    • Vis profil
Fuld gang i de gule veste i Paris igen i dag
« Svar #18 Dato: December 15, 2018, 01:48:31 pm »

Under alle omstændigheder har Macron og politikerne ikke fattet en dyt. Politikerleden griber om sig i hele vesteuropa og demonstrationerne fortsætter i paris.

Her er live fra Paris lige nu, - og der er allerede godt gang i den

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: December 15, 2018, 02:03:01 pm »
Forklar venligst, hvordan det kan være 'ekstremistisk' ikke at bryde sig om Marrakech-aftalen, eller at Lars Løkke tog ned og underskrev den uden videre forudgående debat i befolkningen.
Gule veste bevægelsen blev startet i Frankrig som protest mod højere skatter og højere leveomkostninger, der ikke interesserer højrefløjen. Men den racistiske højrefløj, der jo normalt ikke kan samle folk nok til deres egne demonstrationer, forsøgte så at koble sig på ved at sende ballademagere til de gule vestes demonstrationer.

Herhjemme var der et stort flertal i folketinget for at tilslutte sig Marrakech-aftalen. Kun DF var imod - og endog måske kun halvhjertet, da aftalen jo ikke er juridisk bindende og derfor intet betyder for Danmark. Havde de virkelig været bange for den, havde de jo nok givet Lars Løkke et ultimatum og meddelt, at de ville stille et mistillidsvotum til regeringen, hvis Lars Løkke tog til Marrakech. Men de protesterede kun lidt på skrømt for ikke at forvirre deres vælgere og give Nye Borgerlige mere vind i sejlene på deres egen bekostning.

Så hvem kan tænkes at gide komme til en demonstration mod den ret ligegyldige Marrakech-aftale? Nok kun meget få fra DF’s og Venstres alleryderste højrefløj. Samt formentlig nogle tilhængere af DNSB og lignende bevægelser. Men næppe ret mange ialt 😉

Klondyke Carl

• Gæst
« Svar #20 Dato: December 15, 2018, 02:04:35 pm »

Kun fire deltagere i demonstration mod flygtninge i Brovst - Stop Islamiseringen Af Danmark, SIAD, havde ellers lagt op til 'gang i gaden' og slagsmål med Antifascistisk Aktion

Får du betaling for at lyve så meget?

Jeg kan se på Ekstra Bladet-linket, at der lægges op til kommunevalget - vel at mærke i november 2013 !! Så "fuseren i Brovst" må have fundet sted noget før.
Jeg foretrak så at omtale noget rimeligt aktuelt.

Og SIAD har i hvert fald STENsikkert aldrig lagt op til "gang i gaden og slagsmål". Det er nogle besindige jyder - læg i øvrigt mærke til, at de i opfordringen, som jeg linkede til, skriver "ballademagere bliv hjemme."

Folk fra SIADs ledelse var derimod ved at blive slået halvt eller måske helt ihjel før en demonstration i København 21/10 2007, hvis vi endelig skal gå tilbage i tiden. Af hvem mon?

Det er ikke nemt at være sådan en Antifafafa-tastatur helt, hva' bette homopjok?    :sarcastic_hand:  Nu hænger du minsandten - selvforskyldt - dér på snoren igen!   :sarcastic:
« Senest Redigeret: December 15, 2018, 02:07:15 pm af Klondyke Carl »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    41.2%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: December 15, 2018, 02:10:36 pm »

Jeg kan se på Ekstra Bladet-linket, at der lægges op til kommunevalget - vel at mærke i november 2013 !! Så "fuseren i Brovst" må have fundet sted noget før.

Og SIAD har i hvert fald STENsikkert aldrig lagt op til "gang i gaden og slagsmål". Det er nogle besindige jyder - læg i øvrigt mærke til, at de i opfordringen, som jeg linkede til, skriver "ballademagere bliv hjemme."

Folk fra SIADs ledelse var derimod ved at blive slået halvt eller måske helt ihjel før en demonstration i København 21/10 2007, hvis vi endelig skal gå tilbage i tiden. Af hvem mon?

Det er ikke nemt at være sådan en Antifafafa-tastatur helt, hva' bette homopjok?    :sarcastic_hand:  Nu hænger du minsandten - selvforskyldt - dér på snoren igen!   :sarcastic:

Jeg citerer bare, hvad der står i artiklen. Hvis du mener, der står noget usandt i den, er det vel Pressenævnet, du skal have kontakt til.

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: December 15, 2018, 02:21:19 pm »
Det bliver nok ikke sådan lige glemt, at statsministeren bare tog til Marokko og underskrev et foruroligende dokument uden at lægge op til diskussion blandt det danske folk. Ved et tilfælde opdagede jeg i går, at den tv-kanal, som udelukkende sender fra folketingsmøder, sendte fra en høring med Inger Støjberg (det er ikke småting den dame bliver sat til at forsvare.)

Dansk Folkeparti havde hele fire repræsentanter på mødet, og de holdt sig ikke tilbage med kritiske spørgsmål.

I dag, den 15. december kl. 14, bliver der demonstration i Aalborg mod indgåelse af Marrakech-aftalen, og det kunne da være, der blev flere af slagsen.

Læs nærmere her:

https://siaddk.wordpress.com/2018/12/14/opfordring-til-at-stoette-de-gule-veste-dks-demonstrationer/

Jeg kan ikke like dit indlæg , så læg selv et til.

« Senest Redigeret: December 15, 2018, 02:42:02 pm af Massey »

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: December 15, 2018, 02:23:32 pm »
Jeg ønsker det ihvertfald ikke, optøjer med sårede og brændte biler og forretninger.

Næh, de metoder er det kun de unævnelige der benytter sammen med det AFA trash.

Anklageren

• Gæst
Årh hold nu op
« Svar #24 Dato: December 15, 2018, 02:36:23 pm »
Jeg ønsker det ihvertfald ikke, optøjer med sårede og brændte biler og forretninger.

Næh, de metoder er det kun de unævnelige der benytter sammen med det AFA trash.

SIAD ser op til De Gule Vestes vold og plyndringer i Paris - for ellers ville de da ikke vælge gule veste som symbol for en demo.

Det siger sig selv.

Der er jo ikke nogen, som forbinder De Gule Veste med fredelige demonstrationer - så alle kan vist godt se, hvad det symboliserer.

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: December 15, 2018, 02:38:53 pm »
SIAD er nogle nazistiske bøller, provokatører og ballademagere sådan, som det jo også fremgår af f. eks. https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/gudstjeneste-afbrudt-med-muslimske-boennekald-to-personer-sigtet/6782064

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: December 15, 2018, 02:46:23 pm »

Du får et like mere for denne.

Anklageren

• Gæst
Vi troede SIAD var død
« Svar #27 Dato: December 15, 2018, 02:50:15 pm »
Det er gamle ting, der graves i.

Der var nogen fra SIAD, der fik et blåt øje i en parkeringskælder for ti år siden.

Det kan næsten alle fordømme, men det er sært at koge suppe på det i dekader  :smile1:

Klondyke Carl

• Gæst
Sv: Vi troede SIAD var død
« Svar #28 Dato: December 15, 2018, 03:22:27 pm »
Det er gamle ting, der graves i.

Der var nogen fra SIAD, der fik et blåt øje i en parkeringskælder for ti år siden.

Det kan næsten alle fordømme, men det er sært at koge suppe på det i dekader  :smile1:

Nej, det er ikke sært, den slags er du ekspert i, og du reagerede heller ikke på, da din brovtefælle homofaber 'gravede' i en artikel fra 2013.
Mht. 'det blå øje nogen fik' i København, kan interesserede læse om det her:

https://siaddk.wordpress.com/2011/02/19/mordfors%C3%B8get-pa-siad-toppen/

Homofaber forsøgte så at tørre løgnene af på Ekstra Bladet, men den går ikke Granberg, for det er ham selv, der er uvederhæftig, når han har skrevet, at "det plejer at gå SIAD sådan" på grundlag af 1 stk. demonstration for noget over fem år siden. Jeg kunne med større ret have skrevet, at "det plejer..." i forbindelse med demonstrationerne foran Kærshovedgård i dette efterår, hvor der var masser af mennesker.

Nej, SIAD ser absolut ikke op til vold og plyndringer; det har du intet belæg for at skrive. Altså: du lyver som så ofte.

Endelig kalder Forsvareren (hvis sprog og stil minder påfaldende om Tigermandens) SIAD for 'nazistiske bøller, provokatører og ballademagere'. Som 'dokumentation' vedlægger han (igen Ekstra Bladet!) en artikel om dengang SIAD-medlemmer afspillede et muslimsk bønnekald i Roskilde, for at menigheden kunne få et indtryk af, hvad Roskilde-borgerne bliver udsat for hvis/når, muslimerne får tilladelse til at sætte drøn på den minaret, deres moské er udstyret med.

Jeg synes, det var en glimrende aktion - for den var jo fredelig.

Men summa summarum er, at Brovtebanden som sædvanlig lyver stærkere end 10 travheste kan rende.

« Senest Redigeret: December 15, 2018, 03:30:19 pm af Klondyke Carl »

Klondyke Carl

• Gæst
« Svar #29 Dato: December 15, 2018, 03:39:14 pm »
Forklar venligst, hvordan det kan være 'ekstremistisk' ikke at bryde sig om Marrakech-aftalen, eller at Lars Løkke tog ned og underskrev den uden videre forudgående debat i befolkningen.
Gule veste bevægelsen blev startet i Frankrig som protest mod højere skatter og højere leveomkostninger, der ikke interesserer højrefløjen. Men den racistiske højrefløj, der jo normalt ikke kan samle folk nok til deres egne demonstrationer, forsøgte så at koble sig på ved at sende ballademagere til de gule vestes demonstrationer.

Herhjemme var der et stort flertal i folketinget for at tilslutte sig Marrakech-aftalen. Kun DF var imod - og endog måske kun halvhjertet, da aftalen jo ikke er juridisk bindende og derfor intet betyder for Danmark. Havde de virkelig været bange for den, havde de jo nok givet Lars Løkke et ultimatum og meddelt, at de ville stille et mistillidsvotum til regeringen, hvis Lars Løkke tog til Marrakech. Men de protesterede kun lidt på skrømt for ikke at forvirre deres vælgere og give Nye Borgerlige mere vind i sejlene på deres egen bekostning.

Så hvem kan tænkes at gide komme til en demonstration mod den ret ligegyldige Marrakech-aftale? Nok kun meget få fra DF’s og Venstres alleryderste højrefløj. Samt formentlig nogle tilhængere af DNSB og lignende bevægelser. Men næppe ret mange ialt 😉

Har du boet i udlandet i en længere årrække? Efter at Jonni Hansen nedlagde sit formandsskab i 2010, varede det ikke ret længe før de lukkede og slukkede.