Forfatter Emne: Stram Kurs nu overhalet af nyt parti, der stormer frem  (Læst 140 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Stram Kurs nu overhalet af nyt parti, der stormer frem
« Dato: December 04, 2018, 08:48:56 am »
I sidste måned havde Stram Kurs 2.187 vælgererklæringer - det går langsomt frem - så de nu har 2.742 vælgererklæringer.

Stram Kurs fik altså samlet 555 nye vælgererklæringer i løbet af den sidste måned, og det var en anelse mindre end forventet.

Derimod er der kommet et nyt parti, som stormer frem, og som har samlet hele 4.267 vælgererklæringer den sidste måned.

Partiet hedder "Klaus Riskær Pedersen", som vil ind og ændre skattelovgivningen.

Med den stormende medvind kan det sagtens lykkes. Det viser, at systemet virker, hvis man har et populært politisk produkt at sælge.
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Stram Kurs nu overhalet af nyt parti, der stormer frem
« Svar #1 Dato: December 04, 2018, 09:30:34 am »
Stadig færre end DP.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det er ikke en sag danskerne vil støtte
« Svar #2 Dato: December 04, 2018, 06:47:08 pm »
Stadig færre end DP.

Ja - det går trægt.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: December 04, 2018, 07:35:56 pm »
Gad vide om Klaus Riskær Pedersen er et énmandsparti ... nå, jeg svarer selv på mit eget spørgsmål.

https://www.altinget.dk/artikel/klaus-riskaer-vil-i-folketinget

https://www.klausriskaerpedersen.dk/?ref=7c842aca-c4f4-4114-a852-107d3744cd98&fbclid=IwAR329Oks4P_66XuIxPmNUvfwC-YcrI22n6B8x4-YsfevlI8Ko54FiBRPP4Q

Gad vide hvad han vil gøre, hvis hans parti skulle blive valgt. Så skal han da ud og finde mindst 3 andre personer, som vil have en plads i Folketinget.

Bekymrende er det i øvrigt, at en mand, som er dømt for bedrageri, kan få indsamlet så mange vælgererklæringer på så kort tid.
I'm a Troll

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: December 04, 2018, 08:17:11 pm »
Gad vide om Klaus Riskær Pedersen er et énmandsparti ... nå, jeg svarer selv på mit eget spørgsmål.

https://www.altinget.dk/artikel/klaus-riskaer-vil-i-folketinget

https://www.klausriskaerpedersen.dk/?ref=7c842aca-c4f4-4114-a852-107d3744cd98&fbclid=IwAR329Oks4P_66XuIxPmNUvfwC-YcrI22n6B8x4-YsfevlI8Ko54FiBRPP4Q

Gad vide hvad han vil gøre, hvis hans parti skulle blive valgt. Så skal han da ud og finde mindst 3 andre personer, som vil have en plads i Folketinget.

Bekymrende er det i øvrigt, at en mand, som er dømt for bedrageri, kan få indsamlet så mange vælgererklæringer på så kort tid.
Jeg læste om ham (har aldrig hørt om ham før) og det er en meget slem sag

Erhvervs- og Selskabsstyrelsen undersøgte fra 2001 familiefonden, der havde modtaget betalingen for Cybercity, og konstaterede i en granskningsrapport i 2002 grove uregelmæssigheder, hvorefter Bagmandspolitiet gik ind i sagen, og fondens bestyrelse afsattes. Der rejstes tiltale mod Klaus Riskær for bedrageri, underslæb og skyldnersvig i 2005. Sagens essens var, at Riskær var under anklage for at have forsøgt at bringe fondens midler under egen kontrol. En dom ville kunne udløse den tidligere betingede fængselsstraf fra november 2000. Ved en ankesag i Østre Landsret, blev der den 4. juni 2008 afsagt en dom, hvor strafudmålingen var nedsat til seks års fængsel.[29]

Riskær blev ved dommen i 2008 idømt tre et halvt års fængsel for Cybercity-sagen, og to et halvt års fængsel i tillægsstraf fra en betinget dom fra sagen om Accumulator Invest i 1988-90. Mens Riskær accepterede dommen i Cybercity-sagen, så bad han sine advokater søge Procesbevillingsnævnet om at få tillægsstraffen for Accumulator Invest-sagen indbragt for Højesteret.[30] Det afslog procesbevillingsnævnet.[31] Han afsonede sin straf i det åbne fængsel i Sønder Omme, hvorfra han blev løsladt i 2013 efter at have afsonet fem år.[32][33]

Så et åbent luksusfængsel  :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2:

Så en person jeg aldrig har hørt om får så mange stillere, det virker mærkligt. Er jeg den eneste der aldrig har hørt om ham før?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: December 04, 2018, 08:35:09 pm »
Så en person jeg aldrig har hørt om får så mange stillere, det virker mærkligt. Er jeg den eneste der aldrig har hørt om ham før?

Ja.

Ved valget til Europaparlamentet sprængte Riskær listen og blev med 57.114 personlige stemmer valgt som Venstres anden kandidat foran Lars Løkke Rasmussen, som ikke kom ind på grund af Klaus Riskær Petersen.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: December 04, 2018, 08:41:30 pm »

Ja, jeg vil tro, at du er den eneste, der aldrig har hørt om ham før, men du er sikkert lovligt undskyldt grundet din alder.
Han førte sig især frem i forrige århundrede, både som forretningsmand og i sladderbladene. Han har været gift nogle gange, og for hver gang er modellen blevet yngre. Han blev far for sjette gang i år - som 63-årig.
I'm a Troll

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.4%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: December 04, 2018, 08:56:28 pm »

Hold op, hvor er du dum. Eller også er du ikke ret gammel. Eller en kombination, for hvordan kan man som dansker ikke vide, hvem Riskær er.

Du er ikke til meget gavn i debatten.
Vi skal endelig huske den gode debat.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: hvor dum kan homosvaper være
« Svar #8 Dato: December 05, 2018, 08:07:28 am »

Hold op, hvor er du dum. Eller også er du ikke ret gammel. Eller en kombination, for hvordan kan man som dansker ikke vide, hvem Riskær er.

Du er ikke til meget gavn i debatten.

Du er da selv snotdum homosvaper og det bare fordi du har stemt selv på Riskjær, som er en mega kriminel forretningsmand.
homosvaper er ikke til meget gavn i debatten

Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du er bare så sur og ophidset - fald nu ned og bliv normal
« Svar #9 Dato: December 05, 2018, 01:02:52 pm »

Du er da selv snotdum homosvaper og det bare fordi du har stemt selv på Riskjær, som er en mega kriminel forretningsmand.
homosvaper er ikke til meget gavn i debatten

Husk nu den gode debat

Offline Olga_K

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    6.4%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: December 05, 2018, 07:24:45 pm »

Ja.

Ved valget til Europaparlamentet sprængte Riskær listen og blev med 57.114 personlige stemmer valgt som Venstres anden kandidat foran Lars Løkke Rasmussen, som ikke kom ind på grund af Klaus Riskær Petersen.

... og det var i 1989. Bare så du ikke tror, at det er "Brajking News"  :smile1: