Forfatter Emne: Fjas - og dog også alvor bag  (Læst 340 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Fjas - og dog også alvor bag
« Dato: Februar 10, 2019, 11:44:23 am »
Annonce.

Skribent-bande på dansk debatforum søger nyt medlem, da vi i de senere måneder er blevet minimeret og blandt andet har mistet vor mangeårige anfører, som er den bedste og mest vidende debattør, der nogensinde har eksisteret på internettet. Et sandt humanistisk fyrtårn for os.

Vi må selvfølgelig stille visse krav til dig, for at du kan blive optaget som medlem af vores kreds, som i daglig tale benævnes Brovtebanden. De følger her:

1. Du skal som første proritet have det formål på debatten at spolere og ødelægge ethvert tilløb til debat om emner, vi ikke selv opretter, især tråde oprettet af de nationalsindede.

Du må i princippet bruge alle midler, herunder fordrejninger, løgn, bagvaskelser og injurier.

2. Som du kan se, bruger vi ofte meget enkle midler; ofte foretrækker vi billedsprog. Hvis de nationale har lavet oplæg om ting, der stiller Islam (fred være med den store Profet) i et dårligt lys, skal du kunne reagere på følgende måde.

a) Du mistænkeliggør OP-skribentens kilde (hvis han/hun bruger en), skriv du ikke anerkender den som lødig.
b) Hvis OP-skribenten ikke resignerer, begynder du at tilsværte ham/hende med sjofelheder og sindssyge påstande, der intet har med virkeligheden at gøre.
c) Hvis en af de nationale så svarer dig igen ved at være lige så gennemført sjofel og grov, anmelder du ham/hende øjeblikkeligt til moderator. Erfaring har vist os, at vi her har et trumfkort, idet der er stor chance for at vedkommende bliver bannet. På den måde kan vi 'rydde ud' på forummet, ikke sandt?

3. Du kan også vælge kun at poste billeder, gerne store, af f.eks. lækre mellemøstligt udseende fotomodeller eller gamle bumstyper, der drikker. Eller du kan afskrive dagens vejrudsigt, eventuelt fiskerinoteringerne. Det er jo os, der alene skal bestemme, hvad der må skrives om herinde, så brug alt, hvad der virker demoraliserende på fjenden. Prøv at få ham/hende til at opgive forummet og helt forlade det.

4. Du må gerne have løbende kontakt med vores venner i den Islam-venlige angiver-organisation 'REDOX'. Hvis du får den mindste mistanke om en af de nationales identitet, rapporterer du det til Redox. Men prøv først om du kan få opsnuset vedkommendes identitet og bopæl. Metoderne er helt underordnede.

5. Husk at rose den nu inaktive profil Anklageren i høje toner, da han er det lysende forbillede for os i Brovtebanden. Det samme gør du med personer fra den danske venstrefløj, som er enten konverteret til Islam (fred være med den store Profet) eller virker som om de snart gør det.

Vi håber snart at høre fra dig, da vi ærligt talt er lidt underbemandede i øjeblikket.
"

Danmark muhammedanerfrit!

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
    • Vis profil
Sv: Fjas - og dog også alvor bag
« Svar #1 Dato: Februar 10, 2019, 12:04:10 pm »
DerRudi - rigtig godt beskrevet   :JC_clap:

Man skulle tro, nogen herinde, kun er ude på, at få lukket Din-debat ned...

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    19.8%
  • Country: 00
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Februar 10, 2019, 12:07:55 pm »
Meget fin og sober annonce, syntes fedt. 

Mvh
Irving
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    40.8%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Februar 10, 2019, 12:09:18 pm »
Det ER faktisk godt skrevet. Selv om jeg ikke er enig med Rudi, kan jeg rigtig godt lide hans humor.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    19.8%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Februar 10, 2019, 01:07:55 pm »
Det ER faktisk godt skrevet. Selv om jeg ikke er enig med Rudi, kan jeg rigtig godt lide hans humor.

Who Cares
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    40.8%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Februar 10, 2019, 03:02:12 pm »

Who Cares

Det gør du siden du svarer.