Forfatter Emne: Livet  (Læst 1590 gange)

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    86%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Livet
« Svar #30 Dato: November 29, 2018, 06:32:11 pm »
Du er autistisk og paranoid i din måde at se verden på.

Han er intelligent nok. Hvis man legede med tanken om at anbringe ham i en gymnasiklasse, ville det sådan set gå fint. Han ville udmærket kunne tilegne sig stoffet. Men hvis han f eks skulle aflevere en skriftlige opgave i fysik, ville de første 4/5 delen af opgaven være løst godt. Men så ville det kamme over og komme til at dreje sig om Chemtrails. Jeg ved ikke hvor længe en fysiklærer ville blive ved med at modtage den slags opgaver.

Og ved selve undervisningen vile det gå helt galt. Han ville omgående begynde at dominere klassen med sit ævl om altseende øjer og den slags. De øvrige elever ville modargumentere ham. Men han ville blive ved og ved og sabotere undervisningen. Jeg ved ikke hvor længe gymnasiet ville have tålmodighed med ham..
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.4%
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: November 29, 2018, 06:59:49 pm »

Han er intelligent nok. Hvis man legede med tanken om at anbringe ham i en gymnasiklasse, ville det sådan set gå fint. Han ville udmærket kunne tilegne sig stoffet. Men hvis han f eks skulle aflevere en skriftlige opgave i fysik, ville de første 4/5 delen af opgaven være løst godt. Men så ville det kamme over og komme til at dreje sig om Chemtrails. Jeg ved ikke hvor længe en fysiklærer ville blive ved med at modtage den slags opgaver.

Og ved selve undervisningen vile det gå helt galt. Han ville omgående begynde at dominere klassen med sit ævl om altseende øjer og den slags. De øvrige elever ville modargumentere ham. Men han ville blive ved og ved og sabotere undervisningen. Jeg ved ikke hvor længe gymnasiet ville have tålmodighed med ham..

For mange år siden var jeg på sådan et kursus i at skrive ansøgninger. Der var også en konspirationsteoretiker, der var med. Han var sådan en af de slemme. Han var ikke bare underligt, for man kunne ikke føre en samtale med ham. Det var som om, han ikke lyttede og svarede. Han var mest det, man kan beskrive som fraværende sådan rent mentalt. Og så havde han en tendens til at komme med sådan et fjogede grin.
En morgen var der en af kursisterne, der havde det skidt (hun havde en voldelig x-kæreste) og jeg sad i et rum ved siden af og talte med hende, da han kom vadende ind. Først ignorerede jeg han, så bad jeg ham om at gå og da han ikke fattede det, råbte jeg til ham, at han skulle skride. Så luntede han ud, men jeg tror stadig ikke, han forstod det.
Defor har jeg den dag i dag det stramt med konspirationsteoretikere. Det er mennesker, der bør låses inde bag tremmer. Eller tvangsmedicineres.
Vi skal endelig huske den gode debat.

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #32 Dato: November 29, 2018, 07:10:00 pm »

Og nu skal vi så tro, at tre måneder efter, at han var helt nede i kulkælderen (august), er han pludselig totalt frelst og clean. Det virker urealistisk. Jeg vil mene, at det tager længere tid i den virkelige verden.

Også profilbilledet med Jesus virker en tand for karikeret (parodi-agtigt).

Du er autistisk og paranoid i din måde at se verden på. Fordi du ikke selv kan forestille dig en person gå fra at være en misbruger til genfødt på tre måneder, må det være en troll, mener du. Det er altså set før, at folk kan vende på en aften nærmest. En af mine venner var narkoman og alkoholiker og der gik mindre end tre månedet før han begyndte at spamme mig med citater fra Bibelen. Så var han også "helbredt".
Jeg ved ikke, om "Mak" er for real, men jeg er også ligeglad.

Selv GuBBi, som selv mener at han er verdens mest fornuftige menneske, har udtalt, at han tror, at Mak troller.

Men så er GuBBi vel også autistisk paranoid. :blum:

I øvrigt er nogle autister meget intelligente. De er i stand til at se ting, som andre ikke kan se, fordi de har mere sans for den lille detalje end "normale" mennesker har. Derfor bruges autister også ofte til it, fordi de er utroligt gode til at koncentrere sig og nørde helt ned i mindste detalje, så de får et skarpere syn på sagerne end "almindelige" folk. Så jeg tager egentlig dit skudsmål som en kompliment. :yes:

Jeg klarede mig nu fint nok på Gymnasiet. Jeg fik 9,2 efter den gamle skala. Måske ikke et tårnhøjt snit. Men jeg mener at huske, at jeg var nr. 5 ud af ca. 25 elever i klassen. Så ca. i den bedste femtedel.

Med til dette hører, at der var et par fag, hvor jeg fik elendige karakterer (matematik og fysik, men det skyldtes mest, at vi havde samme lærer i de to fag og jeg kunne ikke udstå ham, så jeg gad slet ikke hans timer) - mens jeg fik meget høje karakterer i andre fag (primært spansk, dansk, tysk, engelsk og jeg fik også gode karakterer i samfundsfag, geografi, historie og religion). Det skyldes, at enten interesserer jeg mig for noget - eller også gør jeg ikke. Derfor er det typisk for mig, at enten får jeg topkarakter eller også dumper jeg næsten. Jeg gider ikke gøre tingene halvt. Det er meget enten eller for mig. Dog havde jeg også et par middelkarakterer. Men jeg havde mange udsving i karaktererne, fordi der var fag, jeg brændte for. Og andre fag, jeg virkeligt ikke kunne fatte interesse for.

Nu var jeg dog ikke konspirationsteoretiker dengang, så ovenstående er måske ikke retvisende for, hvordan jeg er nu. Men dengang var jeg faktisk ikke særligt konfliktskabende og jeg fik altid positive skudsmål for mine karaktertræk. :yes:

Hvad med dig selv, Carlo? Hvordan var du i skoletiden? Jeg tror du talte om Mao og Stalin konstant, til dine klassekammeraters store irritation. :hyper:
« Senest Redigeret: November 29, 2018, 07:11:53 pm af Reptil Formskifter »

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: November 29, 2018, 09:04:59 pm »

Og nu skal vi så tro, at tre måneder efter, at han var helt nede i kulkælderen (august), er han pludselig totalt frelst og clean. Det virker urealistisk. Jeg vil mene, at det tager længere tid i den virkelige verden.

Du er autistisk og paranoid i din måde at se verden på. Fordi du ikke selv kan forestille dig en person gå fra at være en misbruger til genfødt på tre måneder, må det være en troll, mener du. Det er altså set før, at folk kan vende på en aften nærmest. En af mine venner var narkoman og alkoholiker og der gik mindre end tre månedet før han begyndte at spamme mig med citater fra Bibelen. Så var han også "helbredt".

Du har altid en ven der beviser et eller andet, du påstår?  Men det er da total fedt, hvis makmut har set lyset og varmer det danske folk, med at bære jesus ved sit hjerte.  :yes:
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.4%
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: November 29, 2018, 09:24:07 pm »

Du har altid en ven der beviser et eller andet, du påstår? 

Du er bare ked af, at du ikke selv har nogen venner og dit eneste indhold i livet er at sidde og diskutere muslimer.  :smile1:
Jeg har masser af venner i ind- og udland og har et meget aktivt og socialt liv. Derfor er jeg glad og tilfreds og behøver ikke sidde og brokke mig.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: November 29, 2018, 09:50:28 pm »
Noget jeg har hæftet mig ved muslimer er, de går meget op i at have venner. lige så snart, man har trykket en muslim i hånden, er man deres bedsteven. Slap da lige af, muslim

Jeg kan godt forstå, du er glad og tilfreds med tilværelsen, men du gør regning uden vært. 
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.4%
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: November 29, 2018, 09:57:07 pm »
Noget jeg har hæftet mig ved muslimer er, de går meget op i at have venner. lige så snart, man har trykket en muslim i hånden, er man deres bedsteven. Slap da lige af, muslim

Nu er muslimer også ligefrem for venlige. Jeg kan godt se, at der virkelig ikke er andet end problemer med dem.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
    • Vis profil
GuBBi ?
« Svar #37 Dato: November 29, 2018, 10:05:28 pm »
Reptil Formskifter

Citér
Selv GuBBi, som selv mener at han er verdens mest fornuftige menneske, har udtalt, at han tror, at Mak troller.

Jeg håber GuBBi vil kommentere  :angry:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
    • Vis profil
Sv: GuBBi ?
« Svar #38 Dato: November 29, 2018, 10:30:32 pm »
Reptil Formskifter

Citér

Jeg håber GuBBi vil kommentere  :angry:

Nu må du ikke dø mig lyjse  :smile1: http://www.din-debat.dk/index.php?topic=7003.msg95740#msg95740

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
    • Vis profil
« Svar #39 Dato: November 29, 2018, 10:56:11 pm »
fedt, ja - tænk det er et år siden, og vi var kun et par stykker, der tog Mak alvorligt.

Det er jo så tydeligt, hvor langt ude han var - og jeg forstår godt, han blev sur, når han fik de kommentarer, han havde brug for hjælp, og det har han bedt om, mange gange, herinde.

Men hvor skriver GuBBi han er en troll ?

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #40 Dato: November 29, 2018, 11:10:35 pm »
fedt, ja - tænk det er et år siden, og vi var kun et par stykker, der tog Mak alvorligt.

Det er jo så tydeligt, hvor langt ude han var - og jeg forstår godt, han blev sur, når han fik de kommentarer, han havde brug for hjælp, og det har han bedt om, mange gange, herinde.

Han skriver ikke, at han ER en troll, men at han formoder det. Så hvis GuBBi har givet udtryk for det - og ham mener I jo alle er åh, så snusfornuftig og logisk - så er jeg vel ikke nødvendigvis helt idiot, hvis jeg tror det samme....

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6375.msg84659#msg84659

Vælger meget mod min intuition at antage at du ikke er troll.

Dine fejl er ikke samfundets skyld. Hvis du har ophobet dig ubetalte bøder er det ikke samfundets skyld. Hvis din druk har gjort dig syg, er det ikke samfundets skyld. Hvis du ikke har åbnet din dør for politiet, er det ikke samfundets skyld. Hvis du på den ene, eller den anden vis, har fået hevet en politibetjent på jorden er det ikke samfundets skyld.

Det er din skyld.

Jeg synes samfundet skal gøre hvad det kan for at hjælpe folk til at komme på benene igen når de er faldet (no pun intended), men intet menneske bør bare sidde med hænderne i skøddet og vente på at samfundet bare ordner deres liv for dem. Samfundet rolle bør være at give dig et basalt sikkerhedsnet og så fjerne så mange forhindringer som muligt, når du forsøger at komme på ret kurs igen. Samfundet kan ikke gøre dit arbejde for dig, og dit liv er helt dit eget ansvar. Præcis ligesom de love der gælder for alle os andre også skal gælde for dig.

REDIGERING: Og jeg kan se, at Anklageren også har fundet et andet sted, hvor GuBBi giver udtryk for, at han mener, at Mak troller. :yes:
« Senest Redigeret: November 29, 2018, 11:14:12 pm af Reptil Formskifter »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: November 29, 2018, 11:11:40 pm »

Det gør Gubbi her:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=7003.msg93477#msg93477

Det forstår man godt, for det som Mak skriver, minder ikke om noget, en alkoholiker oplever.

F.eks. dette citat, hvor Mak befinder sig i et aflåst værelse sammen mad sine to små niecer, som skriger:

Kære venner? debatten er gået fra at handle om hvordan jeg kah blivbe hjulpet til at heg skulle have tøjettøjet af og låst dø'ren sammen med to små børn med vilje? sig mig er i helt syge iven i hovederne?

hvordan i alderden skulle det dog kunne hjælpe mig sag hvis jeg havde gjort det med vilje? tror i jeg er helt væk oven i hætten?

I kan da for helvede sige jer selv aty jeg aldriv ville have gjort det med vilje når nu jeg forsøger at vinde min familie tilbage?

I skulle hellere prøve at hkælpe mig lidt i stedet for at fordømme mig om noget i tuiæsuyneladene slet ikke har nogen indsigt i?

jeg blev simpelthen så forskærkket da de begyndte at skrige så jegh mistede balancen så selvfølhelig kunne jeg ikke forsøge at låse døren op med det samme: Jeg tror altså ikiek det er mig der er særlig mærkelig der, jeg tror nu heller ikke i andre kunne låse døren op, hvis i lå og rodede rundt nede på gulvet.

Mig der for op og begyndte at flå og hive i dør-håndtaget alt i mens jeg ikke havde tøj på og min søstyer der råbte og skreg fra den anden side? De fik døren op? Og mig der vraltede ud og måtte klæde mig på i værelset ved siden af? Sig mig tror i viekelig nogen bringer sdig i den situation med vilje? I skulle hellere hjælpe mig?
« Senest Redigeret: November 29, 2018, 11:18:34 pm af Anklageren »
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    86%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: November 29, 2018, 11:16:17 pm »
Det forstår man godt, for det som Mak skriver, minder ikke om noget, en alkoholiker oplever.

Jo, det minder meget om det en alkoholiker oplever.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #43 Dato: November 29, 2018, 11:21:34 pm »

Jo, det minder meget om det en alkoholiker oplever.

Det gør det bare ikke, og det er meget mærkeligt, at du tror du kender Mak bedre, end hans egen søster gør.
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #44 Dato: November 29, 2018, 11:27:35 pm »
Det er måske Carlo, der er dukkefører for Mak. Derfor han altid lader som om, han tror på ham og ofte er den første til at besvare hans tråde/indlæg. Det forklarer også, hvorfor Carlo mener at kende Mak så godt. :blum: