Forfatter Emne: Lars Løkke skider i bukserne  (Læst 227 gange)

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: Lars Løkke skider i bukserne
« Svar #15 Dato: December 06, 2018, 08:33:09 pm »
Nå, det er Nicolai Sennels, som står bag videoen....
I'm a Troll

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #16 Dato: December 06, 2018, 08:33:55 pm »
Nå, det er Nicolai Sennels, som står bag videoen....

Ja, så giver det pludselig meget mere mening...
Anklageren er sidens allerbedste debattør, det er godt, vi har ham som forummets leder og ansigt udadtil. :)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Find et andet sted at trolle din klovn
« Svar #17 Dato: December 06, 2018, 08:37:44 pm »
Nej, vi gider bare ikke se det.

Dine kommentarer er værdiløse  :bad:

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Jeg prøver for tredje gang - landene underskriver IKKE et dokument
« Svar #18 Dato: December 06, 2018, 08:41:55 pm »

Som det ses på billedet af videoen, så står der, at landene skal mødes i Marrakech for at underskrive FN's migrationspagt

Det er misinformation med den bestemte hensigt at give et falsk indtryk, for ingen skal underskive en aftale.

Landene skriver ikke under på et dokument

Det er ikke en lille detalje, for det er blevet nævnt mange gange, at der skal underskrives en aftale - og det skal der ikke.

Man manipulerer i videoen, og jeg kan ikke nævne det hele - for ingen gider læse alenlange kommentarer.

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #19 Dato: December 07, 2018, 10:35:09 am »
Ordkløver! Vi snakkes ved om den aftale om 10 år, hvis jeg ikke sidder i fængsel for meningsforbrydelser. ;)
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det er jo løgn, at Danmark skal skrive under på et dokument
« Svar #20 Dato: December 07, 2018, 12:59:10 pm »
Ordkløver! Vi snakkes ved om den aftale om 10 år, hvis jeg ikke sidder i fængsel for meningsforbrydelser. ;)

Det er FAKE News

Du har selv viderebragt løgnen her på debatten, hvor du skrev: "Underskriftslande som Danmark vil ikke i praksis kunne opretholde national selvstændighed på immigrationsområdet, hvis man underskriver denne pagt."

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=9058.msg125575#msg125575

Hvis vi sætter det i relation til, at det er en direkte løgn, at et dokument bliver underskrevet - så kan de fleste nok godt se bedraget og løgnen om underskriften  :smile1:

Hvis nogen stadig skulle være i tvivl om, hvad der skal ske - og om der skal underskrives noget - så kan de få overblik her: https://www.dr.dk/nyheder/udland/overblik-forstaa-fns-migrationspagt-og-hvorfor-den-er-blevet-kontroversiel

Danmark skriver ikke under på noget - det er der heller ingen andre lande der gør - og det har aldrig været meningen, at nogen lande skulle underskrive noget.

« Senest Redigeret: December 07, 2018, 01:06:35 pm af Anklageren »

Murke-baronessen

• Gæst
Sv: Nem at fornærme :)
« Svar #21 Dato: December 07, 2018, 01:24:11 pm »
Se videoen en gang til, du virker fatsvag ;)

Sådan skal du slet ikke skrive til selveste Anklageren, debattens allerbedste debattør!  :aww: :Cherna_29:

Du må være meget, meget nem at fornærme, når du skal bruge to profilnavne overfor PU. Først én, hvor du påstår, at Lars Løkke slet ikke skal ned og underskrive noget (selv om han selv siger, han skal). Derefter én, hvor du halvvejs truer fra tigerprofilen. Man græmmes!   :blush:   :dash1:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du og Reptil Formskifter lyder som den samme
« Svar #22 Dato: December 07, 2018, 01:39:49 pm »

Du må være meget, meget nem at fornærme, når du skal bruge to profilnavne overfor PU. Først én, hvor du påstår, at Lars Løkke slet ikke skal ned og underskrive noget (selv om han selv siger, han skal). Derefter én, hvor du halvvejs truer fra tigerprofilen. Man græmmes!   :blush:   :dash1:

Det er af og til svært at skelne dig fra Reptil Formskifter - men jeg tror ikke, I er den samme  :smile1:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Jeg prøver igen
« Svar #23 Dato: December 07, 2018, 01:43:44 pm »

Det er FAKE News - Danmark skal ikke skrive under på et dokument

Du har selv viderebragt løgnen her på debatten, hvor du skrev: "Underskriftslande som Danmark vil ikke i praksis kunne opretholde national selvstændighed på immigrationsområdet, hvis man underskriver denne pagt."

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=9058.msg125575#msg125575

Hvis vi sætter det i relation til, at det er en direkte løgn, at et dokument bliver underskrevet - så kan de fleste nok godt se bedraget og løgnen om underskriften  :smile1:

Hvis nogen stadig skulle være i tvivl om, hvad der skal ske - og om der skal underskrives noget - så kan de få overblik her: https://www.dr.dk/nyheder/udland/overblik-forstaa-fns-migrationspagt-og-hvorfor-den-er-blevet-kontroversiel

Danmark skriver ikke under på noget - det er der heller ingen andre lande der gør - og det har aldrig været meningen, at nogen lande skulle underskrive noget.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Hold dig nu til sandheden
« Svar #24 Dato: December 07, 2018, 02:54:45 pm »
Du må være meget, meget nem at fornærme, når du skal bruge to profilnavne overfor PU. Først én, hvor du påstår, at Lars Løkke slet ikke skal ned og underskrive noget (selv om han selv siger, han skal).

Lars Løkke har sgu da ikke sagt, at han skal ned og underskrive noget  :bad:

Hvornår skal den underskrives?
Det er et trickspørgsmål, for pagten skal slet ikke underskrives af deltagerlandene. I stedet vedtages den ved såkaldt akklamation på en FN-konference i Marrakech i Marokko på mandag og tirsdag.

Det vil i praksis sige, at erklæringen står ved magt med mindre et af deltagerlandene kræver en afstemning. Sker det, skal den vedtages ved to tredjedeles flertal.

https://www.dr.dk/nyheder/udland/overblik-forstaa-fns-migrationspagt-og-hvorfor-den-er-blevet-kontroversiel

« Senest Redigeret: December 07, 2018, 05:46:34 pm af Anklageren »

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #25 Dato: December 07, 2018, 06:38:52 pm »
@Anklageren

Så lad dog Lars Løkke klappe i sine små fedtede hænder.  :JC_clap: Men gør han først det i FN, så er vi låst på samme vis, som under en underskrift. Min åleruse metafor holder stadig vand.   :yes: Det er da klart, at ikke alle ikke har styr på hvad et fremmedord som akklamation betyder. Og flere Msm medier har da også skrevet, at der skulle skrives under.   

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Lars Løkke er i hvert fald ikke en tøsedreng
« Svar #26 Dato: December 07, 2018, 07:13:36 pm »
Det kan også godt tænkes, at alt-højre nødig så, at regeringen løser problemerne.

Nu har man jo i årevis satset alt på islammodstanden, så det vil være noget af det værste, der kunne ske.

Der er ikke længere nogen, som tror på, at alt-højre rummer andet end islammodstand - så man ville skulle starte på - om jeg så må sige - bar bund rent politisk.

Jeg tror, at Løkke har visioner om at de Nordafrikanske lande skal lave grænsekontrol og forhindre bådflygtningene i at udrejse.

Man har haft gode erfaringer med at lave en aftale med Tyrkiet, da flygtninge vandrede på motorvejene.

Strømmen af flygtninge er jo stilnet gevaldig af  :smile1:

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #27 Dato: December 07, 2018, 07:41:43 pm »
BØVS!