Forfatter Emne: Disse kæftende indvandrerkoner  (Læst 190 gange)

Murke-baronessen

• Gæst
Disse kæftende indvandrerkoner
« Dato: December 08, 2018, 02:25:38 pm »
Jeg så lige, at der var en der i overskrift skrev om 'DRs premieperker'. Da troede jeg et øjeblik, at det var hende, der var med i DR2s debatten, torsdag aften. Det kunne jo være en, der også havde set det.

Emnet var 'En helt ny asylpolitik', og DR havde inviteret en skrækkelig opkæftende, iransk født kvinde ind i studiet. Ne-ej, nejnejnej hvor var jeg ved at få svip af hende.
Huda Al-Kabani, hedder hun, og Clement Kjersgaard præsenterede hende som jordemoderstuderende. Hun afbrød og afbrød, ville ikke respektere talerlisten - som hun nok har lært det af de venstreorienterede.

Hun kørte en ensidig linje, jeg vil betegne sådan, at indvandrere altid har ret og iøvrigt skal forblive i Danmark, så snart de kan lidt af sproget eller har job/er under uddannelse.
Denne let aggressive lille kæftende kone ønsker jeg ikke at se oftere på min tv-skærm. Og hun fik selvfølgelig ordet et hav af gange (og var derefter næsten umulig at stoppe igen. Til sammenligning var det meget lidt, Pernille Vermund (NB) fik lov at sige.)
Hvis I så programmet, må I have lagt mærke til denne Huda!  :JC_doubledown:
« Senest Redigeret: December 08, 2018, 02:29:37 pm af Murke-baronessen »

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    23.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Disse kæftende indvandrerkoner
« Svar #1 Dato: December 08, 2018, 03:09:13 pm »
Så skift kanal. Intet kan være nemmere.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.4%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: December 08, 2018, 03:13:21 pm »

Ja, bingo på dk4 vil være passende.
Manner, Manner!

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.4%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: December 08, 2018, 03:15:44 pm »
Nå, så kom vi til at sabotere endnu et dybt seriøst debatemne om muslimer. Det må I sørme undskylde ...
Manner, Manner!

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: December 08, 2018, 03:36:47 pm »
Og afmeld tvanglicensen til Danmarx Radio nu hvor du er i gang.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    23.8%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: December 08, 2018, 03:40:40 pm »
Nå, så kom vi til at sabotere endnu et dybt seriøst debatemne om muslimer. Det må I sørme undskylde ...

Nu må vi snart have DerRudi tilbage, for jeg har udarbejdet nogle ordentlige afsporinger af debatter til ham. Det ligger klar som Word-dokumenter. Lige til at copy&paste ind.

Murke-baronessen

• Gæst
« Svar #6 Dato: December 08, 2018, 04:11:40 pm »
I er da åbenhjertige nok i jeres måde at fortælle på, at der er altså 
n o g l e  meninger, der ikke tåles herinde. Og jeg har jo også set, hvad der sker, hvis man f.eks. svarer igen på samme ubehøvlede facon, som I - navnlig homofaber - bruger. Så jeg klapper i, når I flere "mand" høj så pænt henstiller det til mig.

Mon ikke det er tvivlsomt, at Der Rudi skulle vise sig her igen. Hvad skulle han dog et sted, hvor der ligefrem udarbejdes "afsporingsmetoder", der ligger klar?
I tåler ikke fædrelandskærlige indlæg, og da i totaldominerer forummet, så er det dådan. Farveller!
« Senest Redigeret: December 08, 2018, 04:14:21 pm af Murke-baronessen »

Anklageren

• Gæst
Bye bye - Som man råber i skoven, får man svar
« Svar #7 Dato: December 08, 2018, 04:29:03 pm »
n o g l e  meninger, der ikke tåles herinde. Og jeg har jo også set, hvad der sker, hvis man f.eks. svarer igen på samme ubehøvlede facon, som I - navnlig homofaber - bruger. Så jeg klapper i, når I flere "mand" høj så pænt henstiller det til mig.

Mon ikke det er tvivlsomt, at Der Rudi skulle vise sig her igen. Hvad skulle han dog et sted, hvor der ligefrem udarbejdes "afsporingsmetoder", der ligger klar?
I tåler ikke fædrelandskærlige indlæg, og da i totaldominerer forummet, så er det dådan. Farveller!

Du minder jo meget om Reptil Formskifter, der troller om hvilke profiler andre brugere har - og du havde vel ikke forventet, at andre skulle være bedre end du er???

Friluftsbøssen

• Gæst
Sv: Bye bye
« Svar #8 Dato: December 08, 2018, 04:31:54 pm »

Du minder jo meget om Reptil Formskifter, der troller om hvilke profiler andre brugere har - og du havde vel ikke forventet, at andre skulle være bedre end du er???

Ha ha, den var god.

Rudi´erne kan jo ikke udstå mig, så jeg synes ikke det virker sandsynligt, at jeg skulle være dem.

Jeg har egentlig aldrig forstået, hvorfor Rudi´erne ikke kan lide mig. Fordi på visse områder er jeg jo i samme bås som dem. Jeg er imod NWO- og migrationsagendaen. Hvad Rudi´erne sikkert også er.

Men det har nok noget at gøre med, at Rudi´erne har følt sig provokeret over, når jeg har påtalt, når jeg syntes, at der var nogle dobbeltprofiler, der lød ens.

Mit problem med disse Rudi´er har egentlig aldrig så meget været deres holdninger. Men mere deres omgangstone. De taler generelt ikke så pænt herinde. Men på den anden side er de her ikke så meget værre end brovterne. Brovterne mobber bare på en mere subtil måde - hvor Rudi´erne er mere direkte i deres udtryksform. Men mobning er mobning, uanset om den er subtil eller direkte.

Men Anklageren, hvis jeg var Rudi´erne, hvorfor skulle jeg så selv afsløre, når jeg mente og mener, at de kører dobbeltprofiler herinde? -  Det giver ikke mening, Anklageren, at jeg skulle afsløre mig selv...

Carlo afslører jo heller ikke Tigermanden, vel? Tværtimod fastholder han som den eneste herinde, at han mener, at Tigermanden er helt ægte. :big_grin:
« Senest Redigeret: December 08, 2018, 04:35:02 pm af Reptil Formskifter »

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: December 08, 2018, 04:33:11 pm »

Jamen så farvel da.

Du kom ellers med nogle gode indput.

Men at du tager folk højtideligt, som du aldrig ville omgås eller ofre et sekunds opmærksomhed i det virkelige liv, undrer mig godt nok, - ignorer dog det mest syge nonsens, personangreb og fantasier, lige som vi andre - de er da så inderligt ligegyldige, - og husk de har lige som alle andre kun een eneste stemme til valget alligevel.

Ignorer dog de mest syge "debattører", og kom fortsat med et godt indlæg når du finder emnet interessant i stedet.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    23.8%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: December 08, 2018, 04:46:25 pm »

Som Jesus sagde til sine disciple "Hvor vil I ellers gå hen?!

Klondyke Carl

• Gæst
« Svar #11 Dato: December 08, 2018, 06:20:46 pm »

I tåler ikke fædrelandskærlige indlæg, og da I totaldominerer forummet, så er det sådan. Farveller!

Jamen så farvel da.

Du kom ellers med nogle gode indput.

Men at du tager folk højtideligt, som du aldrig ville omgås eller ofre et sekunds opmærksomhed i det virkelige liv, undrer mig godt nok, - ignorer dog det mest syge nonsens, personangreb og fantasier, lige som vi andre - de er da så inderligt ligegyldige, - og husk de har lige som alle andre kun een eneste stemme til valget alligevel.

Ignorer dog de mest syge "debattører", og kom fortsat med et godt indlæg når du finder emnet interessant i stedet.

Godt indlæg, Phil. Du har selvfølgelig ret i, at alle, der blot ønsker en rigtig debat om et emne, bare skulle ignorere den bande.
Imidlertid: Det er jo også sin sag, når nu - eksempelvis Murke-baronessen - sætter sig til at skrive et oplæg, så er de der. Omgående, i noget der ligner et regulært overfald. Med kun nedladende kommentarer.
Meningen er ikke til at gå fejl af: Ka' du komme væk! Her bestemmer vi, hvad der må skrives om ...

Hvad mener du om Carlos proklamering af at "have udarbejdet nogle ordentlige afsporinger af debatter" som ligefrem "ligger klar"?
Tydeligere er det ikke muligt at sige, at Brovtebanden ikke vil tolerere en bestemt bruger herinde, hvis han (Rudi) skulle vise sig igen. (Jeg troede nu i øvrigt, han var bannet for livstid. For at svare en af brovterne igen!!)

Kan du også se, hvem det er, der ødelægger sitet ved ikke at ville acceptere indlæg fra visse brugere.

Nå, med Murke-baronessens exit er der vel også snart kun dig og mig tilbage til at skrive noget dansksindet.