Forfatter Emne: Gule veste-demonstration i Aalborg i dag  (Læst 1942 gange)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    31%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Vi troede SIAD var død
« Svar #45 Dato: December 15, 2018, 06:04:45 pm »

Jeg synes, det var en glimrende aktion - for den var jo fredelig.

Naturligvis var den fredelig. Det er jo begrænset, hvor meget uro 4-5 demonstranter kan lave.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: Gule veste-demonstration i Aalborg i dag
« Svar #46 Dato: December 15, 2018, 06:25:50 pm »
Det er jo lidt spøjst, at Siad opfordrer til at støtte de gules vestes demonstrationer, for Siad kan umuligt være velkomne i Facebookgruppen Folkebevægelsen De gule veste, som Phil så varmt anbefalede for ikke så længe siden.

Facebook-gruppen, som i løbet af kort tid har fået en del flere medlemmer, end da Phil anbefalede den, har lukket ned, så man ikke længere kan se, hvad der skrives.
Men reglementet kan man til gengæld læse.
Her står blandt andet som punkt 1:

"Ingen hadefuld retorik eller mobning
Sørg for, at alle føler sig sikre. Mobning af nogen slags er ikke tilladt og nedsættende kommentarer om ting som race, religion, kultur, seksuel orientering, køn eller identitet tolereres ikke."

https://www.facebook.com/groups/452595215271255/

Det er vist ikke noget for hverken Phil eller Siad
I'm a Troll

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    31%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #47 Dato: December 15, 2018, 06:51:13 pm »
Det er jo lidt spøjst, at Siad opfordrer til at støtte de gules vestes demonstrationer, for Siad kan umuligt være velkomne i Facebookgruppen Folkebevægelsen De gule veste, som Phil så varmt anbefalede for ikke så længe siden.

Facebook-gruppen, som i løbet af kort tid har fået en del flere medlemmer, end da Phil anbefalede den, har lukket ned, så man ikke længere kan se, hvad der skrives.
Men reglementet kan man til gengæld læse.
Her står blandt andet som punkt 1:

"Ingen hadefuld retorik eller mobning
Sørg for, at alle føler sig sikre. Mobning af nogen slags er ikke tilladt og nedsættende kommentarer om ting som race, religion, kultur, seksuel orientering, køn eller identitet tolereres ikke."

https://www.facebook.com/groups/452595215271255/

Det er vist ikke noget for hverken Phil eller Siad

Der står jo også, at der er rejer i rejesalat.  :smile1: Dem, der administrerer facebookgrupper, bliver nødt til at skrive, at de ikke vil acceptere nedsættende bemærkninger så snart, de får potentielle brugere fra det nationale miljø.
Jeg så i hvert fald, at der var et par gamle kendinge i gruppen, som jeg har haft kontakt til - meget islamkritiske, så det giver nok god mening, at SIAD anbefaler at blande sig.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #48 Dato: December 15, 2018, 07:27:11 pm »
Jeg er enig i, at det giver god mening for SIAD at forsøge at hijacke en bevægelse, der kunne udvikle sig i en mere folkelig retning, end de selv har formået.
I'm a Troll

Anklageren

• Gæst
Ja - de Gule Veste er jo ikke en protest imod islam
« Svar #49 Dato: December 15, 2018, 07:37:33 pm »
Jeg er enig i, at det giver god mening for SIAD at forsøge at hijacke en bevægelse, der kunne udvikle sig i en mere folkelig retning, end de selv har formået.

Islammodstanden kan ikke samle demonstranter af betydning nogen steder.