Forfatter Emne: Hvem fra din-debat synes du, det kunne være spændende at møde face to face?  (Læst 641 gange)

Friluftsbøssen

• Gæst
Hvorfor er det egentlig at Albert/Tigermanden tror at Anklageren er en fisker ved navn Bjarne Halborg?
PJ har vist på et tidspunkt sendt en privatbesked ud til flere brugere med en liste over folks "sande" identiteter. Er det her Albert har det fra?

Jeg ved det ikke. Men "OleJensen" (PJ eller en falsk PJ?!) sendte mig engang en liste over folks identiteter. Der var en 6-7 på den liste. Der kan dog godt have været fejl på liste, fordi PJ er som vi alle ved ret forvirret. Så ingen ved, om hans liste har så meget med virkeligheden at gøre.

Så jeg fik også den liste fra "OleJensen". Og det er vist korrekt, at han mente, at Anklageren var en fisker fra Nyborg. Det passer dog ikke helt sammen med, at han skulle bo på Grønland.

De andre, som optrådte på listen, var bl.a. Tørresnoren, Ieet, Landboen og et par stykker flere, som jeg har glemt. Men som sagt kan oplysningerne have været ukorrekte.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.2%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Hvis listen er et resultat af Pouls "detektivarbejde", så skal den nok tages med et gran salt.

Friluftsbøssen

• Gæst
Hvis listen er et resultat af Pouls "detektivarbejde", så skal den nok tages med et gran salt.

Min teori er dog, at "OleJensen" var en falsk Poul. Og at det var stalkeren, der gemte sig bag denne profil. Så lavede han et falsk flag ved at lade som om, at det var Poul, der lagde disse oplysninger ud. Og så var det stalkeren selv, der gjorde det.

Nogle af oplysningerne så ud til at stemme. Det var nok at lave et google-tjek for at se, at han havde ramt plet på et par af identiteterne. F.eks. havnede jeg på en fjæsbogsprofil, hvor det var tydeligt, at identiteten passede (samme sprogbrug, samme humor, samme interesser o.s.v. - SELVOM jeg tager det forbehold, at selve fjæsbogsproiflen også kunne være falsk :big_grin:).

Og da jeg ikke tiltror Poul så store detektivevner, konkluderer jeg, at det nok var hans stalker, der lavede et falsk flag fra "OleJensen".

Det er ren logik. Fordi Poul har ganske enkelt ikke så gode detektivevner. :blum:
« Senest Redigeret: December 05, 2018, 01:27:10 pm af Reptil Formskifter »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Det er en debat for ligegyldige tosser
« Svar #48 Dato: December 05, 2018, 01:38:14 pm »
Det er utroligt, at nogen kan finde det interessant, for det er svært at finde noget, der er mere ligegyldigt  :smile1:

Det kan dog for nogen være en plan om at DD skal lukkes ned lige som SOL'en.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=3373.msg38456#msg38456
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Friluftsbøssen

• Gæst
Sv: Det er en debat for ligegyldige tosser
« Svar #49 Dato: December 05, 2018, 02:03:26 pm »
Det er utroligt, at nogen kan finde det interessant, for det er svært at finde noget, der er mere ligegyldigt  :smile1:

Det kan dog for nogen være en plan om at DD skal lukkes ned lige som SOL'en.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=3373.msg38456#msg38456

Du har da ellers selv brugt meget tid på en troll som Tigermanden 😁

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    86%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Hvilken diagnose gav psykiateren dig, for at indstille dig til invalidepension Og hvilken medicin ordinerede psykiaterne dig for at dæmpe symptomerne?
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Friluftsbøssen

• Gæst
Hvilken diagnose gav psykiateren dig, for at indstille dig til invalidepension Og hvilken medicin ordinerede psykiaterne dig for at dæmpe symptomerne?

Hvornår fik du diagnosticeret din personlighedsspaltning, som jo gør at du er nødt til at trolle fra adskillige profiler!?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #52 Dato: December 05, 2018, 02:15:42 pm »

Det har jeg egentlig ikke.

Jeg ignorerede Tigermanden i årevis, selvom han skrev meget om mig - og det blev det nærmest værre af.

Så begyndte jeg at svare, og så så vi mindre til trollen.

Det kostede altså ikke mange kræfter  :smile1:

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #53 Dato: December 05, 2018, 02:19:26 pm »

Det har jeg egentlig ikke.

Jeg ignorerede Tigermanden i årevis, selvom han skrev meget om mig - og det blev det nærmest værre af.

Så begyndte jeg at svare, og så så vi mindre til trollen.

Det kostede altså ikke mange kræfter  :smile1:

Dit indlæg modbeviser altså, at det hjælper at ignorere trolls. Ergo bør de udstilles. Som jeg gør.😁

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det er forskelligt
« Svar #54 Dato: December 05, 2018, 02:36:51 pm »
Dit indlæg modbeviser altså, at det hjælper at ignorere trolls. Ergo bør de udstilles. Som jeg gør.😁

Hvis en troll kan gøre dig sur, så skal du ikke svare trollen, for så taber du.

Det er dét man mener, når man siger, at man ikke skal svare en troll.

Friluftsbøssen

• Gæst
Sv: Det er forskelligt
« Svar #55 Dato: December 05, 2018, 02:40:28 pm »

Men du har lige sagt, at det har hjulpet at svare Tigermanden igen. Hvordan hænger det så sammen?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Sv: Det er forskelligt
« Svar #56 Dato: December 05, 2018, 02:57:53 pm »

Men du har lige sagt, at det har hjulpet at svare Tigermanden igen. Hvordan hænger det så sammen?

Han kan ikke gøre mig sur  :smile1: