Forfatter Emne: Facebook?  (Læst 606 gange)

Friluftsbøssen

• Gæst
Sv: Facebook?
« Svar #45 Dato: December 01, 2018, 09:01:57 pm »
Uanset hvem der ejer Facebook eller ej, har jeg svært ved at forestille mig, at man skulle blive overvåget mindre, når man lægger den ene video efter den anden ud på YouTube, som er ejet af Google.

Delvist enig. Jeg har da heller ikke megen tillid til Google.

Men netop derfor gør jeg mine videoer så anonyme som muligt. Jeg viser f.eks. ikke ansigt og optræder ikke med mit fulde navn. Hvad mange andre Youtube´ere jo gør.

Offline DOjo

• Fuld medlem
  • Activity:
    16.6%
  • Country: gt
  • EU borger
    • Vis profil
« Svar #46 Dato: December 01, 2018, 09:11:21 pm »
Det er ikke vigtigt hvordan du faerdes på youtube.
Som regel skal men bare ikke bruge samme email, og logincode på fb.

Du skal bare vaere opmaersomt at uanset du gor, sa er der altid noger 3 skridt foran dig.

Men mest vigtigt, alle de ulemper kan redde dit, eller dine kaere livet på et tidspunkt.

Hov hov, hvad skete der lige.
Nu har jeg pludselig Dansk tastatur.

Nu mangler jeg bare "stæve" kontrol. 😀:yes:

Uanset hvem der ejer Facebook eller ej, har jeg svært ved at forestille mig, at man skulle blive overvåget mindre, når man lægger den ene video efter den anden ud på YouTube, som er ejet af Google.

Delvist enig. Jeg har da heller ikke megen tillid til Google.

Men netop derfor gør jeg mine videoer så anonyme som muligt. Jeg viser f.eks. ikke ansigt og optræder ikke med mit fulde navn. Hvad mange andre Youtube´ere jo gør.
« Senest Redigeret: December 01, 2018, 09:23:45 pm af DOjo »

Offline Convex Earth (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.8%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #47 Dato: December 02, 2018, 10:26:27 am »
Spørgsmålet er, hvem der er den mest blinde og naive.

Ok. Jeg kan fornemme at du selv bruger fjæsbogen. Siden du går i forsvarsposition. Du er godt klar over, at USA' s efterretningstjeneste ejer og gemmer alt, du poster på fjæsen? Selv dine ferie- og familiebilleder opbevarer de.

Det er et falskt argument, for NSA gemmer også alt muligt andet.

Hvis du taler i telefon, gemmer de det. Hvis du bruger en computer, som er på nettet, gemmer de det.

Ja, vi er nok kontrolleret i hoved og røv! :yes:
Jorden er konveks og flad

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #48 Dato: December 02, 2018, 11:46:33 am »
Det værste er, at pøblen finder sig i al den kontrol - i stedet for at gøre oprør imod det.

Dagens mennesker er så dovne og apatiske, at et diktatur sagtens ville kunne indføres uden at nogen løftede en finger. Folk i dag går kun op i materialisme, karriere og sex.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #49 Dato: December 02, 2018, 01:02:21 pm »
Det værste er, at pøblen finder sig i al den kontrol - i stedet for at gøre oprør imod det.

Dagens mennesker er så dovne og apatiske, at et diktatur sagtens ville kunne indføres uden at nogen løftede en finger. Folk i dag går kun op i materialisme, karriere og sex.

Mange danskere bruger alt deres tid på at tage afstand til andre danskere og vise andre danskere, at de hører skam da til eliten.
Det sjove af det, at hvis mennesker bare taler sammen, så kan der flyttes bjerge med sammenhold.
I stedet bliver der lyttet til empatiske - godmavefornemmelse - lobbyist trolle, der bare vil tjene kassen.

Vi trænger til en rask krig (ligesom i Matador), der kan få rystet danskeren sammen igen og så få gang i nogle vigtige beslutninger, bla. indvandring fra båtbåt lande.  :big_grin:
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
fedt er helt bestemt ikke en af dem, der er tilfreds med Danmark
« Svar #50 Dato: December 02, 2018, 01:25:34 pm »
Vi trænger til en rask krig (ligesom i Matador), der kan få rystet danskeren sammen igen og så få gang i nogle vigtige beslutninger, bla. indvandring fra båtbåt lande.  :big_grin:

Nogen gange er fedt så utilfreds, at han truer med borgerkrig (men han har lært at give "de andre" skylden, selvom de ikke vil have borgerkrig).

Jeg er også overbevist om, at nationalisterne vil falde til ro, hvis vi får en atomkrig med Rusland eller med Kina.

De overlevende vil blive klogere i mange år frem, indtil ingen kan huske det mere.

Efter sådan en krig, skal der nok gå 60-70 år, hvor nationalisterne er tilfredse med at være danskere - ligesom der gjorde efter 2. verdenskrig.

- så vil de slutte af med at sige: "... men vi har det nu godt i Danmark" - hver gang de brokker sig.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv:Anklageren er bestemt en der lyver
« Svar #51 Dato: December 02, 2018, 04:01:48 pm »

Nogen gange er fedt så utilfreds, at han truer med borgerkrig (men han har lært at give "de andre" skylden, selvom de ikke vil have borgerkrig).

Som sædvanlig lyver den gamle mand, trænger og truer, laver anklageren om til samme ord. De værste trolle på nettet, er dem der lyver og anklageren er en sand mester
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende