Forfatter Emne: TrumpsTra la la tråden  (Læst 3241 gange)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Trumps tumbling ?
« Svar #45 Dato: December 20, 2018, 08:03:14 pm »
En lille sjov ting. Da KCNA, statsmediet i Nordkorea, sendte deres portræt af topmødet mellem Trump og Kim spillede de som underlægningsmusik nummeret L'amour est bleu fra melodigrandprix i 1967. Det er meget subtilt.

Anklageren

• Gæst
« Svar #46 Dato: December 20, 2018, 08:13:49 pm »
Nu er det så ikke mine tal noget af det, og nogle af dem ændrer sig nok hele tiden, - jeg påpegede bare at jeres meget korte og egentlig ret intetsigende syn på Trump ikke er de eneste og at man nok bør orientere sig lidt bredere.

Om medier er for hårde ved Trump - tja, måske. Har han haft en positiv virkning på USA - det vil jeg lade amerikanerne om at afgøre og ikke danske modstandere af Trump.

Trump har hele tiden haft den laveste approval rating i USA siden 2. verdenskrig   :big_grin: :big_grin: :big_grin:

Desuden er det dig - der er dansker  - DOjo er canadier og skriver derfor ikke formfuldendt dansk  :smile1:

DOjo

• Gæst
« Svar #47 Dato: December 20, 2018, 08:31:39 pm »
En lille sjov ting. Da KCNA, statsmediet i Nordkorea, sendte deres portræt af topmødet mellem Trump og Kim spillede de som underlægningsmusik nummeret L'amour est bleu fra melodigrandprix i 1967. Det er meget subtilt.

Som er mange gange omtalt som den bedste sang i Grand prix ever.

DOjo

• Gæst
« Svar #48 Dato: December 20, 2018, 08:33:56 pm »
Nu er det så ikke mine tal noget af det, og nogle af dem ændrer sig nok hele tiden, - jeg påpegede bare at jeres meget korte og egentlig ret intetsigende syn på Trump ikke er de eneste og at man nok bør orientere sig lidt bredere.

Om medier er for hårde ved Trump - tja, måske. Har han haft en positiv virkning på USA - det vil jeg lade amerikanerne om at afgøre og ikke danske modstandere af Trump.

Trump har hele tiden haft den laveste approval rating i USA siden 2. verdenskrig   :big_grin: :big_grin: :big_grin:

Desuden er det dig - der er dansker  - DOjo er canadier og skriver derfor ikke formfuldendt dansk  :smile1:

En lille sjovt ting.
Aldrig før har der været så et stort udsving i markedet siden den sidste recession.
I dag kommer/er Dow i korrektion området

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #49 Dato: December 20, 2018, 08:51:16 pm »

Dejligt med forskelige synspunkter  :yes:

Jeg kender hellere ikke sandheden
Jeg forholder mig til tre aviser jeg abonnerer på

New York times
Washington post
Sacramento Bee

Hvor får du dine kilder fra

Abonnerer ikke, det giver for ensidigt et synspunkt, men orienterer mig bredt over hele nettet, Al Jazeera, BBC, Philstar, EB, NYT, o.s.v. - og tit og ofte lokalaviser, videnskabelige biblioteker og hvad jeg ellers kan finde, alt efter hvad sagen drejer sig om.

Vi kan også tage et eksempel som jeres ensidige kritik af Trumps miljøpolitik, prøv at kig på grafen her og sammenlign med europa, - er jeres propaganda ikke lidt ensidig ?

Chart of the day: In 2017, US had largest decline in CO2 emissions in the world for 9th time this century

http://www.aei.org/publication/chart-of-the-day-in-2017-us-had-largest-decline-in-co2-emissions-in-the-world-for-9th-time-this-century/

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Anklageren

• Gæst
Mange tak til Obama :-)
« Svar #50 Dato: December 20, 2018, 09:02:50 pm »
Chart of the day: In 2017, US had largest decline in CO2 emissions in the world for 9th time this century

Jeg tror ikke, at Trump kan stoppe omstillingen i USA.

Jeg læser Politico hver dag - https://www.politico.com/

- og ellers efter behov (mest når jeg søger i Google).

« Senest Redigeret: December 20, 2018, 09:04:29 pm af Anklageren »

DOjo

• Gæst
« Svar #51 Dato: December 20, 2018, 09:11:25 pm »

Dejligt med forskelige synspunkter  :yes:

Jeg kender hellere ikke sandheden
Jeg forholder mig til tre aviser jeg abonnerer på

New York times
Washington post
Sacramento Bee

Hvor får du dine kilder fra

Abonnerer ikke, det giver for ensidigt et synspunkt, men orienterer mig bredt over hele nettet, Al Jazeera, BBC, Philstar, EB, NYT, o.s.v. - og tit og ofte lokalaviser, videnskabelige biblioteker og hvad jeg ellers kan finde, alt efter hvad sagen drejer sig om.

Vi kan også tage et eksempel som jeres ensidige kritik af Trumps miljøpolitik, prøv at kig på grafen her og sammenlign med europa, - er jeres propaganda ikke lidt ensidig ?

http://www.aei.org/publication/chart-of-the-day-in-2017-us-had-largest-decline-in-co2-emissions-in-the-world-for-9th-time-this-century/

Hej Phil.
Du er ludt funny.

Først, du linker til Decline. Og det er fir pokkers ikke så vanskeligt når man ligger på første plads.

Forresten er WP ejet af Trumos modstander Besos.

NYT ejet af en pro Trump mand, Robert Murdoch

Sacramento Bee, independent.

Jeg mwner at være godt og alsidigt informeret.

Og vi ved godt hvor en af dine favoritter al Jazeera kommer fra

Jeg synes forresten at det er uhyre vanskeligt at gennemskue om hvem er upartidigt.

Oplys venligst dine upartidige kilder, jeg mangler flere af dem dersom jeg nogen gange tvivler på NYT.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil
« Svar #52 Dato: December 20, 2018, 09:24:38 pm »

Oplys venligst dine upartidige kilder, jeg mangler flere af dem dersom jeg nogen gange tvivler på NYT.

Jeg tror slet ikke på der findes upartiske kilder overhovedet, - alle har en agenda.

Det er derfor jeg prøver at orientere mig bredt både politisk, økonomisk og hvad der ellers kan være og så håbe på det gennemsnitlige indtryk nok er nogenlunde det rigtige.

Derfor interesserer det mig heller ikke så meget hvem der ejer en avis, for jeg læser også hans modstanderes.

Men du kan da godt få det fra en anden kilde

Jo, Trumps første år som præsident – 2017 – blev året, hvor USA leverede verdens største nedskæring i CO2-udledning. USA sænkede i 2017 sin udledning med godt 40 millioner tons. Trumps USA er altså verdens førende når det gælder kampen imod den ødelæggende CO2-gas. Det fremgår af BP Statistical Review of World Energy. Og hvordan gik det i EU, der med så stor voldsomhed både dengang og nu kritiserer USA? Jo, EU øgede sin udledning med godt 40 millioner tons. På top-10-listen over verdens største CO2-syndere ligger EU dermed på 4.-pladsen, kun overgået af tredjeverdenslandene Tyrkiet, Indien og Kina.

https://24nyt.dk/usa-giver-eu-baghjul-1-i-kampen-om-mindre-co2/

« Senest Redigeret: December 20, 2018, 09:42:35 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

DOjo

• Gæst
« Svar #53 Dato: December 20, 2018, 09:42:11 pm »

Jeg tror slet ikke på der findes upartiske kilder overhovedet, - alle har en agenda.

Det er derfor jeg prøver at orientere mig bredt både politisk, økonomisk og hvad der ellers kan være og så håbe på det gennemsnitlige indtryk nok er nogenlunde det rigtige.

Derfor interesserer det mig heller ikke så meget hvem der ejer en avis, for jeg læser også hans modstanderes.

Jeg synes du har ret, upartisk findes ikke, derfor tager jeg også dine kommentarer som farvede.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil
« Svar #54 Dato: December 20, 2018, 09:47:40 pm »

Jeg synes du har ret, upartisk findes ikke, derfor tager jeg også dine kommentarer som farvede.

Selvfølgelig, lige som jeg kan se dine er, er mine synspunkter selvfølgelig også præget af min baggrund, erfaringer og oplevelser gennem livet.

« Senest Redigeret: December 20, 2018, 09:49:36 pm af Phil »

Anklageren

• Gæst
I Phils ånd viser jeg alle meningsmålinger der har været fra alle kilder
« Svar #55 Dato: December 20, 2018, 09:49:25 pm »
Her er alle målinger af Trumps approval sat ind fra den dag, han blev præsident.

Der er ikke udeladt nogen, så der er mange hundrede målinger

Du kan se hver eneste af de hundreder af måling her:

https://www.realclearpolitics.com/epolls/other/president_trump_job_approval-6179.html

Alle målingerne er derefter sat ind i en graf.

Det ses tydeligt - at der ikke har været en eneste dag, hvor Trump har været populær blandt amerikanerne.

Anklageren

• Gæst
Hvis man kigger nærmere på Trumps første tid som præsident
« Svar #56 Dato: December 20, 2018, 10:01:36 pm »
Af de første ti målinger var der seks, hvor flere var tilfreds med Trump - end utilfreds - så gik det galt.

Det var fra den 24. - 31. januar 2017.

DOjo

• Gæst
« Svar #57 Dato: December 21, 2018, 02:30:09 pm »
Er der nogen som er interesserede in USA politik, så varsler der meget dramatik idag.

Eller overasker geniet Trump.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: I Phils ånd viser jeg alle meningsmålinger der har været fra alle kilder
« Svar #58 Dato: December 21, 2018, 04:01:45 pm »
Her er alle målinger af Trumps approval sat ind fra den dag, han blev præsident.

Der er ikke udeladt nogen, så der er mange hundrede målinger

Du kan se hver eneste af de hundreder af måling her:

https://www.realclearpolitics.com/epolls/other/president_trump_job_approval-6179.html

Alle målingerne er derefter sat ind i en graf.

Det ses tydeligt - at der ikke har været en eneste dag, hvor Trump har været populær blandt amerikanerne.

Er det nu jeg skal snakke om Dutertes og Assads super høje approval rating? Og Løkkes og Marcons super lave approval rating  :blum: :blum: :blum: :blum:
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Online Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.2%
    • Vis profil
« Svar #59 Dato: December 21, 2018, 06:07:24 pm »