Forfatter Emne: Aldi-kæden på knæ for islam  (Læst 6611 gange)

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Aldi-kæden på knæ for islam
« Svar #15 Dato: Januar 23, 2015, 09:03:17 am »
Skamme os??? ... Det ved jeg nu ikke ... Den linje du har fast nederst i dine indlæg er nok det mest Svinske jeg længe har set ...  :sick: ... Så  stik bare piben ind ... "Skolelærer" ...   :ermm:

Den linje er en fuldstændig ordret gengivelse af, hvad den gode pastor skrev - der er ikke ændret så meget som et komma, så ham må da stå ved sit udsagn.  :biggrin: :biggrin:
Midlerne er underordnede.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    66.8%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Januar 23, 2015, 09:59:46 am »
I skulle simpelthen skamme jer - at kalde gode medborgere for "aber" - det var dog en rædselsfuld opførsel...

Med den teen sig minder de fange om noget fra Zoologisk Have.
Du får ret og jeg får fred!

Hellefred

• Gæst
« Svar #17 Dato: Januar 23, 2015, 11:46:30 am »
Citér
Skamme os??? ... Det ved jeg nu ikke ... Den linje du har fast nederst i dine indlæg er nok det mest Svinske jeg længe har set ...  :sick: ... Så  stik bare piben ind ... "Skolelærer" ...   :ermm:

Gisen, jeg kan godt lide dig for, at du - selv om Din-debat.dk´s administration ikke er enige med os - fastholder, at Tiger"manden" har lavet det mest modbydelige svineri, der er set i mands minde ved at bruge en linje taget ud af sin sammenhæng. At det var svineren selv, der kaldte musim-voldtægter eller forsøg derpå for "deres fejl" kan nye læsere se her:
http://www.din-debat.dk/index.php?topic=646.msg4568;topicseen#new

Hvis begge var fremstået offentligt med egne navne, ville Tigersvineren kunne stilles for retten ud fra straffelovens §268, kapitel 27. Det er den med "Er en sigtelse fremsat eller udbredt mod bedre vidende, eller har gerningsmanden savnet rimelig grund til at anse den for sand, straffes gerningsmanden for bagvaskelse, og den i §267 nævnte straf kan da stige til fængsel i 2 år."

Og selv om ligesindede (Ankagleren) eller typer, der mener, at "det er da ikke noget at huske" (Desdicardo) kommer svineren til undsætning, mener jeg, at vi fortsat skal nævne det, indtil det ondsindede forsøg på at tilsværte en ærlig og god debattør, dvs omtalte linje, fjernes. Den ellers ømskindede sviner, som ofte råber om "den gode tone", er et meget lille menneske, som tidligere (Sol.debat) bl.a. har kaldt mig en "lort, der lugter lige slemt". Han har kun godt af at mærke, at svineri på det plan koster!
« Senest Redigeret: Januar 23, 2015, 11:52:24 am af Hellefred »

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
  • Country: ph
    • Vis profil
kattemor på knæ for islam
« Svar #18 Dato: Januar 23, 2015, 12:19:28 pm »
Citér

Gisen, jeg kan godt lide dig for, at du - selv om Din-debat.dk´s administration ikke er enige med os - fastholder, at Tiger"manden" har lavet det mest modbydelige svineri, der er set i mands minde ved at bruge en linje taget ud af sin sammenhæng. At det var svineren selv, der kaldte musim-voldtægter eller forsøg derpå for "deres fejl" kan nye læsere se her:

Hvis begge var fremstået offentligt med egne navne, ville Tigersvineren kunne stilles for retten ud fra straffelovens §268, kapitel 27. Det er den med "Er en sigtelse fremsat eller udbredt mod bedre vidende, eller har gerningsmanden savnet rimelig grund til at anse den for sand, straffes gerningsmanden for bagvaskelse, og den i §267 nævnte straf kan da stige til fængsel i 2 år."

Og selv om ligesindede (Ankagleren) eller typer, der mener, at "det er da ikke noget at huske" (Desdicardo) kommer svineren til undsætning, mener jeg, at vi fortsat skal nævne det, indtil det ondsindede forsøg på at tilsværte en ærlig og god debattør, dvs omtalte linje, fjernes. Den ellers ømskindede sviner, som ofte råber om "den gode tone", er et meget lille menneske, som tidligere (Sol.debat) bl.a. har kaldt mig en "lort, der lugter lige slemt". Han har kun godt af at mærke, at svineri på det plan koster!

Helt klart det er kattemor der er svinet i den sammenhæng, der er vist heller ikke andre end ankagleren der forsvarer hendes vanvittige indlæg.
Grov voldtægt er kun "en lille fejl" for hende, fordi det var en flok muslimer der havde gjort det.
Desuden er hendes indlæg i debatten så skingre og intetsigende at det ikke har noget med debat at gøre alligevel, - jeg springer simpelthen hendes indlæg over.
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
Jeg er enig, det er modbydeligt !
« Svar #19 Dato: Januar 23, 2015, 12:42:01 pm »
Citér

Tigermanden skrev:

Sv: Syrisk og somalisk asylansøger trængte ind til sovende børn
« Svar #5 Dato: December 22, 2014, 06:42:48 pm »
Der skal en pædagogisk indsats til, så de mennesker lærer af deres fejl.

Citat slut

Tigermanden: "så de mennesker lærer af deres fejl".

Altså .. i Tigermandens øjne, er voldtægt kun en fejl !

Jeg tror ikke moderator har sat sig ind i, hvad det her drejer sig om.. for så ville Tigermandens citat-fusk sikkert have været fjernet...  :sad:

« Senest Redigeret: Januar 23, 2015, 12:43:38 pm af lyjse »

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Januar 23, 2015, 02:05:55 pm »

Uanset hvad man syntes om Pastor Kajs politiske standpunkt, tror jeg vi er enige om at det var en god og dygtig debattør der forsvandt på grund af kattemors bagvaskelse og citatfusk.
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    66.8%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Januar 23, 2015, 03:17:00 pm »

Uanset hvad man syntes om Pastor Kajs politiske standpunkt, tror jeg vi er enige om at det var en god og dygtig debattør der forsvandt på grund af kattemors bagvaskelse og citatfusk.
Pastoren er her altså igen med et nyt nick
Du får ret og jeg får fred!

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.2%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Januar 23, 2015, 03:56:30 pm »
Citér

Og selv om ligesindede (Ankagleren) eller typer, der mener, at "det er da ikke noget at huske" (Desdicardo)  kommer svineren til undsætning, mener jeg, at vi fortsat skal nævne det, indtil det

ondsindede forsøg på at tilsværte en ærlig og god debattør, dvs omtalte linje, fjernes. Den ellers ømskindede sviner, som ofte råber om "den gode tone", er et meget lille menneske, som tidligere (Sol.debat) bl.a. har kaldt mig en "lort, der lugter lige slemt". Han har kun godt af at mærke, at svineri på det plan koster!

Hovhov, Helle, nu har du vist misforstået hvad jeg har skrevet jeg har da aldrig ment at tigermandens Citat var i orden og jeg kom ham heller ikke til `undsætning´ som du skriver.

Ved ikke hvor du har det fra at jeg billigede dette `svineri` som debatsvinet skriver. /:
« Senest Redigeret: Januar 23, 2015, 04:14:21 pm af Desdicardo »
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Anklageren

• Gæst
Voldtægtsforbrydere er ikke fejlfrie
« Svar #23 Dato: Januar 23, 2015, 04:00:20 pm »
Jeg synes, det er underligt at påstå, at voldtægtsforbrydere ikke begår fejl.

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.2%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Januar 23, 2015, 04:10:51 pm »

Pastoren er her altså igen med et nyt nick

Ja, jeg tror også det er pastoren i nyt ornat, han skriver ihvertfald om de samme emner (muslimer)

Men fred være med det,  det er jo ikke mod reglerne at tage et nyt nick, vel?

Mvh. DB. :)
« Senest Redigeret: Januar 23, 2015, 04:20:05 pm af Desdicardo »

Hellefred

• Gæst
« Svar #25 Dato: Januar 23, 2015, 09:28:04 pm »
Citér
Hovhov, Helle, nu har du vist misforstået hvad jeg har skrevet jeg har da aldrig ment at tigermandens Citat var i orden og jeg kom ham heller ikke til `undsætning´ som du skriver.
Ved ikke hvor du har det fra at jeg billigede dette `svineri` som debatsvinet skriver. /:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=822.msg6089#msg6089

"Herregud, skumler I stadig over det? Det er jo bare det, som sker på debatsider."

Desdicardo, lad os nu sige, at jeg havde skrevet til dig, at sadistiske børnemishandlere må "lære af deres fejl", og du så svarede, at du synes man stempler sig selv, hvis man kalder det "fejl", for du mener, det er en af de værste forbrydelser, der findes. Hvordan ville du så have det, hvis jeg derfra "flagede" med en linje klippet ud fra dit svar, så det ser ud som du selv mener det er en lille "fejl"? Og ikke bare i et svar til dig, men jeg ville bruge den misvisende linje som "logo" i alle mine indlæg! Prøv at tænke over det, Desdicardo.

Men du skrev godt nok længere henne, at du syntes, det er Tigermanden, der stempler sig selv. Det er jeg glad for - men det med, at "det er jo bare det, som sker på debatsider", vil jeg kritisere dig for "til verdens ende", for sådan en opførsel er og bliver svineri. Dertil kommer jo, at du kan se, hvordan han skaber sig i karma-sektionen med at give lyjse og mig minusser, når vi påpeger hans svineri.
I princippet tror jeg for øvrigt, at du giver mig ret. Du har bare en Sol-erindring om, at jeg er en dum kælling, fordi jeg holder på mine meninger.   :girl_haha:

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.2%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Januar 23, 2015, 10:26:00 pm »
Citér

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=822.msg6089#msg6089

"Herregud, skumler I stadig over det? Det er jo bare det, som sker på debatsider."

Desdicardo, lad os nu sige, at jeg havde skrevet til dig, at sadistiske børnemishandlere må "lære af deres fejl", og du så svarede, at du synes man stempler sig selv, hvis man kalder det "fejl", for du mener, det er en af de værste forbrydelser, der findes. Hvordan ville du så have det, hvis jeg derfra "flagede" med en linje klippet ud fra dit svar, så det ser ud som du selv mener det er en lille "fejl"? Og ikke bare i et svar til dig, men jeg ville bruge den misvisende linje som "logo" i alle mine indlæg! Prøv at tænke over det, Desdicardo.

Men du skrev godt nok længere henne, at du syntes, det er Tigermanden, der stempler sig selv. Det er jeg glad for - men det med, at "det er jo bare det, som sker på debatsider", vil jeg kritisere dig for "til verdens ende", for sådan en opførsel er og bliver svineri. Dertil kommer jo, at du kan se, hvordan han skaber sig i karma-sektionen med at give lyjse og mig minusser, når vi påpeger hans svineri.
I princippet tror jeg for øvrigt, at du giver mig ret. Du har bare en Sol-erindring om, at jeg er en dum kælling, fordi jeg holder på mine meninger.   :girl_haha:

I have get the point Mht. Tigermandens dårlige opførsel og jeg giver dig jo også ret der. :)

Og jeg giver dig også ret i at  sådanne ting burde ikke ske på en debatside - Jeg skrev burde, men det SKER og jeg formulerer det lidt anderledes: Man må forholde sig til det,  som jeg burde have skrevet i et tidligere indlæg som du så dygtigt fandt frem, ( smiler lige her)

Og NEJ, jeg mener da ikke du er en dum k..... Ikke når man ser på  det du har skrevet hidtil. :) lidt nationalistisk måske men du er vel bare som så mange andre (inklusive jeg) bekymret for hvad der sker ude i fremtiden. Nå, men vi er jo på hver sin side af plankeværket politisk set men derfor kan jeg jo godt give dig nogle plusser i karmabogen nu Tigerdrengen har været hård ved dig på det punkt. :)

Ihvertfald for de gode indlæg du trods alt har skrevet.

Jeg griner stadig af den med overskægget :) :)

Mvh. DB.
« Senest Redigeret: Januar 24, 2015, 12:47:45 am af Desdicardo »

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
Sv: Voldtægtsforbrydere er ikke fejlfrie
« Svar #27 Dato: Januar 23, 2015, 11:27:24 pm »
Jeg synes, det er underligt at påstå, at voldtægtsforbrydere ikke begår fejl.

Hvis man vil tage citat, skal man ikke "klippe" midt i teksten!

Her er citatet uden fusk:

"Jeg synes, man slet og ret stempler sig selv, når man kalder et grovt voldtægtsforsøg for "fejl". Fejl..? Er det ikke sådan noget, man kan komme til at begå, hvis man glemmer at betale en regning til tiden eller at købe lidt mere ind, fordi der kommer gæster?"

Citat slut

Rollo

• Gæst
« Svar #28 Dato: Januar 25, 2015, 11:43:05 pm »
Floridor: god sammenligning. Ikke at de er vilde aber. Men de opfører sig nærmest som om de var. Den pointe fangede Tigermanden ikke.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #29 Dato: Januar 25, 2015, 11:45:50 pm »
Floridor: god sammenligning. Ikke at de er vilde aber. Men de opfører sig nærmest som om de var. Den pointe fangede Tigermanden ikke.

Hvordan ved du det?
Midlerne er underordnede.