Forfatter Emne: Terror i Strasbourg i aftes  (Læst 2978 gange)

Klondyke Carl

• Gæst
Terror i Strasbourg i aftes
« Dato: December 12, 2018, 06:27:08 am »
Godmorgen.
Så banker virkeligheden på, og vi kan atter konstatere et terrorangreb på et fredeligt julemarked. Denne gang i Strasbourg.

https://bt.dk/udland/mindst-tre-personer-er-draebt-i-skyderi-midt-i-strasbourg-bliver-efterforsket-som

Det foreløbige facit er 3 dræbte og 12 sårede, heraf flere ret kritisk.
Og forbrydelsen efterforskes som terror.

Den person det franske politi og indsatte soldater eftersøger som gerningsmand skal være 29 år, og flere danske medier kalder ham traditionen tro 'ekstrem' og fortæller, at 'motivet er ukendt.'

Mens islams medløbere på DD søvndrukne leder efter kassen med røgslør og bortforklaringer, mindes vi andre lignende terror - også på julemarkeder. 

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    67%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Sv: Terror i Strasbourg i aftes
« Svar #1 Dato: December 12, 2018, 07:04:40 am »
Nu har jeg fået købt min salami, men nogle gange kan jeg godt lide at peppe den lidt op. Tænkte på en stribe remoulade. Og så et par gode skiver agurk.

Men jeg gør det kun engang imellem, for det er ikke top-sundt. Men så står jeg med noget remoulade som kan blive for gammelt. Og jeg har et etisk princip om ikke at smide fødevarer ud.

Hvad gør I?

De vakse vil selvfølgelig sige at jeg kunne købe noget andet som passer til remoulade. Ja, men til torskerogn hører der citronsaft. Også står jeg med noget citronsaft som bliver for gammelt.

Det er svært det puslespil.
« Senest Redigeret: December 12, 2018, 07:15:11 am af Carlo »
anti-rød: "Det er muligt at udvinde energien fra Co2."

Klondyke Carl

• Gæst
« Svar #2 Dato: December 12, 2018, 08:29:02 am »
Statsminister Lars Løkke har været ude på sociale medier og erklæret, at hans tanker er hos det franske folk og politikerkollegerne dernede i EU-byen.

Situationen er jo desværre ved at være rutine. Mærkeligt nok sagde han ikke noget om, at det er 'mørkemænd', der har været på spil! Men det er det jo sikkert ....
« Senest Redigeret: December 12, 2018, 09:00:06 am af Klondyke Carl »

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    83.8%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: December 12, 2018, 09:03:36 am »
Den skyldige var velkendt af politiet for kriminalitet og mistænkt for at ville begå terror. Politiet havde endog inden angrebet ransaget hans bopæl og fundet diverse våben. Men han var ikke hjemme. Senere kom han også i ildkamp med politiet og blev såret.

Hans navn er Cheriff Chekatt. Allerede i 2011 fik han 2 års fængsel for bevæbnede overfald. Tyskland frygter, at han vil flygte til tysk territorium og har skærpet grænsekontrollen kraftigt.
« Senest Redigeret: December 12, 2018, 09:11:47 am af Forsvareren »

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.2%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: December 12, 2018, 09:14:37 am »
Den skyldige var velkendt af politiet for kriminalitet og mistænkt for at ville begå terror. Politiet havde endog inden angrebet ransaget hans bopæl og fundet diverse våben. Men han var ikke hjemme. Senere kom han også i ildkamp med politiet og blev såret.

Hans navn er Cheriff Chekatt. Allerede i 2011 fik han 2 års fængsel for bevæbnede overfald. Tyskland frygter, at han vil flygte til tysk territorium og har skærpet grænsekontrollen kraftigt.
Så du siger at kriminelle ikke overholder den stramme våbenlov. Hvor er jeg bare overrasket  :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2:
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    83.8%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: December 12, 2018, 09:29:15 am »
Så du siger at kriminelle ikke overholder den stramme våbenlov. Hvor er jeg bare overrasket  :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2:
Som nazist kan du vel ikke være så overrasket 😉

Generelt ligger de kriminelle ikke inde med våben. Men denne kriminelle er åbenbart lidt af samme type som de bøller, der gerne vil maskere sig og møde op til bl. a. fodboldkampe med skjulte våben. Derfor ville jeg umiddelbart gætte på, at han er en voldelig højreekstremistisk bankrøvertype, der godt kan lide masser af kraftige våben. At han efter at have været i ildkamp med politiet alligevel slap væk tyder jo også på noget i den retning.

Det tyske medie Heute skriver idag, at han i 2017 var under arrest i Tyskland for en masse grove tyverier. Så han er en særdeles hårdkogt og voldelig kriminel.
« Senest Redigeret: December 12, 2018, 09:32:58 am af Forsvareren »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    39.2%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: December 12, 2018, 09:38:59 am »
Nu har jeg fået købt min salami, men nogle gange kan jeg godt lide at peppe den lidt op. Tænkte på en stribe remoulade. Og så et par gode skiver agurk.

Men jeg gør det kun engang imellem, for det er ikke top-sundt. Men så står jeg med noget remoulade som kan blive for gammelt. Og jeg har et etisk princip om ikke at smide fødevarer ud.

Hvad gør I?

De vakse vil selvfølgelig sige at jeg kunne købe noget andet som passer til remoulade. Ja, men til torskerogn hører der citronsaft. Også står jeg med noget citronsaft som bliver for gammelt.

Til spegepølse kan man også komme peberrodssalat på. Man kan også komme det under spegepølsen på brødet.
Men remoulade kan jo sagtens holde sig i flere måneder og det bliver ikke sådan lige for gammelt.

Klondyke Carl

• Gæst
« Svar #7 Dato: December 12, 2018, 10:13:09 am »

Hvad gør I?

Til spegepølse kan man også komme peberrodssalat på. Man kan også komme det under spegepølsen på brødet.
Men remoulade kan jo sagtens holde sig i flere måneder og det bliver ikke sådan lige for gammelt.

Det må være hårdt at se virkeligheden i øjnene, siden det eneste man kan finde på fra brovternes side er en gang pølsesnak.
Man skal dog være klar over, at ligesom en spegepølse kan blive for gammel og mugne, således vil det også gå med al jeres afsporingspladder, som reelt er en måde at udtrykke foragt for ofrene i Strasbourg på. Og ofrene forrige år ved Berlins julemarked. Og de smadrede døde i Nice, Paris, London, Stockholm ...

I er virkelig det laveste, man kan se på nogen debatside.    :bad:

[Om lidt skriver homo-taber, at jeg virker "ophidset". Det viser, at han fejlagtigt tror, han er betydningsfuld "kampen" mod os "onde nazister"!   :big_grin:]

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    39.2%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: December 12, 2018, 10:20:14 am »
En fuld billist har slået en kvinde og to børn ihjel. En fartbølle har slået en 63-årig mand ihjel. Den slags er langt farligere for os end en psykisk syg mand. Der er ingen grund til at gyse over det.

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    83.8%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: December 12, 2018, 11:17:49 am »
Cheriff Chekatt har dræbt 3 mennesker og såret 11, hvoraf nogle stadig er i livsfare. 350 politibetjente har to gange været i ildkamp med ham og også såret ham. Bymidten i Strasbourg er afspærret. Men selvom de 350 bevæbnede politibetjente også får assistance af helikoptere, er den 29-årige Cheriff stadig på fri for og svært bevæbnet. Så den mand er dødsens farlig. Jeg tvivler dog stærkt på, at han kan tages til fange i live.

PS: Og netop nu kom der en rettelse fra France 24, der ændrer hans skadelige virke til nu 3 døde og 13 sårede.

Anklageren

• Gæst
Du er bare sær
« Svar #10 Dato: December 12, 2018, 11:38:32 am »

Din logik fungerer på den måde, at hvis der er nogen som snyder i skat, så skal man holde op med at betale skat.

Der er ingen love, som ikke bliver overtrådt - slet ingen - men af en eller anden grund forventer du det alligevel med hensyn til skydevåben.

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.2%
    • Vis profil
Du har misset min pointe
« Svar #11 Dato: December 12, 2018, 12:05:42 pm »

Din logik fungerer på den måde, at hvis der er nogen som snyder i skat, så skal man holde op med at betale skat.

Der er ingen love, som ikke bliver overtrådt - slet ingen - men af en eller anden grund forventer du det alligevel med hensyn til skydevåben.

Min pointe er at våbenfrie zoner (og knivloven i Danmark) kun hjælper de kriminelle. Når en kriminel laver et hjemmerøveri i Dummark så ved personen at der ikke er nogen våben i hjemmet. Det gør det meget nemmere for personen at udføre røveriet. Det samme gælder i Tyskland og i USA hvor langt de fleste masseskyderier er i våbenfrie zoner. Masseskyderen ved nemlig godt at han kan dræbe langt flere når ingen har et skydevåben andet end ham.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Anklageren

• Gæst
Sv: Du har misset min pointe
« Svar #12 Dato: December 12, 2018, 12:13:17 pm »

Min pointe er at våbenfrie zoner (og knivloven i Danmark) kun hjælper de kriminelle. Når en kriminel laver et hjemmerøveri i Dummark så ved personen at der ikke er nogen våben i hjemmet. Det gør det meget nemmere for personen at udføre røveriet. Det samme gælder i Tyskland og i USA hvor langt de fleste masseskyderier er i våbenfrie zoner. Masseskyderen ved nemlig godt at han kan dræbe langt flere når ingen har et skydevåben andet end ham.

Ingen personer kan vide, at der ingen våben er i hjemmet, når der er  176.943 jægere, der går på jagt i Danmark, og også andre kan have våbentilladelser.

Det er altså et forkert argument.

Desuden er det ikke let for en kriminel at have et ulovligt våben, når han kommer et år i fængsel, hvis politiet bare ser det.

Desuden er der ingen, der bryder ind til folk og skyder dem.

« Senest Redigeret: December 12, 2018, 12:21:05 pm af Anklageren »

Offline Petra

• Senior medlem
  • Activity:
    2.2%
  • Køn: Kvinde
  • Muslimmænner vil gerne snuse til min grotte.
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: December 12, 2018, 12:31:10 pm »
Ja, det er trist,
at en muslim ej drages
af julen og dens glæder.
Muhammed tog den vej, som
var lagt , at drages mod Allah?
Han havde intet valg.

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.2%
    • Vis profil
Sv: Du har misset min pointe
« Svar #14 Dato: December 12, 2018, 12:41:17 pm »

Ingen personer kan vide, at der ingen våben er i hjemmet, når der er  176.943 jægere, der går på jagt i Danmark, og også andre kan have våbentilladelser.

Det er altså et forkert argument.

Desuden er det ikke let for en kriminel at have et ulovligt våben, når han kommer et år i fængsel, hvis politiet bare ser det.

Desuden er der ingen, der bryder ind til folk og skyder dem.
De truer folk med våbenet. Jeg kan også nævner alle de skyderier på åben gade i Danmark bare i år. Jægerene har riflen godt låst inde bag lås og slå, så de kan ikke gøre en skid når deres hus bliver røvet af en med et skarptladt våben.