Forfatter Emne: Facebook?  (Læst 607 gange)

Offline Convex Earth (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.8%
  • Country: 00
    • Vis profil
Facebook?
« Dato: November 29, 2018, 10:24:44 am »
Hvorfor vil du ikke have Facebook som alternativ, når din-debat er nede?

Jeg kan oprette en hemmelig gruppe til jer!

Hvad betyder en hemmelig gruppe på Facebook?

En hemmelig gruppe er et debatforum!

Hvem kan se gruppens navn? - Nuværende og tidligere medlemmer af gruppen!

Hvem kan se gruppens beskrivelse? - Nuværende og tidligere medlemmer af gruppen!

Hvem kan se listen over medlemmer i gruppen? - Nuværende medlemmer!

Hvem kan se administratorer og ordstyrere i gruppen? - Nuværende medlemmer!

Hvem kan se, hvad medlemmer slår op i gruppen? - Nuværende medlemmer!

Hvem kan finde gruppen ved søgning på Facebook? - Nuværende medlemmer!

Hvem kan anmode om at blive medlem? - Tidligere medlemmer!

Hvem kan se historier om gruppen på Facebook (f.eks. i Nyheder og ved søgning)? - Nuværende medlemmer!

Hvordan kan man invitere nye medlemmer til gruppen? - Ved at oplyse gruppens link adresse til en profil på facebook!

Kan man være anonym på Facebook?

Dette kan man sagtens, mange har anonyme profiler på Facebook - Man kan nøjes med at registrere sig med sit fornavn eller et fiktiv navn og et valgfrit profil billede som man har her!

Privatindstillinger på Facebook?

Er Værktøjer, der kan hjælpe dig med at administrere dine privat- og sikkerhedsindstillinger på Facebook!

Kontrollér, hvem der ser det, du deler på Facebook, og administrer data!

Fordele:

Man kan lave helt frie trådopslag og kommentarer i et hemmeligt gruppeforum - ligesom her!

Ingen andre end medlemmerne kan se gruppen og skrive i den!

Ulemper:

Der er ingen ulemper!

Har du lyst til at være med i et hemmeligt gruppeforum på Facebook?

Jorden er konveks og flad

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    86%
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Facebook?
« Svar #1 Dato: November 29, 2018, 11:16:27 am »
Nej tak.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: November 29, 2018, 11:20:10 am »
Nix,
Fake profil, :girl_blum2:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: November 29, 2018, 11:21:41 am »
Fjæsensbog, fækalier fra klovdyr.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #4 Dato: November 29, 2018, 11:26:39 am »
Jeg bruger ikke fjæsbogen, da det er et overvågningsværktøj for CIA og NSA.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: November 29, 2018, 11:39:37 am »
Ham Zuckerberg, har mere magt end mange andre statsledere, ca.2.2miliarder brugere. Heldigvis dropper den Amerikanske ungdom, fjæsensbog; men så kommer der nok en anden.
« Senest Redigeret: November 29, 2018, 01:58:54 pm af fedt »
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #6 Dato: November 29, 2018, 12:21:14 pm »
Jeg er allerede i hemmelige grupper på facebook, jeg behøver ikke din hjælp, så ellers tak.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: November 29, 2018, 02:26:08 pm »
Jeg ved ikke, hvad du skal med flere grupper på Facebook, "hemmelige" eller ej.
Du plejer at prale med, at du administrerer flere grupper på Facebook med flere hundrede medlemmer, så du må da have rigeligt at se til, uden at skulle plage andre sagesløse mennesker med tilbud om medlemskab af både den ene og den anden gruppe på alverdens hjemmestrikkede fora.
I'm a Troll

Offline Convex Earth (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.8%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: November 29, 2018, 04:03:31 pm »
Du plejer at prale med, at du administrerer flere grupper på Facebook med flere hundrede medlemmer, så du må da have rigeligt at se til, uden at skulle plage andre sagesløse mennesker med tilbud om medlemskab af både den ene og den anden gruppe på alverdens hjemmestrikkede fora.

Ja da, det er et tilbud om at vi kan mødes i en hemmelig gruppe på FB, hvis denne side er nede, som den var i over en uge fornylig!

Det kan jo også være GuBBi der laver sådan en hemmelig gruppe på FB, da jeg ved at han har en profil på FB!

Det behøver jo ikke at være mig der laver den - slet ikke!

Man kan også lave en privat gruppe i stedet for en hemmelig!

En privat gruppe på FB betyder, at alle på FB kan se at den er der, men ikke kan se trådopslag og kommentarer i den, før de ansøger om medlemskab og evt. bliver sat ind af den der administrerer gruppen!

Jorden er konveks og flad

Offline DOjo

• Fuld medlem
  • Activity:
    16.6%
  • Country: gt
  • EU borger
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: November 29, 2018, 05:44:10 pm »
Og en stor Nej Tak herfra.

Ja da, det er et tilbud om at vi kan mødes i en hemmelig gruppe på FB, hvis denne side er nede, som den var i over en uge fornylig!

Det kan jo også være GuBBi der laver sådan en hemmelig gruppe på FB, da jeg ved at han har en profil på FB!

Det behøver jo ikke at være mig der laver den - slet ikke!

Man kan også lave en privat gruppe i stedet for en hemmelig!

En privat gruppe på FB betyder, at alle på FB kan se at den er der, men ikke kan se trådopslag og kommentarer i den, før de ansøger om medlemskab og evt. bliver sat ind af den der administrerer gruppen!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    86%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: November 29, 2018, 05:48:38 pm »
....................................... da jeg ved at han har en profil på FB!

Har du nu været inde og snage i andre brugeres privatliv igen? FØJ! Jeg troede det kun var Formskifteren der gjorde sådan noget.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #11 Dato: November 29, 2018, 05:57:08 pm »

Har du nu været inde og snage i andre brugeres privatliv igen? FØJ! Jeg troede det kun var Formskifteren der gjorde sådan noget.

Det er sjovt, som du altid er den første til at angribe dem, der italesætter trolls på forum.

Jeg begynder at mistænke, at du er ham, der står bag alle de karikerede trolls. Fordi du er altid den, der hurtigst angriber dem, der udstiller trolls. Og du har aldrig selv angrebet eller italesat trolls. Det virker søgt, at du altid forsvarer Tigermanden, da du som snart den eneste herinde bliver ved med at insistere på hans ægthed. Ligesom du altid er den første til at kommentere bifaldende/positivt på Mak´s indlæg.

Jeg tror at du sagtens kunne være identisk med supertrollen herinde. Måske er du, Carlo, manden bag dem - altså manden bag Tigermanden, Mak m.fl.. Eller også er din profil, Carlo, også en trollprofil (en karikatur på en kommunist).

Du er også, modsat Anklageren, selv åbenlyst anti-muslim. Så du har, modsat Anklageren, et åbenlyst motiv for at oprette Tigermanden (da han jo udstiller muslimer). Jeg tror, at det er mere sandsynligt, at DU, Carlo, er Tigermanden end at Anklageren er det. :yes:
« Senest Redigeret: November 29, 2018, 06:01:20 pm af Reptil Formskifter »

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: November 29, 2018, 07:40:39 pm »

Det gjorde han allerede, da GuBBI overtog din-debat, hvor han lige fandt det passende at lægge GuBBis civile navn ud her - det blev dog hurtigt slettet - samtidig med, at han for Guds skyld vil bevare sin egen anonymitet.

Men sådan er det med de kristne, som tillige er skinhellige, dobbeltmoral så det basker.
I'm a Troll

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: November 29, 2018, 08:54:43 pm »

Det er sjovt, som du altid er den første til at angribe dem, der italesætter trolls på forum.

Jeg begynder at mistænke, at du er ham, der står bag alle de karikerede trolls. Fordi du er altid den, der hurtigst angriber dem, der udstiller trolls. Og du har aldrig selv angrebet eller italesat trolls. Det virker søgt, at du altid forsvarer Tigermanden, da du som snart den eneste herinde bliver ved med at insistere på hans ægthed. Ligesom du altid er den første til at kommentere bifaldende/positivt på Mak´s indlæg.

Jeg tror at du sagtens kunne være identisk med supertrollen herinde. Måske er du, Carlo, manden bag dem - altså manden bag Tigermanden, Mak m.fl.. Eller også er din profil, Carlo, også en trollprofil (en karikatur på en kommunist).

Du er også, modsat Anklageren, selv åbenlyst anti-muslim. Så du har, modsat Anklageren, et åbenlyst motiv for at oprette Tigermanden (da han jo udstiller muslimer). Jeg tror, at det er mere sandsynligt, at DU, Carlo, er Tigermanden end at Anklageren er det. :yes:

Man kunne godt godt få den tro, at du ikke kan lide Carlo  :smile1:

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #14 Dato: November 29, 2018, 09:16:30 pm »
Man kunne godt godt få den tro, at du ikke kan lide Carlo  :smile1:

Jeg kender ikke manden irl. Måske er han en anden end han udgiver sig for. Måske er Carlo-personligheden fake. Eller måske er det én, der efteraber Carlo.

Uanset hvad, så undrer det mig, at Carlo:

- altid tager trolls i forsvar og det uanset om det er Tigermanden, Krøngerne, Rudi-kopierne, Anklager-røvslikkerne eller whatever
- aldrig nogensinde italesætter når der er åbenlyse trolls
- som én af de få herinde aldrig stiller spørgsmålstegn ved Tigermanden
- meget ofte som den første besvarer Mak´s indlæg seriøst, selvom mange af os godt kan se, at Mak ligner en troll
- gang på gang har liket åbenlyse trollerier (det har jeg nemlig lagt mærke til)

Det får mig til at stille spørgsmålet, hvad Carlo´s motiv er for:

- altid at tage trolls i forsvar
- altid at behandle Tigermanden som var han en virkelig eksistens, selvom stort set alle kan se at han er en troll
- altid at svare pænt på Mak´s indlæg og ofte meget hurtigt efter, at de er skrevet

Det er for mig at se ikke utænkeligt, at Carlo virkeligt kunne tænkes at være manden bag både Mak og Tigermanden.

Jeg siger ikke, at jeg er sikker. Men hans opførsel er mistænkelig, da han aldrig har taget afstand fra Tigermanden´s trollerier (hvad stort set alle andre har) og da han, sammen med Lyjse, ser ud til at være den eneste, der ikke kan se det karikerede i Mak´s indlæg.

Der er også en anden mulighed. Og det er, at Carlo er naiv. Hamrende naiv. For det MÅ han være, hvis han tror at Tigermanden er en 100% ægte og ærlig eksistens (hvad han jo ofte giver udtryk for, at han mener). I så fald er han lovligt undskyldt, for man er ikke forpligtet udover sine evner.
« Senest Redigeret: November 29, 2018, 09:21:01 pm af Reptil Formskifter »