Forfatter Emne: Paludan:Man kan ikke være muslim og være integreret. Det er fuldstændigt umuligt  (Læst 529 gange)

Friluftsbøssen

• Gæst
Paludan? Er det ikke ham jøden, som ingen tager alvorligt?

Tigermanden, er det ikke ham trollen, der også spiller rollerne som Albert Johansen, Dommeren og Venstrefløjens Hævner? :big_grin:

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil

Tigermanden, er det ikke ham trollen, der også spiller rollerne som Albert Johansen, Dommeren og Venstrefløjens Hævner? :big_grin:

Hvorfor tror du at Albert er Tigermanden?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Friluftsbøssen

• Gæst

Engang for ca. to år siden blev han afsløret, da han kom til at skrive som Albert Johansen fra Tigermandens profil. Han skrev ordret KÆRLIG HILSEN ALBERT JOHANSEN - fra Tigermandens profil. :hyper:

Det var dog på SOL, så det er ikke til at finde beviset længere, da SOL jo er lukket. Men vi er da skam nogle, der godt kan huske fadæsen. :yes:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.4%
    • Vis profil

Engang for ca. to år siden blev han afsløret, da han kom til at skrive som Albert Johansen fra Tigermandens profil. Han skrev ordret KÆRLIG HILSEN ALBERT JOHANSEN - fra Tigermandens profil. :hyper:

Det var dog på SOL, så det er ikke til at finde beviset længere, da SOL jo er lukket. Men vi er da skam nogle, der godt kan huske fadæsen. :yes:

I går ved middagstid sad jeg og gik igennem de sidste 50 indlæg, du havde lavet. Bortset fra 2-3 stykker handlede de alle om, hvem der var hvem, trolls og en masse, der ikke havde nogen relevans til debat. Nu er du så ved at falde tilbage.
Du er ikke helt så smart, som du tror, for alle kan jo skrive "KÆRLIG HILSEN ALBERT JOHANSEN", hvis det er en troll. Jeg kan også skrive det. Jeg kan også efterligne andre debattører.
Hvad fanden får du ud af det - du er med til at holde den slags fæhovedet i live.

Vi skal endelig huske den gode debat.

Friluftsbøssen

• Gæst
I går ved middagstid sad jeg og gik igennem de sidste 50 indlæg, du havde lavet. Bortset fra 2-3 stykker handlede de alle om, hvem der var hvem, trolls og en masse, der ikke havde nogen relevans til debat. Nu er du så ved at falde tilbage.
Du er ikke helt så smart, som du tror, for alle kan jo skrive "KÆRLIG HILSEN ALBERT JOHANSEN", hvis det er en troll. Jeg kan også skrive det. Jeg kan også efterligne andre debattører.
Hvad fanden får du ud af det - du er med til at holde den slags fæhovedet i live.

Jeg var engang seriøs herinde. Men fordi der er trolls, der blev ved med at sabotere mine indlæg - så begyndte jeg at trolle igen. Fordi trolls skal have deres egen medicin at føle. Så længe folk troller i mine TRUTHER- indlæg om aliens, reptilians, False Flags og Illuminati, vil jeg også trolle tilbage. Fordi jeg gider ikke, at jeg ikke må have lov at ytre mig frit uden at skulle trolles, samtidig med at I andre godt må ytre jer frit. Og så længe folk som dig selv tillader at troll får frit spil herinde, vil debatten altid være styret af trolls. Fordi I ikke italesætter problemet eller udstiller det, så vokser problemet. Lidt ligesom hvis de voksne ikke siger fra overfor uvorne unger, så bliver ungerne bare endnu værre og til sidst ender de som hardcore kriminelle. :yes:

Du har selv sagt, at jeg bør indlægges og alt muligt, fordi jeg har nogle alternative holdninger. Dermed fortjener du selv at blive trollet, fordi du hermed viser, at du ikke går ind for ytringsfrihed, hvis man mener noget anderledes eller alternativt. Hermed skal du smage din egen medicin og blive saboteret, indtil du lærer at acceptere og anerkende MIN ytringsfrihed. Det er god gammeldaws pædagogik. Anerkender du ikke MIN ytringsfrihed, så anerkender jeg skam da ej heller DIN! :blum:

Jeg troller i øvrigt kun dem, der troller mig. Læg mærke til, at dem, der behandler mig pænt, undlader jeg at trolle. Så det handler egentlig kun om at give igen på folk, der chikanerer, saboterer, mobber og troller. Det handler kun om retfærdighed.

DU, Homofaber, fortjener at blive trollet, fordi du knægter min ytringsfrihed. Carlo vil også blive trollet, så længe han skriver HVAD RAGER DET OS? og NØJ, HVOR SPÆNDENDE, DET MÅ VI ENDELIG HØRE NOGET MERE OM! til mine debatoplæg.

Bemærk, at jeg ikke troller dem, som undlader at sabotere mine tråde. F.eks. TORSKen, Landboen, Evalu, PU, Licensnægteren, Desdicardo o.s.v.

Så du kan starte med at vise et godt eksempel selv, så skal jeg nok være sød overfor dig. Men karmaloven gælder også herinde, så troller man andre eller forsøger at knægte deres ytringsfrihed, må man smage samme most. :blum:

At jeg agerer sådan, skyldes, at i min barndom gik jeg i en klasse, hvor der var sygt meget mobning. Og dengang sagde jeg aldrig fra overfor det. Men ignorerede det. Jeg lærte derfor, at man ikke bekæmper mobning, stalkning og chikane med tavshed. Man skal gå til modangreb. Og det princip har jeg altid fulgt som voksen og det vil jeg fortsat gøre. Det er også derfor, jeg f.eks. laver samfundskritiske videoer, hvor jeg angriber eliten. Fordi jeg ikke bare er tavs og finder mig i at blive pisset på. Jeg går til modangreb, fordi livet har lært mig, at det med at vende den anden kind til, ikke hjælper en skid. Anklageren har jo også indrømmet, at Tigermandens chikane af ham først blev mindre efter at Anklageren begyndte at svare ham igen...
« Senest Redigeret: December 06, 2018, 09:57:47 pm af Reptil Formskifter »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.4%
    • Vis profil

Jeg var engang seriøs herinde. Men fordi der er trolls, der blev ved med at sabotere mine indlæg - så begyndte jeg at trolle igen. Fordi trolls skal have deres egen medicin at føle. Så længe folk troller i mine TRUTHER- indlæg om aliens, reptilians, False Flags og Illuminati, vil jeg også trolle tilbage. Fordi jeg gider ikke, at jeg ikke må have lov at ytre mig frit uden at skulle trolles, samtidig med at I andre godt må ytre jer frit.

Du har selv sagt, at jeg bør indlægges og alt muligt, fordi jeg har nogle alternative holdninger. Dermed fortjener du selv at blive trollet, fordi du hermed viser, at du ikke går ind for ytringsfrihed, hvis man mener noget anderledes eller alternativt. Hermed skal du smage din egen medicin og blive saboteret, indtil du lærer at acceptere og anerkende MIN ytringsfrihed. Det er god gammeldaws pædagogik. :yes:

Jeg troller i øvrigt kun dem, der troller mig. Læg mærke til, at dem, der behandler mig pænt, undlader jeg at trolle. Så det handler egentlig kun om at give igen på folk, der chikanerer, saboterer, mobber og troller. Det handler kun om retfærdighed.

DU, Homofaber, fortjener at blive trollet, fordi du knægter min ytringsfrihed. Carlo vil også blive trollet, så længe han skriver HVAD RAGER DET OS? og NØJ, HVOR SPÆNDENDE, DET MÅ VI ENDELIG HØRE NOGET MERE OM! til mine debatoplæg.

Bemærk, at jeg ikke troller dem, som undlader at sabotere mine tråde. F.eks. TORSKen, Landboen, Evalu, PU, Licensnægteren, Desdicardo o.s.v.

Så du kan starte med at vise et godt eksempel selv, så skal jeg nok være sød overfor dig. Men karmaloven gælder også herinde, så troller man andre eller forsøger at knægte deres ytringsfrihed, må man smage samme most. :blum:

Jeg kan da ikke knægte din ytringsfrihed - ved du overhovedet, hvad ordet betyder? At sige, at folk, der tror, at dronning er et firben fra en anden planet, er idioter er en ganske legitim ting at sige. Hvorfor må jeg ikke kalde dig en idiot - vil du fratage min ytringsfrihed? Du forsvarer jo også Paludan, der står og råber til muslimer, at de er nogle bøsser eller hvad det er. Hvorfor må Paludan svine andre til, men jeg må ikke kalde en spade for en spade.
Jeg har aldrig sagt, at du ikke må ytre dig - jeg har forsvaret alles ret til at ytre dem. Det gælder også DerRudi. Men har man kontroversielle synspunkter, må man også regne med at det medfører en reaktion. Det må du også acceptere.

Du troller jo ikke mig. Hvis jeg synes, det er folk, der er irriterende, ignorerer jeg dem. Det ville også gælde dig, men jeg forstår bare ikke, hvorfor du bliver ved med at tro, at du kan afsløre en troll, for det kan man jo ikke. Det ødelægger tværtimod debatten, at du bliver ved.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Det er også rigtigt Reptil Formskifter
« Svar #21 Dato: December 06, 2018, 10:00:18 pm »
Du skriver også om at score, så du skriver om to emner  :yes:

Med venlig hilsen

Albert Johansen.
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    86%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil

Hvad var din diagnose dengang psykiateren indstillede dig til invalidepension?
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Friluftsbøssen

• Gæst

HER ser vi et klassisk eksempel på trolleri og chikane fra Carlo´s side.

I og med at den stærkt fissefikserede tidligere taxachaffør, Ukraine-sympatisør og ærke-kommunist Carlo bliver ved at trolle og chikanere mig, får han naturligvis igen af samme skuffe.

Jeg stopper ikke med at trolle Carlo, før han begynder at vise større respekt for mig.

Er han respektløs overfor mig, er jeg også respektløs overfor ham.

Friluftsbøssen

• Gæst
Sv: Det er også rigtigt Reptil Formskifter
« Svar #24 Dato: December 06, 2018, 10:07:52 pm »
Du skriver også om at score, så du skriver om to emner  :yes:

Med venlig hilsen

Albert Johansen.

Du er næppe Albert.

Han skriver mig bekendt KÆRLIG HILSEN og ikke VENLIG hilsen. :yes:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    86%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil

HER ser vi et klassisk eksempel på trolleri og chikane fra Carlo´s side.

I og med at den stærkt fissefikserede tidligere taxachaffør, Ukraine-sympatisør og ærke-kommunist Carlo bliver ved at trolle og chikanere mig, får han naturligvis igen af samme skuffe.

Jeg stopper ikke med at trolle Carlo, før han begynder at vise større respekt for mig.

Er han respektløs overfor mig, er jeg også respektløs overfor ham.

Du kan da bare fortælle os hvilken diagnose psykiateren gav dig dengang han indstillede dig til invalidepension. Det er da meget nemt og der er flere her, der gerne ville vide det. Og hvilken medicin psykiateren ordinerede dig imod dine hallucinationer om at have haft 2300 kvinder vandret?
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Friluftsbøssen

• Gæst
Du kan da bare fortælle os hvilken diagnose psykiateren gav dig dengang han indstillede dig til invalidepension. Det er da meget nemt og der er flere her, der gerne ville vide det. Og hvilken medicin psykiateren ordinerede dig imod dine hallucinationer om at have haft 2300 kvinder vandret?

Okay. Du stopper ikke. Så fortsætter jeg også.

Carlo har indrømmet, at han ikke kan score. Hans dame er over dobbelt så gammel som de lækre unge kvinder, som han poster billeder af herinde. Det betyder, at Carlo kun er i stand til at få indsunket, størknet rosin fra gamle damer. Med meget lav scoringsværdi. Selvom alle hans kollegaer af nogle taxachauffører alle har fået figen fra deres kunder, er det aldrig sket for Carlo. Der som eneste taxachaffør i Danmark aldrig har scoret på jobbet. Carlo har måttet tage til Thailand for at få stillet sit behov. Det må have været en dyr fornøjelse.

Carlo lider derudover af præsenilitet, siden han nu skriver 2300, på trods af at det korrekte tal er 1300. Carlo´s hukommelse er vist ej, hvad den HAR været.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP

Det her har du aldrig fået - og får aldrig - og resultatet er forfærdeligt!

Anklageren er sidens allerbedste debattør, det er godt, vi har ham som forummets leder og ansigt udadtil. :)

Friluftsbøssen

• Gæst

Det her har du aldrig fået - og får aldrig - og resultatet er forfærdeligt!

Her har vi det endelige bevis, som bekræfter min mistanke.

Tigermandens dukkefører er CARLO. Samme humor.

Jeg har mistænkt det længe, fordi Carlo har været den eneste herinde, der har taget Tigermanden i forsvar gang på gang. Anklageren har nemlig også taget afstand til ham i lang tid. Derfor erkendte jeg, at det nok ikke var sandt, at Anklageren stod bag Tigermanden.

Carlo er Tigermanden. :yes:

Hermed ved vi også, at Carlo er Albert. Så Carlo må hermed være skabsbøsse. Det var nok derfor, man anede en vis misundelse forleden, da jeg skrev at jeg havde haft held med at score nogle lækre twinks. Dem drømmer Carlo da skam nok om at score - og den fantasi får han så afløb for fra sin Albert-profil. :big_grin:

Men CARLO, jeg er da skam ej sur på dig. Jeg synes det er fint nok, at du har en biside. Jeg synes bare, du bør stå ved den. Jeg skal gerne give dig nogle tips om, hvor og hvordan, du da skam kan score nogle twinks. :yes:
« Senest Redigeret: December 06, 2018, 10:44:05 pm af Reptil Formskifter »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.4%
    • Vis profil

Her har vi det endelige bevis, som bekræfter min mistanke.

Tigermandens dukkefører er CARLO. Samme humor.

Jeg har mistænkt det længe, fordi Carlo har været den eneste herinde, der har taget Tigermanden i forsvar gang på gang. Anklageren har nemlig også taget afstand til ham i lang tid. Derfor erkendte jeg, at det nok ikke var sandt, at Anklageren stod bag Tigermanden.

Carlo er Tigermanden. :yes:

Hermed ved vi også, at Carlo er Albert. Så Carlo må hermed være skabsbøsse. Det var nok derfor, man anede en vis misundelse forleden, da jeg skrev at jeg havde haft held med at score nogle lækre twinks. Dem drømmer Carlo da skam nok om at score - og den fantasi får han så afløb for fra sin Albert-profil. :big_grin:

Men CARLO, jeg er da skam ej sur på dig. Jeg synes det er fint nok, at du har en biside. Jeg synes bare, du bør stå ved den. Jeg skal gerne give dig nogle tips om, hvor og hvordan, du da skam kan score nogle twinks. :yes:

Hvad rager det os?