Forfatter Emne: Rusland uundgåelige opløsning.  (Læst 498 gange)

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    50.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Rusland uundgåelige opløsning.
« Dato: December 15, 2018, 03:36:20 am »
Hvorfor vil Rusland gå sin opløsning i møde? Svaret ligger måske i Ukraine og er ikke som vi tror.

https://www.atlanticcouncil.org/blogs/ukrainealert/how-to-weaken-putin-s-hand-the-answer-isn-t-what-you-think?fbclid=IwAR2RnWqTnd7Z-nZ6amG9CrjDufFKajxYNaN6J32oDSTo6v44dVShrPtafJE#.XBPq4wO74Lg.twitter

Nemlig skabelsen af et demokratisk samfund i Ukraine. Jaja, jer der tænker i det perfekte samfund. Jeg ved det godt.

Et demokratisk Ukraine, med et civilsamfund, vil være en "sikker" bastion mod Den Genrejste Mongolske Horde.

Vi kan ikke vide det, for der er enorme hærstyrker i spil, med atomvåben og vesten er afhængig af russisk gas. Hvordan vesten vil reagere på mere russisk aggression mod Ukraine uvist. Gasafhængigheden ogden vigtige økonomi er er forbundet med russisk gas. At landet er berygtet. Men vær sikker på at situationen overvåges nøje af NATO og at området overvåges af AWACs og droner. Og at de efterretningstjenester prikker deres chefer på skulderen.

På den anden side set, hvis Ukraine skulle blive rendt over ende, hvem vil så blive de næste?

Også er den russiske befolkning dobbelt så stor som de landes, der måske vil stræbe efter selvstændighed.

Men hvordan vil Ruslands opløsning finde sted? Cirka som Sovjetunionens opløsning. Nej, for de første hints har vi fået da Tjetjenien forsøgte selvstændighed. Det vil blive druknet i blod. For det andet vil omverdenen frygte nogle nye småstater bevæbnet med arvede atomvåben.
Du får ret og jeg får fred!

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Sv: Rusland uundgåelige opløsning.
« Svar #1 Dato: December 15, 2018, 11:10:08 am »
Situationen i Ukraine er fastlåst. Det eneste som reelt truer Rusland er den lave fertilititet, dvs det samme som det øvrige Vesten. Den blog du linker til rager mig en høstblomst. Bøvs!
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    54.6%
    • Vis profil
Sv: Rusland uundgåelige opløsning.
« Svar #2 Dato: December 15, 2018, 11:39:37 am »
Ruslands befolkning stagnerer. Men årsagen er nok især den høje dødelighed, der gør, at mænd kun i gennemsnit bliver 67,5 år gamle. Kvinder bliver dog betydeligt ældre og lever i gennemsnit 72,7 år. Men selv dette er jo lavt i forhold til os. Den høje dødelighed blandt især mænd menes at skyldes overdrevent brug af alkohol.