Forfatter Emne: Ny GYSEnyhed: Hezbollah er klar til krig mod Israel  (Læst 236 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Ny GYSEnyhed: Hezbollah er klar til krig mod Israel
« Dato: December 02, 2018, 07:37:52 pm »
Det kan man nemt GYSE af. BonusGYS er det foto sputniknews bruger hvor de giver en flot romerhilsen. Det må uden tvivl give et ekstra GYS. Nu hvor Israel støtter NWO-terroristerne imod Assad, så er det fint at Assad får noget opbakning fra Hezbollah imod NWO-eliten som ønsker at dræbe Assad. Jeg tror helt sikkert at Israel tænker sig en ekstra gang inden de angriber igen.

https://sputniknews.com/middleeast/201812011070301858-israel-hezbollah-lebanon-video/

GYSEfotoet
« Senest Redigeret: December 02, 2018, 07:43:13 pm af Licensnægteren »
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Licensnægteren sammen med sine muslimske brødre
« Svar #1 Dato: December 02, 2018, 08:04:28 pm »

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Sv: Ny GYSEnyhed: Hezbollah er klar til krig mod Israel
« Svar #2 Dato: December 02, 2018, 08:15:29 pm »
Indavl?
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: December 02, 2018, 08:19:08 pm »
Indavl?

jeg tror da ikke Licensnægteren avler med dem  :smile1: men han hylder præsteskabet i Iran og Hizbollah.

« Senest Redigeret: December 02, 2018, 08:20:51 pm af Anklageren »

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: December 02, 2018, 10:04:59 pm »
Indavl?

jeg tror da ikke Licensnægteren avler med dem  :smile1: men han hylder præsteskabet i Iran og Hizbollah.
Jeg kan lige næsten alle som kæmper imod NWO-globalisterne. I kampen mod NWO-terroristerne har Hizbollah gjort det godt i Syrien og det vil jeg godt rose dem for.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    86%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: December 02, 2018, 10:15:44 pm »
Fra Muscovy Sputniknews. Så kan det lige så godt være brasilianske soldater på billedet. Ja, det tror jeg faktisk det er.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: December 03, 2018, 12:26:44 am »
Jeg kan lige næsten alle som kæmper imod NWO-globalisterne. I kampen mod NWO-terroristerne har Hizbollah gjort det godt i Syrien og det vil jeg godt rose dem for.

Jeg gad vide, hvor længe din begejstring for Muhammed holder, hvis din mor bliver gravet ned i jord til halsen og stenet?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    86%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: December 03, 2018, 01:37:00 am »
Det kan man nemt GYSE af. BonusGYS er det foto sputniknews bruger hvor de giver en flot romerhilsen. Det må uden tvivl give et ekstra GYS. Nu hvor Israel støtter NWO-terroristerne imod Assad, så er det fint at Assad får noget opbakning fra Hezbollah imod NWO-eliten som ønsker at dræbe Assad. Jeg tror helt sikkert at Israel tænker sig en ekstra gang inden de angriber igen.

Nogle storskrydende arabere igen. Hver gang, når det har knebet, har de ellers fået benene på nakken, på den mest krysteragtige måde. Mon det ikke også er tilfældet denne gang.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: December 03, 2018, 12:52:41 pm »

Jeg gad vide, hvor længe din begejstring for Muhammed holder, hvis din mor bliver gravet ned i jord til halsen og stenet?

Gider du ikke gå et andet sted hen, med dit trolle svineri og løgnehistorier  :yes:
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: December 03, 2018, 02:06:28 pm »

Det er nok ikke Assadtilhængere der gør det i Danmark.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    15.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: December 03, 2018, 02:10:51 pm »
Min fjendes fjende er min ven?

Hizbollah er støttet af Iran. Går du ind for islamisk præstestyre?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Forhold dig til kritikken
« Svar #11 Dato: December 03, 2018, 02:12:58 pm »

Problemet er, at du foretrækker sharia-lovgivning frem for dansk lovgivning, og den holdning forsvarer du med en konspirationsteori.

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
    • Vis profil
Sv: Forhold dig til kritikken
« Svar #12 Dato: December 03, 2018, 02:29:11 pm »

Problemet er, at du foretrækker sharia-lovgivning frem for dansk lovgivning, og den holdning forsvarer du med en konspirationsteori.
Jeg har aldrig sagt at jeg ønsker sharia-lovgivning på noget tidspunkt. Jeg aner ikke hvor du har den løgn fra, da jeg ved at jeg aldrig selv har rost sharia nogle steder. Men med alle de NWO-diktaturlove der er i lande som Tyskland og Frankrig, så er Syrien mere frit når det gælder ytringsfrihed end Tyskland og Frankrig. Hezbollah ville få en bøde og komme i fængsel for bare at give en romerhilsen i Tyskland. Kriminelle kommer heller ikke i luksusfængsel i Syrien, det gør de i Danmark. Så er der de diktaturlove som Danmark indfører fra EU, de gør Danmark til et større NWO-diktatur. Men skri hvor på debatten jeg har sagt at jeg ønsker sharialovgivning og ikke dansk lovgivning.

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: December 03, 2018, 02:37:06 pm »
Min fjendes fjende er min ven?

Hizbollah er støttet af Iran. Går du ind for islamisk præstestyre?
Jeg er ligeglad hvad Iran gør. Det er ikke Iran som er skyld i at der kommer velfærdsjægere til Europa, så min politik er simpel på det område. Danmark skal blande sig helt udenom. Jeg ved ikke om du kan huske denne tråd? http://www.din-debat.dk/index.php?topic=7984.0

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Forhold dig til kritikken
« Svar #14 Dato: December 03, 2018, 02:41:11 pm »

Jeg har aldrig sagt at jeg ønsker sharia-lovgivning på noget tidspunkt. Jeg aner ikke hvor du har den løgn fra

Det er jo det der er så uhyggeligt med anklageren, løgnehistorier og provokationer popper ud af hovedet på ham og det er jo det der splitter mange af diskutionerne ad. anklageren ødelægger debatten og bestemmer hvad andre skal skrive, det er ikke fair
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende