Forfatter Emne: Livet  (Læst 1591 gange)

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    1.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
Livet
« Dato: November 27, 2018, 11:00:18 pm »
Livet - det er hvad jeg har fået igen. Jeg mødte Menigheden da jeg var ved at dø i Københavns gader. Jeg boede på stationerne og sov i opgange. Jeg havde været afhængig af alkohol i ti år og jeg var lige blevet afhængig af heroin. Jeg ved nu, at det var djævlen der tog bolig i mig.

Jeg mødte to disciple fra Menigheden, og de rakte ud til mig på et tidspunkt, hvor kun Djævlen ville kendes ved mig. De tog mig med sig på et tidspunkt, hvor jeg bare ville dø - jeg ville ikke Livet længere, og dog var det Livet der blev mig givet, da jeg lærte Gud Herren at kende.

Det er så enkelt og så herligt nu, hvor jeg bor og lever med Menigheden. Patriarken er god ved os og vejleder os i vor forhold til Gud Herren. Mine dage går med stille bøn, meditation og arbejde i marken og med håndsysler som vi sælger til torvedage og lignende. Jeg fik ved min indtræden et nyt navn, så nu hedder jeg Daniel, og jeg blev salvet.

Det er så mærkeligt for mig at tænke tilbage på mit tidligere liv, men jeg ved, at det er Djævlen, der har boet i mig. SÅdan må det aldrig gå igen.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    86%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Livet
« Svar #1 Dato: November 27, 2018, 11:24:23 pm »
Fantastisk at høre fra dig igen. Jeg kan se at nu skriver du klart og uden rysten.

Du har mistet meget og det får du svært ved at få igen, men bliv ved, ved, ved.

Alle har fortalt dig det og du ved det. Men igen: rør aldrig alkohol, for så risikerer du at ryge ned igen.

Tænk nu på din sundhed. Få noget motion, for at rette op på skaderne. Hold hovedet klart. Så kan du måske få en uddannelse eller job.

Lad os snart høre fra dig igen.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: November 28, 2018, 07:26:50 am »
Livet - det er hvad jeg har fået igen. Jeg mødte Menigheden da jeg var ved at dø i Københavns gader. Jeg boede på stationerne og sov i opgange. Jeg havde været afhængig af alkohol i ti år og jeg var lige blevet afhængig af heroin. Jeg ved nu, at det var djævlen der tog bolig i mig.

Jeg mødte to disciple fra Menigheden, og de rakte ud til mig på et tidspunkt, hvor kun Djævlen ville kendes ved mig. De tog mig med sig på et tidspunkt, hvor jeg bare ville dø - jeg ville ikke Livet længere, og dog var det Livet der blev mig givet, da jeg lærte Gud Herren at kende.

Det er så enkelt og så herligt nu, hvor jeg bor og lever med Menigheden. Patriarken er god ved os og vejleder os i vor forhold til Gud Herren. Mine dage går med stille bøn, meditation og arbejde i marken og med håndsysler som vi sælger til torvedage og lignende. Jeg fik ved min indtræden et nyt navn, så nu hedder jeg Daniel, og jeg blev salvet.

Det er så mærkeligt for mig at tænke tilbage på mit tidligere liv, men jeg ved, at det er Djævlen, der har boet i mig. SÅdan må det aldrig gå igen.

Hjertelig tillykke Mak / Daniel  :heart2:

Dit vidnesbyrd fortæller os, at Jesus har sejret over Satan, hvor er det dejligt at høre fra dig, det er den bedste solstråle-historie, jeg har set længe -  tak for dit vidnesbyrd, som jeg håber vil berøre, mange herinde  :heart2:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: November 28, 2018, 09:32:44 am »
Den lille Danieldreng kom op til Gud, som gav ham et sæt vinger.
Jubii, nu er jeg en lille engel
Gu´ er du ej, du er en flagermus og skrid så med dig   :blum:
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #4 Dato: November 28, 2018, 10:27:48 am »
Jeg er glad for, på dine vegne, at du nu er blevet din parasit af en reptildæmon kvit. Fortsæt endelig med at holde dig på dydens smalle sti, så reptildæmonen ikke begynder at snylte på dig igen...

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    1.2%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: November 28, 2018, 09:50:38 pm »
Du har mistet meget og det får du svært ved at få igen, men bliv ved, ved, ved.

Carlo, jeg kan se og forstå, hvorfor det kunne falde dig ind, men jeg vil sige dig Carlo, jeg har tidligere mistet, men jeg er blevet givet mere, end jeg nogensinde havde kunne ønske mig.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: November 28, 2018, 09:51:27 pm »
fedt

Citér

Nej fedt, Mak har da ikke været mere levende, i mange år, end han er nu :heart: Nu begynder et helt nyt liv for ham.
Han er ung endnu, så han skal da blive på jorden, i mange år  :smile1:

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    1.2%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: November 28, 2018, 09:52:02 pm »
Jubii, nu er jeg en lille engel
Gu´ er du ej, du er en flagermus og skrid så med dig   :blum:

Fedt, Jesus vil se gennem dit had. Han vil møde dig med kærlighed.

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    1.2%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: November 28, 2018, 09:58:09 pm »
fedt

Citér

Nej fedt, Mak har da ikke været mere levende, i mange år, end han er nu :heart: Nu begynder et helt nyt liv for ham.
Han er ung endnu, så han skal da blive på jorden, i mange år  :smile1:

Tak Lyjse, ja livet med Jesus og Gud Herren er helt fantastisk. Den kærlighed der er at finde der - man kan ikke beskrive det med ord. Jeg er så glad for jeg mødte Menigheden. Ellers havde jeg været død nu, det ved jeg med sikkerhed.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: November 28, 2018, 10:19:53 pm »
Jeg glæder mig med dig Mak, hvor var det godt, du mødte den kristne menighed  - og Jesus satte dig fri.

Og nu er det snart jul, jeg tror du får den bedste jul-  du kan ønske dig  :smile1:

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    86%
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: November 28, 2018, 10:55:24 pm »
Ellers havde jeg været død nu, det ved jeg med sikkerhed.

Ja, og det ved vi andre også med sikkerhed.

Bliv hvor du er, så længe du kan, og få helt fast grund under fødderne og vænnet dig til en alkoholfri tilværelse.

Når du har fået fast grund under fødderne, så prøv at sidde sammen med en fortrolig og læs dine egen gamle indlæg her på debatten.  Du vil blive rystet over så langt du har været ude og hvor skadet du har været. Djævelen MÅ haft bo i dig. Læs dem ikke nu, i din sårbare situation.

Du er skadet af røg og druk. Så intet hvidt brød til dig. Og havregrød eller havregryn til morgenmad. Det vil være med til at reparere dit hjerte og kredsløb.

Familie eller livsledsagerske? Du nævnte tidligere noget om en fjernøstlig, som kommunen ikke ville give dig. Du har ingen chancefor familiesammenføring, men der er masser af fjernøstlige piger i Europa, som gerne vil have en livsledsager og har opholdstilladelse i Europa. Når du kommer så langt, vil jeg gerne give dig et tip om hvor du finder dem. Men kun i PB.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #11 Dato: November 29, 2018, 01:11:12 am »
God humor, Trollerik. Jeg synes du bliver sjovere og sjovere. Klø endelig på.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=8476.msg115783#msg115783

Påfaldende stor forandring på kun tre måneder. :big_grin:
« Senest Redigeret: November 29, 2018, 01:13:25 am af Reptil Formskifter »

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: November 29, 2018, 11:42:16 am »
Reptil Formskifter

Citér
Påfaldende stor forandring på kun tre måneder.

Sig mig lige, har du ikke fulgt Mak herinde ??

Åbenbart ikke :ermm: men så syntes jeg, du skulle skamme dig, at komme med dine gætterier - i denne tråd, som er det bedste, vi har set herinde på Din debat, det har varmet mit hjerte så meget, at Mak har fået et godt liv, at nogle kristne viste barmhjertighed, og hjalp ham fri.

Offline Petra

• Fuld medlem
  • Activity:
    3.4%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Mak kan stave efter 3 mdr?
« Svar #13 Dato: November 29, 2018, 12:57:42 pm »
God humor, Trollerik. Jeg synes du bliver sjovere og sjovere. Klø endelig på.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=8476.msg115783#msg115783

Påfaldende stor forandring på kun tre måneder. :big_grin:

27. August kan Muslimak
skrive?
Han ville besøge min grotte.
Han fik et nej. ligesom alle
muslimænnerne.
Men det er slut nu, der er lukket
for min grotte?
Spec. dig Carlo.

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #14 Dato: November 29, 2018, 02:14:49 pm »
Reptil Formskifter

Citér
Påfaldende stor forandring på kun tre måneder.

Sig mig lige, har du ikke fulgt Mak herinde ??

Åbenbart ikke :ermm: men så syntes jeg, du skulle skamme dig, at komme med dine gætterier - i denne tråd, som er det bedste, vi har set herinde på Din debat, det har varmet mit hjerte så meget, at Mak har fået et godt liv, at nogle kristne viste barmhjertighed, og hjalp ham fri.

Du og Carlo er for nemme at narre. Men hvis I selv tror på alle de røverhistorier, så fint nok med mig. :yes:

Så tror I vel også på alle PJ´s sørøverhistorier.... :big_grin:

For tre måneder siden kunne han angiveligt ikke stave og vrøvlede totalt og havde et ukontrollerbart alkoholforbrug.

Så skal vi tro på at blot TRE måneder senere, er han kommet ud af sit alkoholmisbrug og er blevet omvendt til Jesus. Tror I seriøst, at det går så hurtigt i virkelighedens verden? Jeg tvivler stærkt.

Men skal da gerne undskylde, hvis jeg tager fejl. Men min intuition siger TROLL. :blum:

Når han er ædru, lyder han i øvrigt lidt som Tigermanden. :almirena_04:
« Senest Redigeret: November 29, 2018, 02:18:56 pm af Reptil Formskifter »