Forfatter Emne: Problemer med Lindholm-Lösung  (Læst 3142 gange)

Klondyke Carl

• Gæst
Sv: Problemer med Lindholm-Lösung
« Svar #45 Dato: December 13, 2018, 04:29:50 pm »
Der er ikke noget at sige til, at Borgere frygter økuller, fangeoprør og færgekapringer

Det kan kun gå galt  :dash2:

Her er jeg ikke eng, med DF

Du har ikke forstået det, for de kan bare tage færgen over om morgenen, og det tager kun 20 minutter - omtrent som at køre med bybus.

Der får man ikke ø-kuller af,

Det gør man sikkert ikke, og der må jo eeendelig passes godt på disse kommende ø-boere, hvoraf mange er mordere, voldtægtsforbrydere og grove voldsmænd!
Jeg så lige i forbifarten i løbet af min travle dag, at der nu har meldt sig en såkaldt 'venligbo', som vil nusse om dem og få dem transporteret til Sjælland.
Det er så kvalmende.  :bad:

Offline huHU

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Verdenen er så god som du selv vil det.
    • Vis profil
« Svar #46 Dato: December 13, 2018, 08:35:41 pm »
whatsup gummi støvl, var det ikke nogen med en tur til øen og say hallo til dine nye landsmand?
How about being in family with Einstein?

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
    • Vis profil
« Svar #47 Dato: December 13, 2018, 09:05:48 pm »
Lindholm er en særdeles dyr løsning, der ser ud til at komme til at koste Danmark mindst 1,8 mio kr. om året pr. indsat. Desuden er det næppe en løsning, som Danmark kommer til at bruge i ret mange år. For fordelene er for små, hvis vi stadig skal overholde international lov.

Klondyke Carl

• Gæst
« Svar #48 Dato: December 14, 2018, 10:01:51 am »
Der er ikke noget at sige til, at Borgere frygter økuller, fangeoprør og færgekapringer

Du har ikke forstået det, for de kan bare tage færgen over om morgenen, og det tager kun 20 minutter - omtrent som at køre med bybus.

Det gør man sikkert ikke, og der må jo eeendelig passes godt på disse kommende ø-boere, hvoraf mange er mordere, voldtægtsforbrydere og grove voldsmænd!
Jeg så lige i forbifarten i løbet af min travle dag, at der nu har meldt sig en såkaldt 'venligbo', som vil nusse om dem og få dem transporteret til Sjælland.

Den ejegode 'venligbo' hedder Mads Nygaard og er kæreste med den nu heldigvis afgåede DR-studievært, Tine Gøtzsche.

Nygaard mener, at de kriminelle migranter, der ellers er udvist af Danmark, "skal kunne komme til fastlandet og nyde og nyde venligboernes kærlighed!"
Så han vil gerne sejle de kriminelle udlændinge fra Lindholm til Sjælland i sin båd.

http://fightthepowerwithfreespeech.blogspot.com/2018/12/dr-vrts-venligbokreste-vil-sejle-de.html

:bad:

« Senest Redigeret: December 14, 2018, 03:10:03 pm af Klondyke Carl »

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    63.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #49 Dato: December 14, 2018, 11:06:24 am »

Nogle værre halunker.
Du får ret og jeg får fred!

Anklageren

• Gæst
Til borgermøde om Lindholm
« Svar #50 Dato: December 14, 2018, 11:31:45 am »
Borgermødet er flyttet til større lokaler, men der kommer så mange, at der ikke er plads til de sidste.

En af dem er Hanne Petersen fra Kalvehave.

- Jeg ønsker ikke kriminelle i min baggård. Mine børn har bedt os om at sælge, for de tør ikke have os boende her. Det er jo ikke særlig sjovt, vel, spørger hun.

https://www.dr.dk/nyheder/indland/til-borgermoede-om-lindholm-er-alle-enige-vi-vil-ikke-have-det-udrejsecenter

Er det egentlig ikke ligegyldigt, hvad man synes om indvandringen?

Hvis man strander på en øde ø, så vil de fleste nok foretrække at strande sammen med en, som ikke er voldsdømt.

Jeg kan ikke pege på "den gode løsning" - men det virker hul i hovedet, at regeringen bruger mange penge på ikke at løse problemet.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #51 Dato: December 14, 2018, 12:56:30 pm »

Den ejegode 'venligbo' hedder Mads Nygaard og er kæreste med den nu heldigvis afgåede DR-studievært, Tine Gøtzsche.

Nygaard mener, at de kriminelle migranter, der ellers er udvist af Danmark, "skal kunne komme til fastlandet og nyde og nyde venligboernes kærlighed!"
Så han vil gerne sejle de kriminelle udlændinge fra Lindholm til Sjælland i sin både.

http://fightthepowerwithfreespeech.blogspot.com/2018/12/dr-vrts-venligbokreste-vil-sejle-de.html

Og ham kender jeg naturligvis personligt. Mads Nygaard - eller Nygger, som jeg plejer at kalde ham - er simpelthen knalddygtig til det, han gør. Han har hjertet på rette sted og kæmper for det samfund, som han og vi andre, synes er bedst. Og der er da heller ikke noget, der tyder på, at det ikke skulle lykkes os.  :aww: :Cherna_29:
Midlerne er underordnede.

Anklageren

• Gæst
« Svar #52 Dato: December 14, 2018, 01:13:16 pm »
Og ham kender jeg naturligvis personligt. Mads Nygaard - eller Nygger, som jeg plejer at kalde ham - er simpelthen knalddygtig til det, han gør. Han har hjertet på rette sted og kæmper for det samfund, som han og vi andre, synes er bedst. Og der er da heller ikke noget, der tyder på, at det ikke skulle lykkes os.  :aww: :Cherna_29:

Det eneste problem ved det er, at du bare er en troll, som ikke engang forsøger at være ærlig  :yes:

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    2.6%
    • Vis profil
« Svar #53 Dato: December 15, 2018, 02:41:09 pm »
Finansloven gav nogle DF-forslag, som her den øde ø, som nu skal bebos af det fremmede affald.

Jeg tror det bliver en super dårlig løsning, for når politiet ankommer med færgen, så står en flok perkere på øen, og skal den modsatte vej, inkluderet de sortsmuskere, som startede balladen, der sendte ordensmagten til Lindholm.

Havnen på Sjælland og nærområdet vil sikkert få problemer. Jeg tænker med gru, hvordan den lokale købmand bliver et tagselv-bord for muggierne.

Og hvordan kommer færgen ikke til at ligne efter 20 overfarter?

Det jeg håber, er at en borgergruppe dannes, som forhindrer undermenneskerne i at komme fra borde når færgerne ankommer til ( Kalvehave havn på Sjælland?)

En øde bygd på Grønland havde været bedre, så kan de rende helt frit og man spare personalet helt væk, der kan kastes forsyninger ned.
Det ville være passende tak for Danmarks bloktilskud, plejer af alle deres alkoholikere, og gratis uddannelse.
Stritter de imod, så  må vi gøre som nordmændene omkring 982, sige vi heller ikke vil have dem, og stoppe pengene derop.

Anklageren

• Gæst
« Svar #54 Dato: December 15, 2018, 03:03:25 pm »
En øde bygd på Grønland havde været bedre, så kan de rende helt frit og man spare personalet helt væk, der kan kastes forsyninger ned.
Det ville være passende tak for Danmarks bloktilskud, plejer af alle deres alkoholikere, og gratis uddannelse.
Stritter de imod, så  må vi gøre som nordmændene omkring 982, sige vi heller ikke vil have dem, og stoppe pengene derop.

Det er ret sjovt at læse tallene for indsamlingen af vælgererklæringer, når man hører den slags onde tanker  :blum:

Evalu

• Gæst
« Svar #55 Dato: December 15, 2018, 07:22:05 pm »

Så han vil gerne sejle de kriminelle udlændinge fra Lindholm til Sjælland i sin båd.

Du burde være mere omhyggelig med at citere korrekt. Du har flyttet et citations tegn, så det fremstår, som om Mads Nygaard er citeret; men sådan er det ikke skrevet i artiklen.

Her er det korrekte citat fra artiklen:
citat:
"Mads Nygaard mener, at de kriminelle migranter, der er udvist af Danmark, skal kunne komme til fastlandet og nyde venligboernes "kærlighed". Mads Nygaard kan sagtens se for sig, at han sejler de kriminelle udlændinge fra Lindholm til Sjælland i sin båd."
citat slut

Det kan skyldes sjusk fra din side; men det kan også opfattes som bevidst citatfusk.

Offline Frederico

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #56 Dato: December 15, 2018, 08:59:55 pm »

Nogle værre halunker.

Hvad er du så, som der tager til Thailand for at finde unge undertrykte kvinder og ladyboys, hva' Carlo?  :blum3: Okay, den var måske plat, men når Carlo troller mig, så troller jeg også tilbage. Noget for noget, det er det jeg altid har sagt.

Okay, det var måske en lille afsporing af debatten, det indrømmer jeg skam da og da skam, for nu at bruge Alberts ord gerne, men jeg synes også at Carlo ofte afsporer debatten med sit Hvad rager det mig! Fordi så bidrager han ikke med noget, det er da irriterende når man lige er ved at skrive et eller andet interessant og så kommer han lige med den. Så vil jeg have lov til at give ham af hans egen medicin, fordi ellers så ved han jo ikke selv, hvor irriterende det kan være for os andre.  :yes:

Anklageren

• Gæst
« Svar #57 Dato: December 15, 2018, 10:06:08 pm »

Nogle værre halunker.

Hvad er du så, som der tager til Thailand for at finde unge undertrykte kvinder og ladyboys, hva' Carlo?  :blum3: Okay, den var måske plat, men når Carlo troller mig, så troller jeg også tilbage. Noget for noget, det er det jeg altid har sagt.

Okay, det var måske en lille afsporing af debatten, det indrømmer jeg skam da og da skam, for nu at bruge Alberts ord gerne, men jeg synes også at Carlo ofte afsporer debatten med sit Hvad rager det mig! Fordi så bidrager han ikke med noget, det er da irriterende når man lige er ved at skrive et eller andet interessant og så kommer han lige med den. Så vil jeg have lov til at give ham af hans egen medicin, fordi ellers så ved han jo ikke selv, hvor irriterende det kan være for os andre.  :yes:

Hvad rager det os?

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    31.2%
    • Vis profil
« Svar #58 Dato: December 15, 2018, 10:42:09 pm »

Nogle værre halunker.

Hvad rager det os?

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    63.4%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #59 Dato: December 15, 2018, 10:57:25 pm »
Hvad er du så, som der tager til Thailand for at finde unge undertrykte kvinder og ladyboys, hva' Carlo?

Nu er du tre gange blevet jaget grædende ud herfra. Nu venter vi bare på fjerde gang.
Du får ret og jeg får fred!