Forfatter Emne: 26 overfaldsvoldtægter på 48 dage hinsidan!  (Læst 603 gange)

Klondyke Carl

• Gæst
26 overfaldsvoldtægter på 48 dage hinsidan!
« Dato: December 14, 2018, 09:20:04 am »
Den svenske avis Expressen har gransket efterårets mange voldtægter i Sverige.

På 48 dage blev der anmeldt 26 overfaldsvoldtægter. 48 !

Men politiet har næsten ingen mistænkte ....

https://www.document.no/2018/12/13/26-overfallsvoldtekter-pa-48-dager-a-herregud/

Hvorfor er der så ekstremt mange overfaldsvoldtægter i "Den humanistiske Stormagt"?
Spørgsmålet bliver taget op med kortere og kortere mellemrum, men hver gang bliver det ligesom dysset ned igen. Kan det have noget at gøre med, at alle godt ved, at voldtægterne ikke ofte begås af Svensson, Hamrén og Blomquist?

Offline dna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: 26 overfaldsvoldtægter på 48 dage hinsidan!
« Svar #1 Dato: December 14, 2018, 10:06:25 am »
Selvfølgelig skyldes de mange overfaldsvoldtægter det store antal af muslimske mænd (arabiske/nordafrikanske mænd). Det er der forhåbentlig ikke rigtig nogen, der stiller spørgsmålstegn ved længere selv om snæversynede folk på venstrefløjen ofte prøver at bortforklare det.
Ved voldtægter hvor de involverede kender hinanden tror jeg egentlig ikke, der er nogen større repræsentation af muslimske mænd, tildels fordi jeg tror der skal mere til for at muslimske kvinder anmelder en voldtægt (eller rent faktisk ser det som en voldtægt). Der hvor mændene er voldsomt overrepræsenterede er ved overfaldsvoldtægter.
Noget af statistikken herunder har lidt år på bagen, men jeg tænker ikke at det er blevet bedre siden da. Man kan sikkert finde meget mere på det, men jeg lavede bare en hurtig søgning.

https://www.bt.dk/voldtaget/unik-optaelling-10-ud-af-12-overfaldsvoldtaegter-begaas-af-indvandrere-eller

https://ekstrabladet.dk/nationen/article4094640.ece

Anklageren

• Gæst
Har du en god forklaring?
« Svar #2 Dato: December 14, 2018, 10:16:58 am »
Er det ikke sært, at du sidder i Danmark og citerer et norsk medie for noget, som sker i Sverige?

Hvordan kan det være?

Klondyke Carl

• Gæst
Sv: Har du en god forklaring?
« Svar #3 Dato: December 14, 2018, 10:29:06 am »
Er det ikke sært, at du sidder i Danmark og citerer et norsk medie for noget, som sker i Sverige?

Hvordan kan det være?

Det er nok ikke særlig svært at regne ud for én, der bor i Norden, at de korrekte nordiske MSM ikke gerne skriver om emnet.
Hvad det underlige skulle være i at citere et norsk medie, kan jeg ikke få øje på. Jeg bor i Norden. 

Der findes vist ingen grønlandsk oversættelse.  :connie_nutzo:

Anklageren

• Gæst
« Svar #4 Dato: December 14, 2018, 10:50:14 am »

Hvordan kan det være?

Det er nok ikke særlig svært at regne ud for én, der bor i Norden, at de korrekte nordiske MSM ikke gerne skriver om emnet.
Hvad det underlige skulle være i at citere et norsk medie, kan jeg ikke få øje på. Jeg bor i Norden. 

Der findes vist ingen grønlandsk oversættelse.  :connie_nutzo:

Jeg er ikke god til grønlandsk, så det er nærmest en fordel.

Jeg tænker på, at jeg engang i min uddannelse har været med til et eksperiment i psykologi.

Vi lod nogen mennesker læse en historie, så vandrere historien gennem en kæde af mennesker - og den sidste skrev historien ned.

Så sammenlignede vi den med originalen - du kan selv gætte dig til resultatet  :smile1:

Offline dna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: December 14, 2018, 11:06:04 am »

Hvordan kan det være?

Ærgerligt det ikke var Den Korte Avis. Så kunne du blankt have afvist hvad der havde stået. Nu må du jo så ty til det næstbedste for at afspore debatten.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: December 14, 2018, 11:19:45 am »
Det er noget værre noget.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.6%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: December 14, 2018, 11:38:46 am »
Det er simpelthen for galt.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.6%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: December 14, 2018, 11:38:59 am »
Send dem hjem!

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.6%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: December 14, 2018, 11:41:00 am »
Ingen köttbullar til dem!

Anklageren

• Gæst
Metodefrihed eller manipulation?
« Svar #10 Dato: December 14, 2018, 11:51:23 am »

Hvordan kan det være?

Ærgerligt det ikke var Den Korte Avis. Så kunne du blankt have afvist hvad der havde stået. Nu må du jo så ty til det næstbedste for at afspore debatten.

Document no er da ikke en skid bedre end Den Korte Avis.

Der er tale om, at et norsk medie på den yderste højrefløj bearbejder en artikel fra den svenske sensationspresse som så gengives i en dansk debat.

Det kan sagtens tænkes, at der er noget at debattere - men kildematerialet er ikke i orden - så vi kan ikke få en sund debat ud af det - om vi så stod på hovedet  :smile1:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #11 Dato: December 14, 2018, 12:52:08 pm »
Rudis indlæg burde slettes, når det henviser til den hjemmeside, det er jo slet ikke debat, det der.
Midlerne er underordnede.

Online Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: December 14, 2018, 01:34:31 pm »
Fra wikipedia:
Citér
”Document.no is a Norwegian right-wing, conservative[1][2] online magazine[3][4] that describes itself as focusing on politics, public debate, media criticism and culture. The website espouses views that are critical towards Islam[5][6] and immigration,[7][8] and supportive of Israel[9] and the United States.[10]”

Så det er jo åbenbart en useriøs højreekstremistisk side, som normale mennesker bør holde sig langt væk fra.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #13 Dato: December 14, 2018, 01:37:14 pm »
Fra wikipedia:
Citér
”Document.no is a Norwegian right-wing, conservative[1][2] online magazine[3][4] that describes itself as focusing on politics, public debate, media criticism and culture. The website espouses views that are critical towards Islam[5][6] and immigration,[7][8] and supportive of Israel[9] and the United States.[10]”

Så det er jo åbenbart en useriøs højreekstremistisk side, som normale mennesker bør holde sig langt væk fra.

Helt klart, det er i bedste fald racistisk, og i værste fald nazistisk. Det hører ingen steder hjemme i en åben og demokratisk debat. Hvis Gubbi skulle være interesseret i det, vil jeg godt være behjælpelig med en liste over sider, som vi burde holde os for gode til at bringe her på debatten.
Midlerne er underordnede.

Anklageren

• Gæst
Det er Gubbi ikke
« Svar #14 Dato: December 14, 2018, 02:35:22 pm »
Fra wikipedia:
Citér

Helt klart, det er i bedste fald racistisk, og i værste fald nazistisk. Det hører ingen steder hjemme i en åben og demokratisk debat. Hvis Gubbi skulle være interesseret i det, vil jeg godt være behjælpelig med en liste over sider, som vi burde holde os for gode til at bringe her på debatten.

Et forslag til et mere ærligt profilbillede til dig

« Senest Redigeret: December 14, 2018, 02:52:29 pm af Anklageren »