Diverse > Fra mig til dig

Kender du hættemågen?

(1/4) > >>

Murke-baronessen:
Nu er det blevet vinter igen.
Man skal huske at fodre fuglene, og det gør vi da også her, man har jo ofte lidt halvtørt brød liggende.

Der er dog én fugl, jeg er lidt ængstelig ved at fodre. Det er hættemågen.

Kender du hættemågen?

Ellers læs eventyret om den her:   :LaieA_053:

https://document.dk/2018/11/29/der-var-engang-en-haettemaage/

genuine Troll:
Det er faktisk en bjørnetjeneste at fodre fugle med gl brød, fugle kan bedst li korn, det gælder vist osse

Hættemåger,  :girl_wink:

Alle fugle får da mad her hos mig, - selv Hættemåger har ret til at blive mætte,  :girl_smile:

ak31:
tigermandens hemmelige drøm

Carlo:

--- Citat fra: genuine Troll efter December 01, 2018, 09:26:34 am ---Det er faktisk en bjørnetjeneste at fodre fugle med gl brød, fugle kan bedst li korn, det gælder vist osse
--- Afslutning på citat ---

Det er muligvis en tvivlsom ide at fordre vilde dyr og fugle. Det enkelte individ er selvfølgeligt gladt. Men nogen siger at bestandenes genpulje svækkes, da svagere individer, der burde dø, får din bistand til at overleve.

Vil du gøre noget for det vor vilde fauna, så dræb nogle hunde og katte.

Anklageren:

--- Citat fra: Carlo efter December 01, 2018, 12:58:31 pm ---Det er muligvis en tvivlsom ide at fordre vilde dyr og fugle. Det enkelte individ er selvfølgeligt gladt. Men nogen siger at bestandenes genpulje svækkes, da svagere individer, der burde dø, får din bistand til at overleve.

Vil du gøre noget for det vor vilde fauna, så dræb nogle hunde og katte.

--- Afslutning på citat ---

Er det ikke en lidt primitiv opfattelse?

Regeringen har også udsat judas-mårhunde, og satser på at redde naturen ved at udrydde mårhunden.

- men naturen bliver dybest fattig, fordi arterne mangler naturlige (for visse arter også giftfrie) levesteder og fødemuligheder.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version