Forfatter Emne: Livet  (Læst 1586 gange)

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Sv: Livet
« Svar #150 Dato: December 05, 2018, 09:44:03 am »
Jeg har lige lukket vinduer og døre helt op her inde på debatten der var noget kvælende i luften ...  :sweat:

:whistle:

Ja her stinker af syg landmand,  der er dum som en dør, hvad vi kan læse os til.

Stinker måske, men han er i det mindste ikk så ubehøvlet som du har været her i de sidste dage både mod homofaber og anklageren,  :girl_mad:

Det er jo den rene rendestens og slagsbror retorik du har leveret, hva stikker dig? tror du det blir bedre af du skriver sådanm man mister jo respekten for dig,  :girl_sad:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #151 Dato: December 05, 2018, 10:42:05 am »
Men jeg kan sgu da stadig godt score nogle ganske pæne eksemplarer...

Arh... :JC_hmmm: - at stå under en lygtepæl i parken og vifte med en krøllet hundredlas og en æske liiidt for gamle Kattetunger - i håbet om at lokke en bumset trækkerdreng til sig...

- det kan vel næppe kaldes 'at score en ung model'...   :laugh4:
'Uanset hvor mørkt livet til tider kan se ud, så husk at der altid er lys i køleskabet'....

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    86%
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #152 Dato: December 05, 2018, 10:51:56 am »

Arh... :JC_hmmm: - at stå under en lygtepæl i parken og vifte med en krøllet hundredlas og en æske liiidt for gamle Kattetunger - i håbet om at lokke en bumset trækkerdreng til sig...

Det minder mig om at under mit forsøg på en karriere som taxichauffør, for mange år siden, kunne jeg undertiden komme ud for at der kom sådan en lidt over midaldrende bedsteborger, og skulle køres en tur med sådan en usoigneret trækkerdreng med bumser og fedtet hår. Godt hans kone ikke så det.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #153 Dato: December 05, 2018, 11:02:10 am »
l

Du må bestemme dig, hr. Snor.

Først har du hævdet mange gange, at du mener jeg er på kontanthjælp o.s.v.

Og nu antyder du, at jeg køber trækkerdrenge.

Det har man jo ikke råd til, hvis man er på kontanthjælp.

Så det må da skam være enten eller. :blum:

Sandheden er dog, at jeg scorer udmærket GRATIS! Jeg er faktisk en meget pæn fyr og har altid været det. Og alene det scorer man skam da godt på.

Derudover har jeg også charme og humor. Det scorer man også fint nok på. Du har jo selv humor, det kan du vel også score LIDT på? Charmen har jeg dog nogle gange svært ved at få øje på, da du giver mig indtryk af at være den type, der i skolegården førte an når der skulle mobbes. Du er rigtigt mobbertypen, hvad du også har vist gennem årene ved din forfølgelse af Poul Jørgensen: en mand, der morer sig ved at score point blandt flokken på andres bekostning. Måske du burde se denne interessante serie fra DR. Noget siger mig, at du muligvis ville kunne genkende en hel del træk hos dig selv:

https://www.dr.dk/tv/se/din-psykopat/din-psykopat-2/din-psykopat-3-3-min-chef-er-psykopat

Psykopater  er netop kendetegnet ved, at de udadtil ofte giver den som den morsomme og joviale mand. Det passer på dig. Men bag facaden er de i virkeligheden ret lede og mangler empati. Det passer på, hvordan du bare mobber og mobber løs uden at kunne forstå, hvor grænsen går. Du drev f.eks. PJ til vanvid, så han til sidst - indrømmet - GIK over stregen. Men det skete jo kun, fordi du ikke ejer empati og ikke formåede selv at sætte grænsen. Det er kendetegnende for en psykopat, at han ikke har den fornemmelse af, hvornår nok er nok. Og det passer perfekt på dig...

Nu er der så den forskel, at jeg modsat PJ selv kan sige fra og kan give igen. Og jeg kan modsat ham også bedre styre mine impulser. Men ved PJ viste du ekstremt dårlig dømmekraft, vil jeg mene - ved at blive ved med at køre på ham konstant, indtil han gik amok. Og det var forudsigeligt, at han ville gå amok. Blot ikke for en psykopat, fordi psykopater ejer ikke situationsfornemmelse.....

Jeg undskylder gerne, hvis jeg tager fejl af dig. Du kan jo være anderledes IRL. Men jeg skriver bare her, hvilket indtryk du da skam giver mig på nettet. :yes:
« Senest Redigeret: December 05, 2018, 11:09:29 am af Reptil Formskifter »

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #154 Dato: December 05, 2018, 11:14:12 am »

Det minder mig om at under mit forsøg på en karriere som taxichauffør, for mange år siden, kunne jeg undertiden komme ud for at der kom sådan en lidt over midaldrende bedsteborger, og skulle køres en tur med sådan en usoigneret trækkerdreng med bumser og fedtet hår. Godt hans kone ikke så det.

En sådan trækkerdreng kan man bare sende i bad, så kan han blive køn nok.

En gammel trunte, som du render rundt med, bliver aldrig smuk. Ej heller efter et bad. :hyper:

Men hvad skal jeg dog med trækkerdrenge? Jeg har haft 1000 twinks gratis. De er 100 gange smukkere end nogen, som Carlo nogensinde har kunnet score. Det er kun Albert af alle herinde, der scorer bedre end mig. Men nu er det også svært at hamle op med et fysisk pragteksemplar af en charmetrold som Albert. :yes:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Hvorfor skriver du så meget om det?
« Svar #155 Dato: December 05, 2018, 01:50:10 pm »
Dit og Alberts kønsliv interesserer ikke ret mange.

Kan alle se mig - jeg har et kønsliv - Ha ha ha ha

En gammel trunte, som du render rundt med, bliver aldrig smuk. Ej heller efter et bad. :hyper:

Men hvad skal jeg dog med trækkerdrenge? Jeg har haft 1000 twinks gratis. De er 100 gange smukkere end nogen, som Carlo nogensinde har kunnet score. Det er kun Albert af alle herinde, der scorer bedre end mig. Men nu er det også svært at hamle op med et fysisk pragteksemplar af en charmetrold som Albert. :yes:
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Friluftsbøssen

• Gæst
Sv: Hvorfor skriver du så meget om det?
« Svar #156 Dato: December 05, 2018, 02:01:30 pm »
Dit og Alberts kønsliv interesserer ikke ret mange.

Kan alle se mig - jeg har et kønsliv - Ha ha ha ha

Det interesserer da Carlo. Han snakker ikke om meget andet.😐

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    86%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #157 Dato: December 08, 2018, 11:11:57 pm »
Det er muligt, at Mak er ægte, men jeg tror heller ikke meget på det.

Her i tråden er Reformskifteren full-blown stalker.

Men læs lige denne historie.

https://www.dr.dk/nyheder/indland/46-aarig-kvinde-fik-nok-af-doven-gamer-kaereste-smadrede-computer-med-koedhammer

Der står ikke noget i artiklen om alkohol, men med den adfærd, passer det godt med fremskreden alkoholisme.

Jeg læste tidligere noget om det, som mester feset ud igen, men fagfolkene inddeler alkoholisme i nogle faser, mellem hyggebajer efter fyraften og død. Næstsidste fase er det der kaldes "våd hjerne" eller delerium tremens. Hvor hjernen er så meget skadet at det kan resultere i adfærd som den Mak har udvist og som kvinden fra Langeland har udvist.

Ikke i sig selv dødeligt, men ved siden af, nedbrydes immunsystemet, så andre sygdomme slår til. Kun Helligånden kan hjælpe.

En gang til: alkoholisme er en erhvervet, kronisk, dødelig sygdom. Det er ikke fordi alkoholikere er specielt ubegavede eller onde. Det kan sådan set ramme alle, der ikke passer på. Jeg ved ikke hvor succesfulde behandlingerne er.

Jeg boede tidligere i Københavns Nordvestkvarter, hvor der boede mange alkoholikere dengang. Jeg kendte ingen af dem. Og jeg var på en arbejdsplads som særligt disponerede for alkoholisme. Der så jeg noget af udviklingen, indtil folk blev fyret, hvorefter jeg ikke hørte mere om dem.

Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline DOjo

• Fuld medlem
  • Activity:
    16.6%
  • Country: gt
  • EU borger
    • Vis profil
« Svar #158 Dato: December 08, 2018, 11:19:51 pm »
Det er muligt, at Mak er ægte, men jeg tror heller ikke meget på det.

Her i tråden er Reformskifteren full-blown stalker.

Men læs lige denne historie.

https://www.dr.dk/nyheder/indland/46-aarig-kvinde-fik-nok-af-doven-gamer-kaereste-smadrede-computer-med-koedhammer

Der står ikke noget i artiklen om alkohol, men med den adfærd, passer det godt med fremskreden alkoholisme.

Jeg læste tidligere noget om det, som mester feset ud igen, men fagfolkene inddeler alkoholisme i nogle faser, mellem hyggebajer efter fyraften og død. Næstsidste fase er det der kaldes "våd hjerne" eller delerium tremens. Hvor hjernen er så meget skadet at det kan resultere i adfærd som den Mak har udvist og som kvinden fra Langeland har udvist.

Ikke i sig selv dødeligt, men ved siden af, nedbrydes immunsystemet, så andre sygdomme slår til. Kun Helligånden kan hjælpe.

En gang til: alkoholisme er en erhvervet, kronisk, dødelig sygdom. Det er ikke fordi alkoholikere er specielt ubegavede eller onde. Det kan sådan set ramme alle, der ikke passer på. Jeg ved ikke hvor succesfulde behandlingerne er.

Jeg boede tidligere i Københavns Nordvestkvarter, hvor der boede mange alkoholikere dengang. Jeg kendte ingen af dem. Og jeg var på en arbejdsplads som særligt disponerede for alkoholisme. Der så jeg noget af udviklingen, indtil folk blev fyret, hvorefter jeg ikke hørte mere om dem.

It takes one......

Offline Lorenz

• Senior medlem
  • Activity:
    3.2%
    • Vis profil
« Svar #159 Dato: December 08, 2018, 11:22:19 pm »
SIKKERHEDSKOPIERET!!!

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #160 Dato: December 08, 2018, 11:27:18 pm »
SIKKERHEDSKOPIERET!!!

Hov, du glemte da skam citatet, du skulle kopiere...

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #161 Dato: December 08, 2018, 11:48:38 pm »
SIKKERHEDSKOPIERET!!!

Pas på Reptil Formskifter. Han spionerer  :yes:

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #162 Dato: December 08, 2018, 11:49:53 pm »
SIKKERHEDSKOPIERET!!!

Jeg er ansat af Lorenz. :yes:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #163 Dato: December 09, 2018, 12:09:08 am »
SIKKERHEDSKOPIERET!!!

Mon dog?

Du cykler rundt og optager det hele på video.

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #164 Dato: December 09, 2018, 12:22:05 am »
SIKKERHEDSKOPIERET!!!

Mon dog?

Du cykler rundt og optager det hele på video.

Jeg er faktisk frimurer og undercover agent for Illuminati.

Om lidt logger jeg af. Jeg skal ned i den nærmest underjordiske tunnel og lave nattens okkulte ritualer med mine reptilvenner.