Forfatter Emne: Den sande historie om den øde ø og Socialdemokratiet.  (Læst 561 gange)

Anklageren

• Gæst

Offline fedt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    39%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Det er også lige så let at snyde dig, som at stjæle bolcher fra små børn
« Svar #31 Dato: December 03, 2018, 12:38:07 pm »
 Ja du snyder og lyver over for alle på DD fordi du altid har været en stor overførselsindkomst for Danmark. 121000 indlæg på 3år. Anklageren har knald i låget  :yes: :yes: :yes:
:big_grin:

Nej du snyder alle på DD  :yes:
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    23.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: December 03, 2018, 04:03:48 pm »
Ja du snyder og lyver over for alle på DD fordi du altid har været en stor overførselsindkomst for Danmark. 121000 indlæg på 3år. Anklageren har knald i låget  :yes: :yes: :yes:

Jeg tror da også at Anklageren overdriver lidt, når han skal fortælle om størrelsen på de Hellefisk han har fanget.

Men værre med dig: Du kan ikke engang kende forskel på en Hellefisk og en Helleflynder.

Offline fedt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    39%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: December 03, 2018, 04:06:45 pm »

Jeg tror da også at Anklageren overdriver lidt, når han skal fortælle om størrelsen på de Hellefisk han har fanget.

Men værre med dig: Du kan ikke engang kende forskel på en Hellefisk og en Helleflynder.

Sikke en gang fordrukken sludder carlo, vi kommer aldrig til at kende hinanden
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Anklageren

• Gæst
Du fyrer den ene sviner af efter den anden i din ensomme kamp
« Svar #34 Dato: December 03, 2018, 04:54:47 pm »

Sikke en gang fordrukken sludder carlo, vi kommer aldrig til at kende hinanden

Når det kommer til stykket, kan du ikke pisse længere end 30 cm - så stop da din lille reje ind i bukserne igen  :smile1:

Anklageren

• Gæst
Tirsdag brast Marie Lenstrups drøm om at få solgt sit hus
« Svar #35 Dato: December 06, 2018, 06:49:19 pm »
- Den potentielle køber sender en e-mail til vores mailer, hvor de skriver, ’vi trækker os på grund af nyheden om det fremtidige udrejsecenter på Lindholm’, fortæller Marie Lenstrup og tilføjer:

Der er jo ikke rigtig plads til hverken overtalelse eller diskussion. Jeg må indrømme, jeg kan godt forstå dem.

Borgermøde, underskriftindsamling og nul hussalg

Udsigten til et udrejsecenter på øen Lindholm har fået borgerne på Sydsjælland til at gøre sig klar til kamp.

https://www.dr.dk/nyheder/regionale/sjaelland/naboer-kaemper-mod-udrejseoe-borgermoede-underskriftindsamling-og-nul