Forfatter Emne: 4.537 vil forsøge at blive danske statsborgere  (Læst 1525 gange)

Murke-baronessen

• Gæst
Sv: Interessant Top-10
« Svar #15 Dato: November 28, 2018, 11:29:12 am »
I forbindelse med indfødsretsprøven bringer Berlingske Tidende en Top-10 over, hvem der bedst klarer prøven.
Den fortæller på en eller anden måde mere end DR og andres lakoniske meddelelse om, at de vestlige indvandrere klarer sig bedst.

Her er listen:

https://berlingske.dk/danmark/top-10-saadan-klarer-folk-fra-forskellige-lande-indfoedsretsproeven

I toppen finder vi tyskere (90 % bestået) og folk fra Storbritannien (88 %).

Var du ikke vildt overrasket over, hvem der er bundprop?   :ROFL:  :yes:

Jamen hvad fanden er så problemet? Dem du mener er "uønskede elementer" består i store træk ikke prøven og får ikke statsborgerskab. Så er der jo meget lidt tilbage for dig at brokke dig over!

Jo, jeg er ikke tilfreds - uanset du bander og skærer tænder. For statsborgerskaberne til de ikke-vestlige (muslimer) hober sig op.
I følge mit link i oplægget (DKA) har 25.175 personer fra Irak, Iran, Tyrkiet , Afghanistan og Somalia fået statsborgerskab de senere år. Det er alt, alt for mange, og ja, for mig er de uønskede her.

Online GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Interessant Top-10
« Svar #16 Dato: November 28, 2018, 11:44:59 am »
I forbindelse med indfødsretsprøven bringer Berlingske Tidende en Top-10 over, hvem der bedst klarer prøven.
Den fortæller på en eller anden måde mere end DR og andres lakoniske meddelelse om, at de vestlige indvandrere klarer sig bedst.

Her er listen:

https://berlingske.dk/danmark/top-10-saadan-klarer-folk-fra-forskellige-lande-indfoedsretsproeven

I toppen finder vi tyskere (90 % bestået) og folk fra Storbritannien (88 %).

Var du ikke vildt overrasket over, hvem der er bundprop?   :ROFL:  :yes:

Jamen hvad fanden er så problemet? Dem du mener er "uønskede elementer" består i store træk ikke prøven og får ikke statsborgerskab. Så er der jo meget lidt tilbage for dig at brokke dig over!

Jo, jeg er ikke tilfreds - uanset du bander og skærer tænder. For statsborgerskaberne til de ikke-vestlige (muslimer) hober sig op.
I følge mit link i oplægget (DKA) har 25.175 personer fra Irak, Iran, Tyrkiet , Afghanistan og Somalia fået statsborgerskab de senere år. Det er alt, alt for mange, og ja, for mig er de uønskede her.

Jamen det er et "problem" der tilsyneladende nu er blevet dæmmet op for, hvad du selv implicit indrømmer med prøvestatistikkerne.

Så de få der klarer sig igennem nu er kun dem der vil det aller mest, og de er i klart undertal i forhold til folk fra ikke-muslimske lande der får statsborgerskab.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: 4.537 vil forsøge at blive danske statsborgere
« Svar #17 Dato: November 29, 2018, 10:29:59 am »
Jeg har ikke indtryk af, at jøder ikke respekterer dansk lov og ret eller i det hele taget er en svøbe overfor det danske samfund, sådan som mange muslimer er.
Det tror du sikkert heller ikke. Du er bare "på arbejde" som islams lakaj på nettet.  :yes:

homofaber bruger alle kneb for, at holde hånden over muslimerne, det er tydeligt, at han ikke kan lide jøder..

https://joediskinfo.dk/artikler/jodiske-flygtninge-i-danmark

Det anslås, at der i dag er ca. 7000 jøder i Danmark, hvilket svarer til ca. 0,12% af den danske befolkning. De består primært af efterkommere af flygtninge fra Rusland og Østeuropa.

Citat slut

Jøderne er bare "faldet ind" i den danske befolkning, jeg har aldrig læst om jøder, der var medlemmer af indvandrerbander
 :hyper:

Jeg har ikke noget problem med jøder. En af mine venner er jødisk konvertit. Det er folk som PU og Licensnægteren, der støtter nazistiske bevægelser, der ikke kan lide jøder.
Paludan: "4-0 til Palle, han skød dem alle"

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.4%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: November 29, 2018, 11:10:06 am »
Europa er nu som en trykkoger, og ikke nok med at man har blokkeret ventilen, så skrues der også op for varmen i kraft af, at muslimernes antal tiltager.
I Danmark favoriseres folk med flygtningestatus på bolig- og arbejdsmarkedet, og det sker samtidigt med, at mange folk i forvejen føler sig invaderet, utrygge og presset på velfærden.

Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: November 29, 2018, 11:13:28 am »
Europa er nu som en trykkoger, og ikke nok med at man har blokkeret ventilen, så skrues der også op for varmen i kraft af, at muslimernes antal tiltager.
I Danmark favoriseres folk med flygtningestatus på bolig- og arbejdsmarkedet, og det sker samtidigt med, at mange folk i forvejen føler sig invaderet, utrygge og presset på velfærden.

Du lever i din egen verden, hvor du ser muslimer alle vegne.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.4%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: November 29, 2018, 11:20:07 am »

Jeg lever et sted, hvor der er muslimer alle vegne og hvor jeg lægger mærke til, at danskeren sniger sig rundt, med bøjet hoved.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Anklageren

• Gæst
Der er ikke meget viking over dig
« Svar #21 Dato: November 29, 2018, 12:33:38 pm »
Jeg lever et sted, hvor der er muslimer alle vegne og hvor jeg lægger mærke til, at danskeren sniger sig rundt, med bøjet hoved.

Af alle steder har du selv valgt at bo blandt muslimer, og så piver du oven i købet  :big_grin:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.4%
    • Vis profil
Sv: Der er ikke meget viking over dig
« Svar #22 Dato: November 29, 2018, 12:41:29 pm »

Af alle steder har du selv valgt at bo blandt muslimer, og så piver du oven i købet  :big_grin:

Det er jo den billige måde, du anskuer Danmark på. Du minder mig om den Københavnske overklasse der udtaler, der er så romantisk med alle de ulve i Danmark og er det ikke spændende, hvad der sker.

Pga. tilværelsen for fattige mennesker i Danmark, er jeg tvunget til at bo, hvor jeg bor

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: November 29, 2018, 01:04:33 pm »

Jeg vil påstå, at du er fuld af løgn.  :smile1:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.4%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: November 29, 2018, 01:09:55 pm »

Du fremturer jo selv med en del muslimske løgne, som er blevet til sandhed i dit hoved. Det skal bare siges tit nok.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: November 29, 2018, 10:42:47 pm »

Du fremturer jo selv med en del muslimske løgne, som er blevet til sandhed i dit hoved. Det skal bare siges tit nok.

Næ, jeg holder mig til fakta og hvad der kan verificeres af uafhængige kilder. Så det passer ikke.

DOjo

• Gæst
Sv: Der er ikke meget viking over dig
« Svar #26 Dato: November 30, 2018, 01:32:30 am »

Det er jo den billige måde, du anskuer Danmark på. Du minder mig om den Københavnske overklasse der udtaler, der er så romantisk med alle de ulve i Danmark og er det ikke spændende, hvad der sker.

Pga. tilværelsen for fattige mennesker i Danmark, er jeg tvunget til at bo, hvor jeg bor

Fedt, det er jeg ked af at lease, det er ikke alle som pga alder, eller omstandigheden kan vaelge hvor de bor.

Og bor man de forkerte sted er man godt pa skideren.

Anklageren

• Gæst
Du er godt nok sær
« Svar #27 Dato: November 30, 2018, 02:00:34 am »

Jeg kan ikke se det romantiske ved at bo blandt en masse muslimer, hvis man hader muslimer som du gør, så den må du meget længere ud på landet med.

Jeg synes, det er mega-sært  :smile1:

Det bliver særere af, at du skifter forklaring, som det bedst passer ind i debatten, som om det er noget, du digter.

En anden dag skrev du om at bo i kolonihaven: "Jeg har altid haft det godt med at være rebelsk. Har prøvet at bo i parcelhus pga. kvinders tryghed; men det er fandeme det mest dræbende der findes. Selv en grønlandsk iglo, er mere spændende og livsbekræftende end et gult parselhus.2.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=8723.msg119392#msg119392

Nu er jeg spændt på, hvad du mener om at bo der, når debatten skifter til andre emner  :big_grin:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.4%
    • Vis profil
Sv: Du er godt nok sær
« Svar #28 Dato: November 30, 2018, 10:05:46 am »

Jeg kan ikke se det romantiske ved at bo blandt en masse muslimer, hvis man hader muslimer som du gør, så den må du meget længere ud på landet med.

Jeg synes, det er mega-sært  :smile1:

Det bliver særere af, at du skifter forklaring, som det bedst passer ind i debatten, som om det er noget, du digter.

En anden dag skrev du om at bo i kolonihaven: "Jeg har altid haft det godt med at være rebelsk. Har prøvet at bo i parcelhus pga. kvinders tryghed; men det er fandeme det mest dræbende der findes. Selv en grønlandsk iglo, er mere spændende og livsbekræftende end et gult parselhus.2.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=8723.msg119392#msg119392

Nu er jeg spændt på, hvad du mener om at bo der, når debatten skifter til andre emner  :big_grin:

Du er nu god til at plante et frø, kan vi ikke angribe på den ene måde, prøver vi på den anden. Man kan godt flette fattigdom, sammen med at det er rebelsk at bo i kolonihavehus.

Du beskylder alle for at være fyldt med løgn og så er du selv mesteren i løgn og afsporing af meninger - holdninger.

Vi andre skal nok komme til at bestemme, hvad du må mene Er det ikke en af dine latterlige påstande, ligesom tigermanden.  :ROFL:

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: November 30, 2018, 01:06:15 pm »
Kan I selv bestå indfødsretsprøven? Det er slet ikke let! Men prøv på https://www.indfodsretsprove.dk/gratis-prove