Forfatter Emne: Terror i Strasbourg i aftes  (Læst 2020 gange)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
Sv: Terror i Strasbourg i aftes
« Svar #30 Dato: December 13, 2018, 12:08:58 am »
Men vel ikke ufarligt for Morten Løkkegård, Jens Rohde og Rikke-Louise Karlson, der var tre danske politikere, der lynhurtigt måtte søge i sikkerhed, da skyderiet startede dernede?

Næh, der er 7,6 milliarder menneske i verden, det heller ikke er ufarligt for. Hvorfor er det specielt interessant med, at det ikke er ufarligt for netop de tre?
Vi kan godt selv læse nyheder!

Anklageren

• Gæst
De seneste tre års dødsårsager
« Svar #31 Dato: December 13, 2018, 01:17:53 am »
Antal dødsfald i Danmark 2014-2016

Kræft46.502
Sygdomme i kredsløbsorganer 37.109
Sygdomme i åndedrætsorganer 17.311
Demens og andre mentale lidelser 10.091
Sygdomme i nervesystem og sanseorganer  6.791
Sygdomme i fordøjelsesorganer 6.320
Sukkersyge 4.049
Motorkøretøjsulykker 600
Andre ulykker 3.327
Selvmord 1.761
Terrorisme2

Er det ikke underligt at snakke stolper op og stolper ned om de sidste 2?

« Senest Redigeret: December 13, 2018, 02:55:22 am af Anklageren »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.2%
    • Vis profil
Sv: Æggekage med bacon, tomater og purløg
« Svar #32 Dato: December 13, 2018, 04:37:12 am »
Der er ikke noget nemmere end æggekage - og så smager det bare rigtig godt!

Ja, udmærket for os i en i forvejen god sundhedstilstand. Men vore højrenationale venner er i forvejen overvægtige og rygende og har for højt blodtryk og kolesterol. Ja, jeg har mistanke om at det ligefrem er det der gør dem højreorienterede. Men når de er sådan gør det dem forbitrede. Fordi de så ikke får noget. Er der nogen der vil vide, hvad det er de ikke får, så send mig en PB.

De har bedre af nogle grønsager. Og noget havre til morgenmad. For jeg så i en tysk TV-udsendelse med sundhedsråd, at havregrød er "Cholostorolstaubsauger". Og de tyske store TV-kanaler render ikke med vås.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.4%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #33 Dato: December 13, 2018, 07:09:51 am »
Ja, udmærket for os i en i forvejen god sundhedstilstand. Men vore højrenationale venner er i forvejen overvægtige og rygende og har for højt blodtryk og kolesterol. Ja, jeg har mistanke om at det ligefrem er det der gør dem højreorienterede. Men når de er sådan gør det dem forbitrede. Fordi de så ikke får noget. Er der nogen der vil vide, hvad det er de ikke får, så send mig en PB.

Så sandt, Carlo, så sandt. Sådan går det, når de aldrig har fået - aldrig får - og aldrig kommer til at få noget. Så bliver de forbitrede og skriver indlæg bag skærmen med blodskudte øjne og røg og damp stigende op fra ører og næse.
Midlerne er underordnede.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.4%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #34 Dato: December 13, 2018, 07:12:31 am »
Godmorgen.
Så banker virkeligheden på, og vi kan atter konstatere et terrorangreb på et fredeligt julemarked. Denne gang i Strasbourg.

https://bt.dk/udland/mindst-tre-personer-er-draebt-i-skyderi-midt-i-strasbourg-bliver-efterforsket-som

Det foreløbige facit er 3 dræbte og 12 sårede, heraf flere ret kritisk.
Og forbrydelsen efterforskes som terror.

Den person det franske politi og indsatte soldater eftersøger som gerningsmand skal være 29 år, og flere danske medier kalder ham traditionen tro 'ekstrem' og fortæller, at 'motivet er ukendt.'

Mens islams medløbere på DD søvndrukne leder efter kassen med røgslør og bortforklaringer, mindes vi andre lignende terror - også på julemarkeder.

Ak ja, ak ja, sådan går det, når du aldrig har fået - aldrig får - og aldrig kommer til at få noget af det her:

« Senest Redigeret: December 13, 2018, 07:14:55 am af Tigermanden »
Midlerne er underordnede.

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: December 13, 2018, 09:27:07 am »
Tilsyneladende en muslim pige at tigeren har fundet der men det er det ikke, hun er Inder og er en af Bollywood´s skuespillere der gir´den som prinsessen Jasmin i filmen `Aladdin´

Bollywood, den Indiske tangent til det amerikanske Hollywood, bare i en billigudgave,  :girl_smile:

Men flot, det er hun, man blir helt misundelig,  :girl_sigh:
« Senest Redigeret: December 13, 2018, 09:49:26 am af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: December 13, 2018, 10:10:49 am »
Der er ikke noget nemmere end æggekage - og så smager det bare rigtig godt!

De har bedre af nogle grønsager. Og noget havre til morgenmad. For jeg så i en tysk TV-udsendelse med sundhedsråd, at havregrød er "Cholostorolstaubsauger". Og de tyske store TV-kanaler render ikke med vås.

Jeg syntes mere hun ligner en fra Enhedslisten

Offline dna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: De seneste tre års dødsårsager
« Svar #37 Dato: December 14, 2018, 10:53:09 am »

Kræft46.502
Sukkersyge 4.049
Motorkøretøjsulykker 600
Andre ulykker 3.327
Selvmord 1.761
Terrorisme2

Hvis man ser på antallet af menneskeliv så har du da ret i at det ikke giver så meget mening at bruge så meget tid og ressourcer på det. Men problemet er at det netop er noget som tager mange ressourcer i samfundet. Det er meget lang tid siden at jeg hørte at bevogtningen ved synagogen i Krystalgade passerede 400 mio kr. Mig bekendt er de der stadig (det ved jeg faktisk ikke helt), men de var der i hvert fald stadig lang tid efter jeg hørte det med de 400 mio kr. Jeg vil tro at prislappen for lang tid siden er oversteget 1 mia kr. Og det var ikke engang et særligt veludført eller planlagt angreb.
Selv om terror ikke har den store betydning i forhold til antal menneskeliv sammenlignet med så meget andet så har det en kæmpe indflydelse på samfundet.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.2%
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: December 14, 2018, 11:01:25 am »
Hvis man ser på antallet af menneskeliv så har du da ret i at det ikke giver så meget mening at bruge så meget tid og ressourcer på det.

Det kan man da bare lade være med - at bruge så meget tid og ressourcer på.

Citér
Selv om terror ikke har den store betydning i forhold til antal menneskeliv sammenlignet med så meget andet så har det en kæmpe indflydelse på samfundet.

Man kan da bare lade være med at give det den indflydelse.

Anklageren

• Gæst
« Svar #39 Dato: December 14, 2018, 11:11:30 am »

Kræft46.502
Sukkersyge 4.049
Motorkøretøjsulykker 600
Andre ulykker 3.327
Selvmord 1.761
Terrorisme2

Hvis man ser på antallet af menneskeliv så har du da ret i at det ikke giver så meget mening at bruge så meget tid og ressourcer på det. Men problemet er at det netop er noget som tager mange ressourcer i samfundet. Det er meget lang tid siden at jeg hørte at bevogtningen ved synagogen i Krystalgade passerede 400 mio kr. Mig bekendt er de der stadig (det ved jeg faktisk ikke helt), men de var der i hvert fald stadig lang tid efter jeg hørte det med de 400 mio kr. Jeg vil tro at prislappen for lang tid siden er oversteget 1 mia kr. Og det var ikke engang et særligt veludført eller planlagt angreb.

Jeg kan godt indse, at man behøver at gøre noget, men måske snakker man også problemer i vejret.

Jeg tænker på, at politiet af og til rykker ud med rullemarie og det hele, hvis en borger har glemt sin sportstaske.

Det kan tænkes, at politiet ikke regner med, at det kan betale sig - men ingen vil risikere at tage fejl, fordi de også i den grad ville blive hængt ud politisk.

Det betyder jo, at politiet må opgive at efterforske forbrydelser, fordi de bruger ressourcerne på at "jagte lygtemænd".

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.2%
    • Vis profil
« Svar #40 Dato: December 14, 2018, 11:52:20 am »
Her ligger den islamistisk morder. Folk klappede ved synet. Det ville jeg nu også selv have gjort, hvis det ikke var fordi jeg have vigtigere ting at gå op i. F eks at min syggel trænger til lidt luft.

Klondyke Carl

• Gæst
« Svar #41 Dato: December 14, 2018, 06:02:04 pm »
Dejligt, at den islamiske terrorist er blev skudt af politiet. Slut med ham.

Men et fjerde af hans ofre fra tirsdag aften er nu død - så fire døde og 12 blev såret af hans onde handling. En handling, der blev båret frem af det islamiske had til os vestlige mennesker, og som de henter næring til, når de læser i deres perverse koran-bog, som bugner med opfordringer til at slå os ihjel.
Som de fleste af hans slags råbte han det lede kampråb, der også har lydt ved terrorhandlinger i andre europæiske byer, 'Allahu Akbar' - det blodkrævende onde skrig, som også Tigermanden herinde længe havde til at stå under sit profilbillede.  :bad:

Det lidet opløftende ved situationen er, at der stensikkert vil komme flere islamiske angreb, typisk den slags som én eller få af dem kan udføre.

Men vi vil ikke lade os kue af den onde lovreligion/ideologi. Sådan ligger landet.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.2%
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: December 14, 2018, 06:12:06 pm »
Det lidet opløftende ved situationen er, at der stensikkert vil komme flere islamiske angreb, typisk den slags som én eller få af dem kan udføre.

Det virker som om du ligefrem håber på et.

Citér
Men vi vil ikke lade os kue af den onde lovreligion/ideologi. Sådan ligger landet.

Hvorfor lader du dig så kue? Vi andre slår hårdt igen, når nogen forsøger at kue os!

Anklageren

• Gæst
Hej Gubbi
« Svar #43 Dato: December 14, 2018, 06:56:00 pm »
Jeg kan ikke give Carlo en like, fordi han ikke vil lade sig kue.

Er du klar over, at det ikke virker?

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: December 14, 2018, 07:09:43 pm »
Dejligt, at den islamiske terrorist er blev skudt af politiet. Slut med ham.
Det var jo desværre uundgåeligt. Men det bevirker jo så desværre også, at vi nu aldrig vil få at vide, hvad der skete under hans seneste fængsling i Schweiz, og som fik ham til pludselig at blive islamistisk hadeful terrorist efter hele sit liv at have været en ikke-religiøs fyr, der bare løb rundt i jogging-tøj og træningstøj. Det var ikke chokket over at komme i fængsel. For det havde han jo prøvet hele 27 gange (fordelt over 3 lande: Tyskland, Frankrig og Schweiz). Muligvis kan det have været et møde med hadefulde racistiske kriminelle i fængslet, der fik ham til at ønske hævn over mandlige racister?

Citér

Problemet er også, at I hadefulde racister, der glæder jer over andre mennesker død, ser ud til at være af samme type og endog ofte selv skifter fra at være anti-islamister til selv at gå ind for islam. Se bare f. eks. https://www.theatlantic.com/international/archive/2018/01/far-right-politicians-convert-islam/551438/ Så hvor kommer al jeres had fra? Har I bare et ynkeligt liv, der giver jer et behov for at hade? Hvad er det for begivenheder, der får nogle af jer til at skifte til islam eller bare lave terror uden at skifte religion, ligesom f. eks. Anders Breivik jo gjorde?