Forfatter Emne: DE GULE VESTE I DANMARK, - og resten af europa  (Læst 1015 gange)

Anklageren

• Gæst
Der er da kun en enkelt mand med et papskilt
« Svar #30 Dato: December 08, 2018, 06:33:03 pm »
 :big_grin:

Befriende at se de gule veste i Frankrig nu også vil have Frankrig ud af EU

Vi må håbe det breder sig.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.8%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: DE GULE VESTE I DANMARK, - og resten af europa
« Svar #31 Dato: December 08, 2018, 06:47:17 pm »
Jeg synes, vi skal sende Dutertes soldater ind mod lømlerne i Paris. Han ved, hvordan man håndterer den slags. Der skal bare skydes og efter 20 minutter er der fredeligt i Paris.
'Gennem tastaturkrig (og Den Korte Avis) til sejr.'

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: December 08, 2018, 08:33:30 pm »
Ifølge BT er der nu rent kaos i Paris, og politiet har mistet kontrollen. Der er brændende biler overalt, og butikkerne bliver plyndret.

DOjo

• Gæst
« Svar #33 Dato: December 08, 2018, 10:43:58 pm »
En af mine barnebarn (stavet rigtigt?) er i Paris ligenu.
Hun, og hended veninder føler sig ganske trygt, har været til Euro Disney idag og har ikke set noget som helst til uroligheder.

Jeg synes, vi skal sende Dutertes soldater ind mod lømlerne i Paris. Han ved, hvordan man håndterer den slags. Der skal bare skydes og efter 20 minutter er der fredeligt i Paris.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35.8%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: December 08, 2018, 11:45:41 pm »
Jeg gysser. Putins hånd er OGSÅ med i protesterne i Paris. Her fremvises flaget for udbryderrepublikkerne i Østukraine. (Dem med verdens højeste AIDS-spredning)

Fra en ukrainsk kilde. Ikke fordi de kan regnes for specielt mere troværdige end andre, men fordi de kender deres lus på gangen, med 800 års erfaringer med dem.

https://www.unian.info/world/10368957-russian-world-supporters-fly-dpr-flag-at-yellow-vest-protest-in-paris.html?fbclid=IwAR2q5YVv_8cKQjygCfoJzuoalJ_sX9kIZIFl7yK0xf4iDYRWNyyHJjQB1-s

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.8%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: December 09, 2018, 02:01:09 am »
Jeg undrer mig i det stille over, at folk, som formentlig hylder den private ejendomsret, hepper på folk som iklædt en gul vest brænder andre menneskers biler af eller plyndrer butikker og i det hele taget udøver hærværk på andre menneskers ejendom.

Jeg gad da nok vide, hvordan de ville reagere, hvis en flok gule veste kom og brændte deres eget køretøj af, fordi de var utilfredse med regeringen, eller bare ville slås mod politiet.
I'm a Troll

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35.8%
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: December 09, 2018, 02:05:56 am »
Jeg undrer mig i det stille over, at folk, som formentlig hylder den private ejendomsret, hepper på folk som iklædt en gul vest brænder andre menneskers biler af eller plyndrer butikker og i det hele taget udøver hærværk på andre menneskers ejendom.

Jeg gad da nok vide, hvordan de ville reagere, hvis en flok gule veste kom og brændte deres eget køretøj af, fordi de var utilfredse med regeringen, eller bare ville slås mod politiet.

ja, jeg sad også lige og tænkte på Gubbi. Det er hverken liberalt eller demokratisk, så Gubbi må have fat i Anti-rød for at komme med nogle gode bortforklaringer.
« Senest Redigeret: December 09, 2018, 02:16:54 am af Carlo »

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: December 09, 2018, 10:54:05 am »
Problemet er jo, at ballademagere ofte slutter sig til sådanne demonstrationer. Så selvom det primært var en protest mod højere afgifter på brændstof til biler, så sluttede anarkister og folk fra det yderste højre (Le Pen) sig også til demonstrationen.

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: December 09, 2018, 01:09:24 pm »

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.8%
  • Country: ph
    • Vis profil
Det lader til englænderne mener det når de siger brexit
« Svar #39 Dato: December 09, 2018, 01:54:47 pm »

LIVE: Tommy Robinson leads UKIP "Brexit Betrayal" march - counter-protest expected

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #40 Dato: December 09, 2018, 02:25:41 pm »

Måske ville de gøre som Jonni Hansen der kørte nogle Antifatosser ned og fik 1,5 års fængsel  :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Anklageren

• Gæst
Sikkert
« Svar #41 Dato: December 09, 2018, 03:24:31 pm »

Måske ville de gøre som Jonni Hansen der kørte nogle Antifatosser ned og fik 1,5 års fængsel  :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:

Du har helt ret - der er mange der går rundt med en lille terrorist i maven.

.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35.8%
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: December 09, 2018, 04:42:10 pm »
Problemet er jo, at ballademagere ofte slutter sig til sådanne demonstrationer. Så selvom det primært var en protest mod højere afgifter på brændstof til biler, så sluttede anarkister og folk fra det yderste højre (Le Pen) sig også til demonstrationen.

Jeg har det kun andenhånds og ved ikke hvor signifikant det er. Ukrainsk efterretningstjeneste overvåger demonstrationerne med fotogenkendelses programmere. Og russisk kyndige kan høre mange af demonstranterne tale russisk.

Muscovy har tidligere betalt voldelige, betalte agent provokatører. Massivt i forbindelse med Maidan-opstanden.

Der er ingen tvivl om at fransk efterretningstjeneste er oppe på dupperne for at finde ud af hvem der hælder benzin på bålet.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35.8%
    • Vis profil
« Svar #43 Dato: December 09, 2018, 04:49:48 pm »

Men tåregassen er klar og danskerne har tidligere lånt vogne med vandkanoner af tysk politi. Og kan gøre det igen.

Også er der gummikugler, som er meget effektivt mod den slags. Dem ved jeg ikke om dansk politi har endnu.  Men de kan hurtigt få dem, så det ikke breder sig.

Anklageren

• Gæst
Phil bliver ret ensom på barrikaderne
« Svar #44 Dato: December 09, 2018, 05:02:49 pm »

Men tåregassen er klar og danskerne har tidligere lånt vogne med vandkanoner af tysk politi. Og kan gøre det igen.

Også er der gummikugler, som er meget effektivt mod den slags. Dem ved jeg ikke om dansk politi har endnu.  Men de kan hurtigt få dem, så det ikke breder sig.

- og der kan skaffes plads i fængslerne til de voldelige terroristtyper  :yes:

Ikke at danskerne vil deltage :smile1:

« Senest Redigeret: December 09, 2018, 05:11:47 pm af Anklageren »