Forfatter Emne: Terror i Strasbourg i aftes  (Læst 2443 gange)

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    18%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Hej Gubbi
« Svar #45 Dato: December 14, 2018, 07:40:03 pm »
Jeg kan ikke give Carlo en like, fordi han ikke vil lade sig kue.

Er du klar over, at det ikke virker?
På en måde er jeg glad for at like ikke virker mere. Men det er kun fordi at din likerven nu ikke kan like mere  :blum:
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Anklageren

• Gæst
« Svar #46 Dato: December 14, 2018, 08:27:07 pm »
På en måde er jeg glad for at like ikke virker mere. Men det er kun fordi at din likerven nu ikke kan like mere  :blum:

Nej da.

Jeg synes, at du har fået alt for lidt, når du har været så flittig - så jeg har planlagt at give dig nogen  :yes:

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: Terror i Strasbourg i aftes
« Svar #47 Dato: December 14, 2018, 11:06:09 pm »
Tilsyneladende en muslim pige at tigeren har fundet der men det er det ikke, hun er Inder og er en af Bollywood´s skuespillere der gir´den som prinsessen Jasmin i filmen `Aladdin´

Bollywood, den Indiske tangent til det amerikanske Hollywood, bare i en billigudgave,  :girl_smile:

Men flot, det er hun, man blir helt misundelig,  :girl_sigh:

Mon ikke hun ender med en dårlig ryg?
Tænk at skulle slæbe rundt med to meloner dag ud og dag ind  :big_grin:
I'm a Troll

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
« Svar #48 Dato: December 14, 2018, 11:10:23 pm »
Jeg kan ikke give Carlo en like, fordi han ikke vil lade sig kue.

Er du klar over, at det ikke virker?
I virkeligheden er Like-funktionen for de dovne, som slipper nemt om det med et museklik, fremfor et lægge en kommentar: "Ihhh hvor er jeg enig"  :big_grin:
I'm a Troll

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    64%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #49 Dato: December 14, 2018, 11:33:58 pm »

Æv, bæv Bussemand. Sure tæer i saftevand. Rønnebærene er nok sure, hvad?
Du får ret og jeg får fred!

Anklageren

• Gæst
Det bødes der for, som kun var en stakket glæde
« Svar #50 Dato: December 15, 2018, 12:19:03 am »

Unge piger med store meloner, må nyde det mens de kan, for de kommer hurtigere til at hænge  :smile1:

Jeg smiler lidt, for jeg kan bedst lide bryster, der ikke er for store - omkring en håndfuld er udmærket.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
Sv: Det bødes der for, som kun var en stakket glæde
« Svar #51 Dato: December 15, 2018, 02:58:19 am »

Unge piger med store meloner, må nyde det mens de kan, for de kommer hurtigere til at hænge  :smile1:

Jeg smiler lidt, for jeg kan bedst lide bryster, der ikke er for store - omkring en håndfuld er udmærket.
En håndfuld er jo et vidt begreb - måske Trump foretrækker små clementiner :big_grin:
I'm a Troll

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    18%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #52 Dato: December 15, 2018, 09:29:50 am »

Nej da.

Jeg synes, at du har fået alt for lidt, når du har været så flittig - så jeg har planlagt at give dig nogen  :yes:

Jeg syntes at ca 10% likes er fint nok når jeg er sådan en ond ond NAZIST. Det er stadigvæk en del flere end Tigerfjolset har fået  :hyper:
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #53 Dato: December 15, 2018, 11:55:42 am »

Så er det jo heldigt at inuitpigerne ikke er udstyret så godt på det punkt fra naturens hånd. :;)))
« Senest Redigeret: December 15, 2018, 12:01:14 pm af Desdicardo »
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Anklageren

• Gæst
« Svar #54 Dato: December 15, 2018, 12:09:43 pm »

Så er det jo heldigt at inuitpigerne ikke er udstyret så godt på det punkt fra naturens hånd. :;)))

Er de ikke?

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    2.6%
    • Vis profil
Sv: Terror i Strasbourg i aftes
« Svar #55 Dato: December 15, 2018, 02:30:43 pm »
Godmorgen.
Så banker virkeligheden på, og vi kan atter konstatere et terrorangreb på et fredeligt julemarked. Denne gang i Strasbourg.

https://bt.dk/udland/mindst-tre-personer-er-draebt-i-skyderi-midt-i-strasbourg-bliver-efterforsket-som

Det foreløbige facit er 3 dræbte og 12 sårede, heraf flere ret kritisk.
Og forbrydelsen efterforskes som terror.

Den person det franske politi og indsatte soldater eftersøger som gerningsmand skal være 29 år, og flere danske medier kalder ham traditionen tro 'ekstrem' og fortæller, at 'motivet er ukendt.'

Mens islams medløbere på DD søvndrukne leder efter kassen med røgslør og bortforklaringer, mindes vi andre lignende terror - også på julemarkeder.

Synd karma ikke sparkede Rohde, nu har  han slettet det, men ham banner de ikke for han er  af dem med samme agenda som fjæsbog og Marrakesh.

"Jens Rohde som kom ind i EU parlamentet på Venstres stemmer – lige så snart han var valgt ind, sprang han over til De Radikale Venstre. Nu står der på hans Facebook Profil, at terroristen fra Strassburg har ikke noget med Islam at gøre, på trods af, at terroristen råbte ”Allah akbar"
Tidlige på ugen kom Jens Rohde med følgende udtalelser til sine modstandere og terrorangste danskere –
"Luk ganespalten" - ”Hold din kæft din idiot” - ”Søg læge” - ”Hej Breivik” – ”Som Breivik så du!” – ”Er det dig der skyder”
Det er vist ikke et tilfælde at Jens Rohde er blevet kaldt et løsgående missil!"

Et lille uddrag han den tumpes indlæg, hvor han skrev angreb intet har med islam at gøre

Anklageren

• Gæst
Der er fremgang
« Svar #56 Dato: December 15, 2018, 03:14:58 pm »
Det er ikke verdens ende, at fire er døde på grund af islamistisk terrorisme i år blandt 510 millioner indbyggere i EU.

Terrorismen er stærkt på retur efter at Islamisk Stat har bidt i græsset, og det kan vi blandt andet takke den danske indsats for nede i grænselandet mellem Syrien og Irak  :smile1:

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
Sv: Der er fremgang
« Svar #57 Dato: December 15, 2018, 04:12:28 pm »
Det er ikke verdens ende, at fire er døde på grund af islamistisk terrorisme i år blandt 510 millioner indbyggere i EU.

Terrorismen er stærkt på retur efter at Islamisk Stat har bidt i græsset, og det kan vi blandt andet takke den danske indsats for nede i grænselandet mellem Syrien og Irak  :smile1:

Muligt men problemet er bare at truslen om terror konstant ligger i baghovedet hos alle de mange fredelige julehandlende der forventer at man kan overleve at besøge sådant et marked.

Og så har islamisterne jo opnået hvad de ville på TRODS af de få ofre.

Så man kan sige at de allerede 'har sejret af helvede til' som en kendt socialdemokrat engang udtalte.

Det er nok med til at ødelægge deres dag, tror du ikke.?
« Senest Redigeret: December 15, 2018, 04:15:23 pm af Desdicardo »
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Anklageren

• Gæst
« Svar #58 Dato: December 15, 2018, 04:32:23 pm »
Muligt men problemet er bare at truslen om terror konstant ligger i baghovedet hos alle de mange fredelige julehandlende der forventer at man kan overleve at besøge sådant et marked.

Så man kan sige at de allerede 'har sejret af helvede til' som en kendt socialdemokrat engang udtalte.

Ja - det er et stort psykologisk problem. Jo mere man snakker om det, jo værre bliver det.

Både Strasbourg terroristen og vores hjemlige terrorist var jo i virkeligheden kriminelle. Al den presse har så påvirket deres i forvejen voldelige sind.

Jeg forestiller mig ikke, at man skal holde op med at gøre det til pressens foretrukne emne - for vi har jo ytringsfrihed, og det skal vi blive ved med at have.

- men det skader vel ikke at pege på, at al den propaganda bare forstørrer problemerne?

Online Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
    • Vis profil
« Svar #59 Dato: December 15, 2018, 04:45:39 pm »

Fyren var en ganske almindelig vanekriminel. I hvert fald indtil han i 2015, hvor han som 26-årig afsonede endnu en fængselsdom, hvor han muligvis blev radikaliseret.

Hans kriminelle løbebane startede allerede, da han var 10, og han fik den første af sine 27 domme som 13-årig. Dommene handlede om ting fra vold til røveri, men aldrig noget der på nogen måde mindede om terror. En pige, der har kendt ham i mange år, beskrev ham som en sød og normal fyr, der altid løb rundt i joggingtøj og træningstøj og desuden viste stor respekt for kvinder. Det gjorde han endog også under terroren i november, da han skød mænd i hovedet bagfra, mens han undlod at dræbe et par kvinder, der ellers også troede, at deres sidste time var kommet.

Så Jens Rohde har på en måde ret. Han er opvokset i Frankrig og ikke som muslim. Men der skete noget under et fængselsophold i 2015, der fik ham til at hade ikke-muslimske mænd. Muligvis gjorde hvide racister i fængslet et eller andet ved ham, som han ikke kunne leve med. Så han råbte “Allah er stor” på arabisk, da han skød sine ofre bagfra i hovedet som hævn.