Forfatter Emne: Paludan:Man kan ikke være muslim og være integreret. Det er fuldstændigt umuligt  (Læst 530 gange)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    86%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil

Hun er godt nok tæskelækker, men jeg er dækket ind af noget bedre.

Men derfor kan man godt nyde dem på billeder. Reformskifteren kan ikke, for sidst han var oppe hos sin psykiater, sad sekræteren i forkontoret og førte journaler, i en lidt kort nederdel. Reformskifteren gik rystende og gispende derfra.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.4%
    • Vis profil
At jeg agerer sådan, skyldes, at i min barndom gik jeg i en klasse, hvor der var sygt meget mobning.

Det lyder virkelig spændende. Det må vi høre noget mere om.
Vi skal endelig huske den gode debat.

Friluftsbøssen

• Gæst

Her har vi det endelige bevis, som bekræfter min mistanke.

Tigermandens dukkefører er CARLO. Samme humor.

Jeg har mistænkt det længe, fordi Carlo har været den eneste herinde, der har taget Tigermanden i forsvar gang på gang. Anklageren har nemlig også taget afstand til ham i lang tid. Derfor erkendte jeg, at det nok ikke var sandt, at Anklageren stod bag Tigermanden.

Carlo er Tigermanden. :yes:

Hermed ved vi også, at Carlo er Albert. Så Carlo må hermed være skabsbøsse. Det var nok derfor, man anede en vis misundelse forleden, da jeg skrev at jeg havde haft held med at score nogle lækre twinks. Dem drømmer Carlo da skam nok om at score - og den fantasi får han så afløb for fra sin Albert-profil. :big_grin:

Men CARLO, jeg er da skam ej sur på dig. Jeg synes det er fint nok, at du har en biside. Jeg synes bare, du bør stå ved den. Jeg skal gerne give dig nogle tips om, hvor og hvordan, du da skam kan score nogle twinks. :yes:

Hvad rager det os?

Du har da lov til at være ligeglad.

Men for mig er det åbenlyst, at Carlo er manden bag Tigermanden.

De liker også hinandens indlæg ovenover.

Hvis Carlo ikke var Tigermanden, ville han vel tage afstand til ham - ligesom Anklageren gør. Men Carlo liker ham!

På det sidste har Carlo også vist sig som stærkt islamofobisk.

Hermed har Carlo også et motiv for at oprette Tigermanden og gøre grin med Islam.

Carlo har også LÆNGE været den næsten eneste herinde, der gang på gang har taget Tigermanden i forsvar og bagateliseret hans trolleri. Det er endnu et kraftigt indicium for, at Carlo er manden bag Tigermanden.

Så pengene passer!
« Senest Redigeret: December 06, 2018, 10:53:39 pm af Reptil Formskifter »

Friluftsbøssen

• Gæst
Hun er godt nok tæskelækker, men jeg er dækket ind af noget bedre.

Men derfor kan man godt nyde dem på billeder. Reformskifteren kan ikke, for sidst han var oppe hos sin psykiater, sad sekræteren i forkontoret og førte journaler, i en lidt kort nederdel. Reformskifteren gik rystende og gispende derfra.

Jeg har censureret billedet væk, da jeg var ved at brække mig...

Næh, nu hvor jeg ved, at du er både Tigermanden OG Albert, hr. Carlo, så ved jeg jo også, at din HEMMELIGE drøm da skam er at være sammen med en rigtig twink. Så det forklarer jo, hvorfor du da skam aldrig har været sammen med nogle smukke damer. Det er skam da fordi,  sådanne skabninger dybest set nok aldrig rigtigt har haft din interesse. :almirena_04:

Det er jo ham til højre og ikke hende til venstre, du da skam vil have. Sådan en frisk araberknægt som Basim er skam da lige noget for en araberelsker som dig, modenbifyraabenraa Carlo.

« Senest Redigeret: December 07, 2018, 01:31:40 am af Reptil Formskifter »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Reptil Formskifter kan godt være den samme som J. Langgaard-Nielsen - og beviset kan være, at han forsøgte at føre os bag lyset, ved at true dig selv, og hvem ville true sig selv, hvis det ikke var for at føre os bag lyset? Jeg spør bare, så kan enhver jo afgøre det med sig selv. De laver begge to mellemrum efter punktum og bruger smileys - drama Queen - og ingen af dem gider et rent trolleforum, selvom de synes at light trolling til tider kan være sjovt nok. Men jeg har sådan set aldrig ytret noget om, hvem deres virkelige identitet er, så i teorien kunne det både være en mand eller en kvinde. Og en 17 årig såvel som en 77 årig. Nu har disse profiler dog kørt i nogle år efterhånden, så en 17 årig tvivler jeg på at det er. Men i princippet kan vi ikke vide det med sikkerhed, så mit bud kan være lige så godt som dit.

Men hvis det er falske profiler, ville de da lægge så mange kræfter og så megen tid i det? Uanset hvor irriterende, man synes at hardcore trolle er, berettiger det ikke til at skrive om det hele tiden, uanset om det er direkte eller indirekte. Og i virkeligheden taber den, der glemmer hvilken profil han skriver under, jo selv på det, fordi han dermed måske mister den støtte, han ellers ville have fået af de andre.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Super indlæg, Anklageren og mange tak for støtten.
Anklageren er sidens allerbedste debattør, det er godt, vi har ham som forummets leder og ansigt udadtil. :)

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Citat fra: Reptil Formskifter link=topic=9061.msg125741#msg125741

Jeg har censureret billedet væk, da jeg var ved at brække mig...

Næh, nu hvor jeg ved, at du er både Tigermanden OG Albert, hr. Carlo, så ved jeg jo også, at din HEMMELIGE drøm da skam er at være sammen med en rigtig twink. Så det forklarer jo, hvorfor du da skam aldrig har været sammen med nogle smukke damer. Det er skam da fordi,  sådanne skabninger dybest set nok aldrig rigtigt har haft din interesse. :almirena_04:

Selvfølgelig har du censureret billedet væk, da du drømmer om det her:

Sådan går det, når man aldrig har fået - eller nogensinde får - noget af det her:

Problemet med dig er, at du simpelthen er for let at narre!  :biggrin: :dance3: :connie_08:
Anklageren er sidens allerbedste debattør, det er godt, vi har ham som forummets leder og ansigt udadtil. :)

Friluftsbøssen

• Gæst
Reptil Formskifter kan godt være den samme som J. Langgaard-Nielsen - og beviset kan være, at han forsøgte at føre os bag lyset, ved at true dig selv, og hvem ville true sig selv, hvis det ikke var for at føre os bag lyset? Jeg spør bare, så kan enhver jo afgøre det med sig selv. De laver begge to mellemrum efter punktum og bruger smileys - drama Queen - og ingen af dem gider et rent trolleforum, selvom de synes at light trolling til tider kan være sjovt nok.

Hvem bruger IKKE mellem efter punktum? Det skal man ligesom gøre ifølge Dansk Sprognævn. :big_grin:

Langgaard-Nielsen bruger samme smileys som Tigermanden. D.v.s. ofte den der smiley, hvor han ligger og ruller rundt på gulvet (ROFL) og rullende øjne. Den bruger jeg selv meget sjældent.

Anklageren´s sprog er karakteriseret ved, at han - ofte bruger den jeg lige brugte der på de underligste tidspunkter. D.v.s. "-". Derfor spekulerer jeg tit over, om det kunne være anklageren, hvis jeg synes, at tegnet "-" bruges påfaldende meget.

Tigermandens sprog, tegnsætning o.s.v. minder mere om både Anklageren´s og Homofaber´s end om Carlo´s. Derfor havde jeg egentlig aldrig seriøst overvejet, at Carlo kunne stå bag Tigermanden. Men jeg var dog lidt mistænksom, fordi Carlo efterhånden var - og ER! - den eneste, der gang på gang tager Tigermanden i forsvar. Han nægter at italesætte, at Tigermanden er en troll og så sent som i går kaldte han Tigermanden for harmløs.

I går skete der så det, at Tigermanden begyndte at drille mig med billeder af "smukke" kvinder - præcist i Carlo-stil. Og Carlo likede straks! Det var meget mistænkeligt, at Tigermanden brugte samme humor som Carlo. Ja, det kunne godt være et falsk flag, hvor manden bag Tigermanden ville have os til at TRO, at det er Carlo der står bag ham. MEN hvis dette var tilfældet, burde Carlo ikke like ham, men tage afstand fra ham. Fordi ved at like ham, ved og vidste Carlo godt, at han vil blive mistænkt for at stå bag Tigermanden...

Carlo passer også på det signalement, man måtte forvente, at manden bag Tigermanden har. Lad mig opridse:

- muslimhader. Carlo hader muslimer. Så han kan bruge Tigeren til at gøre grin med muslimer.
- kommunist. Carlo er jo selv kommunist.
- har ikke situationsfornemmelse for hvor grænsen går. Det passer på både Tigermanden og Carlo, at når de mobber og driller, formår ingen af dem at sætte grænsen. Derfor kan det godt være samme person. De mangler begge situationsfornemmelse og empati.
- har ca. samme alder. Carlo og Tigermanden angives som værende stort set jævnaldrende. Så det passer nu nok, at manden bag Tigermanden er en mand i 60´erne. Det er jo sjovt, at Rudi, Tigermanden, Tørresnoren, Carlo og Anklageren alle er stort set samme alder.

NEJ, jeg kan ikke være Langgaard-Nielsen. Fordi:

- jeg går slet ikke ret meget op i det med højre imod venstre. Derfor ville jeg aldrig bruge så meget tid på at lave trollproifler, som går så meget op i dét emne.
- jeg går heller ikke særligt meget op i muslimer. Manden bag Langgaard og Tigermanden (efter min mening samme mand!) er én, der går helvedes meget op i muslimer...(og formentlig hader dem...)
- jeg er ikke i 60´erne, men noget yngre. Min profil passer ikke på de der profiler i 60´erne som Rudi, Carlo, Tigeren, Langgaard, Anklageren o.s.v. Der alle er jævnaldrende. Homofaber er også noget yngre - derfor tror jeg egentlig heller ikke, at han er Tigermanden eller Langgaard. Nej, jeg fastholder, at det må være en mand i 60´erne, der laver disse profiler.
- jeg har slet ikke samme perfide sprogbrug. Jeg kunne aldrig finde på at true folk og jeg har aldrig kaldt folk kloakrotte og andre grimme ting. Dog har jeg ikke noget imod at modtrolle dem, der troller mig. F.eks. Tørresnoren og Carlo (som er de to jeg troller mest). Men jeg bruger som regel ikke skældsord og trusler har jeg aldrig brugt, da det ikke er min stil.

Men jeg har sådan set aldrig ytret noget om, hvem deres virkelige identitet er, så i teorien kunne det både være en mand eller en kvinde. Og en 17 årig såvel som en 77 årig. Nu har disse profiler dog kørt i nogle år efterhånden, så en 17 årig tvivler jeg på at det er. Men i princippet kan vi ikke vide det med sikkerhed, så mit bud kan være lige så godt som dit.

Det er efter min mening en person i 60´erne, der står bag. Fordi disse profiler har alle udgivet sig for at være i 60´erne. Hvilket tyder på, at personen bag disse profiler, selv identificerer sig som én i 60´erne.

EN teenager kan det ikke være, da disse profiler har eksisteret i snart ti år. Så skulle han være startet som 10 årig. Næppe. :big_grin:

Men hvis det er falske profiler, ville de da lægge så mange kræfter og så megen tid i det? Uanset hvor irriterende, man synes at hardcore trolle er, berettiger det ikke til at skrive om det hele tiden, uanset om det er direkte eller indirekte. Og i virkeligheden taber den, der glemmer hvilken profil han skriver under, jo selv på det, fordi han dermed måske mister den støtte, han ellers ville have fået af de andre.

Du har selv hele tiden insisteret på, at Tigermanden er en falsk troll. Hvad er dit motiv for pludselig at begynde at så tvivl derom?
« Senest Redigeret: December 07, 2018, 10:46:00 am af Reptil Formskifter »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.4%
    • Vis profil
Reptil, kan du slet ikke se, at vi alle tager pis på dig, fordi vi ved, du bider på krogen?

Friluftsbøssen

• Gæst
DERFOR tror jeg, at Carlo må være Tigermandens dukkefører!
« Svar #39 Dato: December 07, 2018, 11:01:33 am »
Reptil, kan du slet ikke se, at vi alle tager pis på dig, fordi vi ved, du bider på krogen?

Hvis I alle tager pis på mig helt koordineret, så må I være én og samme person.

Hvis Carlo og Tigermanden samtidig begynder at poste kvindebilleder og like hinandens indlæg flere gange i løbet af få minutter (som i aftes), taler det netop for, at de er samme person

Eller også skal de sidde og have koordineret det pr. mail sammen og aftalt, at de ville drille mig.

Men så er Carlo jo stadig i samme båd som Tigermanden, hvis han går MED ham i stedet for at gå IMOD ham.

Det undrer mig også, at du, HOMOFABER, ikke tager afstand til Tigermanden. Du synes at solidarisere med ham og hans trolleri.

Mit formål med at udstille trolls og italesætte dem, er netop at sortere fårene fra bukkene. Jeg vil finde ud af, hvem der følger med mig og går imod trolls - og hvem som bliver på trolls side og forsvarer dem og støtter dem. :yes:

Det er interessant, at de eneste her på siden, der gang på gang bagateliserer Tigermandens trollerier, er folk fra Brovtebanden. Mens folk fra højrefløjen altid tager afstand til ham (PU, Debatsvinet, Torsten Bonfils, Licensnægteren o.s.v.). Det tyder for mig at se meget på, at teorien om, at Tigermanden er lavet af en højreekstremist, kan debunkes. Det må være én fra Brovtebanden, der har lavet Tigermanden. Så skal vi finde ud af, HVEM fra Brovtebanden, der står bag ham. Her kan vi spørge, hvem har motivet, hvem har alderen, hvem har de politiske holdninger, hvem har humoren og jargonen o.s.v., der tyder på, at vedkommende kan kædes sammen med Tigermanden.

Jeg går ud fra, at det MÅ være én fra Brovtebanden, der leger Tigermanden:

Alderen: Anklageren og Carlo passer aldersmæssigt med Tigermanden. Homofaber og Genuine Troll gør ikke. Lunavecchia og Evalu er det helt sikkert ikke, da de aldrig har givet indtryk af at trolle.

Motivet: Det skal være én, der hader muslimer og vil udstille muslimer. Anklageren er det derfor næppe. Men Carlo kan det godt være, fordi han udtrykker et gennemført had til muslimer. Han har ligefrem - i går - givet udtryk for, at det er en god gerning at slå dem ihjel (GuBBi måtte ind og moderere ham).

De politiske holdninger: Tigermanden kalder sig kommunist. Carlo er også kommunist. Carlo vil om nogen herinde kunne spille kommunist, fordi han selv er én af slagsen. Jeg tror, at han muligvis fremstiller Tigermanden som kommunist for at vise, at dét være kommunist er ej foreneligt med at være muslim. Det viser han så gennem Tigermanden.

Humor/udtryksform: Anklagerens sprog ligger nok tættere på Tigermandens end Carlos gør. Men Carlo kan sikkert godt ændre sit sprog en smule, hvis han leger Tigermanden. Dummere er han sikkert ikke. Han kan bare efterligne Anklageren´s jargon og sprog og så tilsætte nogle absurde holdninger. Og VUPTI, så er han Tigermanden! Humormæssigt minder Carlo og Tigermanden om hinanden. Bare se i aftes, hvor de begge fandt morskab i at drille mig ved at poste kønne kvinder og sige at "dem får du aldrig!". Tigermanden og Carlo har begge en ret sarkastisk humor. Grov sarkasme er deres kendetegn. Anklageren er mere underfundig i sin humor. Jeg synes, at Carlo´s humor passer bedre på Tigermanden´s.

Empati: Her passer Carlo og Tigermanden også sammen. De synes begge at mangle situationsfornemmelse og empati. Carlo når han mobber om kvinder og ikke kan stoppe sig selv. Tigermanden når han slikker Anklageren i røven og ikke kan stoppe sig selv. Anklageren har generelt lidt mere situationsfornemmelse end Carlo, da han nok kan drille, men virker som om, at han er bedre i stand til at sige "ok, nok er nok, nu stopper jeg". Mens Carlo, i lighed med Tigermanden, begge bliver ved og bliver ved i det uendelige.

Albert-forbindelsen:
  Vi ved, at Tigermanden er den samme som Albert. Albert går meget op i sex, så den, der står bag Tigermanden, skal være sexfikseret. Anklageren og Homofaber snakker aldrig om sex. Næsten aldrig. Carlo gør det konstant. Så det passer klart bedst på Carlo. Så skal personen være skabsbøsse, men det kan Carlo udmærket være. Han kan jo ikke score kvinder, så det er en nærliggende tanke, at han så i stedet drømmer om at score mænd. Enten unge sprøde drenge eller brunstige store negere. :blum:

KONKLUSION:

Beviset har jeg ikke. Men jeg TROR afgjort, at Carlo er manden bag Tigermanden. Det anser jeg som mere sandsynligt, end at Anklageren skulle være det. :yes:
« Senest Redigeret: December 07, 2018, 11:52:48 am af Reptil Formskifter »

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.4%
    • Vis profil
Sv: DERFOR tror jeg, at Carlo må være Tigermandens dukkefører!
« Svar #40 Dato: December 07, 2018, 12:45:41 pm »

Hvis I alle tager pis på mig helt koordineret, så må I være én og samme person...

TROR du virkelig at du er interessant, at nogen som helst herinde gad at bruge energi på at 'maile indbyrdes' omkring dig og alle dine ynkelige teorier om hvem der er hvem - eller alt dit 'falske flag'-pis..? 

- du er jo HELT væk fra vinduet - rablende gale mandsling...  :dash2: :big_grin:

'Uanset hvor mørkt livet til tider kan se ud, så husk at der altid er lys i køleskabet'....

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.4%
    • Vis profil
Reptil-fjolset har ikke forstået, at meningen med at trolle er at udgive sig for at være noget, man ikke er. Man kan derfor ikke afsløre en troll, fordi det at trolle er det samme som at manipulere, og det er det, som folk gør med dig, Reptil. Det nytter ikke at sidde og undersøge humor, alder, sprog, fordi trollen kan efterligne andre med vilje for at få dig til at hoppe på den.
Du er sjov at drille og gøre til grin og dine lange analyser gør det jo bare endnu sjovere. Jeg kan jo også bare begynde at bruge de samme formuleringer og smileys som en anden bruger.

Du er både dum og naiv og det er sjovt, fordi du ikke selv kan se det. Du er som en hund, der løber efter dens egen hale.

Jeg har sagt til dig, at jeg er ligeglad med Tigermanden. Jeg springer over ham. Han generer mig ikke, og jeg behøver ikke tage afstand, for jeg er her for at debattere. Han er ikke relevant for debatten.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.4%
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: December 07, 2018, 01:21:43 pm »

Hvis I alle tager pis på mig helt koordineret, så må I være én og samme person...

TROR du virkelig at du er interessant, at nogen som helst herinde gad at bruge energi på at 'maile indbyrdes' omkring dig og alle dine ynkelige teorier om hvem der er hvem - eller alt dit 'falske flag'-pis..? 

- du er jo HELT væk fra vinduet - rablende gale mandsling...  :dash2: :big_grin:

Det er fordi, han aldrig har fået opmærksomhed fra alle de lækre damer. Han har stået med svedige hænder på diskoteket og med skælvende stemme spurgt alle damerne Ssskaal vi-vi da-da-dan-se.

Han har lige så meget held med damerne som kokostossen havde med at flække kokosnødder.

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.4%
    • Vis profil
Hvor ligger Albertville..? - Og hvem ER ham Albert..?
« Svar #43 Dato: December 07, 2018, 01:23:20 pm »
Du er som en hund, der løber efter dens egen hale...

Haha, ja - eller et formskiftet, skællet væsen.. :hyper:

Kærlig hilsen -

Trådfaste Olfert
90210, Teniteqilaq
Greenland.. 

:big_grin:

'Uanset hvor mørkt livet til tider kan se ud, så husk at der altid er lys i køleskabet'....

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.4%
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: December 07, 2018, 01:29:05 pm »

Han har lige så meget held med damerne som kokostossen havde med at flække kokosnødder.

:big_grin: