Forfatter Emne: Paludan:Man kan ikke være muslim og være integreret. Det er fuldstændigt umuligt  (Læst 1440 gange)

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.2%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Den gode debat - er desværre ved at blive plat  :girl_cray3:
Fake profil, :girl_blum2:

Tørresnoren

• Gæst
Elementært, kære Watson...
« Svar #61 Dato: December 07, 2018, 03:06:50 pm »

Så forsvandt profilen modenbiaabenraa. Det er pudsigt, at den lige er forsvundet i dag he he

Dens ejer var 66 år gammel og med data 66-180-98 he he

Super...!  :JC_hurrah:

- så har du da én mindre at holde styr på..

Offline kirstenelisabeth

• Senior medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
Jeg er sprunget på denne debat ret sent.

Hvad med Naser Khader agtige muslimer? Fungerer det ikke godt nok?

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
Jeg er sprunget på denne debat ret sent.

Hvad med Naser Khader agtige muslimer? Fungerer det ikke godt nok?

Naser Khader gik fra at være en af de mest populære politikere, der forsvarede muslimers ret i Danmark og tog afstand til Israels besættelse. Han ville gøre op med Dansk Folkepartis indvandrerkritiske tilgang, men så endte han selv med at blive endnu mere ekstrem. Den amerikanske ambassade advarede også mod ham.
https://politiken.dk/indland/politik/art4989555/Ambassade-advarede-USA-mod-ekstrem-Naser-Khader

I dag er hans politiske karriere overstået. Han er også kendt for at være en, der godt kan lide at være lidt for nærgående overfor kvinder.

Jeg synes mest af alt, at han virker forvirret. Der er også mange ting, han ikke har styr på, når det kommer til islam. Hans bøger har været fulde af fejl.
Paludan: "4-0 til Palle, han skød dem alle"

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.2%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil

Ja, det er jeg egentligt ked af. Jeg har ikke selv været for eksemplarisk.

For det meste er jeg dog gentleman. Mine indlæg i kategorien "Dyr" har da også været meget sobre.

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil

Ja, det er jeg egentligt ked af. Jeg har ikke selv været for eksemplarisk.

For det meste er jeg dog gentleman. Mine indlæg i kategorien "Dyr" har da også været meget sobre.
Det vil selv jeg ikke benægte.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Friluftsbøssen

• Gæst
Sv: Khader er vel bare blevet klogere
« Svar #66 Dato: December 07, 2018, 07:57:09 pm »
Naser Khader gik fra at være en af de mest populære politikere, der forsvarede muslimers ret i Danmark og tog afstand til Israels besættelse. Han ville gøre op med Dansk Folkepartis indvandrerkritiske tilgang, men så endte han selv med at blive endnu mere ekstrem. Den amerikanske ambassade advarede også mod ham.
https://politiken.dk/indland/politik/art4989555/Ambassade-advarede-USA-mod-ekstrem-Naser-Khader

Khader har jo været udsat for både trusler og hetz, så derfor er han nok vågnet op og har indset, at man bliver nødt til at italesætte problemerne med visse dele af det muslimske miljø. Men man kan da godt synes, at det er lidt pudsigt, at han selv er endt lidt ligesom en DR´er rent indvandrerpolitisk. Men jeg tror bare, at han er blevet klogere af skade.

I dag er hans politiske karriere overstået. Han er også kendt for at være en, der godt kan lide at være lidt for nærgående overfor kvinder.

Rygter er der så mange af. Jeg kender også rygter, men hvem ved om de er sande. Én har fortalt, mig, at Khader er biseksuel. Det siges også at sangeren Basim er det. Men hvad ved vi? Det siges også, at Susse Wold og hendes mand har dyrket partnerbytte med Dronningen og Prinsen. Men vi ved jo ikke, om det passer eller ej.

Jeg synes mest af alt, at han virker forvirret. Der er også mange ting, han ikke har styr på, når det kommer til islam. Hans bøger har været fulde af fejl.

He he, det skinner mere og mere igennem, at du nok selv er muslim. Hvordan skulle du ellers kunne vide mere om Islam end en muslim selv...

Jeg er ligeglad med, om du er muslim. Dog synes jeg bare, du burde spille med åbne kort og indrømme det.

Eller er du bare religionsforsker, siden du mener at vide mere om Islam end en muslim selv?

Offline Zukla

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Paludan har mange rigtige synspunkter - jeg er dog ikke enig med ham i alt, men i meget, ja! Dog mener jeg ikke, at det er sandt, at ingen muslimer kan integreres, fordi hvad så med Naser Khader, sangeren Basim, den homoseksuelle journalist Abdel Aziz Mahmoud o.s.v.? - Men hvis han skal slå igennem som politiker, må han lægge den der til tider lidt barnagtige attitude væk og prøve at holde den seriøse og saglige facade hele vejen igennem. Nogle gange er der altså lidt for meget pauseklovn over ham :)

Det er meget dobbeltmoralsk, han siger ellers i de film han lægger på youtube, at dem du nævner godt må være i landet.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil

Så var der også lige den kedelige bog-sag sidste år, hvor han blev beskyldt for rendyrket plagiat, eller skal man kalde det afskrifter efter andres værker uden kildeangivelse?
Bogen blev trukket tilbage.

https://www.fyens.dk/indland/Naser-Khader-er-meget-rystet-over-klokkeklart-plagiat/artikel/3146956
I'm a Troll

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.6%
    • Vis profil
« Svar #69 Dato: December 07, 2018, 09:16:06 pm »

Khader har jo været udsat for både trusler og hetz, så derfor er han nok vågnet op og har indset, at man bliver nødt til at italesætte problemerne med visse dele af det muslimske miljø. Men man kan da godt synes, at det er lidt pudsigt, at han selv er endt lidt ligesom en DR´er rent indvandrerpolitisk. Men jeg tror bare, at han er blevet klogere af skade.

Khaders egen mor er troende muslim og går med tørklæde. Khader har selv været fundamentalist. Man burde tro, at han ville være lidt mere nuanceret.

Rygter er der så mange af. Jeg kender også rygter, men hvem ved om de er sande. Én har fortalt, mig, at Khader er biseksuel. Det siges også at sangeren Basim er det. Men hvad ved vi? Det siges også, at Susse Wold og hendes mand har dyrket partnerbytte med Dronningen og Prinsen. Men vi ved jo ikke, om det passer eller ej.

Du kan jo læse om Sherin Khankan og Khader. Der er flere, der har stået frem. Ikke at det egentlig ændrer på noget, andet end at Khader ikke er bedre end så mange andre.

He he, det skinner mere og mere igennem, at du nok selv er muslim. Hvordan skulle du ellers kunne vide mere om Islam end en muslim selv...

Jeg er ligeglad med, om du er muslim. Dog synes jeg bare, du burde spille med åbne kort og indrømme det.

Eller er du bare religionsforsker, siden du mener at vide mere om Islam end en muslim selv?

Jeg mener vist jeg har gjort rede for det. Jeg kender en del af de muslimske miljøer i København. Minhaj, Imam Ali og den på Rovsingsgade. Nogle af mine venner kommer i DIC, men jeg har aldrig været der.
Jeg har haft et ultrakort forhold til en halvkendt kvinde, der en overgang var i medierne.

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #70 Dato: December 07, 2018, 10:01:57 pm »
Khaders egen mor er troende muslim og går med tørklæde. Khader har selv været fundamentalist. Man burde tro, at han ville være lidt mere nuanceret.

Jeg har en bekendt, der var ungdomsven med Khader. Det er, ud fra det, jeg har hørt, ikke mit indtryk, at han var specielt fundamentalistisk. Men han kan selvfølgelig have haft en facade udadtil, det skal jeg ikke kunne afvise. Det er sandt, at hans mor gik med tørklæde, men jeg har også hørt at hende og hendes mand var flinke mennesker (ham min bekendte besøgte dem i sin tid).

Du kan jo læse om Sherin Khankan og Khader. Der er flere, der har stået frem. Ikke at det egentlig ændrer på noget, andet end at Khader ikke er bedre end så mange andre.

Jeg synes dog, at det er en farlig tendens, at politikere skal våre åh, så rene og ulastelige i privatlivet. De må da godt være mennesker som alle andre. Så længe grænsen går ved direkte ulovligheder (overgreb og sådan). Også fordi vi ved jo alligevel alle, at politikere ikke er en skid bedre end alle os andre. Så behøver vi ikke alt det hykleri med, at de skal være åh, så rene (udadtil, på facacen).

Jeg mener vist jeg har gjort rede for det. Jeg kender en del af de muslimske miljøer i København. Minhaj, Imam Ali og den på Rovsingsgade. Nogle af mine venner kommer i DIC, men jeg har aldrig været der.
Jeg har haft et ultrakort forhold til en halvkendt kvinde, der en overgang var i medierne.

Det var måske en muslimsk kvinde? Ikke at det rager mig som sådan, men det er ikke så ofte, at man hører om en dansk mand i konstellation med en muslimsk kvinde.

I homomiljøet er det mere normalt med dansk-arabiske kontakter. Men de er ofte kortvarige, fordi de fleste arabiske homser ikke kan leve i et åbent forhold (som gays).
« Senest Redigeret: December 07, 2018, 10:04:43 pm af Reptil Formskifter »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.6%
    • Vis profil
« Svar #71 Dato: December 08, 2018, 11:43:35 am »

Jeg har en bekendt, der var ungdomsven med Khader. Det er, ud fra det, jeg har hørt, ikke mit indtryk, at han var specielt fundamentalistisk. Men han kan selvfølgelig have haft en facade udadtil, det skal jeg ikke kunne afvise. Det er sandt, at hans mor gik med tørklæde, men jeg har også hørt at hende og hendes mand var flinke mennesker (ham min bekendte besøgte dem i sin tid).

Nu er det jo noget, som Khader selv har sagt. At han var modstander af demokrati og havde et had til homoseksuelle. Det er også derfor, jeg ikke giver meget for værdidebatten, hvor man vil tvinge folk til at omfavne demokrati eller bestemte liberale værdier, fordi folk - og især unge - meget ofte ændrer sig. Så hellere vise dem fordelen ved et liberalt demokrati end at dømme dem for evigt. Det eneste, der skal sætte en stopper for dem er lovgivningen.

Det var måske en muslimsk kvinde? Ikke at det rager mig som sådan, men det er ikke så ofte, at man hører om en dansk mand i konstellation med en muslimsk kvinde.

I homomiljøet er det mere normalt med dansk-arabiske kontakter. Men de er ofte kortvarige, fordi de fleste arabiske homser ikke kan leve i et åbent forhold (som gays).

Nu kan jeg jo godt betegne mig selv som muslim og dansk. Der er altså masser af kvinder fra Mellemøsten og Nordafrika, der søger dansk mænd enten selv er via bekendte eller søskende. Eller også kan man melde sig "ledig". Der er bare det, at det ofte kan være kvinder, der er universitetsuddannede og stiller helt urealistiske krav.
Problemet er ikke så meget islam mere, når man ikke så ofte ser kvinder fra Mø sammen med danske mænd. Kvinder investerer mere i forhold og for dem er det bare en sikkerhed, at man kan sammen. Men i takt med, at flere og flere føler, at de kan begå sig i begge kulturer, er det ikke det store problem. Det er heller ikke kvinderne, der tager initiativ. De forventer, at det er mændene, der kommer til dem og det gør de fleste danske mænd jo ikke.