Forfatter Emne: Hvem fra din-debat synes du, det kunne være spændende at møde face to face?  (Læst 3181 gange)

Friluftsbøssen

• Gæst
Der er mange spøjse personligheder herinde. Ja, nogen vil hævde, at der ikke er andet end originaler herinde! Fordi din-debat er om nogen et trolle-rolleforum samt det sted, hvor ekstremisterne mødes. Og så har vi også konspirationstosser som jeg selv og Convex Earth og vi har skæve indslag som Petra, Albert Johansen, Tigermanden o.s.v.

Men hvis vi nu leger med tanken, at du VAR TVUNGET til at møde tre personer herinde fra - hvilke ville du så vælge? Og med hvilken begrundelse?

Det behøver ikke være nogen, du kan lide. Det kan også være én, der bare vækker din nysgerrighed, fordi vedkommende er skør eller har nogle absurde holdninger. Eller det kan være din dødsfjende nr. 1 herinde - som du godt kunne tænke dig at se, om han/hun er lige så irriterende face to face herinde. Måske vil du ligefrem gerne slås med ham/hende. :ohmy:

Så hvilke tre brugere, vælger DU - som du ville møde, hvis du var tvunget til at møde tre herinde fra?

Jeg tager forbehold for, at der bag flere forskellige nicks reelt kan gemme sig samme person/personer. Nogle har uden tvivl både dobbelt- og tripleprofiler. Ja, nogle har sikkert 10-20 profiler!
« Senest Redigeret: December 03, 2018, 02:56:08 am af Reptil Formskifter »

Friluftsbøssen

• Gæst
Jeg synes, det er svært at vælge tre. Men på stående fod, tænker jeg, at det kunne være interessant at møde følgende brugere:

TROLLERIK: Manden bag Olsen og de andre Krønge-profiler. Manden har tydeligvis en rablende form for humor, grænsende til det absurde - men er også til tider ret underholdende. Jeg kunne godt tænke mig at se, om han er lige så rablende IRL eller om det bare er en personlighed, han har på nettet. Måske er han IRL pissekedelig og reaktionær. Og har bare brug for at skeje ud på nettet. Jeg kunne også godt tænke mig at se, om han IRL lider af en slags personlighedsspaltning, siden han spiller så mange roller. I så fald kan man jo komme til at møde flere personer i én - hvilket på sin vis er lidt fascinerende. Så kan han det ene øjeblik være Flixtor og det næste øjeblik MariS, Måneskin eller Terrence!. Men måske er alt sammen reelt bare fis og ballade, som intet har med hans virkelige personlighed at gøre. Måske røvkeder han sig bare, når han troller? Måske har han bare en bizar form for humor, som han kun kan få afløb for på internettet? Det er vel også en mulighed. :yes:

ALBERT JOHANSEN/TIGERMANDEN: Som jeg tror er den samme. Jeg tager forbehold for, at jeg ikke 100% kan afvise, at han er samme person IRL som Trollerik. DOG er stilen noget anderledes end Krøngerne, så jeg vælger her at gå ud fra, at det ikke er samme person. Men det kunne være interessant at møde manden bag Albert og Tigermanden og finde ud af, hvad det er der driver ham ud i det ekstreme trolleri. Er han højreekstremist, der gør grin med muslimelskeren Tigermanden? ELLER er han venstreekstremist og mener i ramme alvor, hvad han skriver, når han er Tigermanden? Og Albert - hvorfor det behov for at fantasere om bøsseri på fælleden? Har manden selv en indre bøsse i sig?

TORSKen Bonfils: kendt for sine skøre og til tider rammende oneliners. Han er et stykke ude på højrefløjen, men synes også at have en god portion sarkastisk humor - og intelligent er han utvivlsomt, da han er god til at se gennem folk og observere deres særpræg og karakteristiska. Han er ikke nem at narre og spotter - ligesom jeg selv - hurtigt trolls. Samtidig har han dog også en mystisk og underfundig side. Hvorfor går han så meget op i Pøllen og hvorfor er han en stor fan af Krønge-tosserierne? Er han mon alligevel samme person som Trollerik? Eller synes han bare - ligesom jeg selv - at det til tider faktisk er morsomt at lege lidt med på tosserierne? Jeg vælger i første omgang at tro det sidste, for TORSKen har en skør humor og det ligger mig ikke fjernt at tro, at han bare simpelthen morer sig skingrende over Krøngerne. TORSKen virker dog uanset hvad intelligent og synes at have sans for humor, derfor tror jeg egentlig at han kunne være morsom nok at træffe.

- Der var andre, jeg havde i tankerne. Men jeg måtte jo kun vælge tre! Jeg havde også tænkt på Carlo. Ikke fordi vi er de bedste venner - tværtimod mundhugges vi altid og driller hinanden hardcore. Men jeg er alligevel lidt nysgerrig overfor at se, om ham Carlo virkelig er en så sur gammel mand IRL, som han virker som herinde. Eller har han en mildere side i virkeligheden? Måske er han slet ikke så slem IRL, som han virker som herinde. Husk at folk kan nogle gange have en anden personlighed face to face end på nettet. Eller rettere, så får man flere nuancer frem, hvis man møder dem face to face. Anklageren havde jeg også tænkt lidt på, fordi hvis jeg møder ham, kan jeg se, hvor mange profiler han styrer i virkeligheden. Sidder han virkeligt derhjemme og logger ind og ud fra 17 forskellige profiler døgnet rundt? Eller har han faktisk et liv udenfor din-debat og er han i virkeligheden bare sig selv og har kun sin ene profil?! Så er der Genuine Troll, som jeg bestemt ikke altid er enig med. Og vi har haft vore indbyrdes drillerier og slåskampe herinde. Men egentlig virker hun ret harmløs og godmodig, så jeg tror egentlig ikke hun er så slem i virkeligheden. En type som GuBBi tror jeg egentlig også er flink nok i virkeligheden. Han har i hvert fald nogle principper og værdier, jeg godt kan stå inde for. Hvor jeg politisk er ret uenig med ham, så deler jeg dog visse principielle værdier med ham. F.eks. går han ind for ytringsfrihed og alles ret til at komme til orde, uanset om de er højre- eller venstreekstremister. Og sådan har jeg det også selv. Vil man demokratiet, må man også tolerere synspunkter, man er lodret uenig i. Men der er dog også mange punkter, hvor jeg er vildt uenig med ham. Og jeg tror også, at jeg ville synes, at han IRL måske er for bedrevidende og professor-agtig. Men i det mindste ved jeg, at GuBBi er én, som - uanset hvor uenig han måtte være - vil acceptere ens ret til at ytre sig, indenfor lovens grænser naturligvis. Derfor tror jeg også, at han er én man sagtens kan diskutere civiliseret med uden at komme op at toppes. Så er der til sidst også Ieet/Warlock. Han er nok den jeg har diskuteret mest livligt med gennem årene. Vi har dog af og til gået meget hårdt til makronerne og er et par gange nærmest raget uklar (vi har kaldt hinanden for både psykopat, fjols og idiot - men vi har sgu nok været lige gode om det :big_grin:). Men spørgsmålet er, hvordan vi ville komme ud af det IRL? Jeg tror, det ville blive svært, fordi vi begge er lige stædige. :yes: Men der ér jo også den mulighed, at man ville blive positivt overrasket og finde ud af, at han ikke er så slem, når det kommer til stykket...for når vi begge er lige stædige og diskussionslystne, kunne man nemlig også argumentere for, at vi på dét punkt ligner hinanden lidt og måske ville kunne forstå hinanden (hinandens stædighed). Åh ja, jeg glemte CONVEX EARTH. Han har også en konspirationsteoretiker i sig, så ham kunne jeg sikkert også finde ud af at snakke med face to face. Han virker dog også som en lunefuld drillepind, så måske er han ikke helt, hvad han udgiver sig for. Måske tror han slet ikke på den flade jord, men troller bare for at tage pis på det hele? Det ville man jo også finde ud af, hvis man mødte ham. :yes:

Men nu skulle jeg jo vælge tre og KUN tre. Så jeg valgte: Trollerik, TORSKen Bonfils og Albert Johansen/Tigermanden. Fordi de alligevel vækker min nysgerrighed en smule mere end de andre, jeg nævnte. Måske fordi de alle er lidt mystiske i det.

Med forbehold for, at teoretisk kunne det være samme person, der står bag dem alle. Herinde ved man jo aldrig he he he
« Senest Redigeret: December 03, 2018, 03:32:31 am af Reptil Formskifter »

Tørresnoren

• Gæst
Jaja - du snakker og røven går...   :yes:

Friluftsbøssen

• Gæst
Jaja - du snakker og røven går...   :yes:

Din drillepind. Eller skulle jeg kalde dig...

Fri...

Fri...

FRIMURER!! :hyper:

Hvem er de tre personer, du er mest nysgerrig efter at møde her fra siden, hvá Hr. Frimurer Tørresnoren?

Tørresnoren

• Gæst

Hvem er de tre personer, du er mest nysgerrig efter at møde her fra siden, hvá Hr. Frimurer Tørresnoren?

Hvad skulle jeg dog bruge det til?  :blum:

- til forskel fra dig, så har jeg et helt normalt liv - med helt normale relationer til helt normale mennesker... :yes:

- jeg trives fint uden at bruge alle mine vågne timer på at gætte, snage og konspirere omkring samtlige brugere af denne debatside.. :dash2:

Jeg har således ingen interesse i at skulle mødes med fuldstændigt ukendte mennesker fra en tilfældig debatside..

- på samme måde er det heller ikke nødvendigt for mig at måtte luske rundt i byens buskadser med tungen ud af bukserne - i et spinkelt håb om at møde ukendte lidelsesfæller, alene med det formål at kopulere som vilde aber...  :no:   

Friluftsbøssen

• Gæst

- til forskel fra dig, så har jeg et helt normalt liv - med helt normale relationer til helt normale mennesker... :yes:

- jeg trives fint uden at bruge alle mine vågne timer på at gætte, snage og konspirere omkring samtlige brugere af denne debatside.. :dash2:

Jeg har således ingen interesse i at skulle mødes med fuldstændigt ukendte mennesker fra en tilfældig debatside..

- på samme måde er det heller ikke nødvendigt for mig at måtte luske rundt i byens buskadser med tungen ud af bukserne - i et spinkelt håb om at møde ukendte lidelsesfæller, alene med det formål at kopulere som vilde aber...  :no:

Nu var mit spørgsmål også rent hypotetisk. Tag det som en leg og intet andet. Men frimurere er åbenbart så selvhøjtidelige, at de altid SKAL tage alting seriøst. :hyper:

Ja, jeg ved godt, at du intet behov har for at tage med Albert ud på fælleden. Men nu har I frimurere jo også jeres egne helt hemmelige erotiske ritualer indenfor logens murer, så du får vel derinde de erotiske oplevelser, du da skam har behov for, når I lægger hinanden ned i kisten og på skift modtager hinandens kropsvæsker som led i jeres spøjse optagelsesritualer. :yes:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Det kunne være sjovt at se om folk svarer til de forestillinger man har om dem.

Poul Jørgensen
Nu har vi hørt så mange historier fra ham og om ham og set billeder af ham at det næsten er som om man kender ham i virkeligheden. Jeg tror dog at man hurtigt ville blive træt af at høre på hans evindelig klynk og skyden skylden på andre med sprit i blodprøven, Trygs svindelnumre osv. Det lader da også til at alle dem som kender PJ i virkeligheden (Måneskin, Terrence, MariS osv.) ikke kan udstå ham.

Olsen
Jeg tror han er lige modsat i virkeligheden. En 50+årig mand som har et dødkedeligt kontorjob (revisor eller sådan noget) hvor han sidder i sin hvide skjorte og brune fløjlsbukser og skal være seriøs og alvorlig. I sin fritid får han så afløb ved at skrive om stegte pøller og brugte pigetrusser.

Albert
Den personlighed og det liv han beskriver her er sådan som han ville ønske at hans liv var i virkeligheden. Jeg forestiller mig en ældre, gift mand som aldrig fik levet sin biseksuelle side ud før han blev gift.

Anklageren
Jeg tror på at han er den han udgiver sig for at være, en pensioneret skolelærer der er bosat på Grønland. Det kunne da være sjovt at besøge ham og få en tur på hans snescooter. Jeg ville nok ikke gide at diskutere indvandring med ham i virkeligheden.

Carlo
Ham gider jeg ikke møde. En gnaven, gammel kommunist der hader jul og katte. :negative:

Reptiltossen
Kunne være interessant at lære at kende. Jeg har lidt svært ved at gennemskue ham, og jeg har ham også mistænkt for både at trolle lidt og at udlægge røgslør omkring sine personlige oplysninger: Han har tidligere udgivet sig for at være sidst i 50'erne, men jeg synes dog at når man hører ham i hans Youtube-videoer hvor han cykler rundt og leder efter trekanter at han virker noget yngre. Hans erfaringer fra bøssemiljøet tror jeg også bare er noget han har læst eller hørt sig til og så skriver om det for at teste Albert af. Reptilteorien er han for klog og intelligent til at tro på. Han har også altid skrevet om det med et glimt i øjet, så her tror jeg at han troller.
:l_moto:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil

Nu var mit spørgsmål også rent hypotetisk. Tag det som en leg og intet andet. Men frimurere er åbenbart så selvhøjtidelige, at de altid SKAL tage alting seriøst. :hyper:

Ja, jeg ved godt, at du intet behov har for at tage med Albert ud på fælleden. Men nu har I frimurere jo også jeres egne helt hemmelige erotiske ritualer indenfor logens murer, så du får vel derinde de erotiske oplevelser, du da skam har behov for, når I lægger hinanden ned i kisten og på skift modtager hinandens kropsvæsker som led i jeres spøjse optagelsesritualer. :yes:

Alle logebrødre har knald i låget og er så selvhøjtidelige, at de er til at brække sig over.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Tørresnoren

• Gæst

Alle logebrødre har knald i låget og er så selvhøjtidelige, at de er til at brække sig over.

Haha, ja - jeg så noget i tv forleden - en forsamling meeeeget højtidelige mænd i pingvintøj og cylinderhat - og så betaler de oven i købet klækkeligt for at få lov til at være en af de såkaldte 'åh-så-gode-samfundsstøtter'... :ROFL:

Selv duer jeg sgu ikke rigtigt til kjole og hvidt - jeg har det nu bedst mine Kansas-overalls med hængerøv...

- eller mit motorcykeltøj om sommeren.. :big_grin:

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil

Haha, ja - jeg så noget i tv forleden - en forsamling meeeeget højtidelige mænd i pingvintøj og cylinderhat - og så betaler de oven i købet klækkeligt for at få lov til at være en af de såkaldte 'åh-så-gode-samfundsstøtter'... :ROFL:

Selv duer jeg sgu ikke rigtigt til kjole og hvidt - jeg har det nu bedst mine Kansas-overalls med hængerøv...

- eller mit motorcykeltøj om sommeren.. :big_grin:

Det er nu også min "Uniform" til daglig ... :ahappy:
« Senest Redigeret: December 03, 2018, 01:15:19 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Øgle Bob ... Måske skulle du bare acceptere at folk på denne debat bare ønsker at være anonyme ... :ermm:

Jeg har en mistanke om at du ville blive meget skuffet eller måske meget overrasket ... Hvem ved ?? ...  :w00t:

:spiteful:
« Senest Redigeret: December 03, 2018, 01:18:03 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    58.2%
  • Kattemorder.
    • Vis profil

Det kan koges helt simpelt ned med ham. Han har aldrig fået fisse, han får ikke og får heller aldrig. De forfærdeligste resultater der kommer ud af det.

Intet håb, selv med nok så meget empati. Spær ham godt og grundigt inde.
Du får ret og jeg får fred!

Friluftsbøssen

• Gæst

Det kan koges helt simpelt ned med ham. Han har aldrig fået fisse, han får ikke og får heller aldrig. De forfærdeligste resultater der kommer ud af det.

Intet håb, selv med nok så meget empati. Spær ham godt og grundigt inde.

Carlo er tydeligvis en ældre bitter mand. Det er tydeligt, at man aner hans frustration over aldrig at have kunnet score danske fruentimmere, så han endte da skam med at måtte tage til Thailand og betale sig fra det. Men selv dér fandt han ingen villige fruentimmere, så han måtte lade sig nøje med de lokale ladyboyz.

Nu er han så tilbage i det Sønderjyske og man aner bag hans altid bitre mavesure indlæg en slet skjult frustation over, at han nået op i en alder, hvor både udseende og potensen er begyndt at svigte, så han er dømt til altid enten at spille den af alene eller at betale sig til sex. :big_grin:

Imens liker Tørresnoren Carlo´s indlæg, da hr. Snor tydeligvis også er lettere frustreret over, at de eneste grotter han har fået adgang til er, når han har lagt rør ind på jobbet. Det er det nærmest han nogensinde er kommet at korpulere. I stedet må han da skam søge trøst i de mere eller mindre erotiske hemmelige ritualer i logen - sammen med jævnaldrende ældre mænd i pingvintøj.:blum:

Anklageren

• Gæst
Kom tilbage til virkeligheden
« Svar #13 Dato: December 03, 2018, 05:04:59 pm »
Carlo er tydeligvis en ældre bitter mand. Det er tydeligt, at man aner hans frustration over aldrig at have kunnet score danske fruentimmere, så han endte da skam med at måtte tage til Thailand og betale sig fra det. Men selv dér fandt han ingen villige fruentimmere, så han måtte lade sig nøje med de lokale ladyboyz.

Nu er han så tilbage i det Sønderjyske og man aner bag hans altid bitre mavesure indlæg en slet skjult frustation over, at han nået op i en alder, hvor både udseende og potensen er begyndt at svigte, så han er dømt til altid enten at spille den af alene eller at betale sig til sex. :big_grin:

Imens liker Tørresnoren Carlo´s indlæg, da hr. Snor tydeligvis også er lettere frustreret over, at de eneste grotter han har fået adgang til er, når han har lagt rør ind på jobbet. Det er det nærmest han nogensinde er kommet at korpulere. I stedet må han da skam søge trøst i de mere eller mindre erotiske hemmelige ritualer i logen - sammen med jævnaldrende ældre mænd i pingvintøj.:blum:

Du fantaserer også om dæmoner, reptil-aliens og hemmelige ordener som lurer på dig, når du cykler en tur i det dejlige landskab ved Limfjorden en smuk sommerdag  :big_grin:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    33.4%
    • Vis profil
Jeg kunne godt tænke mig at møde Anti-rød.
Jeg forestiller mig, at han medbringer en talerstol og holde en enetale på 5 timer, hvor han lovpriser sin egen verden. Og måske medbringer han et par barske sikkerhedsvagter, der kan få folk til at forsvinde, hvis de kritiserer ham.