Forfatter Emne: Livet  (Læst 1587 gange)

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.2%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Livet
« Svar #15 Dato: November 29, 2018, 02:21:49 pm »
Jeg har nu hele tiden troet at Mak var en parodi på Fuerzzz fra Sol-debatten.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: November 29, 2018, 02:43:38 pm »
Det er måske Helligånden, der har taget ham og tildelt spritånden lidt turbo på makdrengen, så han blev rask på 3mdr..  :yes:
« Senest Redigeret: November 29, 2018, 02:53:38 pm af fedt »
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #17 Dato: November 29, 2018, 02:45:48 pm »

Præcist.

Og det er sikkert ham den drillesyge efteraber, der står bag Mak. Han har før efterabet flere personligheder fra SOL og din-debat (Anklageren, Poul Jørgensen, mig selv, DoJo - eller hvad han nu kalder sig - m.fl.). Så lur mig om det ikke er ham igen. :yes:
« Senest Redigeret: November 29, 2018, 02:55:20 pm af Reptil Formskifter »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: November 29, 2018, 02:55:15 pm »
Det er muligt, at Mak er ægte, men jeg tror heller ikke meget på det.
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    86%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: November 29, 2018, 03:02:28 pm »
Det er muligt, at Mak er ægte, men jeg tror heller ikke meget på det.
Formskifteren har gjort sit hjemmearbejde godt. Brede sin paranoide logik.

Paranoid "logik" kan ikke modbevises, for alt kommer til at passe ind i den paranoides verdensbillede.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: November 29, 2018, 03:07:21 pm »
Man er meget naiv, hvis man ikke tror, at nogen troller på Din-Debat, så det har ikke meget med Reptil Formskifter at gøre.

« Senest Redigeret: November 29, 2018, 03:08:53 pm af Anklageren »

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #21 Dato: November 29, 2018, 03:13:16 pm »
Man er meget naiv, hvis man ikke tror, at nogen troller på Din-Debat, så det har ikke meget med Reptil Formskifter at gøre.

Du ved det jo godt, fordi du har jo selv været offer for en efteraber, der fra flere forskellige profiler prøver at give folk indtryk af, at han er dig.

Jeg har også prøvet det. Så jeg ved, at det forekommer. Og jeg er enig med TORSKen i, at det nu nok er én, der har morskab ved at efterabe Fuerzz fra SOL.

Skal da ikke 100% afvise, at det er den ægte Fuerzz, og i så fald undskylder jeg da gerne min mistro. Men intuitivt fornemmer jeg en troll, da jeg har læst en del af Mak´s indlæg og synes det virker for karikeret, det han skriver. :yes:

Det undrer mig i øvrigt, at Carlo ikke har opdaget, at der forekommer åbenlyse trollprofiler herinde. Hvor mange gange har troll ikke taget pis på Carlo. Bl.a. husker jeg en Carlos-profil, der tydeligvis var én, der tog pis på Carlo. Men ham har Carlo måske glemt.
« Senest Redigeret: November 29, 2018, 03:14:49 pm af Reptil Formskifter »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
- eller det handler måske i virkeligheden om muslimer
« Svar #22 Dato: November 29, 2018, 03:29:28 pm »
Det vil sandsynligvis fremme muslimdebatten, hvis også muslimer debatterede med.

Det er der af gode grunde særdeles få muslimer som vil - og derfor kan det tænkes, at "nogen" foretrækker, at falske muslimer (eller muslim-sympatisører) debatterer med her i mangel på ægte muslimer. Derfor vil de helst ikke have, at man "borer i falske profiler".

Jeg har dét imod det - at de som styrer de falske muslimer kommer til at sætte dagsordenen - så debatten bliver mere falsk og styret af fordomme.

Det er der alligevel nogen, som helst vil (fordi de så kan få luftet noget, som de går højt op i).

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: November 29, 2018, 04:49:16 pm »

Hvorfor en "parodi" ... jeg ved bare, at Mak ikke er en troll, jeg har skrevet med ham privat, han har virkelig været "langt ude" - og jeg er så glad, på hans vegne, hvorfor kan I ikke bare glæde jer over, at han har fået det godt ?

Jeg gider ikke besvare Reptil Formskifter, hans gætteleg er gået for vidt, han kan slet ikke styre det der  :connie_nutzo:

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: November 29, 2018, 04:50:48 pm »

En ting er sikkert, der er visse debattører der er i flertal ...

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.2%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: November 29, 2018, 05:21:37 pm »

Hvorfor en "parodi" ... jeg ved bare, at Mak ikke er en troll, jeg har skrevet med ham privat, han har virkelig været "langt ude" - og jeg er så glad, på hans vegne, hvorfor kan I ikke bare glæde jer over, at han har fået det godt ?

Jeg gider ikke besvare Reptil Formskifter, hans gætteleg er gået for vidt, han kan slet ikke styre det der  :connie_nutzo:

Hvis Mak er en virkelig person, så skal han selvfølgelig have et stort tillykke med at han er kommet ud af sit alkohol- og stofmisbrug og har fået styr på sit liv.  :thumbsup:

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #26 Dato: November 29, 2018, 05:31:54 pm »
Hvis Mak er en virkelig person, så skal han selvfølgelig have et stort tillykke med at han er kommet ud af sit alkohol- og stofmisbrug og har fået styr på sit liv.  :thumbsup:

Bestemt ja.

Jeg er ikke uempatisk.

Jeg har bare læst så mange af Mak´s indlæg, at det for mig virker for karikeret, hvad han skriver. Som de der snublefejl over bogstaverne. Det virkede ret søgt og iscensat.

Og nu skal vi så tro, at tre måneder efter, at han var helt nede i kulkælderen (august), er han pludselig totalt frelst og clean. Det virker urealistisk. Jeg vil mene, at det tager længere tid i den virkelige verden.

Også profilbilledet med Jesus virker en tand for karikeret (parodi-agtigt).

Jeg husker godt Fuerzz fra SOL. Han virkede mere troværdig og autentisk - men jeg kan da tage fejl. :smile1:

Det er det samme med de der Rudi-kloner, der af og til dukker op. De virker også påtaget karikerede. Det er altid noget med en mand i SS-uniform o.s.v. Og noget med støvletramp. Derfor tror jeg også, at en efteraber står bag de profiler. Ham der Pastor Kaj (eller noget i den stil - eller var det noget med "Manner"?) fra SOL, var muligvis den ægte "Rudi". Og så er det muligt, at nogen bare imiterer ham. Måske for at udstille højreradikale som rabiate nazister i uniform, der elsker at trampe oven på deres modstandere. :hyper:

Ligesom Anklager-klonerne, der altid taler ham helt efter munden og slikker totalt røv på ham. Igen for søgt og for iscenesat.
« Senest Redigeret: November 29, 2018, 05:46:06 pm af Reptil Formskifter »

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.2%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: November 29, 2018, 05:52:28 pm »
Den med at dagen går med "arbejde i marken" virker også lidt karikeret.

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #28 Dato: November 29, 2018, 05:53:40 pm »
Den med at dagen går med "arbejde i marken" virker også lidt karikeret.

Lyder som noget Tigermanden kunne have skrevet. :almirena_04:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: November 29, 2018, 06:11:57 pm »

Og nu skal vi så tro, at tre måneder efter, at han var helt nede i kulkælderen (august), er han pludselig totalt frelst og clean. Det virker urealistisk. Jeg vil mene, at det tager længere tid i den virkelige verden.

Også profilbilledet med Jesus virker en tand for karikeret (parodi-agtigt).

Du er autistisk og paranoid i din måde at se verden på. Fordi du ikke selv kan forestille dig en person gå fra at være en misbruger til genfødt på tre måneder, må det være en troll, mener du. Det er altså set før, at folk kan vende på en aften nærmest. En af mine venner var narkoman og alkoholiker og der gik mindre end tre månedet før han begyndte at spamme mig med citater fra Bibelen. Så var han også "helbredt".
Jeg ved ikke, om "Mak" er for real, men jeg er også ligeglad.
Vi skal endelig huske den gode debat.