Forfatter Emne: Jeg savner Poul Jørgensen  (Læst 2186 gange)

Offline Albert Johansen (OP)

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Altid Amarone
    • Vis profil
    • FUQ
Jeg savner Poul Jørgensen
« Dato: Januar 22, 2015, 11:16:58 am »
Det gamle tos'hoved :drool: Så derfor tænkte jeg, at jeg ville lade et af hans mest elskede indlæg leve videre her på din-debat. Hvem ved, måske er vi så heldige, at han selv kommer herover på et tidspunkt :drool: :drool: :drool:

Kærlig hilsen Albert Johansen

Jeg havde lige fået kørekort. Og så havde jeg fyldt bilen med venner og ØL, vi kørte så til "buresø" mellem slangerup/Ølstykke, og der sad vi så og grillede nogle pølser og fik en øl ved søbreden, nede ved badebroen.

Der var skilte om hovedetspring forbudt Osv., men i ved det, der er altid en idiot der skal spille oversmart, og han spænede så ud af broen og sprang i vandet lige på hovedet.

Aldrig har jeg set så mange pløser komme op så hurtigt, sammen med alt andet de havde spist den dag, som alle dem jeg havde med præsterede at komme med, idioten vidste ikke at der stod en bundgarnspæl lige under vandoverfladen.

Og der hængte han så, han var dræbt på stedet, men han hængte med underkroppen over vandet, han sprællede ikke ret længe, falk kom, de savede pælen af under ham under vandet, de tog pæl og fyr med sig, 1 time efter kom forsvaret og sprængte alle de andre pæle væk, så var den weak-end ødelagt, pølser og øl smagte pludseligt ikke særligt godt mere .

Men, det er så længe siden, at man helt har glemt det!, nej!, sådanne noget glemmer man aldrig, fy for helvedet hvor var det ulækkert.

Joakim

• Gæst
Sv: Jeg savner Poul Jørgensen
« Svar #1 Dato: Januar 22, 2015, 11:36:12 am »
Nu kommer han sikkert, ikke mere omkring end Bursø. :Laie_cyclist: :Laie_39:

Sol er reduceret til moderator der daglig opretter et nyt nick, og så prøver om de kan skabe lidt debat med opdigtende indlæg, den er sgu for tydelig nu. :huh:
« Senest Redigeret: Januar 22, 2015, 11:51:29 am af Joakim »

Offline Albert Johansen (OP)

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Altid Amarone
    • Vis profil
    • FUQ
« Svar #2 Dato: Januar 22, 2015, 11:39:31 am »
Ja, det vil jeg da tro.

Kærlig hilsen Albert Johansen

Joakim

• Gæst
« Svar #3 Dato: Januar 24, 2015, 06:50:37 pm »
Som vi talte om, på Slap A her i eftermiddags,  :almirena_01:  :alc: så er det sgutte det bare sjov for Jørgensen, når nu Sol giver ham mundkurven på, når han stadig har flere udestående med Tryg, og den halve by er hans fjender. :MG_229:

Han har jo også fået tavshedspligten fra 1448, så de kan få styr på alle beviserne.
Så flyder det jo ligesom, ikke så frit fra leveren. :MG_272:

Der er jo også lige den lille sag, med den uretfærdige bøde,  :Laie_39: kortet fik han jo tilbage, da ham der så lægen putte håndsprit i blodprøven,  :JC_spank: den bøde skal selvfølgelig også ankes, :Laie_11:  så der er nok og se til. :triniti:

Det kan være han køre på slap line igen, :nea:  når først de formastelige er forsvarligt bag lås og slå, og der ikke er giftige drinks i køleskabet, og nu er det jo snart forår, så mon ikke du høre lidt fra ham, når nu han skal have afsat de 25 nye killinger, der bliver lavet lige om lidt?   :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat:

El_Nino

• Gæst
« Svar #4 Dato: Januar 24, 2015, 09:04:15 pm »
 Naehj Albert - er P.J. ikke lettere retarderet; eller sige lige ud .: Syg i hovedet med alle hans "#Tryg#" historier ??  :ike: :hysteric:

Offline Katten

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Januar 26, 2015, 01:55:35 pm »
Jo men det hele kan sku også blive lidt for gaaaaaaaaaaaabbbbbbbbbb arktigt hvis alle er øjentjener, hvem der så har opfundet den dybe tallerken i sidste ende spiller vel ikke den store rolle, det hele var mere besværligt før i tiden, med læserbreve til de forskelige tidninger, firmærker konvolutter ventetid osv, så her er da fremskridt siden, at det altså var var før. Ende.

MannerKA

• Gæst
« Svar #6 Dato: Januar 26, 2015, 02:27:54 pm »
Egentlig kunne de bemærkninger, der luftes i denne tråd vel lige så godt være udvekslet under 'beskeder'. Som emnetråd ('Politik & Samfund!) virker den 100 % indspist og derfor uinteressant for alle andre end kendere af denne Jørgensen og diverse figurer i hans univers. Jeg kan godt huske navnet fra Sol.debat, men læste aldrig den maratontråd om Tryg.

Men jeg husker også, at der vist var cirka 120-125 Din-debat-medlemmer, da "invasionen fra Sol" begyndte. Hvor interessant er det for dem, at der et par stykker, der savner en Jørgensen?

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    15%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Januar 26, 2015, 02:36:48 pm »
Poul er en original, på sin egen tragikomiske måde.

Joakim

• Gæst
Invationen
« Svar #8 Dato: Januar 27, 2015, 07:17:31 am »
Sådan er det vel med alt der skrives det har målgrupper,ellers her er jo tråde om de skide muslimer.

Ikke en gang alt det skidt og lort, trunterne får tiden til at gå med, gider flokken deltage i her.

Og mon ikke folk selv sortere.

mutaforma rettiliano

• Gæst
« Svar #9 Dato: Juli 23, 2015, 02:16:21 am »
Nu kommer han sikkert, ikke mere omkring end Bursø. :Laie_cyclist: :Laie_39:

Sol er reduceret til moderator der daglig opretter et nyt nick, og så prøver om de kan skabe lidt debat med opdigtende indlæg, den er sgu for tydelig nu. :huh:

Ha ha, tænk den mistanke har jeg også haft. Det forklarer hvorfor sol ikke gør noget ved denne troll. For hvis de selv står bag trollen, siger det sig selv at de ikke vil gøre noget ved ham....