Forfatter Emne: Livet  (Læst 2271 gange)

Tørresnoren

• Gæst
Sv: Livet
« Svar #165 Dato: December 09, 2018, 10:26:45 am »

Pas på Reptil Formskifter. Han spionerer  :yes:

Ja, eller måske ligefrem 'efterforsker'..!  :yes:

- men det foregår dog KUN i tilfælde af de mere alvorlige sager... :triniti:

Så syggler den garvede efterforsker ud for at italesætte og håndtere os slyngler med diplomati og blød pædagogik  :blum:

Anklageren

• Gæst
Karrierens højdepunkt: Krønge sagen
« Svar #166 Dato: December 09, 2018, 11:12:47 am »
Sherlock er blevet set cykle i nødsporet på broen på vej fra Ålborg til Krønge i strid modvind.

En imponerende fysik for en mand i den alder

Her giver han den gas over Fyn.

Pas på Reptil Formskifter. Han spionerer  :yes:

Ja, eller måske ligefrem 'efterforsker'..!  :yes:

- men det foregår dog KUN i tilfælde af de mere alvorlige sager... :triniti:

Så syggler den garvede efterforsker ud for at italesætte og håndtere os slyngler med diplomati og blød pædagogik  :blum:

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    23.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Livet
« Svar #167 Dato: Januar 19, 2019, 05:12:54 pm »
Nu døde Peter Brixtofte. Det er et eksempel på hvor vidt det kan gå når alkoholikere snører deres omgivelser. Den berømte "Farum-modellen" var ikke andet end noget beruset hjernespind. Ikke desto mindre røg Ventre med på løgnen og luftkastellerne, og berømte Brixtoftes styring af kommunen vidt og bredt.

Jeg havde mine anelser, allerede dengang det kørte. Jeg kom lidt i Farum, og da gjorde Brixtofte et stort nummer ud af at der var ringe arbejdsløshed, for I Farum tog f eks akademikere jobs som taxichauffører mens de ventede på at finde et bedre job. Alle nikkede bifaldende og synes det var en lys ide. Men løgn! Jeg kendte lidt branchen i Farum, og der var ikke, hverken nogen akademikere eller andre veluddannede der kørte taxi i Farum. Det ville også være komplet ulogisk, for der bliver ikke flere kunder at køre med, fordi der kommer flere taxichauffører.

Når Peter Brixtofte fortalte om succesen i fjernsynet, virkede det på mig som noget fuldmandssnak.