Forfatter Emne: 26 overfaldsvoldtægter på 48 dage hinsidan!  (Læst 657 gange)

Offline kirstenelisabeth

• Senior medlem
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
Sv: 26 overfaldsvoldtægter på 48 dage hinsidan!
« Svar #15 Dato: December 14, 2018, 04:15:28 pm »
Jeg tager selvfølgelig stærkt afstand til sexforbrydere af alle racer, men jeg vil gerne nævne,
at nogle af gerningsmændene bag helt forfærdelige sexovergreb tilsyneladende er danske.

http://nyheder.tv2.dk/krimi/2017-02-28-pensionist-beskrev-hvordan-sexovergreb-skulle-foregaa-i-27-sider-lang-chat

I sådan en sag som denne her står der, at gerningsmanden er dansk.
Men hvis man nu nævnede  hans navn kunne man være helt sikker.

Offline dna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: December 14, 2018, 05:18:24 pm »
Jeg tager selvfølgelig stærkt afstand til sexforbrydere af alle racer, men jeg vil gerne nævne,
at nogle af gerningsmændene bag helt forfærdelige sexovergreb tilsyneladende er danske.

http://nyheder.tv2.dk/krimi/2017-02-28-pensionist-beskrev-hvordan-sexovergreb-skulle-foregaa-i-27-sider-lang-chat

I sådan en sag som denne her står der, at gerningsmanden er dansk.
Men hvis man nu nævnede  hans navn kunne man være helt sikker.

Selvfølgelig er der også danskere som voldtager, men det er et fåtal, i hvert fald når det gælder overfaldsvoldtægter. Når man ser på den her artikel fra BT fra juni i år så er det er 2 ud af 12 overfaldsvoldtægter som blev begået af danskere. Udlændinge er altså voldsomt overrepræsenteret i statistikken, især når man ser på hvor en andel af befolkningen de udgør.

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    15.6%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: December 14, 2018, 05:39:39 pm »
Nazister begår jo også voldtægt. F. eks. massevoldtog nazisterne jødiske kvinder, selvom forbindelser mellem ariere og jøder var strengt forbudt. Se https://videnskab.dk/kultur-samfund/nazisterne-trodsede-racelov-og-massevoldtog-jodiske-kvinder

Desværre findes der vist ikke tilsvarende oplysninger om, hvor ofte nyracisterne har voldtaget indvandrerpiger her i Danmark. Så enten er sagerne vel ikke blevet anmeldt - eller også har nogen sørget for at skjule dem. Men jeg er nu ikke i tvivl om, at sådanne ting stadig sker!

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
  • Country: 00
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: December 14, 2018, 05:48:10 pm »
Fra wikipedia:
Citér
”Document.no is a Norwegian right-wing, conservative[1][2] online magazine[3][4] that describes itself as focusing on politics, public debate, media criticism and culture. The website espouses views that are critical towards Islam[5][6] and immigration,[7][8] and supportive of Israel[9] and the United States.[10]”

Så det er jo åbenbart en useriøs højreekstremistisk side, som normale mennesker bør holde sig langt væk fra.

Helt klart, det er i bedste fald racistisk, og i værste fald nazistisk. Det hører ingen steder hjemme i en åben og demokratisk debat. Hvis Gubbi skulle være interesseret i det, vil jeg godt være behjælpelig med en liste over sider, som vi burde holde os for gode til at bringe her på debatten.

Der er sikkert også nogle, der vil bakke om, at få tigerprofilen slettet.  :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:
Den gamle lektor er en tudeprins når han afsløres, med et stadige grimt sprog.
Tænk, Tigermanden går helt vild ind for vold.
Han er lige så slem som nazisterne.