Forfatter Emne: Er DU en Score-Kaj?  (Læst 770 gange)

Friluftsbøssen

• Gæst
Er DU en Score-Kaj?
« Dato: December 03, 2018, 12:31:21 am »
Carlo driller mig hele tiden med, at han mener jeg ikke kan score.

Så lad os i dette emne her tale om, hvor meget Score-Kaj de forskellige debattører herinde er.

Nu er mange måske blufærdige og ønsker ikke at komme med detaljer. Men derfor kan man vel godt afsløre, om man mener, at man i livet generelt har scoret godt eller om man har været mindre heldig.

Nogle har måske kun haft én partner, men det har så været den ægte kærlighed. Så har det jo været én supergod scoring. Men i antal har man så ikke scoret så meget.

Andre har måske ikke mødt den store kærlighed. ELLER kærligheden er brast. Men så har man måske været sammen med flere forskellige.

Så vi kan altid diskutere, hvem der scorer bedst. Dén, der kun er sammen med én, men finder den helt rigtige. Eller den, der måske aldrig har fundet den store livslange kærlighed - men til gengæld har haft en masse frække erotiske oplevelser med forskellige mennesker.

Så hvor godt har DU scoret gennem livet?

Carlo, er du selv en Score-Kaj? :blum:

Anklager, kan man score på Grønland eller måtte du nøjes med at score i Danmark?

TORSKen, kan du godt score med det torskefjæs, du render rundt med?

Albert, hvis du skulle vælge mellem din kone og dine mange negere på fælleden, hvem ville du så vælge?

Olsen, kan man godt score godt når man render rundt i gammeldaws underbeklædning?

GuBBi, er det nemmere at score, når man er en videnskabelig og logisk type? Giver det pote - ELLER finder folk det for nørdet?

Licensnægteren og PU, er der nogle attraktive kvinder i det højrenationalistiske miljø? Eller er det mest støvletrampende lesbiske kvinder, man finder dér?

Mak, er det egentligt nemt nok at score nede på bodegaen? Eller er det nemmere blandt Jesus´følgere? MÅ man i det hele taget dyrke sex, når man er med i en religiøs sekt? :ohmy:

Tigermanden, har du egentlig fire koner? Det har jeg hørt, at det skulle være normalt i muslimske kredse...

HOMOfaber, er det sandt, hvad man siger, at det skulle være nemt at få en masse hurtige kontakter i HOMO-miljøet? Eller du er måske ikke homo? Hvis ikke, foretrækker du så kvinder med eller uden hovedbeklædning?

El_Nino: når man kommer op i din alder, må det være nemt at score damer - fordi damerne er jo i stort overtal, når man kommer op i 80 års-alderen! Er du meget ombejlet blandt jævnaldrende damer?

Anklageren

• Gæst
Sv: Er DU en Score-Kaj?
« Svar #1 Dato: December 03, 2018, 12:56:30 am »

Anklager, kan man score på Grønland eller måtte du nøjes med at score i Danmark?

Jeg har altid haft let ved at score, men jeg er ikke sikker på, at vi mener det samme med at score. Det lyder bodega-agtigt i mine ører. Da min kone døde, ville jeg ikke have en ny kone, men jeg sov aldrig alene. Jeg havde også lavet mit hus om til et bofællesskab - eller kollektiv - om du vil.

Jeg sagde til de kærester, jeg havde, at jeg også havde andre - og fortalte dem, hvem det var. Jeg sagde også, at jeg ikke ville have en kone. Det hændte, at jeg drak kaffe om morgenen med to kvinder. Hende jeg havde sovet sammen med, og den nye der kom.

Da jeg så var klar til at finde en ny kone, så sagde jeg det ligeud, som det var - og så var jeg altid trofast uden at bolle udenom.

Sværere er det ikke. Man skal bare være sikker på, hvad man vil, og være ærlig.

« Senest Redigeret: December 03, 2018, 01:05:51 am af Anklageren »

DOjo

• Gæst
« Svar #2 Dato: December 03, 2018, 01:09:45 am »

Jeg var den bløde type.
Været gift nu for 3, gang og aldrig været alene.
Men 3. Gang var lykkens gang, og jeg bliver gerne gammelt med hende.  :heart2:

Jeg har altid haft let ved at score, men jeg er ikke sikker på, at vi mener det samme med at score. Det lyder bodega-agtigt i mine ører. Da min kone døde, ville jeg ikke have en ny kone, men jeg sov aldrig alene. Jeg havde også lavet mit hus om til et bofællesskab - eller kollektiv - om du vil.

Jeg sagde til de kærester, jeg havde, at jeg også havde andre - og fortalte dem, hvem det var. Jeg sagde også, at jeg ikke ville have en kone. Det hændte, at jeg drak kaffe om morgenen med to kvinder. Hende jeg havde sovet sammen med, og den nye der kom.

Da jeg så var klar til at finde en ny kone, så sagde jeg det ligeud, som det var - og så var jeg altid trofast uden at bolle udenom.

Jeg har altid haft let ved at score, men jeg er ikke sikker på, at vi mener det samme med at score. Det lyder bodega-agtigt i mine ører. Da min kone døde, ville jeg ikke have en ny kone, men jeg sov aldrig alene. Jeg havde også lavet mit hus om til et bofællesskab eller kollektiv - om du vil.

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #3 Dato: December 03, 2018, 01:14:42 am »
Jeg har altid haft let ved at score. Da min kone døde, ville jeg ikke have en ny kone, men jeg sov aldrig alene. Jeg havde også lavet mit hus om til et bofællesskab.

R.I.P. din kone.

Sværere er det ikke.

Jeg har da skam også haft mere end én ad gangen. Men jeg har aldrig bildt nogen ind, at jeg var monogam. Så for mig har der altid været klare linier fra starten: "Enten accepterer du, at jeg har andre end dig - eller også må du finde en anden!"

Faktisk har jeg aldrig levet i et monogamt forhold. Det er ikke mig. Fordi det bliver hurtigt kedeligt. Man vil gerne prøve nogle andre også. Have ny inspiration. Men jeg har da levet i åbent forhold (med en sydamerikaner: uha, det bliver nationalisterne ej glade for at høre :hyper:) og det holdt da skam i en del år. Da det forhold stoppede for ti år siden, så fik jeg i stedet en håndfuld LOVERS, som jeg sås med - bl.a. en kendt tv-stjerne (læste du det, Carlo? Du, som siger, jeg ej kan score! :blum:). Fast forhold blev det ikke, men jeg havde da et par stykker, som jeg sås med i 3-4 år. Så flyttede jeg til Jylland og så gled det lidt ud. Så måtte jeg jo starte op på en frisk. Så var det, at jeg fik en åbenbaring og opdagede, at verden styres af reptiler og af Illuminati og derfor har jeg brugt meget krudt på dét, de senere år og nedprioriteret kærlighedslivet en anelse. Men sex har jeg da skam stadig fået. Jeg har bare ikke søgt forhold.

Lige nu er jeg så i gang med at prøve at finde en balance, hvor der måske kan blive tid og overskud til både det ene og det andet. Men Carlo tager faktisk fejl, når han tror, at jeg ikke kan score. Det er mig selv, der har nedprioriteret kærlighedslivet i nogle år, fordi jeg har fået andre interesser. Men tilbud har jeg da stadig fået. Og sex får jeg også. Jeg har bare ikke gidet forhold, fordi det er svært at have overskud til både at være konspirationsteoretiker og pleje kærligheden samtidig, da meget tid går med debat på nettet, Youtube-videoer og research udi det okkulte. Samtidig har jeg jo også andre interesser som fodbold, cykelture, motion, at læse, se en god film, pleje familie og venner o.s.v. Men nu overvejer jeg da lidt, om jeg skulle prøve at opsøge forhold igen. Men jeg ved ikke, om jeg helt er klar til det endnu. Jeg kan faktisk også lide at være en fri fugl. :yes:

Derudover kan jeg da skam mærke, at man bliver mindre sexfikseret med alderen. Man bliver nok lidt mere spirituel. Sådan har jeg det i hvert fald. Hvor man finder nogle flere indre og åndelige værdier.
« Senest Redigeret: December 03, 2018, 01:19:05 am af Reptil Formskifter »

Anklageren

• Gæst
« Svar #4 Dato: December 03, 2018, 01:23:55 am »

Jeg har da skam også haft mere end én ad gangen. Men jeg har aldrig bildt nogen ind, at jeg var monogam. Så for mig har der altid været klare linier fra starten: "Enten accepterer du, at jeg har andre end dig - eller også må du finde en anden!"

Så har du vel heller ikke børn, men det har jeg.

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #5 Dato: December 03, 2018, 01:26:02 am »

Så har du vel heller ikke børn, men det har jeg.

Nej, hvor dejligt. Tænk at have børn, man skal prioritere hele tiden. Man har jo dårligt tid til sig selv! :hyper:

DOG kan jeg godt se ulempen ved ikke at have børn. Børn kan være en belastning, når de er mindre (ja jo, de kan da skam være meget søde - men de kræver også totalt meget opmærksomhed!). Men jeg kan godt se, at når man så bliver gammel. Måske 70-80 år - så kan det måske være meget rart at have nogle børn på 40-50, der kan tage sig af én. Der har jeg jo så ingen. Men så er der jo stadig plejehjem, man kan komme på. :ohmy:
« Senest Redigeret: December 03, 2018, 01:30:23 am af Reptil Formskifter »

Offline Petra

• Fuld medlem
  • Activity:
    3.2%
  • Country: 00
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: Er DU en Score-Petra?
« Svar #6 Dato: December 03, 2018, 08:00:09 am »

Så lad os i dette emne her tale om, hvor meget Score-Kaj de forskellige debattører herinde er.

Nu er mange måske blufærdige og ønsker ikke at komme med detaljer. Men derfor kan man vel godt afsløre, om man mener, at man i livet generelt har scoret godt eller om man har været mindre heldig.

Nogle har måske kun haft én partner, men det har så været den ægte kærlighed. Så har det jo været én supergod scoring. Men i antal har man så ikke scoret så meget.

Andre har måske ikke mødt den store kærlighed. ELLER kærligheden er brast. Men så har man måske været sammen med flere forskellige.

Så vi kan altid diskutere, hvem der scorer bedst. Dén, der kun er sammen med én, men finder den helt rigtige. Eller den, der måske aldrig har fundet den store livslange kærlighed - men til gengæld har haft en masse frække erotiske oplevelser med forskellige mennesker.

Albert, hvis du skulle vælge mellem din kone og dine mange negere på fælleden, hvem ville du så vælge?

Olsen, kan man godt score godt når man render rundt i gammeldaws underbeklædning?

GuBBi, er det nemmere at score, når man er en videnskabelig og logisk type? Giver det pote - ELLER finder folk det for nørdet?

Licensnægteren og PU, er der nogle attraktive kvinder i det højrenationalistiske miljø? Eller er det mest støvletrampende lesbiske kvinder, man finder dér?

Mak, er det egentligt nemt nok at score nede på bodegaen? Eller er det nemmere blandt Jesus´følgere? MÅ man i det hele taget dyrke sex, når man er med i en religiøs sekt? :ohmy:

Tigermanden, har du egentlig fire koner? Det har jeg hørt, at det skulle være normalt i muslimske kredse...

HOMOfaber, er det sandt, hvad man siger, at det skulle være nemt at få en masse hurtige kontakter i HOMO-miljøet? Eller du er måske ikke homo? Hvis ikke, foretrækker du så kvinder med eller uden hovedbeklædning?

El_Nino: når man kommer op i din alder, må det være nemt at score damer - fordi damerne er jo i stort overtal, når man kommer op i 80 års-alderen! Er du meget ombejlet blandt jævnaldrende damer?

Jeg er nu en stærk kvinde.
Men stærke kvinder har også
retten til at sige nej til Muhammed?
Muhammed har lært, at et nej betyder
adgang til min grotte.
Carlo vil stadig undersøge min grotte,
trods mine afvisninger?
Muslimand bliver jeg nok ikke fri for.

Friluftsbøssen

• Gæst
Sv: Er DU en Score-Petra?
« Svar #7 Dato: December 03, 2018, 11:00:15 am »
Jeg er nu en stærk kvinde.
Men stærke kvinder har også
retten til at sige nej til Muhammed?
Muhammed har lært, at et nej betyder
adgang til min grotte.
Carlo vil stadig undersøge min grotte,
trods mine afvisninger?
Muslimand bliver jeg nok ikke fri for.

Hvad siger din mand, Blue_Velvet egentlig til, at du er sådan ombejlet af muhammzer?

Han hader jo muhammz, så det må jo bare yderligere forstærke hans antipati imod dette segment, at de da skam sådan går og lægger an på hans kone og vil ned i hendes grotte!?

Carlo skal du da skam ej tage dig af. I hans alder er det skam da naturligt at man har svært ved at score attraktive fruentimmere, så derfor bliver han da skam nok en kende desperat. Men heldigvis har han jo adgang til sine Thai-ladyboys, så mon ikke han klarer sig - trods alt?

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: December 03, 2018, 01:22:51 pm »

Citér
Nej - jeg har ingen damer overhovedet - et par bekendte, men det er fordi de er naboer til mig her i bebyggelsen, men ellers ingen - fik nok af dem i et yderst vanskeligt ægteskab, som sluttede for ca. 16-17 år siden. :warning: :warning2:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: December 03, 2018, 02:23:25 pm »

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: December 03, 2018, 05:08:21 pm »

Jeg kan heldigvis altid score min højre hånd.   :heart2:
Jeg elsker at cucke.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: December 03, 2018, 05:30:43 pm »

HOMOfaber, er det sandt, hvad man siger, at det skulle være nemt at få en masse hurtige kontakter i HOMO-miljøet? Eller du er måske ikke homo? Hvis ikke, foretrækker du så kvinder med eller

Jeg har aldrig været homo, men jeg har været på Oscar med Michael her og på vandpibecafe sammen med ham og en masse fælles venner og veninder (også med hijab). Han er lige blevet viet i England, fordi det ikke kan gøres i Danmark.
Han er i Oman på fere nu sammen med sin mand og det lyder til, at de kan gå i fred mere end de kan i Danmark.

https://pov.international/muslim-og-homoseksuel-og-hvad-saa/

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: December 03, 2018, 05:39:09 pm »
Jeg kan da ikke gøre for at folk rundt om på nettet "låner" mit billede.
Jeg elsker at cucke.

Anklageren

• Gæst
« Svar #14 Dato: December 03, 2018, 05:45:00 pm »
Jeg kan da ikke gøre for at folk rundt om på nettet "låner" mit billede.

Hvor berømt er du?