Det hedder Mandehørmen her. Så indgang på eget ansvar.............Sådan en scoring, som den i Berlin, er ikke hverdag. Tværtimod. Der er århundreder imellem. I en tidligere inkarnation, scorede jeg Marie Antoinette. Jeg sagde bare at jeg godt kunne lide kager. så var hun gjort blød og parat til at smide trussen.Øh, kvinder brugte ikke trusser dengang under deres krinolinekjoler. Men de vaskede sig heller aldrig, så Marie Antoinette stank kilometer væk af sur fisse og det der var værre. Ikke noget for mig at dykke ned i.Ganske vist var parfume opfundet og taget i brug på det tidspunkt, men det hjalp ikke. Det var først da Napoleon greb ind, og på en særdeles militant måde, sagde, at det svineri måtte høre op
Der blev overhovedet ikke mere ud af det. Men score har jeg gjort.Uha, denne private oplysning om min hørelse, kommer jeg nok til at høre meget om fra profilgnaskeren.
Jeg hører i øvrigt heller ikke alt for godt længere, men det er nok en af de skavanker, som kommer med alderen - men det kan profilgnaskeren nok ikke snakke med om - endnu
Fordi du er enIDIOT!
Jamen tillykke med scoringen