Forfatter Emne: Problemer med Lindholm-Lösung  (Læst 3135 gange)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    31.2%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Problemer med Lindholm-Lösung
« Svar #60 Dato: December 15, 2018, 11:08:47 pm »
MOAR, de driller mig.  :big_grin: :big_grin:

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
  • Køn: Mand
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #61 Dato: December 16, 2018, 12:26:47 am »
Er i bekendt med udtrykket: Persona non grata.? Herregud, fordi manden tror på reptiler og truslen fra  Illuminati om en ny verdensorden og trekanter og hvad ved jeg, er det vel ikke nødvendigt at køre på ham. ;)
Skær reptilerne og det andet gøjemøg fra og i har en udmærket debattør, han har da lavet flere gode indlæg der ikke omhandlede noget med trekanter.

Så hvad er problemet.? ;))

Bare husk at ordet er frit her. Selvfølgelig til en vis grænse, den synes jeg ikke at han har overskredet.
« Senest Redigeret: December 16, 2018, 12:42:28 am af Desdicardo »
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #62 Dato: December 16, 2018, 12:40:48 am »
Tillæg: Man kan vel sige det er jo ikke værre end at nogen tror på jomfru fødsler og at en 'hellig' mellemøstlig mand for 1400 år siden hørte stemmer i ørkenen. ;))

Anklageren

• Gæst
Loke
« Svar #63 Dato: December 16, 2018, 12:48:13 am »
Er i bekendt med udtrykket: Persona non grata.? Herregud, fordi manden tror på reptiler og truslen fra  Illuminati om en ny verdensorden og trekanter og hvad ved jeg, er det vel ikke nødvendigt at køre på ham. ;)
Skær reptilerne og det andet gøjemøg fra og i har en udmærket debattør, han har da lavet flere gode indlæg der ikke omhandlede noget med trekanter.

Bare husk at ordet er frit her. Selvfølgelig til en vis grænse, den synes jeg ikke at han har overskredet.

Problemet er, at han har skrevet hundredvis af indlæg og kommentarer, hvor han gætter på, hvem der har flere profiler og hvem de er.

Det er trættende, og det skaber splid. Vi vil gerne debattere i stedet for alt det personævl.

Jeg gider ikke at skrive mere om det, for hvad rager det os.

« Senest Redigeret: December 16, 2018, 12:51:01 am af Anklageren »

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #64 Dato: December 16, 2018, 09:29:41 am »

Reptilformskifteren har ikke gjort andet end at være menneskelig og anklageren - homosvaper - carlo - evalu og alle deres moppe tilhængere, har kun moppet ham ud pga. at han er farlig for den ærlige debat
Nu har brovtebanden bevist, at det drejer sig om at afspore debatten, så vi andre ikke kan diskutere, hvad der reelt foregår i Danmark og EU.
Læg også mærke til at brovtebanden har diskuteret med sig selv i et par dage, for at holde debatten kørende.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
Sv: Loke
« Svar #65 Dato: December 16, 2018, 09:34:03 am »

Problemet er, at han har skrevet hundredvis af indlæg og kommentarer, hvor han gætter på, hvem der har flere profiler og hvem de er.

Det er trættende, og det skaber splid. Vi vil gerne debattere i stedet for alt det personævl.

Jeg gider ikke at skrive mere om det, for hvad rager det os.

Profilgætteri.? helt ærligt har i ikke nogen gange tænkt over hvem der gemmer sig bag de forskellige profiler.? Ikke fordi jeg går så meget op i det, jeg er her kun periodevis men har da fra tid til anden undret mig lidt vedr. det.

Jeg vil nok medgive dig at han måske er lidt speciel men er der ikke plads til den slags mennesker i din socialdemokratiske verden.? ;)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    31.2%
    • Vis profil
« Svar #66 Dato: December 16, 2018, 10:31:54 am »
Jeg gik de sidste 50 indlæg fra Reptilen igennem for en uge siden. Med undtagelse af 2-3 stykker handlede de alle om profilgætteri og hvem der var hvem og hvem der var trolls. Det var som om, at han ikke kunne acceptere, at andre ikke delte den "interesse". Jeg er helt ligeglad med, hvem der står bag Tigermanden, men jeg blev tvunget til at skulle tage stilling og høre på hans lange analyser.
Jeg er virkelig ligeglad med, hvem der står bag profilerne - jeg går til gengæld op i de mennesker, jeg kender i virkeligheden - men anonyme debatprofiler er så uinteressante.

Med hensyn til hans konspirationsteorier, så skal der da være plads til specielle mennesker, men hvis man mener, at dronningen i virkeligheden er et reptil fra det ydre rum eller at jorden er flad, NWO, chemtrails, truthers, så vil jeg også forbeholde mig retten til at kalde den slags for tosser. Har man så kontroversielle holdninger, må man også regne med, at der kommer en modreaktion. Jeg synes, den slags mennesker skal udstille og gøres til grin.
Har man kontroversielle holdninger, må man enten holde dem for sig selv eller acceptere, at nogen kalder en for en tosse. Det gælder jo også, hvis man tror på jomfrufødsler.

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #67 Dato: December 16, 2018, 11:14:49 am »
Jam desticardo det var jo til sidst u-udholdeligt han blev jo værre og værre, det var sjovt nok i starten med øgleskriverierne og trekanter og den slags jeg troede først han havde som en slags hobby men han tror jo på det for alvor så meget at han cykler rundt og tar videoer og bagefter lægger ind på tuben,  :girl_sad:

Der er da ingen der ønsker ham ondt men det her er jo en debatside hvor man regner med at folk fremfører noget stof som alle kan forholde sig til,  :girl_smile:
« Senest Redigeret: December 16, 2018, 11:16:41 am af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    2.6%
    • Vis profil
« Svar #68 Dato: December 16, 2018, 11:56:07 am »

Reptilformskifteren har ikke gjort andet end at være menneskelig og anklageren - homosvaper - carlo - evalu og alle deres moppe tilhængere, har kun moppet ham ud pga. at han er farlig for den ærlige debat
Nu har brovtebanden bevist, at det drejer sig om at afspore debatten, så vi andre ikke kan diskutere, hvad der reelt foregår i Danmark og EU.
Læg også mærke til at brovtebanden har diskuteret med sig selv i et par dage, for at holde debatten kørende.

Du rammer lige på kornet.

Anklageren

• Gæst
fedt skriver også mest om de andre debatdeltagere
« Svar #69 Dato: December 16, 2018, 11:56:20 am »
Profilgætteri.? helt ærligt har i ikke nogen gange tænkt over hvem der gemmer sig bag de forskellige profiler.? Ikke fordi jeg går så meget op i det, jeg er her kun periodevis men har da fra tid til anden undret mig lidt vedr. det.

Jeg vil nok medgive dig at han måske er lidt speciel men er der ikke plads til den slags mennesker i din socialdemokratiske verden.? ;)

Fedt bruger det meste af sin til på at angribe andre debatdeltagere personligt. Det er åbenbart hans opfattelse af debat. Det gælder for ham om at overvinde "de andre".

Nogen skriver hele tiden om Poul Jørgensen, og ikke om andet - og så bliver Poul Jørgensen tosset i hovedet, og det er åbenbart vældig interessant for nogen.

Det går heller ikke ude i det virkelige liv, hvis der er nogen, som hele tiden snager i arbejdskammeraternes liv og mundhugges om det konstant - Socialdemokrat eller ikke Socialdemokrat.

« Senest Redigeret: December 16, 2018, 12:01:40 pm af Anklageren »

Offline Frederico

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #70 Dato: December 16, 2018, 10:32:49 pm »
Der fik vi lige beviset for, at det er Anklageren, der også har profilen Homofaber. Fordi de lige loggede ind lige efter hinanden og begge to skrev, Hvad rager det os! Fordi hvad er sandsynligheden for at to brugere lige logger på samtidig og skriver præcis samme indlæg. Den sandsynlighed er jo lig nul, kan I ikke se det!

Det må nu også være kedeligt oppe på Grønland på denne tid af året, hvor der bare er mørkt hele døgnet rundt, det har Anklageren da også selv skrevet om før, så han må jo finde på noget for at holde gang i noget skæg, så han ikke skal gå helt i hundene, før foråret kommer.  :yes:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    31.2%
    • Vis profil
« Svar #71 Dato: December 16, 2018, 10:38:41 pm »
Der fik vi lige beviset for, at det er Anklageren, der også har profilen Homofaber. Fordi de lige loggede ind lige efter hinanden og begge to skrev, Hvad rager det os! Fordi hvad er sandsynligheden for at to brugere lige logger på samtidig og skriver præcis samme indlæg. Den sandsynlighed er jo lig nul, kan I ikke se det!

Det må nu også være kedeligt oppe på Grønland på denne tid af året, hvor der bare er mørkt hele døgnet rundt, det har Anklageren da også selv skrevet om før, så han må jo finde på noget for at holde gang i noget skæg, så han ikke skal gå helt i hundene, før foråret kommer.  :yes:

Du er ikke rigtig klog.

Offline Frederico

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #72 Dato: December 16, 2018, 10:39:55 pm »

Du er ikke rigtig klog.

Homofaber, logger du ikke lige på med Anklageren og skriver det samme?  :yes:

Anklageren

• Gæst
« Svar #73 Dato: December 16, 2018, 11:03:13 pm »

Du er ikke rigtig klog.

Homofaber, logger du ikke lige på med Anklageren og skriver det samme?  :yes:

Hvad rager det os?

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    64.2%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #74 Dato: December 16, 2018, 11:10:41 pm »
Bare husk at ordet er frit her.

Han kan bare finde et andet sted at skrive sin udgydelser. Eller oprette sit helt eget domæne. Intet kan være mere frit.
Du får ret og jeg får fred!