Forfatter Emne: DR’S NYTTIGE SYRISKE PRÆMIEPERKER  (Læst 371 gange)

Anklageren

• Gæst
Sv: Er jeg nu også islamofob
« Svar #15 Dato: December 08, 2018, 07:15:57 pm »
Ifølge newsweek artiklen er tallet snarere større, fordi private grupper såsom Wagner gruppen også har sendt krigere fra Rusland til Syrien. Der nævnes 4500 private krigere, der er set kæmpe sammen med Assads styrker.

Desuden er det et faktum, at Assad pga russernes hjælp pludselig kunne kontrollere 95% af landet, hvor det tidligere højest var hovedstaden, der var under hans kontrol. Så det må vist være din ekstreme islamofobi, der har fået dig til at se syner 😉

Det er det eneste, som jeg ikke er blevet beskyldt for, før du kom  :smile1:

Måske er du mere islamofob end jeg er  :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :big_grin:

:big_grin: :big_grin: :big_grin:

Ja - hvem ved. Det lader da til, at du er mest enig med Forsvareren  :tatice_03:

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Er jeg nu også islamofob
« Svar #16 Dato: December 08, 2018, 08:21:55 pm »
Ifølge newsweek artiklen er tallet snarere større, fordi private grupper såsom Wagner gruppen også har sendt krigere fra Rusland til Syrien. Der nævnes 4500 private krigere, der er set kæmpe sammen med Assads styrker.

Desuden er det et faktum, at Assad pga russernes hjælp pludselig kunne kontrollere 95% af landet, hvor det tidligere højest var hovedstaden, der var under hans kontrol. Så det må vist være din ekstreme islamofobi, der har fået dig til at se syner 😉

Det er det eneste, som jeg ikke er blevet beskyldt for, før du kom  :smile1:

Måske er du mere islamofob end jeg er  :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :big_grin:
Det er vist knap muligt 😉

Du ujdlod at besvare alle mine spørgsmål vedrørende, hvor grusomt du selv kunne finde på at behandle indvandrerne. F. eks. vedrørende, om du fandt det rimeligt at anbringe flygtninge i lejre i 50-70 år, mens vi ventede på, om det nogensinde ville blive muligt at sende dem hjem. Din tavshed kan jeg derfor kun tolke som om, at du finder sådanne behandlinger af ganske almindelige mennesker fuldstændig rimelige, fordi du frygter de fremmede som pesten.