Forfatter Emne: Hvem fra din-debat synes du, det kunne være spændende at møde face to face?  (Læst 2253 gange)

Friluftsbøssen

• Gæst
Jeg deltog ikke, og kunne ikke drømme om at mødes med nogen her fra debatten.

Nej, debatten er på lavpunkt. Og hver gang man tænker, at nu kan vi ikke synke dybere, så synker vi dybere.

Og det bidrager du overhovedet ikke selv til med dine evindelige:

HVAD RAGER DET OS?

NEEEJ, HVOR SPÆNDENDE. FORTÆL OS ENDELIG NOGET MERE! (Sarkasme)

DET MÅ VI FUNDERE LIDT OVER

DU FÅR IKKE NOGET FISSE OG DERFOR ER DU SOM DU ER

Ja, Carlo, du bidrager da skam og skam da selv meget til at holde en høj standard her på debatten. :yes:

Når jeg af og til bliver lige så plat, så er det kun for at give igen. Fordi man skal ikke bare vende den anden kind til men give igen med samme skuffe. Derfor, når du har saboteret mine tråde, er jeg straks gået ind og har saboteret én af dine tråde for hver gang, du har saboteret én af mine. Noget for noget. :yes:

Jeg synes, du gør regning uden vært. Carlo har flere gange skrevet om østeuropæisk politik. Jeg har selv forsøgt at starte et emne om østasiatisk forhold og Anklageren følger meget med i, hvad der sker i USA. Vi har haft et par gode diskussioner om udviklingen på den koreanske halvø. GuBBi er økonom og har også deltaget flittigt. Forsvareren kan også godt finde ud af at skrive om andet end muslimer (jeg ved ikke, hvem der står bag profilen) og jeg er heller ikke specielt meget enig med ham.
Du synes mest at gå op i hvem der er hvem og om jeg er muslim og hvor mange sex-partnere folk har haft. Jeg kritiserer de islamfokuserede "debattører" for kun at gentage det samme og det samme, for hvorfor SKAL vi gå op i det.

Jeg anerkender, at Carlo af og til skriver seriøse og relevante tråde.

Min anke går på, at han meget meget ofte forsøger at afspore og trolle i tråde, han ikke selv finder interessante. Det er dårlig debatstil. Han kan jo bare lade være med at svare på de tråde, han ikke finder interesse i. Jeg ignorerer som regel også bare de tråde, der ikke har min interesse. Men Carlo SKAL absolut altid trolle i de tråde, han ikke selv gider.

Det er ikke mig, men Carlo, der startede med at tale om antal sexpartnere. Jeg fulgte bare trop - fordi trolleri avler trolleri. :yes:

Jeg går kun op i, hvem som er hvem, når jeg tydeligt spotter en troll. De seriøse debattører har jeg aldrig forsøgt at udstille. F.eks. Licensnægteren, Desdicardo, GuBBi og andre, der fremtræder mere seriøst.

Dem, jeg forsøger at udstille, er tydelige trolls som Tigermanden, Bjarne Fisker, de falske Poul Jørgensen´er, støvletramper-profilerne, Mak o.s.v. Profiler der tydeligvis er troll- og efteraberprofiler.

Friluftsbøssen

• Gæst
Så nu er Tørresnoren online igen. Så kommer der endnu et forsøg på at være morsom på andres bekostning. Troll som Tørresnoren jo er. Denne gang ignorerer jeg dog hans indlæg. Så han kan trolle lige så tosset, som han da skam vil. Jeg bider ikke på hans krog denne gang....

Tørresnoren

• Gæst

Jeg går kun op i, hvem som er hvem, når jeg tydeligt spotter en troll. De seriøse debattører har jeg aldrig forsøgt at udstille. F.eks. Licensnægteren, Desdicardo, GuBBi og andre, der fremtræder mere seriøst.

Ja, den er god med dig... 'spotter'... - 'udstiller'..  :ROFL: - Langt de fleste herinde vil da skide på dine 'profil-afsløringer'.. :blum: :big_grin:

- narj, Øgle-Bob... - du er og bliver aldrig rigtigt andet end en forvirret sladrekælling - med kronisk tyndskid i fingerspidserne..!

:ike:

Friluftsbøssen

• Gæst

Ja, den er god med dig... 'spotter'... - 'udstiller'..  :ROFL: - Langt de fleste herinde vil da skide på dine 'profil-afsløringer'.. :blum: :big_grin:

- narj, Øgle-Bob... - du er og bliver aldrig rigtigt andet end en forvirret sladrekælling - med kronisk tyndskid i fingerspidserne..!

Grunden til, at du altid holder med trolls og ikke ønsker disse afsløret, er den åbenlyse, at du naturligvis selv har et hav af trollprofiler.

Din Tørresnoren er selvfølgelig én af disse.

I virkeligheden lider du af en personlighedsforstyrrelse, hvor du hører stemmer og har flere forskellige personligheder indeni. Det er derfor, du har behov for at trolle fra et hav af forskellige profiler.

Jeg har selvfølgelig lidt ondt af dig, da jeg jo ved, at du ikke selv kan gøre for det. Så god bedring til dig. :smile1:

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil

Jeg har selvfølgelig lidt ondt af dig, da jeg jo ved, at du ikke selv kan gøre for det. Så god bedring til dig. :smile1:

God bedring? Sjovt nok, jeg skulle lige til at ønske dig det samme,  :big_grin:

Hov! for Pokker nu fik jeg ved et Uheld logget ind på min Debatsvinet profil.  :ohmy:

:JC_sneaky:
« Senest Redigeret: December 04, 2018, 06:24:35 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Forn Siðr

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
For mit vedkommende ville det være:

Torsten. Jeg tror han er en flink nørd, lidt som mig selv. Blot er jeg ikke klog på naturvidenskab, men kommer fra kulturområdet.

Carlo. Har rod i venstrefløjen, men har revet sig løs fra den rosenrøde og forenklede måde at se på tingene på. Det er ligesom mig selv. Jeg tror heller ikke, han er så slem som han lader som, tror lidt han synes det er sjovt at give den gas som sur gammel mand. Jeg synes i hvert fald det er sjovt.

Reptil Formskifter. Tror han er pisseirriterende, sådan virkelig nævenyttig. Jeg ville nok opfatte et møde som en slags test af egen tålmodighed. Det ville være lidt, som når man ser, hvor længe man kan holde hånden over et tændt lys.  :big_grin:

Friluftsbøssen

• Gæst
For mit vedkommende ville det være:

Torsten. Jeg tror han er en flink nørd, lidt som mig selv. Blot er jeg ikke klog på naturvidenskab, men kommer fra kulturområdet.

Carlo. Har rod i venstrefløjen, men har revet sig løs fra den rosenrøde og forenklede måde at se på tingene på. Det er ligesom mig selv. Jeg tror heller ikke, han er så slem som han lader som, tror lidt han synes det er sjovt at give den gas som sur gammel mand. Jeg synes i hvert fald det er sjovt.

Reptil Formskifter. Tror han er pisseirriterende, sådan virkelig nævenyttig. Jeg ville nok opfatte et møde som en slags test af egen tålmodighed. Det ville være lidt, som når man ser, hvor længe man kan holde hånden over et tændt lys.  :big_grin:

Jeg vil gerne prøve at møde dig, Rudi og Murkebaronessen SAMTIDIG. Men det bliver jo nok svært.

Jeg tror jeg derfor holder mig til at møde Trollerik.😝

Offline Forn Siðr

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Hvis du kan komme op med det mindste bevis for at jeg skulle være den samme som dem, du nævner, så giver jeg en kasse bajere - det findes nemlig ikke.  :smile1:

Friluftsbøssen

• Gæst
Hvis du kan komme op med det mindste bevis for at jeg skulle være den samme som dem, du nævner, så giver jeg en kasse bajere - det findes nemlig ikke.  :smile1:

Jeg tror du er Trollerik. Han har altid de skøreste ansigter som avatars. Kender ham for godt efterhånden. I øvrigt, hvis du er ham, så smid da lige Olsen herind. Længe siden vi har hilst på ham....

Offline Forn Siðr

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil

Jeg tror du er Trollerik. Han har altid de skøreste ansigter som avatars. Kender ham for godt efterhånden. I øvrigt, hvis du er ham, så smid da lige Olsen herind. Længe siden vi har hilst på ham....

Jeg må desværre skuffe dig, reptil-mand  :smile1:

Friluftsbøssen

• Gæst

Jeg må desværre skuffe dig, reptil-mand  :smile1:

Øv. Vi savner da skam Olsen.😐

Jeg kiggede i din indlægshistorik og kan da godt se, at dine indlæg generelt virker seriøse nok.

Men du forvirrer mig altså med den skøre avatar du har p.t. Det er nemlig en KLASSISK Trollerik-avatar! Trollerik er kendt for ofte at have forvrængede ansigter som avatar (fordi han hører stemmer inde i sit hoved - så jeg tror de forvrængede ansigter afspejler hans sindstilstand, når han hører stemmerne..). Men altså, det er bare lidt signalforvirring, at du egentlig fremtræder seriøst nok - men så har en så skør avatar. Men hvad ved jeg, måske er det bare en eller anden underfundig form for humor, du har....
« Senest Redigeret: December 04, 2018, 11:04:35 pm af Reptil Formskifter »

Offline Lorenz

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil

SIKKERHEDSKOPIERET!!!

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
For mig er det naturligvis Anklageren, Homofaber og JoJO - tre gode stemmer i debatten, som er med til at fremme fornuften blandt alt det andet pjat, vi skal læse hver dag.
Midlerne er underordnede.

Friluftsbøssen

• Gæst
For mig er det naturligvis Anklageren, Homofaber og JoJO - tre gode stemmer i debatten, som er med til at fremme fornuften blandt alt det andet pjat, vi skal læse hver dag.

Jeg kunne godt tænke mig SAMTIDIG at møde disse tre personer:

Dommeren
Bjarne Fisker
Tigermanden

Det kunne være interessant, hvor mange personer, der da skam dukker op.

Jeg gætter på ÉN! :blum:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.6%
  • Country: aq
    • Vis profil
Hvorfor er det egentlig at Albert/Tigermanden tror at Anklageren er en fisker ved navn Bjarne Halborg?
PJ har vist på et tidspunkt sendt en privatbesked ud til flere brugere med en liste over folks "sande" identiteter. Er det her Albert har det fra?
Jeg elsker at cucke.