Forfatter Emne: Terror i Strasbourg i aftes  (Læst 1928 gange)

Offline Frederico

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Der er fremgang
« Svar #60 Dato: December 15, 2018, 09:02:12 pm »
Muligt men problemet er bare at truslen om terror konstant ligger i baghovedet hos alle de mange fredelige julehandlende der forventer at man kan overleve at besøge sådant et marked.

Og så har islamisterne jo opnået hvad de ville på TRODS af de få ofre.
Fyren var en ganske almindelig vanekriminel. I hvert fald indtil han i 2015, hvor han som 26-årig afsonede endnu en fængselsdom, hvor han muligvis blev radikaliseret.

Hans kriminelle løbebane startede allerede, da han var 10, og han fik den første af sine 27 domme som 13-årig. Dommene handlede om ting fra vold til røveri, men aldrig noget der på nogen måde mindede om terror. En pige, der har kendt ham i mange år, beskrev ham som en sød og normal fyr, der altid løb rundt i joggingtøj og træningstøj og desuden viste stor respekt for kvinder. Det gjorde han endog også under terroren i november, da han skød mænd i hovedet bagfra, mens han undlod at dræbe et par kvinder, der ellers også troede, at deres sidste time var kommet.

Så Jens Rohde har på en måde ret. Han er opvokset i Frankrig og ikke som muslim. Men der skete noget under et fængselsophold i 2015, der fik ham til at hade ikke-muslimske mænd. Muligvis gjorde hvide racister i fængslet et eller andet ved ham, som han ikke kunne leve med. Så han råbte “Allah er stor” på arabisk, da han skød sine ofre bagfra i hovedet som hævn.

Hej Tigermanden  :yes:

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
Sv: Der er fremgang
« Svar #61 Dato: December 15, 2018, 09:43:35 pm »
Hej Tigermanden  :yes:
Hej, nazi-Phil! Har du nu igen lavet en ny nynazistisk profil til at angribe os ateistiske midtervælgere? 😉

Ja, der er jo ikke så mange af jer helt derude på den alleryderste højrefløj. Så det er måske nok nødvendigt 😉

Offline Frederico

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Terror i Strasbourg i aftes
« Svar #62 Dato: December 16, 2018, 10:25:32 pm »
Ha ha, og så siger I at det er mig, der er helt besatte af profilgætteri, og så gør I andre det også lige selv.  :yes: Nå, men Tigermanden hvornår hører vi noget nyt fra Albert Johansen, den gamle friluftsbøsse?

Det var faktisk på grund af Albert, jeg kaldte den anden profil for friluftsbøssen. Fordi jeg alligevel synes det er meget sjovt når du troller det der, for det er jo bare fis og ballade alligevel, det ved jeg skam da og da skam godt Herr Albert, for nu at bruge dine egne ord. :blum:

Så er det straks meget værre med mere psykopatiske trolle som Herr Tørresnoren aka TROLL-ERIK!! Han er jo frimurer og nyder at bruge lørdag aften med at ligge i kisten og lave alle mulige ritualer, der er inspireret af det gamle Egypten og - ja ALIENS!  :hyper: Og så ud ad til så har han bare sådan et røvkedeligt liv som arbejdsgiver med eget VVS-firma.  :yes: Fordi en sådan mand står jo ikke frem med det han faktisk er og tror på, men han skriver bare, som om det er os andre der er skøre, når vi kommer med sådan nogle ideer, men han gør det selv i alt hemmelighed.

En anden psykopat-troller er Carlo, fordi han bare er ude på at mobbe. Han var nok sådan en lille fregnet lømmel i skolegården, der førte an i mobberierne, og de andre turde ikke sige ham i mod. Jeg gik selv i en klasse med meget mobberi, så jeg kender godt typen. Og så som voksen så er han ikke kommet et hak videre, fordi han stadig synes det er sjovt at mobbe og forsøge at holde andre ude. Men så vil jeg også mobbe ham, han har jo selv indrømmet, at han slet ikke kan score  :yes: Så derfor kan jeg godt mobbe ham med mine 1300 scoringer, hvoraf de fleste har været unge og lækre under 35. Det er den slags Carlo kun kan drømme om, så det skriver jeg til ham, når han kommer med det der med Hvad rager det mig! Fordi jeg synes alligevel det er for irriterende, når man lige er midt i en spændende debat, eller man lige har brugt lang tid på at skrive et indlæg og så kommer han bare med det der. Det er da provokerende, så det er derfor jeg mener han er en troll. Jeg vil blive ved med at afsløre og italesætte trolle som Carlo, så længe de bliver ved med at trolle mig.  :yes:

Anklageren

• Gæst
Sv: Terror i Strasbourg i aftes
« Svar #63 Dato: December 16, 2018, 11:01:42 pm »
Ha ha, og så siger I at det er mig, der er helt besatte af profilgætteri, og så gør I andre det også lige selv.  :yes: Nå, men Tigermanden hvornår hører vi noget nyt fra Albert Johansen, den gamle friluftsbøsse?

Det var faktisk på grund af Albert, jeg kaldte den anden profil for friluftsbøssen. Fordi jeg alligevel synes det er meget sjovt når du troller det der, for det er jo bare fis og ballade alligevel, det ved jeg skam da og da skam godt Herr Albert, for nu at bruge dine egne ord. :blum:

Så er det straks meget værre med mere psykopatiske trolle som Herr Tørresnoren aka TROLL-ERIK!! Han er jo frimurer og nyder at bruge lørdag aften med at ligge i kisten og lave alle mulige ritualer, der er inspireret af det gamle Egypten og - ja ALIENS!  :hyper: Og så ud ad til så har han bare sådan et røvkedeligt liv som arbejdsgiver med eget VVS-firma.  :yes: Fordi en sådan mand står jo ikke frem med det han faktisk er og tror på, men han skriver bare, som om det er os andre der er skøre, når vi kommer med sådan nogle ideer, men han gør det selv i alt hemmelighed.

En anden psykopat-troller er Carlo, fordi han bare er ude på at mobbe. Han var nok sådan en lille fregnet lømmel i skolegården, der førte an i mobberierne, og de andre turde ikke sige ham i mod. Jeg gik selv i en klasse med meget mobberi, så jeg kender godt typen. Og så som voksen så er han ikke kommet et hak videre, fordi han stadig synes det er sjovt at mobbe og forsøge at holde andre ude. Men så vil jeg også mobbe ham, han har jo selv indrømmet, at han slet ikke kan score  :yes: Så derfor kan jeg godt mobbe ham med mine 1300 scoringer, hvoraf de fleste har været unge og lækre under 35. Det er den slags Carlo kun kan drømme om, så det skriver jeg til ham, når han kommer med det der med Hvad rager det mig! Fordi jeg synes alligevel det er for irriterende, når man lige er midt i en spændende debat, eller man lige har brugt lang tid på at skrive et indlæg og så kommer han bare med det der. Det er da provokerende, så det er derfor jeg mener han er en troll. Jeg vil blive ved med at afsløre og italesætte trolle som Carlo, så længe de bliver ved med at trolle mig.  :yes:

Hvad rager det os?