Forfatter Emne: Hvem fra din-debat synes du, det kunne være spændende at møde face to face?  (Læst 3360 gange)

Friluftsbøssen

• Gæst

Alle logebrødre har knald i låget og er så selvhøjtidelige, at de er til at brække sig over.

Haha, ja - jeg så noget i tv forleden - en forsamling meeeeget højtidelige mænd i pingvintøj og cylinderhat - og så betaler de oven i købet klækkeligt for at få lov til at være en af de såkaldte 'åh-så-gode-samfundsstøtter'... :ROFL:

Selv duer jeg sgu ikke rigtigt til kjole og hvidt - jeg har det nu bedst mine Kansas-overalls med hængerøv...

- eller mit motorcykeltøj om sommeren.. :big_grin:

Ej, stop nu. Please STOP!!

Du må ENDELIG ikke ødelægge mine illusioner, om at DU er frimurer!!

Sig at du elsker frimurerne og frimureriet!! PLEASE!!

Men måske er det bare en afledningsmanøvre, du er i gang med nu - hvor du lader som om du synes de er nogle pisseselvhøjtidelige nogle. :blum:

Jeg så dog selv udsendelsen på DR. Og den bekræftede skam mange af mine fordomme om frimureriet. Nemlig at de ER ret selvhøjtidelige spidsborgere og at de jo nu nok skjuler et eller andet skummelt eller okkult, siden de insisterer på alt det dersens hemmelighedskræmmeri. Jeg studsede især over, at den øverste leder derinde påstod, at i logen er alle åh, så lige. Hvorefter han fortalte om, hvor meget magt han har som logens overhoved. Nærmest som en diktator - hvor alle har at lystre ham! - Morsomt, når han lige havde hyldet, at alle i logen er åh, så lige. Det viser bare, at de taler med to tunger de dersens logebrødre... :yes:

Morsomt var det også, da frimurer af 11. grad, Peter Duetoft, understregede, at i frimureriet er det skam de traditionelle europæiske værdier, man hylder! Imens så vi så et hav af ægyptiske symboler inde i logen. Faraoer, sfinksen o.s.v. Ja ja, meget traditionelle europæiske værdier. JAVEL JA! :big_grin:
« Senest Redigeret: December 03, 2018, 05:29:49 pm af Reptil Formskifter »

Friluftsbøssen

• Gæst
Øgle Bob ... Måske skulle du bare acceptere at folk på denne debat bare ønsker at være anonyme ... :ermm:

Jeg har en mistanke om at du ville blive meget skuffet eller måske meget overrasket ... Hvem ved ?? ...  :w00t:

:spiteful:

Det er da skam helt frivilligt, om man vil deltage i tråden her.

Det er også bare et tankeeksperiment. Lad os sige, at du blev TVUNGET til at udvælge tre herinde fra, som du SKULLE møde - ellers ville du blive skudt. Hvilke tre ville du så vælge at møde?

Tørresnoren

• Gæst
Sv: Kom tilbage til virkeligheden
« Svar #17 Dato: December 03, 2018, 05:56:50 pm »

Du fantaserer også om dæmoner, reptil-aliens og hemmelige ordener som lurer på dig, når du cykler en tur i det dejlige landskab ved Limfjorden en smuk sommerdag  :big_grin:

Ja, der er vist en kold lodning et sted oppe under staniolhatten.. :big_grin:

- splittergal er han.. - ser 'reptilians' alle steder - i REMA1000, i damefrisørens vindue - ja, selv nede i gruset på kirkegårdens stier...

Og med sine klokkeklare video-dokumentationer fra de mange cykelture, der lykkes det ham faktisk at 'afsløre' både mystiske trekanter, okkulte legeredskaber i parken, Illuminati's forgiftede kondensstriber på himlen - og ikke mindst, masser af disse skællede reptil-sataner på forskellige lokationer i Aalborg..

- se med hvis du tør..! (Ved 4:20 ville jeg nok foreslå en pude at ta' for ansigtet)  :hyper:

Bjarne Fisker

• Gæst
Jeg tror da gerne, jeg ville møde Anklageren til en fornuftig snak. Han er jo debatkongen herinde, et kulturelt fyrtårn, som åbenbart er så generøs og venlig, at han gerne deler ud af sin store viden - og sit vid - til alle os brugere på Din-debat.dk som er mere på det jævne og dagligdags.
Jo, ham vil det sikkert være en fornøjelse at møde. Han er den allerbedste debattør vi nogensinde har haft og nogensinde vil få på dette forum.  :smile1:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    9%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Han er den allerbedste debattør vi nogensinde har haft og nogensinde vil få på dette forum.  :smile1:

Hej Tiger-Albert.
  :Laie_cyclist:

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #20 Dato: December 03, 2018, 06:22:20 pm »

Du fantaserer også om dæmoner, reptil-aliens og hemmelige ordener som lurer på dig, når du cykler en tur i det dejlige landskab ved Limfjorden en smuk sommerdag  :big_grin:

Ja, der er vist en kold lodning et sted oppe under staniolhatten.. :big_grin:

- splittergal er han.. - ser 'reptilians' alle steder - i REMA1000, i damefrisørens vindue - ja, selv nede i gruset på kirkegårdens stier...

Og med sine klokkeklare video-dokumentationer fra de mange cykelture, der lykkes det ham faktisk at 'afsløre' både mystiske trekanter, okkulte legeredskaber i parken, Illuminati's forgiftede kondensstriber på himlen - og ikke mindst, masser af disse skællede reptil-sataner på forskellige lokationer i Aalborg..

- se med hvis du tør..! (Ved 4:20 ville jeg nok foreslå en pude at ta' for ansigtet)  :hyper:

Jeg er da skam beæret over, at du i smug kigger på mine videoer. Så lidt interesseret i emnet, er då åbenbart alligevel - da det ikke er første gang, du har indrømmet at have set én af mine videoer.

I øvrigt er det da tydeligt, at der ER reptilsymolik overalt i Aalborg. Hvis man tror, at det er helt tilfældigt, at disse reptilsymboler ér overalt, mener jeg at man er ret naiv.

I frimurerlogen er der også mange reptil- og slangesymboler. Det kune ses i Anders Agger´s FRIMURERNE INDEFRA, som blev vist i sidste uge på DR. Der var ret mange reptilsymboler inde i logen i København. Næppe bare et tilfælde.

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Jeg kunne godt tænke mig at møde Anti-rød.
Jeg forestiller mig, at han medbringer en talerstol og holder en enetale på 5 timer, hvor han lovpriser sin egen verden. Og måske medbringer han et par barske sikkerhedsvagter, der kan få folk til at forsvinde, hvis de kritiserer ham.

Nok sådan et par barske børger antirød har med,  :girl_blum2:

« Senest Redigeret: December 03, 2018, 06:42:14 pm af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: December 03, 2018, 06:54:36 pm »
. I øvrigt er det da tydeligt, at der ER reptilsymbolik overalt i Aalborg. Hvis man tror, at det er helt tilfældigt, at disse reptilsymboler ér overalt, mener jeg at man er ret naiv.

Som du selv siger i slutningen af videoen::> NU blir det for fantasifuldt,  :girl_impossible:
« Senest Redigeret: December 03, 2018, 06:57:28 pm af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #23 Dato: December 03, 2018, 09:26:00 pm »
. I øvrigt er det da tydeligt, at der ER reptilsymbolik overalt i Aalborg. Hvis man tror, at det er helt tilfældigt, at disse reptilsymboler ér overalt, mener jeg at man er ret naiv.

Som du selv siger i slutningen af videoen::> NU blir det for fantasifuldt,  :girl_impossible:

Ja, jeg har så meget selverkendelse, at jeg ved jeg nogle gange overdriver det lidt - også for underholdningens og humorens skyld. :yes:

Det ændrer dog ikke på, at jeg mener, at der skam da ER noget om snakken med de dersens reptilians. Hvis der ikke var noget om dem, hvorfor er der så megen reptil- og slangesymbolik overalt?
« Senest Redigeret: December 03, 2018, 09:32:43 pm af Reptil Formskifter »

Friluftsbøssen

• Gæst
Det kunne være sjovt at se om folk svarer til de forestillinger man har om dem.

Poul Jørgensen
Nu har vi hørt så mange historier fra ham og om ham og set billeder af ham at det næsten er som om man kender ham i virkeligheden. Jeg tror dog at man hurtigt ville blive træt af at høre på hans evindelig klynk og skyden skylden på andre med sprit i blodprøven, Trygs svindelnumre osv. Det lader da også til at alle dem som kender PJ i virkeligheden (Måneskin, Terrence, MariS osv.) ikke kan udstå ham.

Han virker som én, man nok ville finde morsom i starten, men som man også hurtigt kunne blive træt af - fordi han jo kværner løs i de samme gamle historier hele tiden og lider af vrangforestillinger. Omvendt vil det dog nok være lidt interessant at møde ham kort, bare for at se hvad han er for en fisk.

Olsen
Jeg tror han er lige modsat i virkeligheden. En 50+årig mand som har et dødkedeligt kontorjob (revisor eller sådan noget) hvor han sidder i sin hvide skjorte og brune fløjlsbukser og skal være seriøs og alvorlig. I sin fritid får han så afløb ved at skrive om stegte pøller og brugte pigetrusser.

Jeg tror der er lidt om snakken, ja. Engang lykkedes det mig at føre en seriøs samtale med en person, som jeg mente var manden bag Olsen (helt sikker var jeg dog ikke, men jeg tror det...). Ganske kort. Og der sagde han, at han i virkeligheden er en meget berejst karrieremand, der politisk ligger en del til højre for midten. Og han sagde, at han troller fordi han hader selvhøjtidelighed og kan lide at tage pis på det hele. Men nu VAR det jo Trollerik, så jeg kan ikke vide, om han talte sandt eller bare lod som om han var ærlig. Det er jo det spændende ved ham Trollerik - at han er så lunefuld. Så han har så mange facetter i sig. Netop derfor kunne det da skam være lidt interessant at møde ham, for at se hvordan han er i virkeligheden.

I øvrigt hævdede han hårdnakket, at vi havde mødtes engang i virkeligheden. På Frederiksberg! Og skulle have snakket sammen og det hele. Men at han ikke ville røbe sin identitet. Men igen kan jeg jo ikke vide, om det bare var trolleri fra hans side. Men måske - måske ikke - har jeg mødt ham i virkeligheden. :blum:

Albert
Den personlighed og det liv han beskriver her er sådan som han ville ønske at hans liv var i virkeligheden. Jeg forestiller mig en ældre, gift mand som aldrig fik levet sin biseksuelle side ud før han blev gift.

Ja, der er nok tale om en moden mand, der har nogle uforløste homoerotiske fantasier. Primært involverende unge drenge. Teenboys og twinks, som Albert synes at fantasere mest om. Jeg tror, at Albert har fået sin inspiration fra nogle frække dagbøger på et gaysite. :blum:

Anklageren
Jeg tror på at han er den han udgiver sig for at være, en pensioneret skolelærer der er bosat på Grønland. Det kunne da være sjovt at besøge ham og få en tur på hans snescooter. Jeg ville nok ikke gide at diskutere indvandring med ham i virkeligheden.

Jeg tror også han er nogenlunde, hvad han udgiver sig for. Jeg er dog ikke sikker på, at han ikke har mere end én profil. :blum: Jeg tror, han er lidt en sær enespænder, siden han bor på Grønland og sidder på nettet døgnet rundt. På den anden side tror jeg ikke, han er så slem i virkeligheden. Han er sikkert nok én, man kan sidde og diskutere med over en øl eller en kop kaffe. Men han er jo ret stædig, så han vil nok altid have det sidste ord i diskussionen. :yes:

Carlo
Ham gider jeg ikke møde. En gnaven, gammel kommunist der hader jul og katte. :negative:

Det er også mit umiddelbare indtryk. MEN jeg fornemmer dog, at Carlo bevidst troller og driller, så måske behøver han ikke være helt så slem i virkeligheden. Han har en ret kontant og sarkarstisk jargon, som ikke nødvendigvis er så ondt ment, som det lyder. Tror bare det er hans stil at være sådan lidt gnavpotteagtig og nedladende i det. Jeg har dog én ting til fælles med Carlo. Jeg kan godt lide at cykle, så måske kunne jeg cykle en tur med ham. Men så skal vi nok bare holde vores kæft, så vi ikke kommer op at skændes. :hyper:

Reptiltossen
Kunne være interessant at lære at kende. Jeg har lidt svært ved at gennemskue ham, og jeg har ham også mistænkt for både at trolle lidt og at udlægge røgslør omkring sine personlige oplysninger: Han har tidligere udgivet sig for at være sidst i 50'erne, men jeg synes dog at når man hører ham i hans Youtube-videoer hvor han cykler rundt og leder efter trekanter at han virker noget yngre. Hans erfaringer fra bøssemiljøet tror jeg også bare er noget han har læst eller hørt sig til og så skriver om det for at teste Albert af. Reptilteorien er han for klog og intelligent til at tro på. Han har også altid skrevet om det med et glimt i øjet, så her tror jeg at han troller.

Interessant analyse. Jeg ved ikke, hvor meget jeg skal røbe nu, fordi så går alt det mystiske jo af det...

M.h.t. alderen, har du ret i, at jeg har opgivet forskellige aldre både her og på SOL. Det skyldes, at jeg gerne vil værne om mit privatliv. Men jeg har også flere gange skrevet ting, som gør, at man burde kunne regne min omtrentlige alder ud. Jeg afslørede min alder for et par uger siden i et svar til Homofaber, men så slettede jeg svaret igen, fordi jeg tænkte, at ikke alle behøvede læse det. Men nogle nåede vist at læse det. :yes:

M.h.t. erfaringer fra homomiljøet, så er det jo ikke nemt at vide, hvad der er sandt eller falsk? Måske taler jeg Albert efter munden for at drille? Eller måske er alt, hvad jeg har skrevet sandt? Måske er JEG den rigtige fælled-cruiser og Albert bruger MIG som inspiration til sine historier? Så hvem kom først, jeg eller Albert? :ohmy:

Jeg tror da skam på reptilteorien. Men ikke nødvendigvis helt som jeg fortæller det. Jeg kan godt lide at drille og provokere, fordi jeg synes, at folk har brug for at få udvidet deres horisont lidt og lære at tænke lidt mere fantasifuldt og i mindre snævre baner. Fordi der ER efter min overbevisning mere mellem himmel og jord, end de fleste umiddelbart går og opfatter....og der er så megen reptilsymbolik gennem verdenshistorien, at jeg mener at man ikke kan se bort fra, at der må have været noget om snakken med de dersens reptilians. De er nemlig afbildede i alle avancerede kulturer i fortiden.
« Senest Redigeret: December 03, 2018, 10:05:34 pm af Reptil Formskifter »

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    67.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Jeg deltog ikke, og kunne ikke drømme om at mødes med nogen her fra debatten.

Nej, debatten er på lavpunkt. Og hver gang man tænker, at nu kan vi ikke synke dybere, så synker vi dybere.
anti-rød: "Det er muligt at udvinde energien fra Co2."

Friluftsbøssen

• Gæst

Nej, debatten er på lavpunkt. Og hver gang man tænker, at nu kan vi ikke synke dybere, så synker vi dybere.

Og det bidrager du overhovedet ikke selv til med dine evindelige:

HVAD RAGER DET OS?

NEEEJ, HVOR SPÆNDENDE. FORTÆL OS ENDELIG NOGET MERE! (Sarkasme)

DET MÅ VI FUNDERE LIDT OVER

DU FÅR IKKE NOGET FISSE OG DERFOR ER DU SOM DU ER

Ja, Carlo, du bidrager da skam og skam da selv meget til at holde en høj standard her på debatten. :yes:

Når jeg af og til bliver lige så plat, så er det kun for at give igen. Fordi man skal ikke bare vende den anden kind til men give igen med samme skuffe. Derfor, når du har saboteret mine tråde, er jeg straks gået ind og har saboteret én af dine tråde for hver gang, du har saboteret én af mine. Noget for noget. :yes:
« Senest Redigeret: December 04, 2018, 02:42:33 pm af Reptil Formskifter »

Murke-baronessen

• Gæst

HVAD RAGER DET OS?

Ja, Carlo, du bidrager da skam og skam da selv meget til at holde en høj standard her på debatten. :yes:

Når jeg af og til bliver lige så plat, så er det kun for at give igen. Fordi man skal ikke bare vende den anden kind til men give igen med samme skuffe. Derfor, når du har saboteret mine tråde, er jeg straks gået ind og har saboteret én af dine tråde for hver gang, du har saboteret én af mine. Noget for noget. :yes:

Hvorfor kommer jeg til at tænke på en sandkasse og lidt plasticredskaber (en lille spand og en skovl) lige nu?    :ermm:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    39.2%
  • Country: 00
    • Vis profil

HVAD RAGER DET OS?

Jeg synes, du gør regning uden vært. Carlo har flere gange skrevet om østeuropæisk politik. Jeg har selv forsøgt at starte et emne om østasiatisk forhold og Anklageren følger meget med i, hvad der sker i USA. Vi har haft et par gode diskussioner om udviklingen på den koreanske halvø. GuBBi er økonom og har også deltaget flittigt. Forsvareren kan også godt finde ud af at skrive om andet end muslimer (jeg ved ikke, hvem der står bag profilen) og jeg er heller ikke specielt meget enig med ham.
Du synes mest at gå op i hvem der er hvem og om jeg er muslim og hvor mange sex-partnere folk har haft. Jeg kritiserer de islamfokuserede "debattører" for kun at gentage det samme og det samme, for hvorfor SKAL vi gå op i det.

Friluftsbøssen

• Gæst

HVAD RAGER DET OS?

Jeg synes, du gør regning uden vært. Carlo har flere gange skrevet om østeuropæisk politik. Jeg har selv forsøgt at starte et emne om østasiatisk forhold og Anklageren følger meget med i, hvad der sker i USA. Vi har haft et par gode diskussioner om udviklingen på den koreanske halvø. GuBBi er økonom og har også deltaget flittigt. Forsvareren kan også godt finde ud af at skrive om andet end muslimer (jeg ved ikke, hvem der står bag profilen) og jeg er heller ikke specielt meget enig med ham.
Du synes mest at gå op i hvem der er hvem og om jeg er muslim og hvor mange sex-partnere folk har haft. Jeg kritiserer de islamfokuserede "debattører" for kun at gentage det samme og det samme, for hvorfor SKAL vi gå op i det.

Jeg anerkender, at Carlo af og til skriver seriøse og relevante tråde.

Min anke går på, at han meget meget ofte forsøger at afspore og trolle i tråde, han ikke selv finder interessante. Det er dårlig debatstil. Han kan jo bare lade være med at svare på de tråde, han ikke finder interesse i. Jeg ignorerer som regel også bare de tråde, der ikke har min interesse. Men Carlo SKAL absolut altid trolle i de tråde, han ikke selv gider.

Det er ikke mig, men Carlo, der startede med at tale om antal sexpartnere. Jeg fulgte bare trop - fordi trolleri avler trolleri. :yes:

Jeg går kun op i, hvem som er hvem, når jeg tydeligt spotter en troll. De seriøse debattører har jeg aldrig forsøgt at udstille. F.eks. Licensnægteren, Desdicardo, GuBBi og andre, der fremtræder mere seriøst.

Dem, jeg forsøger at udstille, er tydelige trolls som Tigermanden, Bjarne Fisker, de falske Poul Jørgensen´er, støvletramper-profilerne, Mak o.s.v. Profiler der tydeligvis er troll- og efteraberprofiler.